Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Snajper
pablo_2015
2017-10-13 08:37:00
Ocena: 5(glosow:13)-+
Masz rację, wszyscy nowocześni i oświeceni oglądają tylko TV - Cała Prawda, Całą Dobę...
bystry_kaziu
2017-10-14 08:23:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacek.jacek
2017-10-14 06:58:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
adammmaster
2017-10-13 19:24:02
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anabarbara
2017-10-13 23:14:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
A ty czym swoje dupsko obsrane wozisz kmiocie? Odpowiedz jest krotka - niczym,bo wszystko przelewasz na denaturatek wsioku zapchlony.
overconscious
2017-10-13 19:12:30
Ocena: -3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora
overconscious
2017-10-14 00:21:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
overconscious
2017-10-14 00:24:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Liberte
2017-10-14 00:36:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
martin987 ja jestem płacącym podatki wyrobnikiem programu 500+. Mam Jedno dziecko i zarobki nie pozwalające na bycie benificjentem tego programu i wyobraź sobie że nie zauważyłem żadnych dodatkowych obciążeń podatkowych. Reasumując na 500+ nie dokładam nic czego nie zdzierały by ze mnie koalicyjne PO PSL'owskie rządy. Sądzisz, że ten program to nic to się grubo mylisz, to wbrew pozorom nie jest rozdawnictwo. Wiesz co zrobił amerykański kongres w epicentrum kryzysu finansowego? Ano Podniósł pensje minimalne (500+ to taki substytut)
Liberte
2017-10-14 18:38:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
martin987 cytujesz mnie i kpisz jednak nie podałeś żadnego przykładu nowego podatku, który dotknąłby obywatela a jest wypadkową programu 500+. Piszesz natomiast na co można by wydać te pieniądze a nie widzisz, że poprzedni rząd nie wydawał ich wcale ani na programy socjalne ani na proponowane przez Ciebie dziedziny. Dla Ciebie każdy program prospołeczny będzie kupowaniem wyborców i a ci znowu będa Karynami Sebixasmi ze wsi i bez wykształcenia.. cóż to retoryka opozycji, która za wszelką cenę chce zdeprecjonować elektorat PiS jakby to miało im zapewnić jakieś szanse w wyborach.
Liberte
2017-10-14 18:43:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
cd... Zaraz po wyborach Grześ Schetyna powoływał gabinet cieni, który miał być konstruktywną konkurencja do obecnego gabinetu, powiedz mi co ów gabinet specjalistów zaproponował polakom w dziedzinie gospodarki, praw czy obronności? Ano nic, cała opozycja nic nie zaproponowała, wszystko neguje, wszystko demonizuje, będzie źle, zamach ogólnie Pisostrofa i ruina a ja się pytam co w zamian. Jak dalej się będzie dziać jak się dzieje to w przyszłych wyborach PiS dosłownie zmiecie inne partie ze sceny politycznej i to mnie przeraża ale jakie są alternatywy.
Liberte
2017-10-15 08:30:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
martin987 czytaj proszę ze zrozumieniem. Sam napisałeś że 500+ to pieniądze, które trzeba zabrać płacącym podatki zatem wnioskując z tego są obciążeniem podatkowym. Ja zauważam, że od kiedy obowiązuje ten program nie przybyło żadne nowe obciążenie czyli nikt nie zabiera mi więcej niż do tej pory. Rozumiem, że nie widzisz żadnych korzyści z 500+, ale hasła "odciążyć przedsiębiorców" czy "stworzyć rynek" pracy to straszne ogólniki bez konkretów. Moim zdaniem 500+ to zwiększona konsumpcja a to bezpośredni przekłada się na gospodarkę... wiesz zasada podaż popyt i tu chyba zauwa
Liberte
2017-10-15 08:37:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
cd.. Polski wskaźniki wzrostu gospodarczego i oceny całej krajowej gospodarki. To właśnie są nowe miejsca pracy. Piszesz, że jest wiele krajów, które mogłyby być przykładem... jakie? A teraz kwestia Ukraińców czy innych nacji zarobkujących w Polsce to też jest symptom gospodarek wysoko rozwiniętych, że pojawia się emigracja zarobkowa. Mimo czarnowidztwa obecnej opozycji Polska na arenie gospodarczej ciągle zyskuje co udowadnia np ostatnie przyjecie Polski do grona krajów rozwiniętych. To pozwolę sobie się zapytać czy to są złe kierunki, czy źle się dzieje?
pablo_2015
2017-10-13 08:37:00
Ocena: 5(glosow:13)-+
Masz rację, wszyscy nowocześni i oświeceni oglądają tylko TV - Cała Prawda, Całą Dobę...
overconscious
2017-10-13 19:07:53
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PreczZkomuna
2017-10-12 21:30:04
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2017-10-12 21:26:21
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2017-10-12 21:48:36
Ocena: -1(glosow:15)-+
A gdy brak argumentu sięgamy do "za czasów PO" Czy w następnym twoim komentarzu możemy liczyć na popiardywanie o lewactwie, TVN i GW ?
pablo_2015
2017-10-12 22:28:01
Ocena: 2(glosow:14)-+
Czyli co jureczku? Nigdy nie było czasów PO, bo PO nigdy w Polsce nie było przy władzy?
kawalrafala
2017-10-13 09:00:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
koreperytor12
2017-10-13 19:22:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tomi2000
2017-10-13 19:25:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
Za PO telewizja była słaba, praworządność kulała, edukacja była taka sobie, politycy walili gafę za gafą, ale to co dzieje się teraz to jest jakiś inny poziom abstrakcji. Nie jestem zwolennikiem PO, przegrali także dzięki temu, że na nich nie głosowałem, bo dawali d*py. Ale za ich czasów nie oglądałem Wiadomości, a teraz oglądam dla masochistycznej rozrywki. To co się dzieje teraz w Polsce to jest masakra, wszyscy wokół to widzą i to nie jest tak, że wszyscy są głupi, a tylko my mądrzy
pablo_2015
2017-10-12 21:23:28
Ocena: 5(glosow:23)-+
Reklama TVN?
overconscious
2017-10-13 19:50:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0