Nie wiem kto kogo w tym związku hmmmh,ale za becikowe zapłacimy wszyscy
Ukryj komentarze(86)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
gruzawik
2017-10-18 21:06:04
Ocena: 9(glosow:19)-+
tak się rozwija, że konsumpcja napędza inflację, a nawet 50% wracającedo budżetu to tylko połowa zaledwie, o kosztach obsługi nie wspominając. daj mi 100, a ja Ci oddam 40, będziesz się rozwijał przecież:)
kamuimac
2017-10-20 23:14:46
Ocena: 3(glosow:5)-+
poczekajcie aż inne branże dogonią - a dogonią już niedługo - za chwile wasze 500 + za które sprzedaliscie kraj bedzie warte tyle ile 2 lata temu 100 zł - no ale przeciez wstaliscie z kolan - najecie sie manna z nieba bo na chleb was nie bedzie stać
cozakraj7
2017-10-20 15:04:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Akurat obecny poziom inflacji jest najlepszy dla gospodarki, ale tak to jest jak wstawiający miał do szkoły pod górkę. Do tego inflacja na poziomie 2% rocznie, a w piekarni podwyżki na poziomie prawie 12%. Żenująca wstawka, żenującego wstawiającego, który już nie raz próbował tutaj okłamywać użytkowników.
Pablo93csw
2017-10-20 14:43:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
zlikwidować 500+ i życie wróci do normy. pracujący przestaną utrzymywać patole z 500+ i może zmniejszą się koszty życia na specjalnie wymyślone podatki na ten cel, a patola znowu zacznie zbierać puszki lub pójdzie do pracy nie pasożytując na pracujących. 500+ jest złe, bo pieniądze może dostawać jakiś prezes z pensją np 50tys zł jak i pan zbyszek, który mając 11 dzieci nagle dostanie nieopodatkowane 5tys zł, a do budżetu ze swojego bezrobotnego życia nic nie wpłaci. w takim razie to nie są pasożyty? ustawe byłoby trzeba zlikiwodwać lub usunąć. temat rzeka. reformy to potrzebuje na cwaniaków.
koreperytor12
2017-10-20 13:57:34
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Fryzjer845
2017-10-20 13:36:28
Ocena: 4(glosow:10)-+
Chcecie mieć wyższe minimalne wynagrodzenie i 13 zł na zleceniu, to musicie zaakceptować inflację. To zwykłe prawo rynku, bo przedsiebiorca musi zrekompensować sobie wyższe koszty działalności. Zróbcie protesty, żeby zmniejszono minimalne wynagrodzenie do 1000 zł, to produkty stanieja.
Fryzjer845
2017-10-20 16:58:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
No szklanka wody to już przesada, ale za talerz zupy mogła by pracować. Wtedy koszty pracy by się obniżyły i przedsiębiorcy znów mogliby konkurować cenowo. No tak to wygląda niestety. Ludzie, nawet Ukraińcy już nie chcą pracować za najniższą, bo się zaczynają cenić, widząc jak przedsiębiorcom zależy na pracownikach fizycznych.
gucio_mb
2017-10-20 12:25:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
Większość wypowiadających sie tu osób to to są straszne lemingi. Co winien jest obecny rząd podwyżkom tych artykułów spożywczych?? Jakby podniósł podatki to byście tak mogli pisać a tymczasem całej sytuacji winni są spekulanci którzy skupili jakiś czas temu surowiec z rynku, wyprzedali go do chin lub na zachód albo trzymają w magazynach i sprzedają po zawyżonych cenach. Zarobi na tym kilku ziomków. Wiocha tak wam mózg wyprała i bredzicie na rząd a sami już samodzielnie nie potraficie myśleć tylko mielicie te same brednie.
gucio_mb
2017-10-20 12:52:18
Ocena: -3(glosow:9)-+
Do Tomi2000. Tusk to faktycznie sterował ale wyprzedażą polskiego majątku za bezcen, przekrętami i służalczym podejściem do zachodu a nie twierdze że to on odpowiadał ze podwyżki benzyny do 6 zl bo za to akurat była winna sytuacja na światowym rynku ropy wiec nie mieszaj dwóch różnych rzeczy
globus0024
2017-10-20 11:27:41
Ocena: -3(glosow:7)-+
Hehe... śmieszą mnie już Ci krytycy obecnej władzy.. bo najlepiej przecież jest zwalić winę na rządzących i nie popatrzeć na siebie... wzrost cen pieczywa czy masła to nie wynik polityki ale mentalności nas, Polaków. Pieczywo to produkt z którego nie zrezygnujemy więc wzrost cen nie spowoduje spadku popytu. A że 500+ spowodowało większą ilość pieniędzy zwłaszcza w ubogich rodzinach to piekarze to wykorzystują
Rycerz1990
2017-10-20 11:26:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
steve6 idź i naucz się co to znaczy INFLACJA - muszę cię zdziwić, ale nie jest ona uzależniona tylko i wyłącznie od ceny ropy i inflacja nie występuje tylko pod koniec roku! Za po wystąpiła deflacja (owszem nie jest najlepsza dla gospodarki), ale za pis i jego h jowych programach socjalnych ceny pojechały tak w górę, że h j o jpr! W mojej wstawce masz parę przykładów jak żywność zdrożała!
robsonic
2017-10-20 10:57:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie jem chleba
tomash0376
2017-10-19 08:57:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jakub1975wawa
2017-10-19 10:43:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
bo mam szersze horyzonty i interesuje się wieloma sprawami ,a co może mi zabronisz zbuku jeden
Fryzjer845
2017-10-20 17:00:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
@jakub twoje te twoje szerokie horyzonty to bycie trollem i antypisem. Faktycznie, szerokie.
jakub1975wawa
2017-10-19 10:46:32
Ocena: 0(glosow:10)-+
srututu jakos przez 8 lat rządów PO ceny żywności ani drgneły, może czas na dobrą zmiane w GUS, aby właściwe cyferki gdzie trzeba wstawiali
dvdplayer
2017-10-20 13:53:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
1/ podwyżka podatku VAT i tusklenie mówią, że będą następne !
2/ podwyżki cen żywności i będą następne !
3/ podwyżki czynszów i będą następne !
4/ 30% - ntowe podwyżki cen energii elektrycznej
5/ 40% - ntowe podwyżki cen ciepłej wody
6/ 1000%-ntowe podwyżki cen wieczystego użytkowania gruntów
7/ 100% - ntowe podwyżki cen biletów komunikacji miejskiej
8/ 1000% -ntowy podatek garażowy
9/ 70% - ntowa podwyżka cen benzyny
10/ 100% - ntowa podwyżka cen cukru
11/ 40% - ntowa podwyżka cen chleba
12/ podwyżka cen słodyczy
13/ podwyżka cen samochodów
14/ podwyżka cen ubrań
15/ podwyżki o
Fryzjer845
2017-10-20 17:01:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
jakub dostaje gotowe teksty z centrali i nawet ich nie weryfikuje
kamilbarcinski
2017-10-18 22:44:22
Ocena: 2(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
tomash0376
2017-10-19 08:59:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
TheTolekBB
2017-10-20 13:06:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
"za 1kg jajek"... i od razu widać że mamusia robi synkowi zakupy... co ty dziecko możesz wiedzieć o życiu...
koreperytor12
2017-10-20 13:59:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PreczZkomuna
2017-10-18 21:54:57
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jakub1975wawa
2017-10-18 23:51:04
Ocena: -2(glosow:12)-+
szanowni warszawiacy wrzućcie na wiochę lub wyślijcie temu debilowi rachunki z grzybków
tomash0376
2017-10-19 09:30:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jakub1975wawa
2017-10-19 10:41:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
najgorsi w warszawie śa takie chamy z prowincji jak ty i oni tu wioche robią? 2 dni tu pobedzie i juz sie uważa za wrszawiak od pokoleń
tomash0376
2017-10-19 10:44:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jakub1975wawa
2017-10-19 16:26:39
Ocena: -7(glosow:7)-+
co tomaszek głupiego powiedziałeś że sam to skasowałeś
grzechu2605
2017-10-18 21:04:12
Ocena: 2(glosow:14)-+
ale wy jestescie nienormalni... najpierw wszyscy chca socjale jak w niemczech itp.a jak juz cos sie w polsce pojawilo (500+) to znowu narzekacie... dobrze sie czujecie?
gordonthompson
2017-10-18 21:27:15
Ocena: 1(glosow:15)-+
Nie, po prostu teraz dobrze widać jaki Pis jest zły, bo przecież za PO wszystko sukcesywnie taniało.
kornas1988
2017-10-18 21:49:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
kto chce social jak w Niemczech?? chyba tylko margines i patologia
jakub1975wawa
2017-10-18 23:47:48
Ocena: -2(glosow:12)-+
stałe ceny to był z nielicznych plusów rzadów PO
gordonthompson
2017-10-19 07:41:29
Ocena: 1(glosow:9)-+
No no, stałe były jak cholera, cukier potrafił kosztować dwa razy tyle co teraz.
jakub1975wawa
2017-10-19 08:42:48
Ocena: -2(glosow:8)-+
panie gordon to cukrem sie odzywiasz czy chlebem? PO za tym przypomnij mi ile kosztowało masło chleb mieso przez 8 lat rzadów PO i teraz
gordonthompson
2017-10-19 09:35:21
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jakubie,czyli jak coś "mniej potrzebne" było drogie to spoko?A nie wiesz, ile ludzie cukru używają?
jakub1975wawa
2017-10-19 16:25:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
dolegliwy był tylko cukier a teraz wszystko pójdzie góre po całości jak w komunie którą jeszcze pamietam
gordonthompson
2017-10-19 19:17:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Wszystko" idzie w górę jak drożeje benzyna, nie masło.
hedonistka
2017-10-18 20:44:56
Ocena: 3(glosow:13)-+
Polska dzieki 500+ się rozwija bo ludzie którzy na pewne rzeczy ktore nie mogli sobie pozwolic lub na podstawowe rzeczy to teraz maja jednak wiecej pieniedzy. nawet jak niektorzy przez to rzucili prace to jednak nadal te pieniadze sa w ruchu
kornas1988
2017-10-18 20:51:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
po części masz racje ze pieniądze są w obrocie ale pomysł teraz z innej strony .. polowa tych co pobierają 500+ raczej maja prace w dupie bo jeszcze kasę biorą od mopsu itp ten program pozwolił patologi rozwinąć skrzydła ... jak w zamiarze było pomaganie ubogim rodzina itp to wyszło ze patusy robią dzieci dla kasy i taka matka z ojcem widza w tym pieniądz tylko potem babcie i dziadkowie wychowują potomstwo "seby i karyny" bo oni sami biorą kasę i na imprezy
kornas1988
2017-10-18 20:42:00
Ocena: 3(glosow:11)-+
od początku było wiadome ze wprowadzając 500+ odbije się to na społeczeństwie właśnie kosztem podwyższenia cen jedzenia prądu wody itp .. tylko przysłowiowa patologia myślała ze dostana kasę za darmo i będzie fajnie ... mieszkam w Łodzi i niestety chyba tu jest najwięcej patologicznych odbiorców 500+ co rusz się słyszy czy to w tramwaju czy gdzieś na ulicy od młodych matek wytapetowanych z dupami na wierzchu ze już chce kasę z 500+ bo muszą iść na imprezę dać dupy albo na jakieś inne pierdoły typu alkohol itp
Kotipatpat
2017-10-18 20:40:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jakub1975wawa
2017-10-18 21:22:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
propaganda kłamie a ja podałem stawki czarno na białym
hedonistka
2017-10-18 20:21:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
no a co mysleliscie ze bez podwyzek cen sie obedzie ? wiadomo byly ze ceny pojda w gore a Ci co sie bali ze polska straci duzo na 500+ to mysleli chyba ze polacy beda odkladac te pieniadze w przyslowiowej skarpecie a nie ze beda wydawac a jednak polacy wydaja pieniadze z 500+ i z tej kasy odchodzi przewaznie 23% podatku + 19% podatku dochodowego ale dzieki 500+ bardziej rozwija sie Polska
jakub1975wawa
2017-10-18 20:26:16
Ocena: -6(glosow:14)-+
niestety problem w tym że to pusty pieniądz bez wartości tylko dodrukowany, to jak calorie w alkoholu mocno uderzaja do głowy ale od tego nic nie idzie w mieśnie ani nawet w tłuszcz tylko kacem sie kończy i wycieńczeniem
lenkalenka
2017-10-18 20:40:37
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Snickers65
2017-10-18 20:47:40
Ocena: 1(glosow:15)-+
Kubuś siedzi sobie zadowolony w Szkocji a tu szczuje na PiS."Pusty pieniądz' pustaku to był za PO , wtedy na nic nie było stać tych biednych ludzi co dzisiaj dzięki 500 + mogą sobie pozwolić na zakup dla dzieci potrzebnych rzeczy. Ekonomisto od 7 boleści pogadaj sobie z Vincentem Rostowskim , on cię na pewno zrozumie.
jakub1975wawa
2017-10-18 21:17:30
Ocena: -3(glosow:11)-+
za te podatki wolałbym abys była wolną niezależną obywatelką bogatej RP a nie stłamszona bezwolną macicą na usługach pislandu, z koleji jęsli chodzi o Snickers65 masz racje po hooj sie wcinam, im bardziej udupicie nasz kraj tym wieksza kupie sobie posiadłość na emeryturkę
TheTolekBB
2017-10-20 13:12:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
hedonistka ale ty człowieku bredzisz , z twoich bredni wynika że można drukować pieniądze , rozdawać ludziom a kraj się będzie rozwijać w nieskończoność i będzie jeszcze więcej kasy podatków i wszystko będzie się super kręcić.... ile ty masz lat, jak można powielać takie bzdury???
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0