lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 07.08.2017, 14:19:39   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(129)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Xanten
2017-08-08 21:34:02
Ocena: 14(glosow:20)-+
A największą bekę mam z bóldupców po obu stronach barykady. Chcesz jeździć na Woodstock jedź, nic złego nikomu nie robisz. Chcesz iść w pielgrzymce droga wolna i plus dla Ciebie. Zakładając, że na Woodstock jeżdżą przedstawiciele lewej strony sceny politycznej bądźcie tolerancyjni, a Wy katolicy może zaczniecie wreszcie czerpać z Biblii, gdzie również sporo poświecono prawu człowieka do samodecydowania o sobie.

brudny18
2017-08-11 09:41:00
Ocena: 3(glosow:9)-+
z czaego 678 litrów nie nadaje się ze wzgledu iż zawiera środki odurzające oraz alkohol

BorysB0936
2017-08-11 12:34:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Żeby tylko alkohol. Hiv , WZW i inne świństwa

kaszub111
2017-08-10 10:12:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Woodstock 2017 (82 przestępstwa, 1 osoba w stanie krytycznym) - Pielgrzymka Akademicka 2017 (0 przestępstw)

stoney
2017-08-10 16:05:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Woodstock 2017 - 250 tys. osób. Pielgrzymka Akademicka - około 2,5 tys. osób. Zatem z proporcji na PA powinno wydarzyć się 0,82 przestępstwa i 0,01 osoby w stanie krytycznym.

Jokers746
2017-08-09 19:28:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Super porównanie. Impreza masowa z .... pielgrzymką. No kurcze na pielgrzymce chyba idzie się by pomodlić a nie imprezować.

japierdole147
2017-08-09 17:09:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
na pielgrzymkach to raczej ktoś z banków spermy powinien podawać statystyki

jaa28
2017-08-09 12:36:18
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ile wycpano ile wychlano ruch**o ukradziono zgwalcono pobito

danielhqv
2017-08-09 12:20:12
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ciekawe ile z tych litrów będzie się nadawać?

dingle
2017-08-09 11:27:11
Ocena: -4(glosow:18)-+
Poczekamy na okienko serologiczne i zobaczymy ile z tych 700 litrów nadaje się do przetoczeń. Stawiam flaszkę, że najpopularniejsze będą: zawartość alkoholu, narkotyków, dopalaczy, zakażenie wirusem HIV. Tyle jest warta krew z Woodstoku.

jakub1975wawa
2017-08-09 17:30:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
rozumiem że jeśli sie bedziesz mylił jedziesz na nastepny wodstok honorowo czyscic kible pro publico bono?

dlugi1974
2017-08-10 09:09:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdybyś choć raz oddał krew to wiedziałbyś że alkohol nie jest przeszkodą ! resztę sobie doczytaj , jak się przygotowuje krew

globus0024
2017-08-09 08:25:39
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ja pier...! Władza przypierdzieliła sie do Owsiaka że oszczędza na ochronie bo celowo zaniża ilość uczestników a baranki to podchwyciły i kręcą temat... że PiS chce zniszczyć Owsiaka itp. Nie!!! Nikt go nie chce zniszczyć i pomimo tego że tyle sprrzętu Wośp jest w Polskich szpitalach to uważam że Wośp jak każna fundacja powinni sie skrupulatnie rozliczać a tego nie robią... mimo tego ogromnego dobra jakie robią nie wyklucza to przekrętu... a pan Owsiak jak słyszy pytanie na temat rozliczenia to odwraca głowe i kończy temat... a co do woodstocku to ciekawy jestem jak by wyglądała ewakuacja w pr

lodazajeansy
2017-08-09 13:20:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czemu Caritas się tak nie rozlicza? nikt tej organizacji nie kontroluje poza kosciołem ze wzgledu na konkordat za którego podpisanie owczesny rzad powinien być postawiony przed sąd za zdrade interesów państwa

pawelwiktor15
2017-08-09 07:07:27
Ocena: 4(glosow:14)-+
Te pielgrzymki są tak potrzebne jak zapasówka przy sankach.

racerx1
2017-08-09 09:58:41
Ocena: -1(glosow:11)-+
I tak samo potrzebne jak twoje komentarze cieciu

mugol.sr
2017-08-09 09:59:06
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2017-08-09 06:22:16
Ocena: 8(glosow:10)-+
przeczytałem komentarze i jestem załamany... takiego pier*olenia dawno nie widziałem - bój o to gdzie sie więcej r*chają gdzie chleją a gdzie ćpają ludzie opamiętajcie sie popatrzcie co robicie kłocicie i wyzywacie sie o to kto w jaki sposób woli spędzać wolny czas

psx85
2017-08-09 10:21:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Komentarza trafiające w punkt i ukazujące idiotyzm powyższego mema. Stąd załamka,bo wiele razy pokazałeś gdzie stoisz.

DkNG
2017-08-09 12:10:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
mem jest debilny owszem ale gównoburza w komentarzach jest tragiczna... a skoro o staniu mówimy to ty gdzie stoisz? bo mam wrażenie że w szafie u prezesa

psx85
2017-08-09 18:00:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
Komentarze Cię bolą , a mnie wręcz przeciwnie. Wolę w szafie u prezesa niż w żydo-du..ie.

DkNG
2017-08-10 06:10:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
twój poziom słabnie koleżko

kurnachatawiocha
2017-08-10 10:22:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nic na świecie nie jest gorsze niż rozmowa z kolesiem, który woli siedzieć u kogoś w szafie.

psx85
2017-08-10 21:44:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak już coś słabnie to opozycja od 2 lat, wy razem z nimi

sebutza
2017-08-08 23:34:59
Ocena: -4(glosow:14)-+
A teraz pytanie jak co roku - ile litrów tej krwi zawiera alkohol i narkotyki - odpowiedź prosta - jak co roku - około 80%!

jakub1975wawa
2017-08-09 00:23:13
Ocena: -2(glosow:10)-+
nie wiem co bierzesz ale to naprwde mocny towar

gazetny
2017-08-08 23:14:24
Ocena: -8(glosow:16)-+
Kto chciałby dostać transfuzję krwi od ludzi z woodstock? Darmowa dawka dragów ale może to niekoniecznie pomóc w przypadku choroby lub wypadku.

jakub1975wawa
2017-08-09 00:25:19
Ocena: 8(glosow:16)-+
szanowny panie kretynie testy przed pobraniem krwi eliminuja narkotyki wirusy i bakterie, nikt sobie w polsce nie pozwoli napodanie produktów krwiopochodnych z substancjami toksycznymi, twoja wypowiedz siwadczy o twoim niectwiei debilizmie pozdrawiam

gazetny
2017-08-09 04:17:38
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jakbyś oddawał krew to byś wiedział że krew nie jest badana tylko badany jest dawca. Ogólne oględziny i wywiad. Pobierana jest dodatkowa próbka 50ml ale tak na prawdę nie jest poważnie badana a już na pewno nie na obecność narkotyków. Dla przykładu wirus HIV może być nie wykryty przez pół roku od zakażenia. Wyzywać ludzi każdy umie tylk ale myślenie to już boli.

pawelwiktor15
2017-08-09 07:10:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jakub1975 nie obrażaj kretynow. Gazetny jest dużo niżej jeśli chodzi o umysł.

suchy61
2017-08-09 14:50:30
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2017-08-09 17:23:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
hiv nie może byc wykryty przez pol roku os zakażenia ,chłopie nie trzeba byc lekarzem żeby widziec że bzdety pleciesz . Sprawdź sobie okienko serologiczne na necie na hiv. Ono ma akurat 4 tygodnie. Na narkotyki wirusy bakterie krew jest bardzo badana jak taka krew dostanie sie do aparatury przetwórczej i to wyjdzie to trzeba wszystko wylać i czyścić a cos takiego może kosztować pare milionów dolarów. Takie fabrykisa w szwajcarii i wysyłaja solidny ciężki rachunek do kraju z którego przyszła skażona partia

gazetny
2017-08-13 08:02:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro przyjęli moją krew to wg waszej teorii jestem zdrowy. Nie rozumiem więc insynuacji. A co do zarzutów pislamizmu to to zmieńcie dilera lub po prostu zacznijcie logicznie myśleć. Świat jest dużo większy niż wasze ukochane PO / PiS.

goliatt4
2017-08-08 22:50:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ty faszysto matematyczny... ;)

kurwamac02
2017-08-08 22:08:19
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2017-08-08 22:18:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Xanten
2017-08-08 21:34:02
Ocena: 14(glosow:20)-+
A największą bekę mam z bóldupców po obu stronach barykady. Chcesz jeździć na Woodstock jedź, nic złego nikomu nie robisz. Chcesz iść w pielgrzymce droga wolna i plus dla Ciebie. Zakładając, że na Woodstock jeżdżą przedstawiciele lewej strony sceny politycznej bądźcie tolerancyjni, a Wy katolicy może zaczniecie wreszcie czerpać z Biblii, gdzie również sporo poświecono prawu człowieka do samodecydowania o sobie.

lodazajeansy
2017-08-08 23:12:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiem czemu ktoś Cię zminusował bo masz racje jak widać nawet komentarzy napisać nie mogą bo z czystej wsciekłości i braku argumentów stać ich jedynie na to.

DkNG
2017-08-09 06:14:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
zminusowali ci którzy uważają że ich racja jest jedyna słuszna i ci którzy mają problem z akceptowaniem odmiennych gustów...

globus0024
2017-08-09 09:26:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja jestem katolikiem i nikogo nie krytykuje... każdy robi co chce. Ale to właśnie lewa strona przy każdej możliwej okazji pluje na KK. Tak jakby ktoś na siłę ciągnął ich do Kościoła czy dzieci na religię.. mam kumpla. Jest ateistą. Jego dziecko nie było chrzczone. Nie chodzi na religie i nie było do pierwszej komunii. I szanuje go za to że nie pluje na Kk i nie udaje...bo pasuje chrzcić bo co powiedzą sąsiedzi...

lodazajeansy
2017-08-09 13:08:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja niekogo nie krytykuje ale to lewa strona... czyli krytykujesz:)

haribo99
2017-08-08 21:12:57
Ocena: 1(glosow:17)-+
hehe, uwielbiam czytac wypociny "znawcow" od wszystkiego. Od kiedy probka krwi pobierana przed oddaniem krwi jest doglebnie badana? Podpowiem, nie jest. Np. na obecnosc przeciwcial czy wirusa HCV nie przeprowadza sie badan. Pobiera sie od takoej osoby pelna ilosc krwi, a potem dopiero robi konkretne badania i wysyla sie informacje o "mozliwosci" bycia nosicielem do dawcy, jednoczesnie proponujac dalsze badania i informujac, ze wiecej dawca byc nie moze. eTakze ta "woodstokowa krew" to prawdopodobnie w wiekszosci zwykly syf, ktory zostanie zutylizowany, ale co tam,

Arakiel666
2017-08-08 23:04:06
Ocena: 3(glosow:9)-+
Szkoda, że Ty nie byłeś zutylizowany.

PieknyJakDzien
2017-08-08 20:09:37
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Arakiel666
2017-08-08 23:05:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
To wtedy jakby to był festiwal hip hopowy.

barbaralala123
2017-08-08 20:08:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Laudanum
2017-08-09 03:31:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
dla żydków do macy :)

mendolyna
2017-08-09 08:13:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kiedyś na pielgżymce ksindz mnie wymacał,może dlatego że Jezus był żydem?

rysic
2017-08-08 19:41:50
Ocena: 6(glosow:20)-+
Widać, że pisał to ktoś, kto nie był na pielgrzymce. Ludzie mdleją i bez tego ze zmęczenia. Pomyśl chwilę! Na koniec dnia idziesz ostatkiem sił a teraz jeszcze sobie oddaj krew, gdzie po oddaniu wiele osób ma odlot i wcina czekoladki, pije kolę, żeby się jakoś ogarnąć. Brawo Ty!

vahanara
2017-08-08 21:41:17
Ocena: -4(glosow:12)-+
masz na myśli po s.xie w stodole. wow. te pielgrzymki to taki wielki klub dla s.ingersów jak widać...

mendolyna
2017-08-09 08:18:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mdlejom od wódki,byłam to wiem.Rano picie pod sklepem, potem śpiewy i spacer do następnego sklepu. W Częstochowie detoks i do domu

xxx454
2017-08-08 19:33:38
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
2017-08-08 23:15:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
zero bo w polsce praktycznie KK nie prowadzi żadnej działalności charytatywnej. Jeżeli jednak coś robią to po otrzymaniu wsparcia finansowego z państwa, wszyscy wiemy że Caritas to pralnia brudnych pieniędzy.

xxx454
2017-08-09 00:03:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
2017-08-09 07:06:08
Ocena: 5(glosow:7)-+
Najlepsze jest jakimi samochodami wozi sie caritas. To taki mały(lub duży) odłam ojca redaktora zawsze bogacza z Torunia.

xxx454
2017-08-09 07:43:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

globus0024
2017-08-09 09:32:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Lodazajeansy... nie masz pojęcia o czym piszesz ale już sie przyzwyczaiłem że lewackie wypociny niewiele mają wspólnego z prawdą i logiką... poczytaj o organizacji Kościelnej zwanej Caritas. W ciągu roku na pomoc przeznaczają kilkakrotnie więcej niż WOśp tylko przy każdej pomocy nie afiszują sie oklejając serduszkami. Acha. I Caritas przeznacza na pomoc 98% zebranych pieniędzy a WOŚP ok 60%

lodazajeansy
2017-08-09 13:12:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
haha nie wiem skad masz te informacje ale mam przykrą wiadomość jesteś mainpulowany i to w sposób bezczelny i ordynarny no ale to twój wybór.

kurnachatawiocha
2017-08-10 08:33:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
hahaha 98% caritas oddaje:D co za bzdury. Co do zarabiania więcej od WOŚP się zgadza, tylko czy WOŚP dostaje pieniądze z dotacji samorządowych, rządowych i od tej wrednej UE, jak caritas?

Pijmyszampana
2017-08-08 19:30:20
Ocena: 8(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez moderatora

axolotl
2017-08-08 23:38:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

alcik98
2017-08-10 07:37:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak mozna zanizyc statystyke przez zwiekszenie liczby dawcow?

stoney
2017-08-10 16:08:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
ZERO litrów : 0.450ml = ZERO osób, natomiast 2500 osób x 0,0% = ZERO osób. Czyli około ZERO % ludzi z Pielgrzymki oddało krew, natomiast średnia krajowa (łatwo sprawdzić) to 1.7% społeczeństwa. Reasumując te osoby co były na Pielgrzymce tylko zaniżyli statystyki ogólnokrajowe.

jackuzi
2017-08-08 19:10:46
Ocena: -3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

absurd1111
2017-08-08 19:10:05
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Yaro35
2017-08-08 19:21:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
idiota

Arakiel666
2017-08-08 23:12:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Prawacka ściero czemu obrażasz festiwale hip hop?

psx85
2017-08-08 18:38:16
Ocena: 7(glosow:17)-+
Podlasie to województwo gdzie ludzie oddają najwięcej krwi z całej Polski. Na Podlasiu w wyborach parlamentarnych wygrał miażdżąco PiS. Obrałem tok myślenia autora.

mugol.sr
2017-08-08 20:16:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vahanara
2017-08-08 21:37:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
oddają? fakt leje się strumieniami na każdej potańcówce w remizie, każdy spór to vendeta, ale co tam...

mugol.sr
2017-08-08 18:26:31
Ocena: 8(glosow:50)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2017-08-08 18:34:17
Ocena: 3(glosow:17)-+
Jeśli myślisz, że gwałty nie zdarzają się podczas pielgrzymek, to cholernie mało wiesz o życiu.

mugol.sr
2017-08-08 18:37:54
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2017-08-08 19:57:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2017-08-09 00:30:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
wiesz na tych pielgrzymkach sie walą jak domy w afganistanie ,znajomy lekarz ktory obsługiwał pielgrzymke stweirdził że nigdy tyle nie wypisał wyklinanych tabletek "po" co na pielgrzymce , tym kilku dość wstawionym laskom, Chyba sex z laską ledwo ciepłą po wódzie raczej podchodzi pod gwałt

pawelwiktor15
2017-08-09 07:44:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
O gwałtach pielgrzymkowych usłyszymy za jakiś czas,w procesach sądowych.

axolotl
2017-08-09 08:53:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

axolotl
2017-08-09 09:19:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jjjaaa
2017-08-07 22:54:58
Ocena: -1(glosow:11)-+
700 litrów krwi z Woodstocku to jakieś 1500 promili 🤔

piotrek_12346
2017-08-08 13:55:43
Ocena: -8(glosow:18)-+
50 litrów krwi ze ŚDM to 300 litrów spermy!

Poljot
2017-08-08 18:27:34
Ocena: 3(glosow:13)-+
Co ma krew ze spermą wspólnego? Sperma to już ci na mózg bije.

axolotl
2017-08-10 11:20:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pomarson
2017-08-07 21:24:34
Ocena: 0(glosow:16)-+
Jeśli to prawda to brawo.. ale ma nadzieje ze ta krew zostanie przebadana bo pełno w niej alko i dragów :)

jakub1975wawa
2017-08-09 17:17:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
zawsze jest badana nawet jesli oddaje krew maryja zawsze dziewica

chlewnia666
2017-08-07 21:05:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
taka krew, to jak energetyk

passatwtdi
2017-08-07 20:41:34
Ocena: -1(glosow:23)-+
wszyscy wiedzą, że na pielgrzymki lezą obrzydliwe paszczury bez szans na j.e.b.anie na codzień i czekają na stukanko przez wiariusza albo laski co chca się j.e.b.a.c non stop i tak jest zazwyczaj na pielgrzymkach..żadna tajemnica...nie znikąd wziął się żart "...poszła na pielgrzymkę..szła, szła i zaszła.."

kapitanwitek
2017-08-07 19:51:12
Ocena: -3(glosow:17)-+
ile w tej krwi było alkoholu, dopalaczy i innych świństw?

najebam
2017-08-08 13:24:54
Ocena: -3(glosow:9)-+
Takiego świństwa jak ty na pewno tam nie było

Poljot
2017-08-08 18:28:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Więcej niż jesteś sobie w stanie wyobrazić.

jakub1975wawa
2017-08-09 01:20:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
gościu procedury stacji krwiodastwa eliminuja krw skażoną substancjami toksycznymi.panie polsjot jestes idiotą, nikt w polscenie podaje skazonej krwi

nissin
2017-08-07 18:05:00
Ocena: 0(glosow:22)-+
Pieniadze ktore stracili przez Woodstock i Fundacje WOŚP...Nawet nie poswiecone. Biskupi traca kontrole...Panika w sekcie.

grzybek836
2017-08-07 18:03:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
A ile krwi oddanej honorowo sprzedaje państwo innym krajom za grube pieniądze?

akira85
2017-08-07 17:43:41
Ocena: -5(glosow:31)-+
Pewnie 95% tej krwi nie nadaje sie nawet na kaszanke

Myrolq1
2017-08-08 18:10:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
hahah poprawiłeś mi humor :D

caleanka
2017-08-07 17:33:56
Ocena: 0(glosow:14)-+
Polska reinkarnacja: kiedys wszyscy komuchy, teraz wszyscy katole..."Cud nad Wisla"

tomassii
2017-08-08 19:45:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
I szlachta. A taki siuski to nawet bohater po dzidku!

pierdolet73
2017-08-07 17:05:01
Ocena: -3(glosow:17)-+
Tyle oddano. A czy podano już ile z tej krwi po jej zbadaniu nadawała się do czegokolwiek? Bo przecież najpierw oddano a dopiero później zbadano, nie odwrotnie. Widząc ten kwiat młodzieży obawiam się że do dalszego wykorzystania w krwiodawstwie nadawało się 5%, a reszta wymagała kosztownej utylizacji jako materiał toksykologicznie i biologicznie niebezpieczny dla otoczenia.

piotrek_12346
2017-08-08 13:53:35
Ocena: 2(glosow:12)-+
Widać że nigdy nie oddawałeś krwi i piszesz pierdoły. Na początek pobierana jest próbka która jest badana i na podstawie tej oceny krwiodawca może oddać krew albo nie. A do utylizacji to ty jako bezmózgowiec się nadajesz!

pibi80
2017-08-08 18:35:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gazetny
2017-08-09 04:23:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
piotrek_12346 muszę przyznać że mają niesamowitą technologię teraz. Jak ja oddawałem krew kilka lat temu pobierano próbkę "do późniejszych badań". Sami przyznali że prawie wogóle tego nie badają bo się nie da na wszystko. Dokładne przebadanie krwi trwało wtedy kilka dni. Teraz na poczekaniu potrafią wykryć "wszystko". Niesamowite!

QUTAPHONE
2017-08-07 17:03:29
Ocena: -4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

menzoberranzan
2017-08-07 16:51:51
Ocena: -5(glosow:15)-+
myslisz, ze takim bzdurnym porownaniem zdobedziesz szacunek normalnych ludzi? pomyslales chcociaz przez moment o tym, co ta krew moze zawierac? dla twojej ciekawosci, ponad 50% zakazen hiv'em przypada na wiek 16-25 lat. na takich spelunskich imprezach wartosc ta znacznie wzrasta. moze jeszcze nie wiesz jak to mozliwe? to sie zastanow..

Teuwil
2017-08-08 18:15:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Bzdury gadasz, każda oddana krew jest badana i jeżeli okazało by się, że coś z nią jest nie tak to nigdy ona nie zostanie użyta.

caleanka
2017-08-07 16:15:28
Ocena: -3(glosow:17)-+
To nie krew sie liczy, tylko pieniadze dla kleru i politykow...

jw12
2017-08-07 15:55:24
Ocena: -6(glosow:14)-+
ale na pielgrzymce zjedzono z tonę ,ciała kristusa w formie wafelka :)

caleanka
2017-08-07 16:48:39
Ocena: -1(glosow:11)-+
Za "Buk zaplac"...

marcusma
2017-08-07 15:31:59
Ocena: 0(glosow:22)-+
Próbki krwi każdej osoby zakwalifikowanej do pobrania krwi, osocza, trombaferezy, leukaferezy lub innego zabiegu wymagają oznaczenia: – antygenu HBs, – przeciwciał anty-HIV 1/2, – przeciwciał anty-HCV, – RNA HCV, – DNA HBV, – RNA HIV, – odczynów kiłowych Zawsze możecie odmówić podania krwi bo to lewacka krew :) Ciekawe czy tak samo podczas zagrozenia życia nie korzystacie ze sprzętów ufundowanych przez WOŚP ?

leszkowaty
2017-08-07 15:42:55
Ocena: -4(glosow:16)-+
a powiedz czemu "ktoś" ma odmówić użycia sprzętu który znajduje się w jednostce NFZ?

cyb155
2017-08-08 22:45:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ludzie płacą na nfz czy chcą czy nie i nikogo nie powinno obchodzić ,że akurat jakiś sprzęt kupił jakiś tam wośp bo to są szpitale państwowe ! Niech zrobią prywatną służbę zdrowia wtedy będę leczył się prywatnie i nie będę musiał bulić kilka razy za leczenie a wośp umrze sobie śmiercią naturalną albo założą sobie swoje kliniki i też będzie git i nie będzie ,że jak nie dajesz na wośp to nie lecz się sprzętem kupionym przez wośp. Pi.er.dolenie .

kurnachatawiocha
2017-08-09 08:17:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
cybie, nikt nie mówi, że jak nie dajesz na wośp, to nie masz prawa korzystać z kupionego ze składek sprzętu. Możesz nie dawać, to nie podatek, nie ma przymusu. Ale jeśli przeszkadza ci wośp, hejtujesz na wośp, a ze sprzętu chcesz korzystać, to jesteś zwykłym hipokrytą, który TEŻ może mimo wszystko z tego sprzętu korzystać.

cyb155
2017-08-12 21:11:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie chcę korzystać ze sprzętu kupionego przez wośp(zresztą nie korzystam) płacę na służbę zdrowia podatki i oczekuję tego ,że sprzęt do leczenia ma po prostu być , ten sprzęt i tak byłby kupiony bo musi być !!! To jest może i dobra idea ,ale zupełnie bez sensu bo w ten sposób mniej kasy przeznaczą na służbę zdrowia o te mało znaczące kilkadziesiąt milionów i zostaje to rozkradzione, nie przesadzajcie ludzie z tym wośpem bo to jest znikoma kwota w porównaniu do budżetu służby zdrowia .Sprawa z owsiakiem i wośp to też już inna para kaloszy i grubszy temat nie chce mi się zaczynać tutaj tej gadki

jachnyc
2017-08-07 15:13:45
Ocena: 3(glosow:19)-+
Dokładnie oddano 527 litrów krwi , ale co tam niech będzie ponad 700 litrów :)

piotrek_12346
2017-08-07 15:25:31
Ocena: 1(glosow:23)-+
A ile oddano krwi na ŚDM? nie myl ze spermą!

pablo_2015
2017-08-07 15:52:33
Ocena: -3(glosow:21)-+
Bo na łudstok przyjechali tylko sami impotenci... :DDD

piskiller
2017-08-07 15:06:02
Ocena: -2(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

milord88
2017-08-07 15:05:46
Ocena: 1(glosow:27)-+
Jak można pobierać krew od tych ćpunów i hivowców? Dobrze, że nie trafi ona do polskich szpitali, tylko zostanie jak co roku sprzedana do niemiec.

piotrek_12346
2017-08-07 15:12:11
Ocena: 2(glosow:22)-+
Tak samo jak drzewo zarażone kornikiem z Puszczy Białowieskiej dobrze że będzie sprzedane do Niemiec bo już nawet Ikea ich nie chce!

marcusma
2017-08-07 15:28:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Arakiel666
2017-08-08 23:17:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Faszystowska gnido tych to masz pełno na imprezach techno czy dyskotekach.

kumanek666
2017-08-09 09:48:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zacharowicz
2017-08-07 15:00:54
Ocena: 3(glosow:21)-+
Gest jak najbardziej szczytny! Brawo! Jednak biorąc pod uwagę, że na Przystanku jest około 220000 to wynik 700 litrów imponujący nie jest. Druga sprawa to jakość, możesz podać jaka część krwi z tych 700 litrów nie zawiera alkoholu i innych specyfików...? :)

piotrek_12346
2017-08-07 15:07:56
Ocena: 3(glosow:33)-+
Jakbyś wiedział cokolwiek na temat oddawania krwi to byś się tak głupio nie wypowiadał. Krew pobierają stacje krwiodawstwa i one mają szczegółowe procedury badania pobranej krwi!!! No ale ty co krew oddajesz tylko dla naczelnika to tam bada się tylko na kał. Czy dobrze w du...pe naczelnikowi wchodzisz!

Ratto
2017-08-07 14:38:21
Ocena: 7(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pibi80
2017-08-08 18:37:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za to bardzo chętnie zapraszają do rozstawania się z dobrami doczesnymi.

Saska_Klempa
2017-08-07 14:22:37
Ocena: -1(glosow:23)-+
Na tej pielgrzymce oddaje się spermę a nie krew ;)

sqoczek
2017-08-07 14:30:48
Ocena: -2(glosow:20)-+
Saski_Burak :)

Antykamera
2017-08-07 14:37:12
Ocena: -4(glosow:22)-+
Wyprzedzilaś mnie,ba nawet tam sie produkuje takich jak ten debil i jemu podobni ......

pablo_2015
2017-08-07 15:57:02
Ocena: 3(glosow:13)-+
Masz rację saska - na łudstok przyjeżdżają tylko impotenci, i już tylko mogą krew oddać... :DDD

caleanka
2017-08-07 16:59:57
Ocena: -1(glosow:9)-+
Dzieki pielgrzymkom, jest wiekszy przyrost naturalny niz dzieki 500+.(Wszystko to owoce milosci i mirakiel)

Poljot
2017-08-08 18:34:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chyba w ciebie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Kibice krótko...
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0