Ukryj komentarze(7)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
pawel-wod
2017-08-12 11:07:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
I to jest frajda z jazdy a nie jechanie po prostej
BlackDeathAngel
2017-08-12 13:16:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Szybka lekcja fizyki: Żelazo, z którego robione są szyny/tory musi być elastyczne i jest zawsze położone z lekkim nadmiarem. Przy wysokich temperaturach tory się rozciągają i rozchodzą na boki jak na zdjęciu powyżej (tak jak rtęć podczas mierzenia temperatury), w temperaturach minusowych szyny się mocno kurczą, więc gdyby były robione bez "nadmiaru", po prostu by pękły (co i tak się nie raz zdarza), a przestrzeń między nimi była by duża, co powodowałoby wykolejenia składu.
MimiAyres
2017-08-13 13:44:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szybka lekcja toroznawstwa: przerwa dylatacyjna. Czy to w postaci szczeliny między poszczególnymi przęsłami szyn, łączonymi łubkowo, czy też jako samodzielny element w nowszych rozwiązaniach szyn bezstykowych. I taki obrazek jak powyżej nie ma prawa zaistnieć, o ile toromistrz nie spartolił roboty. A wszystko, co pisałeś powyżej, to Ci się pomyliły tory z napowietrznymi liniami energetycznymi :P
anabarbara
2017-08-12 13:03:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie wazne ze powyginane zreszta wszystkie szyny sa takie same i obojetne czy to w Lodzi czy innym miescie,wazne ze tramwaj jedzie i sie nie wykolei a to ze rzuca nim jak zydem w pustym sklepie to juz inna sprawa.
chamstwosieszerzy
2017-08-12 10:48:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba nie widzieliście wygiętych torów w Bydgoszczy w nowo pobudowanej linii do Fordonu.
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0