lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 05.04.2018, 05:42:34   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 199  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szikaka09
2018-04-06 20:08:31
Ocena: 7(glosow:17)-+
Plus nikt jeszcze nie wymyślił metody utylizacji zużytych baterii samochodowych. Czekamy na samochody z napedem wodorowym.

nobodix
2018-04-08 18:18:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do tego pewna francuska firma oferuje WYNAJEM akumulatorów. Czyli płaci się co najmniej tyle, co za 40 litrów paliwa na miesiąc. Ekologia to jest biznes.

rayuu90
2018-04-08 01:15:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu się tacy je*ani znaFcy wypowiadają co nie mają pojęcia na czym polega wytwarzanie energii elektrycznej, że to szok. Jesteśmy w UE podobno ? No właśnie nie macie pojęcia chyba jakie są regulacje w przepisach jeżeli chodzi o emisje NOx czy siarczanów. Z tego powodu to wszystko się cały czas rozwija. Produkowane są kotły na parametry nadkrytyczne, które znacznie podnoszą wydajność elektrowni. Przykładowo w Jaworznie jest budowany blok 930 MW dość spory skok. Są specjalne instalacje odsiarczania spalin. Dzięki czemu produkowane zanieczyszczenia w postaci siarczanów są wykorzystywane w gipsu.

rayuu90
2018-04-08 01:22:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do tego dochodzi OZE, o których już ktoś tu wspomniał. Nakłady są na rozwój. Ale np na fermy wiatrowe, czy też wykorzystanie pływów morskich w postaci turbin podwodnych. Wprowadzajcie ludzi dalej w błąd, tych co nie mają o tym pojęcia. Chyba, że sami wypisujecie głupoty nie zapoznawszy się wcześniej z tematem.

mic123cim
2018-04-07 11:19:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
po pierwsze to należy zlikwidować wszelkie piecyki na syf węglowy...

westero
2018-04-07 10:05:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wypraszam sobie! Dziennie produkuję 2 x tyle prądu z paneli ile zużywa mój samochód.

serdzio
2018-04-09 09:43:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale jeszcze zwróć uwagę, że musi zostać wyprodukowane i zutylizowane więc samo używanie w Twojej sytuacji się może opłaca jednak planeta ziemia dostaje po dupie

thexaw
2018-04-07 01:23:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeden wysoko wniesiony komin, z filtrami itd., mniej zanieczyszcza niż 1000 samochodów. Tak samo jak np. elektrociepłownia. Jeden komin dymi mniej i "czyściej", niż 1000 mieszkań z piecykami i paleniem co się nawinie...

djsmiglo
2018-04-07 07:03:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
na obecną chwile elektryczne auta są za drogie i za długo się lądują, tak samo jak ogrzewanie z elektrociepłowni jest za drogie

Pablo93csw
2018-04-06 22:59:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
nowoczesne disele zaopatrzone są w filtry DPF co jest dobrą opcją. Samochody palą tylko jedno paliwo tzn diesel. A ci co pala w piecach przeważnie palą wszystkim. od plastików po mokre drewnom, tani miał itd. Na wsi to pewnie norma i stała gadka januszy "piec wszystko pożre", a śmieci wywożone raz na miesiąc, bo reszta w piecu. Ja osobiście ogrzewam dom gazem (najbardziej ekologiczna forma ogrzewania) może i droższa forma ogrzewania, ale wygodna i zdrowsza, a mój samochód jeżdzi na silniku benzynowym. mozna? można.

djsmiglo
2018-04-07 07:14:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
w gazie preferuje tylko auta ogrzewanie jest za drogie gazem drewnem nie kosztuje 1200 zł z paleniem tylko na ciepła wodę latem.

bierut1
2018-04-07 09:16:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

iromori
2018-04-06 22:35:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
niemcy likwiduj? elektrownie atomowe ,ciekawe dlaczego?

riesco
2018-04-06 21:28:39
Ocena: -4(glosow:6)-+
W normalnym kraju energia pochodzi z elektrowni jądrowych które są setki razy bardziej oszczędne niż silniki samochodów. Ponadto nie widzę związku między wzrostem ceny paliwa a samochodami elektrycznymi.

szikaka09
2018-04-06 20:08:31
Ocena: 7(glosow:17)-+
Plus nikt jeszcze nie wymyślił metody utylizacji zużytych baterii samochodowych. Czekamy na samochody z napedem wodorowym.

riesco
2018-04-06 21:32:17
Ocena: -2(glosow:10)-+
Część się utylizuje a resztę można składować. To nadal lepsze niż 10 lat jazdy dieslem.

g6307844
2018-04-06 21:59:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
to już dawno jest rozpracowane ale wielbiciele TDi wiedzą lepiej

vacarius
2018-04-07 00:50:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
To se możecie czekać. Amerykańskie korporacje trzymające łapę na ropie już o to zadbały aby nikt takich nie produkował.

artuartur
2018-04-07 01:37:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wodór to możesz sobie sam w domu zrobić a ropy nie więc to nie jest na rękę tym którzy maja pieniądze :)

szikaka09
2018-04-07 10:09:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak samo jak żarówki miały się szybciej przepalać i co? Wymóg rynku i weszły ledy za które ludzie gotowi więcej płacić w zamian za lepszą wydajność. 2020 będą pierwsze seryjnie produkowne samochody z napędem wodorowym.

willager666
2018-04-09 13:00:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nikt jeszcze nie wynalazł skutecznego sposobu przechowywania wodoru. Poczekam na zimną fuzję.

mikmas
2018-04-06 19:33:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wywnioskować można z tego obrazka, że elektrownie węglowe powstały dla samochodów elektrycznych

paszczur01
2018-04-07 02:09:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
słabo wnioskujesz w takim razie.

mietekp
2018-04-06 19:15:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pytam sie gdzie jest smog? Zrobilo sie cieplo - czyzby ludzie z samochodow na przemieszczanie pieszo sie przerzucili??

DnoDna
2018-04-06 18:23:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

blukutakus
2018-04-05 13:07:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Asteroth
2018-04-06 19:01:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dedi_S
2018-04-06 19:05:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ronorono
2018-04-05 08:18:02
Ocena: 0(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tgstudio
2018-04-06 21:16:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zgadzam się, ludzie to idioci i widać to po komentarzach. Nie zdają sobie sprawy, że elektrownie posiadają filtry na kominach o których przeciętny zjadacz chleba ze swoim 1.9TDI nie może nawet marzyć;) Nie zdają sobie sprawy też, że elektryczność może pochodzić z wielu innych źródeł, ale dla przeciętnego polaka to jest czarna magia.

punys28
2018-04-05 07:09:08
Ocena: -2(glosow:24)-+
Zgadza się. Samochody na prąd wcale nie są eko. Energia elektryczna nie bierze się przecież z niczego.

martin987
2018-04-05 13:31:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mikmas
2018-04-06 19:32:10
Ocena: 2(glosow:12)-+
Wolisz jedną skoncentrowaną elektrownię (która i tak pracuje do zasilania miast) z filtrami i restrykcyjnymi normami spalania czy myljon elektrowni smrodzących TDi pod oknami w centrum miast? Jak taki przeciwny jesteś energii elektrycznej to odłącz swój dom od prądu
główna
Dodano: 23.06.2018, 08:19:34   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (34) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0