lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A ty jak myślisz ?
główna
Dodano: 13.12.2017, 09:52:36   przez: Eric_Cartman
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(77)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Straszel
2017-12-15 21:27:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jestem dalej pod wrażeniem, że tylu ludzi wpierdala się komuś do łóżka. Jeśli robią to w domu i nie ocierają się siurkami na ulicach to komu to przeszkadza, co robią w domu? Ale nie, prawdziwy polak katolik musi wejść każdemu do łózka jak ich bożek, niby cywilizajcą się ciągle rozwija ale zaraz wrócimy do ścinania osób leworęcznych. Powtórzę jeszcze raz, nie mam nic przeciwko gejom, żyją sobie nikt im nie zabrania, największym problemem są pedały na paradach, którzy psują im reputację.

ramzesx
2017-12-16 01:31:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Geje są zdemoralizowani i aspołeczni.

Straszel
2017-12-15 21:27:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jestem dalej pod wrażeniem, że tylu ludzi wpierdala się komuś do łóżka. Jeśli robią to w domu i nie ocierają się siurkami na ulicach to komu to przeszkadza, co robią w domu? Ale nie, prawdziwy polak katolik musi wejść każdemu do łózka jak ich bożek, niby cywilizajcą się ciągle rozwija ale zaraz wrócimy do ścinania osób leworęcznych. Powtórzę jeszcze raz, nie mam nic przeciwko gejom, żyją sobie nikt im nie zabrania, największym problemem są pedały na paradach, którzy psują im reputację.

Eskimos-69
2017-12-16 13:34:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Właśnie dzięki Tobie, poczułem że dobrzy umysłowo ludzie istnieją. Mam te same zdanie :) Dosłownie identyczne.

kawalrafala
2017-12-17 19:24:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2017-12-15 15:36:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie rozumiem tego ujadania niektorzy maja w swoim zyciu priorytety typu plodzenie sobie dzieci, inni koncentruja sie na samorozwoju. Moze ci ludzie nie sa tacy programowalni ze musza isc przez zycie wedlug pewnego paradygmatu. Ozen sie splodz dzieci zasadz drzewo i tyraj na to cale zycie a my cie oskubiemy...

zwierzak250477
2017-12-14 18:12:31
Ocena: 2(glosow:10)-+
Człowiek jest gatunkiem rozdzielnopłciowym. Jedynie kontakty heteroseksualne umożliwiają posiadanie potomstwa i przetrwanie gatunku. Kontakty homoseksualne nie dają szans na przetrwanie. Im większy w danej populacji odsetek osobników homoseksualnych, tym większa szansa na wymarcie. Wniosek - z punktu widzenia biologii, homoseksualizm jako zachowanie zagrażające istnieniu gatunku, nie może być normą i jest anomalią.

Gruber
2017-12-14 19:22:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Od rozmnażania się są heteroseksualiści, jełopie

onogrzmot
2017-12-14 20:42:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
z punktu widzenia biologii homoseksualizm jest calkowicie normalny bo jest obserwowany wsrod innych ssakow.

Sealtiel
2017-12-15 12:09:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2017-12-15 18:45:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
biolog się znalazł z bożej łaski.. miliony mrówek się nie rozmnażają, a wnosza pożytek do kolonii. uzasadnienie rzadkości kanibalizmu ma uzasadnienie inne poza kulturowym: pasaż chorób i pasożytów.

Straszel
2017-12-15 21:28:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
ciekawi mnie ile masz dzieci, skoro tak bardzo boisz się wymarcia gatunku? ;) Szybko leć coś pobzykać. Chociaż nie, w tym przypadku może być to kiepski pomysł

zwierzak250477
2017-12-16 00:17:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gruber - jełop to cię zrobił. Gruzawik - dokładnie to mgr biologii :) Nie twierdzę, że homoseksualiście niczego nie wnoszą w innych dziedzinach życia populacji. Poza rozrodem oczywiście. Straszel - dwójkę. Opisałem tylko fakty. Tak jest i tego się nie zmieni. Skoro się z tym nie zgadzacie, wasza sprawa.

gruzawik
2017-12-16 00:44:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
no to jako mgr powinieneś wiedzieć, że nawet wśród naczelnych często rozmnaża się tylko dominująca para w stadzie. że homo jest opcją dość popularną wśród zwierząt, i nijak na przetrwanie gatunku nie wpływa. tenże odsetek dla gatunku jest wartością stałą. fakty Ci się nie podobają? magistrze, jednego się dowiadujesz jako fakty, a potem zamykasz na nie oczy bo Ci się z opcją kulturową nie zgadzają...

kawalrafala
2017-12-16 00:50:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2017-12-16 01:24:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
kawala, zlituj się, nie zabieraj głosu w kwwestiach, o których bladozielonego pojęcia nie masz, a przynajmniej wypowiadaj się jasno i zrozumiale: z czego wynika?

zwierzak250477
2017-12-16 11:14:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gruz - piszesz jak człowiek inteligentny, ale nie rozumiesz co czytasz. Skup się. Napisałem jedynie, że homoseksualizm nie wnosi nic do populacji w kwestii przedłużenia gatunku i dokładnie w tej kwestii jest anomalią. Nie pisałem, że nie istnieje. Owszem, w świece zwierząt zachowania homoseksualne są częste i służą głównie rozładowaniu napięcia seksualnego, rozrywce, przyjemności itp. Stawianie jako przykład gatunków, u których rozmnażają się najsilniejsze osobniki i porównywanie ich do ludzi mija się z celem - inna hierarchia społeczna.

gruzawik
2017-12-16 11:45:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
sam się skup: skoro jedna para wystarcza do produkcji takich ilości potomstwa, ze reszta nie musi, to przedłużenie gatunku wcale nie zależy od ilości rozmnażających się par. ze strukturą społeczną u ludzi też różnie bywało... wcale spory odsetek całkiem hetero mężczyzn nie miał okazji pozostawić potomstwa, bo się sfilcował na wojnie albo poszedł w niewolniki. toteż nadwyżka jest znacząca. możliwości rozmnażania jakiegokolwiek gatunku zwykle znacznie przewyższają pojemność środowiska, toteż nie ma powodu, dla którego pewien odsetek nie miałby służyć potomstwu rodzeństwa...

gruzawik
2017-12-16 12:12:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
pani od genetyki się nie udało, może ja spróbuje, magistrze: homo jest spokrewniony z dziećmi rodzeństwa w stosunku1/4. jeśli wspiera 2 potomstwa rodzeństwa, to jakby wspierał 1 swoje. każda nadwyżka potomstwa rodzeństwa to jego zysk. jak wyżej napisałem, jest nadwyżka, więc sam swojego często mieć nie będzie. teraz jasny pożytek z osbników nie rozmnażających się osobiście dla puli genowej? gatunek to zbiór osobników o podobnym genotypie, jednak w rodzinie owo pokrewieństwo jest znacznie bliższe, i geny wspierające swoje kopie prędzej czy później dominują w puli. czytasz coś po dyplomie?

Eskimos-69
2017-12-16 13:31:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Człowiek to też zwierzę.Więc odróżnianie tylko skuli rozwoju mózgu itp nie jest wystarczające.Otóż tylko u ludzi występuje homofobia,jak i niezrozumienie natury i jej normy,a idealnym przykładem są orientacje.Wszystko co występuje w naturze,obojętnie czy szkodliwe czy nie,jest normalne.Bakterie,wirusy,drapieżniki jedzący inne zwierzęta też są normą w naturze,a przez nich więcej wyginie niż przez istoty homo.

sierota.pl
2017-12-14 17:09:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tygrysicca
2017-12-14 16:55:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
To w takim razie każda orientacja seksualna jest chorobą ;)

kawalrafala
2017-12-14 17:14:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2017-12-14 20:05:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
..audiofile, bibliofile:)

Eskimos-69
2017-12-15 01:57:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
kawalrafala żadna orientacja nie jest zboczeniem, zaburzeniem, chorobą ani dewiacją. Nikt nie potrafi jak dotąd odróżnić jakikolwiek popęd seksualny. Z perspektywy społeczeństwa orientacje są na równi normalne, zaś reszta popędów np. pedofilia już nie jest, ale według natury jest normalna. U wszystkich ssaków występuje homo, a homofobia tylko u ludzi, wniosek ? to jest normalne tak samo. PS: załóżmy że homo jednak byłoby zaburzeniem/chorobą, to więc czy powinno się obrażać ,,chorych"?

kawalrafala
2017-12-15 21:51:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-16 13:27:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
kawalrafala Pojęcie pedał w znaczeniu osoby homo,jest sloganem obraźliwym. Filia jest czymś wbrew prawu,ale to też popęd seksualny który według natury stanowi normę.Wspomnę raz jeszcze że żadna orientacja nie należy do zboczeń,zaburzeń,dewiacji,czy chorób.

kawalrafala
2017-12-16 23:08:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maniek1231011
2017-12-14 14:10:52
Ocena: 3(glosow:17)-+
W takim razie niech płacą 4 tys za urodzenia geja bądź lesbijki skoro to choroba.

flavamed
2017-12-14 13:37:15
Ocena: -2(glosow:14)-+
homoseksualizm to orientacja seksualna nie choroba. esencjaliści twierdzą, że to zespół genów odpowiada za homoseksualizm. Konstruktywiści, że jest wynikiem uwarunkowań społecznych. Troche wiedzy wam nie zaszkodzi.

Dedi_S
2017-12-14 16:30:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
flavamed, dokładnie trochę wiedzy nie zaszkodzi: trisomia 21 (Zd) to wada genetyczna i przez WHO nie jest zakwalifikowana jako choroba, nie da się jej wyleczyć.

gruzawik
2017-12-15 18:47:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Q92 w ICD-10.

bossnr1wpl
2017-12-14 11:03:02
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2017-12-14 10:31:29
Ocena: -2(glosow:10)-+
"upośledzenie orientacji seksualnej" Co to znaczy?

Sealtiel
2017-12-14 11:13:41
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-15 02:02:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
kawalrafala żadna orientacja nie jest zboczeniem, zaburzeniem, chorobą ani dewiacją. Nikt nie potrafi jak dotąd odróżnić jakikolwiek popęd seksualny. Z perspektywy społeczeństwa orientacje są na równi normalne, zaś reszta popędów np. pedofilia już nie jest, ale według natury jest normalna. U wszystkich ssaków występuje homo, a homofobia tylko u ludzi, wniosek ? to jest normalne tak samo. PS: załóżmy że homo jednak byłoby zaburzeniem/chorobą, to więc czy powinno się obrażać ,,chorych"?

Sealtiel
2017-12-15 12:27:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2017-12-15 15:52:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sealtiel co ty porownujesz teraz. Strasznie uogolniasz i wrzucasz wszystkich do patologicznego wora. Tak jak ktos by mowil ze wszyscy heterycy to sa gwalciciele to niedorzeczne. Nie szufladkuj kanalie i tez dobrzy ludzie sa w roznych grupach spolecznyc. Dla mnie to ty jestes chory z nienawisci jakos nie karze sie Ciebie leczyc bo wiadomo ze to tylko wyodrebniony przypadek

Sealtiel
2017-12-15 16:52:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-15 17:40:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sealtiel Adopcja u istot homo jest normalna w naturze, bo występuje u wszystkich zwierząt, tak więc u ludzi też jest to naturalne. Dewiacją nie może być orientacja, ponieważ to kłóci się z definicją tego słowa. Chorobą/zaburzeniem jest homofobia (FOBIA) a popęd seksualny > orientacja > hetero,homo,bi są na równi normalne w naszym społeczeństwie, a wszystkie orientacje są normalne według natury. Choroba a orientacja to w ogóle inny dział.

Sealtiel
2017-12-15 20:37:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-15 20:53:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Takie coś jak homo,bi,aseksualizm nie należą do dewiacji. Tak zostało przyjęte, zaakceptowane w społeczeństwie, a Twoje zdanie, faktów nie zmieni. Jak dotąd, nikt na świecie nie potrafi w żaden sposób odróżnić homo od hetero i innych orientacji. Każdą nabywamy od urodzenia, każdą NIE da się wyleczyć, każda występuje u wszystkich ssaków - norma w naturze. Homofobia występuje tylko u ludzi i nie da się z nią urodzić - zaburzenie, nienaturalne. Ewolucja a popęd to inna sprawa. Według twojej logiki drapieżnicy jedzący inne zwierzęta też są nienormalni bo zaprzeczają ewolucji innym.

Sealtiel
2017-12-15 21:55:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2017-12-16 12:11:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Seatiel prosta zasada zyj i daj zyc innym ludziom w spokoju. Nie uogolniaj i nie oceniaj jakichs grup spolecznych po kilku osobach na jakiejs paradzie czy marszu bo nikt nikogo nie moze i nie powinien reprezentowac w tych czasach wiadomo jak latwo o manipulacje za pieniadze. Twoj swiatopoglad moze byc manipulowany raz to w lewa a raz w prawa strone najlepiej jakbys poznal paru ludzi i sam wyrobil sobie opinie ale ty juz postawiles zelazna kurtyne sluchajac opinii ekspertow w tv wiec ciezko ci optymalna opinie i ocene

Eskimos-69
2017-12-16 13:23:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sealtiel Wszystko co obojętnie jak zostanie usunięte z natury,a będzie powstawać,jest naturalne.Właśnie przykładem jest KAŻDA orientacja.Wszystkie orientacje są przyjęte przez zdecydowaną większość państw,a np.obrażanie/poniżanie osób homo/bi itp jest wbrew prawu.Żadna orientacja nie jest dewiacją.Chorobą jest homofobia,którą da się wyleczyć.Pojęcie pedalstwo jest sloganem obraźliwym.Nikt nie potrafi naukowo potwierdzić że homo różni się czymś od hetero,a Ty myślisz że masz racje? Fakty są inne.

Sealtiel
2017-12-16 18:18:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-16 18:52:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sealtiel Nie jest zaburzeniem, ponieważ popęd seksualny(w naturze każdy jest normalny)u nas dzieli się na orientacji i filie. Filie są zaburzeniem itp. a orientacje są normą, na równym poziomie.Na bardzo znanej stronie, jest coś takiego: Stanowisko organizacji naukowych-które pokazuje ile organizacji uznaje orientacje za normę.Zalecam poczytać na temat wszystkich wydaniach DSM,które potwierdzają to że nie masz racji.Tak spytam,wszystko co jest wbrew Twoich zdań,jest to manipulacja pieniężna? jak tak to naśladujesz płasko ziemców

wior
2017-12-14 10:29:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
a większość ogłoszeń gejowskich w sieci to faceci żonaci - to też jest chore?

Zordon9999
2017-12-13 20:31:04
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ogrodnik66
2017-12-14 08:46:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
zordon lekarzu lecz się sam

Zordon9999
2017-12-14 13:16:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maniek1231011
2017-12-14 14:09:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
A z tobą to już tylko do gazu

egon68
2017-12-15 05:04:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ciebie lesbo da się wyleczyć z tej pisowskiej choroby?

lulek1
2017-12-13 16:56:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
polska dyskujsa ot co, 100% debili

lulek1
2017-12-13 16:55:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
polska dyskusja ot co, w 100% debili

Marcin75Grodzisk
2017-12-13 15:05:19
Ocena: -4(glosow:12)-+
Pedofile zoofile nekrofile też są zdrowi?

Gruber
2017-12-14 19:21:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
To porównanie se chyba z dupy wyciągnąłeś.

Krzysztofd55
2017-12-14 23:48:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

diamondvp
2017-12-13 10:06:45
Ocena: 4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2017-12-13 10:19:14
Ocena: -2(glosow:22)-+
lekarz tak ci powiedział trzymając paluszek na prostacie?

egon785
2017-12-14 15:29:01
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-15 02:06:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak na razie nikt nie potwierdził że jakakolwiek orientacja jest chorobą, ale kto wie, może ty jesteś jakimś geniuszem, który to odkryje. Wiesz że nikt nie decyduje jak się urodzi? a obrażanie za co nie ma wyboru jest głupotą. Jeśli nawet byłoby chorobą, to obrażając chorego, sam nim się stajesz. ,,Pedał" to element występujący w pojazdach.

lubeeelskie
2017-12-13 09:55:33
Ocena: 3(glosow:13)-+
Z tym, że nikt nie rodzi się lesbijką czy gejem, tylko zostaje nią/nim.

gruzawik
2017-12-13 11:00:31
Ocena: -3(glosow:5)-+
niestety, bredzisz.

Accura
2017-12-13 12:11:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
Niestety nie bredzi ale spokojnie już wielu lekarzy mówiło że lesbijki i gejów idzie wyleczyć.

gruzawik
2017-12-13 15:56:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
aha. koniecznie do komitetu noblowskiego z tymi rewelacjami... a nie, prawda, spisek WHO, podobnie jak ze szczepionkami...

malgolina
2017-12-13 18:26:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
Można zostać lesbijką czy gejem wbrew swojej orientacji, pociągowi seksualnemu?

gordonthompson
2017-12-13 18:49:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pewnie, można nawet zostać kobietą jeśli przyszło się na świat jako mężczyzna, albo odwrotnie. Ja nie mogę się doczekać aż będą robić oddzielne kabiny w WC dostosowane do potrzeb myśliwców przechwytujących, będę identyfikował się jako Su-27.

malgolina
2017-12-13 19:40:57
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ale żeby zostać kobietą albo mężczyzną trzeba mieć w sobie potrzebę zmiany płci, to siedzi w psychice. Dla kaprysu tego się nie robi.

gordonthompson
2017-12-13 20:07:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
"W psychice" siedzą też schizofrenia, nerwica natręctw, depresja maniakalna itp.

malgolina
2017-12-13 20:19:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Czyli nie jest to normą tylko zaburzeniem, chorobą.

lubeeelskie
2017-12-13 22:11:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
gruzawik - udowodnij.

gruzawik
2017-12-14 09:55:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
poproś Lwa-Starowicza, on się na tym zna lepiej niż ja czy Ty, ja tylko za nim powtarzam.

lubeeelskie
2017-12-14 15:08:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Brednie można po wszystkich powtarzać :)

gruzawik
2017-12-14 16:20:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
lepiej po Lwie i całej kamandzie z WHO, niż właściwie po kim? księdzu? co sam nie wiadomo jaki, bo przecież w wieku gdy hormony buzują, on zrezygnował z panienek?

Krzysztofd55
2017-12-14 23:52:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eskimos-69
2017-12-15 02:09:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nikogo nie dziwi że u wszystkich zwierząt (ssaków) występuje homoseksualizm? Nawet jak się pozbędzie wszystkie istoty homo to i tak nadal będą się rodzić. To jest wystarczający dowód że orientacje WSZYSTKIE są normalne w naturze, ale homofobia jest tylko u ludzi i jest zaburzeniem. Jak dotąd nikt na świecie nie potrafi udowodnić że homo jest zaburzeniem,zboczeniem,chorobą czy dewiacją.

gruzawik
2017-12-15 19:43:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
krzysiu, można odnośnik do tych badań?
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Dodano: 20.07.2018, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0