lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 04.09.2017, 22:39:15   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 145  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lalecznik
2017-09-04 22:59:55
Ocena: 12(glosow:30)-+
"Demokracja się kończy wtedy, kiedy władza odkryje, że można kupić ludzi za ich własne pieniądze" Alexis de Tocqueville XIX wiek.

sroka1990
2017-09-14 15:15:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
I dlatego Shetyna chce rozszerzyć 500+ na kazde dziecko? Sami socjalisci.

orionzx
2017-09-05 18:15:41
Ocena: 3(glosow:13)-+
Liczba osób w RFN żyjących z zapomogi socjalnej wynosi 25,9 mln.Zapomoga wynosi obecnie 404 euro w przypadku osoby samotnej, 364 euro na osobę w przypadku małżeństw. Dzieci, w zależności od wieku, otrzymują 237 do 306 euro. Dodatkowo państwo pokrywa także koszty czynszu i ogrzewania.Masz problemy z jakimiś ochłapami 500+?Żałujesz pieniędzy dla dzieci?Te 500+ to są ochłapy w porówniu z socjalem w Niemczech,W.Brytanii,Francji,Holandii,Belgii,tam nikt nie wypomina dzieciom że dostają pomoc egoisto jurek1102.Los jest okrutny i kiedyś ciebie spotka bieda,zobaczysz jak to jest jak twojego pokroju wy

titimo
2017-09-05 21:34:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyli lewacka Europa jest naszym wzorem.

Townsville
2017-09-05 22:15:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Holandii rodzinne jest co kwartal i wynosi Bedragen kinderbijslag bedrag in euro vanaf 3e kwartaal 2017 (betaling op 2 oktober) 0 t/m 5 jaar 6 t/m 11 jaar 12 t/m 17 jaar Per kind € 200,59 € 243,57 € 286,55

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 23:28:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bieda... a to ciekawe ilu takich biedaków przybyło z Afryki bo usłyszeli, że w Europie to pieniądze za darmo rozdają. A biedne dzieci w Polsce są głównie przez nieporadność ich rodziców i stawianie ponad przyszłość ich potomstwa co najmniej butelki dziennie wypitego piwa i od dwóch do trzech paczek dziennie papierosów. Uczenie Wiśniewskiego, że może dostać pieniądze za darmo, które wcześniej odebrano Kowalskiemu, to na prawdę szczytny cel.

tomassii
2017-09-06 14:10:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
orion, to niech homo-socjalisty pi-e-s, przestanie podpinac sie pod prawice konserwatywna. Takowej puki co w Polsce nie ma. I moze tez przy okazji oswiec mnie, czym jest Polski konserwatyzm.

Townsville
2017-09-09 02:00:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem ktory palant dal mi minusa, ale swiadczy o nim ze w dopie byl goowno widzil. Doksztalc sie matole

awesomebeauty
2017-09-05 17:02:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zelazna to ona byla jakby wylazla wtedy do ludzi na ulice za ten burdel co im narobila. Ostatnio zamkneli wlasnie jedna z ostanich kopalni co rozpieprzyli i rozkradli tak jak u Nas. Prawdopodbnie u Nas mieli te same wytyczne i instrukcje co tam a ze kobieta to sie lepiej do tego nadala bo jako kukielka sie lepiej sprzedala.

helios323
2017-09-05 16:38:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pare lat temu mówili o Polsce zielona wyspa i jeszcze trochę to rzeczywiście by trawa tylko została

mikojan321
2017-09-05 15:34:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomassii
2017-09-06 18:44:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
najwiekszy glab na wsi dostal zapomoge i pierdzieli.

awesomebeauty
2017-09-05 15:14:11
Ocena: -2(glosow:8)-+
A co moze kapitalizm to lepszy jest? To samo gowno. Wszytskie te izmy zostaly stworzone do jednego by z tego najbeidniejszego wysysac jak najwiecej. Ta sama twarz tylko inny makijaz. A ta ze zdjecia to napewno nie jest zaden autorytetbo w anglii rozpieprzyla wszystkie zwiazki zawodowe i pracodawcy robia i robiliz ludzmi co chca.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 15:49:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
A skąd wiesz kiedy nigdy prawdziwego kapitalizmu nie zaznałeś?

awesomebeauty
2017-09-05 17:03:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co prawda to prawda

overconscious
2017-09-05 13:42:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

overconscious
2017-09-05 13:54:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2017-09-05 15:18:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
Masz racje obecny system jest to system wyzysku klasy robotniczej. Niektorzy pracuja ciezko cale zycie i nie stac ich na kawalerke, a niektorzy maja po 40 mieszkan na podwynajem dla tych roboli. Przeciez to nic innego jak wyzysk i polska panszczyzniana i niewolnicza. Chore...

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 15:45:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
A właśnie, co możesz powiedzieć o Chile po przewrocie Pinocheta?

overconscious
2017-09-05 18:51:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2017-09-05 13:23:26
Ocena: -4(glosow:8)-+
z prawalskimi naziolami jest taki problem że kończą w końcu marnie np w pod berlinem bunkrze kancelarii trzeciej rzeszy otoczeni przez szturmujące sowieckie hordy

Rudinho79
2017-09-05 14:37:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nazizm kotku to ideologia lewicowa. Tak, tak - Adi był twoim kumplem po szalu. Smutne, ale prawdziwe.

awesomebeauty
2017-09-05 15:21:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale was ladnie podzielili az zal patrzec na to. Siegacie czasem myslami dalej niz telewizor i wyciagacie wnioski? Czy tylko lykacie wszystko jak pelikan rybe?

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 15:54:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rudinho ma rację no jak można pisać o prawicowych nazistach? Od kiedy to narodowy socjalizm jest prawicowy?

jakub1975wawa
2017-09-05 23:28:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja to wiem ale ONR o sobie mysli że sa prawakami chociaż każdy wie że to zwykłe debile

sSQNn
2017-09-05 12:52:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dobrze, że liberałowie zdawali sobie z tego sprawę i zawczasu podnieśli podatki, sprzedali państwówki i obcięli podwyżki...

awesomebeauty
2017-09-05 16:47:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
2017-09-05 16:49:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polacy dopiero sie przekonaja co to liberalizm jak energetyka wdrozy swoja gierke zrobia kilka firm oczywiscie zagranicznych o bo jak moga byc polskie i dopiero zobaczycie co to jest drogi prad i gaz.

globus0024
2017-09-05 12:43:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
Problem w tym że większość ludzi, którzy wypisują tu wypociny traktuje tak samo zasiłek w postaci 500 + co np. Minimum socjalne dla nierobów w sile wieku, którzy mogliby iść do pracy tylko im sie nie chce... szkoda tylko że poprzednia władza nie była zainteresowana tym żeby wspierać rodziców. Żeby rodziło sie więcej dzieci. Za to woleli politykę wyniszczającą czyli podwyższanie wieku emerytalnego...

globus0024
2017-09-05 12:47:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
Odpowiedzcie sobie na pytanie... co jest bardziej przyszłościowe? Podniesienie wieku emerytalnego? Czy dążenie do tego żeby rodziło sie więcej dzieci? Kiedy wy zrozumiecie że silna Polska jest nie na ręke wschodowi i zachodowi. A obecna polityka Pisu właśnie taką Polskę buduje.

tomi2000
2017-09-05 12:54:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Problem w tym, że jakkolwiek bardzo byśmy tego chcieli, nie buduje

awesomebeauty
2017-09-05 15:23:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chodzio uzaleznienie ludzi od systemu za 10 lat ci ludzie co biora 500+ beda oddawali zycie za ten system bo im 500+ odbiora. To jest odbieranie ludziom ich wladzy i sily.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 16:05:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Globus jak sprawdzisz sobie dane to program 500+ wcale nie poprawi dzietności na tyle by zastępowalność pokoleń była zabezpieczona, z 1,3 dziecka na kobietę do 1,6 i tak nie wystarczy, a program ten tylko bardziej zadłuża nasze przyszłe pokolenia. Jedynym sposobem na wyjście z kryzysu emerytalnego jest odciążenie obecnie pracujących z przymusu ubezpieczeń i podatków dochodowych. Już dziś do ZUS dopłacamy z innych podatków. Awesome ma rację ten program to zwykłe przekupstwo, za które powinni łapy poucinać.

informatyk26
2017-09-05 16:17:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wzrost urodzeń o 20 tyś przy kosztach 20 mld rocznie oznacza że jedno dziecko z 500+ kosztuje podatnika milion złotych. Oczywiście jest to milion plus odsetki bo pieniądze na 500+ są pożyczone. To jest dopiero wyniszczająca polityka.

globus0024
2017-09-05 17:39:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Maciek 85. Poprzednia władza nie dała nikomu ani złotówki... podnieśli vat.. wiek emerytalny... zabrali pieniądze z ofe a mimo to dług publiczny powiększyli trzykrotnie

DkNG
2017-09-05 18:07:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
globus - wiek emerytalny to zależność pomiędzy ilością ludzi pracujących a emerytów dojących tylko kase z budżetu - sam odpowiedz sobie na pytanie czy budować kraj będą seniorzy jeszcze pracujący czy siedzący na działce na emeryturze... PiS rozdysponowuje za nas pieniądze podwyższając nadal podatki w postaci ukrytych opłat (prąd, woda, opłata za powierzchnie komercyjne)... ja nie mówię że rzady PO były dobre ale PiSu nie sa lepsze - przeciętnemu obywatelowi wcale nie żyje się lepiej - klasa niższa ma troche lepiej, średnia i wyższa gorzej - nie jedzie ci to komuną?

akebono34
2017-09-05 12:41:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Problem z liberałami takimi jak Tatcher jest taki, że pierdzielą o tym, że rząd nie ma swoich pieniędzy, ale jakoś na idiotyczną wojnę o Falklandy kasa sie znalazła i nie była to prywatna kasa pani premier. No tak na wojnę pieniądze obywateli się znajdą, na pomoc dla tych obywateli już nie. Po to było straszne pomóc własnym obywatelom. Co innego zabijać Argentyńczyków.

uchodzcaPL
2017-09-05 12:09:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
Margaret Thatcher nauczyła Anglików oszczędności i tego ze nic nie jest za darmo . My Polacy powinniśmy mieć taką Thatcher w zamian za wszystkich naszych polityków głupków . Dodajmy ze Thatcher przejęła kraj zrujnowany na skraju bankructwa i musiała się uporać z terroryzmem Ira i problemami w Irlandii oraz podupadającymi koloniami .No tak Polaczki mogą sobie negatywnie o niej popisać bo o niczym pojęcia nie mają a dziś z jej śmierci cieszą się lenie którzy gniją na Angielskich zasiłkach socjalnych . A wy dalej wybierajcie PO PSL PiS Nowoczesna SLD itp.,i to jest mądra wasza decyzja :)

awesomebeauty
2017-09-05 15:39:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty za to masz pojecie rozpieprzyla wszystko na reke koncernow a udupila ludzi tyle w skrocie

szczyrzyc16
2017-09-05 11:58:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
A jednak PISOKOMUNA

xxx454
2017-09-05 11:14:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xxx454
2017-09-05 11:18:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 11:31:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak zwłaszcza skakali do góry czarnoskórzy przybysze jak somalijka, która z 7 dzieci dostaje za darmo dom prawie 3000f na dzieci, nowe auto i opiekunki do dzieci( autentyczne dane). Zabierz dziś zasiłki tym co z nich się utrzymują...

xxx454
2017-09-05 11:36:45
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xxx454
2017-09-05 12:02:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

uchodzcaPL
2017-09-05 12:12:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Margaret Thatcher nauczyła Anglików oszczędności i tego ze nic nie jest za darmo . My Polacy powinniśmy mieć taką Thatcher w zamian za wszystkich naszych polityków głupków . Dodajmy ze Thatcher przejęła kraj zrujnowany na skraju bankructwa i musiała się uporać z terroryzmem Ira i problemami w Irlandii oraz podupadającymi koloniami .No tak Polaczki mogą sobie negatywnie o niej popisać bo o niczym pojęcia nie mają a dziś z jej śmierci cieszą się lenie którzy gniją na Angielskich zasiłkach socjalnych . A wy dalej wybierajcie PO PSL PiS Nowoczesna SLD itp.,i to jest mądra wasza decyzja :)

xxx454
2017-09-05 12:18:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomassii
2017-09-05 14:42:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
xxx, k.o lewacka cwelona na zakrystii. Nadal wypowiadasz sie na tematy ktorych nie rozumiesz? Kolejny dowod, ze jestes tylko lewackim niedorozwojem podpinajacym sie pod prawicowca. Jestes najlepszy,najmadrzeszy, wszystko ci sie nalezy bo jestes "Polakiem" A ja ci napisze tak-ch.j, do parchatego ruskiego ryja niemoto ci sie nalezy! Do roboty i do nauki k.o!

awesomebeauty
2017-09-05 16:58:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Xxx masz racje dala wiecej wladzy elitom a odebrala ja ludzia tyle w temacie. Rozpieprzyla zwiazki zawodowe. Teraz ludzie nawet nie upomna sie nawet o podwyzke w grupie i robia z ludzmi co chca. I o to im chodzilo. Po to wybrali wtedy kobiete. Tak jak po to wybrali czarnego Obame bo w danym momencie sie ladnie sprzedaje. A tym co siw daja lapac na telewizyjne bajeczki typu zelazna dama wspolczuje ograniczonej umiejetnoaci myslenia

Ratto
2017-09-05 10:32:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2017-09-05 11:13:55
Ocena: -5(glosow:11)-+
No a Polska zapożycza się u szwabów na wysoki procent na program socjalny 500+. A to pewnie cię zaskoczę... Spłacać będą nasze dzieci a nie politycy.

xxx454
2017-09-05 11:17:05
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2017-09-05 11:26:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
No przecie to było oficjalne info, co tu udowadniać?

carmamir
2017-09-05 11:29:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bredzisz. VAT w UK to 20%.

xxx454
2017-09-05 11:32:55
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ratto
2017-09-05 12:03:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szpajder
2017-09-05 10:20:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
W czasach rządów PO ten sam obrazek był wrzucany z dokładnie takimi samymi argumentami. I wstydził byś judek1102 wycierać swoją socjalistyczną mordę Małgorzatą...

tarika
2017-09-05 08:12:32
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zapewne ma to byc przytyk do 500+.Zastanawiające jest jednak to, że właśnie Anglia jest państwem socjalnym, a jak pokazują ostatnie lata rozdawnictwo pieniędzy na socjal w UE w porównaniu z Polską jest fenomenalne. No, ale w Poolsce pieniądze idą na polskie dzieci. A to już jest karygodne.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 08:36:01
Ocena: 4(glosow:12)-+
Widziałeś jak ta Anglia wygląda? Ja tak, Londyn- stolica, wygląda jak skansen kiedy się porówna np. Singapur czy Szanghaj. Ten socjal tutaj hamuje drastycznie Brytyjską gospodarkę, jak i resztę Europy, a tempo rozwoju jest praktyczne zerowe. Druga zasadnicza sprawa jest taka, że przez socjal Europę zalewają czarne Pany nieroby, na których biały murzyn musi pracować.

overconscious
2017-09-05 13:46:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Toja1110
2017-09-05 05:10:47
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 08:58:27
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zadaniem państwa jest obrona jego obywateli przed wrogiem zewnętrznym( utrzymanie armii) i wewnętrznym czyli bandytami( utrzymanie policji) a reszte to niewidzialna ręka rynku sama zrobi, wystarczy ludziom nie przeszkadzać( wysokimi podatkami i kretyńskimi przepisami).Wszędzie tam gdzie rząd próbuje ingerować, gospodarka, edukacja, służba zdrowia to nie działa to dobrze, przedstawiać ze szczegółami chyba nie muszę jak to u nas wygląda. Przekroczony bilion zł jawnego długu publicznego mówi sam za siebie.

overconscious
2017-09-05 13:48:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 16:11:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie posiłkuj się wikipedią tylko sprawdź faktyczne dane z okresu chociażby pierwszych trzech lat od wprowadzenia reform.

lalecznik
2017-09-04 22:59:55
Ocena: 12(glosow:30)-+
"Demokracja się kończy wtedy, kiedy władza odkryje, że można kupić ludzi za ich własne pieniądze" Alexis de Tocqueville XIX wiek.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 09:02:15
Ocena: 1(glosow:13)-+
" Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, których nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd kiedy zabraknie mu pieniędzy"

JackTorrance
2017-09-04 22:58:58
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 09:03:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dopóki drukują to jeszcze się to trzyma.

overconscious
2017-09-05 13:51:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 16:23:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Drogi kolego nie mów mi co to jest wyzysk bo dzięki ludziom, u których pracowałem i mnie wyzyskiwali dziś zarabiam nie małe pieniądzę i prowadzę własną działalność. Głównie dlatego promuję wolny rynek bo wiem ile ludzie tracą gdy go nie ma. Polacy powinni sobie przypomnieć co się działo w Polsce po wprowadzeniu ustawy Wilczka, wiesz od czego zaczynali tacy ludzie jak właściciele firm CCC, CD Projekt? Od straganów, na chodniku , na których można było handlować bo był właśnie chwilowo wolny rynek.

pomarson
2017-09-04 22:55:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie ważne PISowski czy POwski socjalizm. Socjalista to socjalista

jurek1102
2017-09-04 22:57:45
Ocena: -3(glosow:17)-+
PO nie było tak socjalistyczne i nie karmiło ludzi z kieszeni sąsiada.

Ratto
2017-09-04 22:59:13
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:02:05
Ocena: 2(glosow:14)-+
No idąc takim tokiem rozumowania popadamy w paranoje. Socjal to zwyczajne rozdawnictwo a nie inwestowanie w ogólne dobra dla obywateli.

Ratto
2017-09-04 23:04:46
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pomarson
2017-09-04 23:09:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
PO nie było socjalistyczne, a to dobre.

jurek1102
2017-09-04 23:11:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
No straż pożarna wychodzi że też. Ale nie popadajmy w paranoje. Pasożytów nie przyciąga darmowe leczenie tylko rozdawnictwo typu 500+. Na tą chwile mamy tego przykład z Ukraińcami. Dlaczego mają w tym kraju socjalne przywileje i to większe niż my?

abra242
2017-09-04 23:12:05
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:16:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
A co robi PIS z OFE?

Ratto
2017-09-04 23:22:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
2017-09-04 23:27:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
ratto a gdzie w Polsce darmowa służba zdrowia?

jurek1102
2017-09-04 23:28:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
No to Ratto się teraz naraziłeś Abrze :)

Ratto
2017-09-04 23:31:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
2017-09-04 23:32:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
ot przemówił Konowicz wioski...

jurek1102
2017-09-04 23:35:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ratto to już popadasz w paranoje, wiesz dobrze o jaki socjal tu chodzi.

maxicoveri
2017-09-04 23:38:20
Ocena: 0(glosow:10)-+
tak jest ja ktoś myli socjal z socjalizmem konia z koniakiem i rum rumakiem...haha

Ratto
2017-09-04 23:40:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:44:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
Więc ulgi podatkowe dla tych co te dzieci robią a nie daniny trafiające do cyganów i innych patoli żyjących z socjalu. Ratto ty mi tu strasznie lewicowy się zrobiłeś :)

Ratto
2017-09-04 23:45:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ratto
2017-09-04 23:52:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:58:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale oczywiście że tak, menelstwo potrafi znaleźć cyc i go całkiem zdrowo doić.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 11:23:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pozwolicie panowie, że się wtrącę... Gdybym do, każdego z was podszedł, wyciągnął z waszej kieszeni portfel i zabrał z niego po 300zł mówiąc, że zbieram na leczenie chorego dziecka to co byście powiedzieli, zrobili...???

jurek1102
2017-09-05 11:34:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze kombinujesz Maciek, lubię pytania na które nie potrafię odpowiedzieć.

kurnachatawiocha
2017-09-05 12:42:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja bym ci dał w pysk i odebrał portfel. Potem bym zapytał ile z tej kwoty rzeczywiście trafi do chorego dziecka i w zależności od odpowiedzi wyciągnął te 300 zł lub ci doradził poszukanie innego frajera.

overconscious
2017-09-05 13:53:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2017-09-05 17:17:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Juz wam powiem po co tu ciagna ukraincow to jest bardzo proste. Zagraniczne koncerny w swoich montowniach na terenie polski potrzeboja ciagle "taniej" sily roboczej. Polak juz nie jest tani bo zaczyna wolac o podwyzki, bo widzi jak ceny urosly 100% w ciagu ostanich 10 lat. Dlatego ciagna ukrancow bo nie sa swiadomi oni moga robic za malo i niedojadac tak jak my na zachodzie. To samo zrobiono z Nami polakami. Jestescie stadem, ukryta reka to pasterz a pieniadze to pies pasterza. Co was goni jak chce gdzie chce i kiedy chce
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
główna
Dodano: 23.06.2018, 08:19:34   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (34) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0