lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I niczemu nie zaprzeczasz. To nadążasz za nauką 21 wieku
główna
Dodano: 23.07.2018, 23:21:25   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Hakuryu
2018-07-24 07:06:08
Ocena: 70(glosow:100)-+
homoseksualizm to choroba bo podstawa kazdego gatunku jest przetrwanie a 2 przedstawicueli tej samej nie wiem nawet jak mocno by sie nie kochali to facet faceta w dupe nie zaplodni zatem jest to choroba

Misza11111
2018-07-29 22:12:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hoous
2018-07-27 03:03:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
idioci, do was mówię. tu nie ma nic do komentowania.to jest czysta prawda.

SiropDeCitron
2018-07-26 17:33:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Każda dysfunkcja mózgu jest chorobą lub wadą i nie zmienią tego jakieś orzeczenia who czy innych lekarzy psychiatrów itd...

Eskimos-69
2018-07-26 21:42:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Orientacja nie jest dysfunkcją mózgu. Definicja słowa ,,orientacja" oraz ,,homoseksualizm" nie mają nic wspólnego z chorobą, zaburzeniem, zboczeniem czy dewiacją.

SuperGL
2018-07-27 08:20:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Homoseksualizm zostal wypisany z listy chorób po ciężkich rozrubach jakie środowiska pederastów rozpetaly na ulicach.

jasiufasola
2018-10-09 14:52:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
SuperGL. Nie do końca masz rację. Owszem, odbyło się to pod naciskiem ale innej strony. Zwróć tylko uwagę na fakt, że prez. USA wg. konstytucji nie może być osoba chora. Więc zmieniono kwalifikację homoseksualizmu. Tylko nikt nie przewidział konsekwencji

HansFloss
2018-07-26 10:12:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Vacarius to lewacki troll! Wystarczy sprawdzić jego wcześniejsze wstawki. To on jest kwintesencją wiochy, a nie treści które tu publikuje. Jak to lewak uważa się za postępowca, klasycznego ubermenscha niosącego oświecenie ciemnu zaściankowemu ludowi. Prawda jest jednak zupełnie inna. Jest postacią, której inteligencją bliżej jest do małpy niż przeciętnego „Kowalskiego”, jego wiedza pochodzi z tvn, wyborczej ewentualnie gender studis. My jako zdrowa część narodu możemy jedynie liczyć na to, że się nie rozmnoży.

polkowski
2018-07-26 09:02:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Homoseksualizm zgodnie z wyznawaną przez lewaków drogą ewolucji jest jej ślepą odnogą . W ten to naturalny sposób ogranicza się populację ludzką .

polkowski
2018-07-26 08:56:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
ewolucja nie jest faktem - pokaż mi choć jeden przykład , że z bakterii powstał na drodze ewolucji wielokomórkowiec. Pomijam świat zwierząt bo to musiałoby zająć dużo czasu jeżeli ewolucja miała by miejsce ale jednokomórkowiec do wielokomórkowca w laboratorium dlaczego nie ? I jakoś nie ma tej rewolucyjnej wiadomości. Czym jest ta twoja nauka skoro została obalona fizyka newtonowska po odkryciu fizyki kwantowej . I gdzie ci wielcy naukowcy , którzy twierdzili , że odkryli już wszystkie dziedziny fizyki i na tej podstawie opisywali wszechświat. A wystarczy powiedzieć :wiem że nic nie wiem.

mlodypsz
2018-07-26 21:04:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widzisz "polkowski" podam ci jeden przykład był jeden profesor który twierdził z wszechswiat jaki jest nam dany jest niezmienny. Gdy Edwin Habel udowodnił iż wszechświat się rozszeże owy naukowiec przyszedł na zajęcia do swoich studentów i powiedział do nich iż przez te wszystkie lata się mylił. Problem z wiarą i religiami jest taki że nikt takich słów nie wypowie gdyż nikt nie zarżnie kóry która znosi złote jajka.

riesco
2018-07-26 05:42:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zgodnie z nauką globalne ocieplenie ma miejsce ale nie jest spowodowane działalnością człowieka. Natomiast jeśli chodzi o homoseksualizm to nie mm nic przeciwko takim osobą ale według mnie jest to choroba psychiczna podobna do pedofilii.

vacarius
2018-07-26 00:40:09
Ocena: -3(glosow:7)-+
Rekordowa ilość 78 komentarzy pod tą wstawką tylko potwierdza ze prawaki nie nadążają za nauką.

psykopunkz69
2018-07-26 11:09:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak masz rację. Każdy kto się nie zgadza z tym obrazkiem ma nick "prawak". Oto logika lewaka.

psykopunkz69
2018-07-26 11:11:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kur.. czytam jeszcze raz to co napisałeś i naprawdę jestem pełen podziwu. Liczba komentarzy różnych ludzi potwierdza twoją teorię. Właśnie posłużyłeś się taką samą logiką co plaskoziemcy. Normalny debil, ignorant.

tadekadams
2018-07-25 22:11:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przekonałeś mnie! Zgadzam się, że ziemia jest okrągła.

skaju2295
2018-07-25 21:28:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
Gdyby zmienić tytuł z nauka na religia wszystko by sie zgadzało.

hansje
2018-07-25 19:54:14
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gre1
2018-07-25 19:00:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
pedał lub pedałka

Oliolo
2018-07-25 18:30:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psx85
2018-07-25 17:49:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co nauka ma wspólnego z gejami ? Podważa sens ich istnienia i nic poza tym.

e.merk
2018-07-25 17:49:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nic nie mam do homo, ale musze się nie zgodzić. Gdy by każdy był homoseksualistą, to rasa ludzka by wyginęła. Czyli chyba coś jest nie tak, i trzeba to uznać za chorobę. Aczkolwiek tylu ich nie ma, a skoro żyje im się dobrze to ich sprawa. Ocieplenie ma miejsce, pytanie, jaki jest tego powód. Prawda jest tak, że od milinów lat się tak dzieje: ocieplanie, a następnie epokowa lodowcowa. Czy człowiek jakoś na to wypływa, jeśli tak jak bardzo, to już kwestią sprzeczna. Co chwile wychodzi na jaw, że to czy tamto powoduje raka, lub inne choroby, chodź przez wiele lat każdy uważał inaczej. Na

e.merk
2018-07-25 17:52:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nawet najlepsi Naukowcy. Dlatego był by mocno ostrożny. Może jesteśmy jeszcze za głupi żeby to odkryć. Najbezpieczniej i najmądrzej jest jeść to, co naturalne i nieprzetworzone, czy to mięso czy rośliny. Ale jak to my zamiast zbadać to przez para lat, wprowadzamy, cierpimy, a następnie jesteśmy mądrzy po szkodzie. A to wszystko tak naprawdę dla kasy. Bo da się tez naturalnie, ale ta jest przecież opłacalniejsze. Czysta ludzka głupota i chciwość. Zamiast być mądrzejszymi i wyciągać wnioski z przeszłości, dalej bezmyślnie ryzykujemy. Dla smaku, kasy etc. I tak to właśnie jest z nauką, i naukowca

hatson
2018-07-25 20:44:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widze, ze podobnie myslimy. Homoseksualizm byl jeszcze kilkadziesiat lat temu choroba. Zmienilo to lobby homo, ktore wplynelo na osoby dezyzyjne w tej sprawie. Moze nie powinno byc przymusu leczenia itd. bo w koncu jest to choroba, nie zarazliwa i nie niosaca zagrozenia dla innych. Z ociepleniem tez jest pewnie tak jak piszesz. Nie watpliwie ma miejsce ale czy napewno nasze dzialania maja na to wplyw ? Wystarczy kilka takich pozarow, jakie szaleja teraz w Europie i cala ekologia idzie sie dymac.

nos3k
2018-07-25 17:18:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
pedał jakis?

Marek-irl
2018-07-25 17:11:33
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurde26
2018-07-25 16:54:44
Ocena: 8(glosow:8)-+
Nikt mi nie powie że jak chłop chłopa w d#pę to jest to obiaw zdrowia.

Oliolo
2018-07-25 18:32:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Romex
2018-07-25 15:38:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Z trzecim punktem się nie zgodzę, ja bym ich wyleczył ;)

TommyAtommy
2018-07-25 15:27:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
Skoro każda żywność jest chemią, to spozywaj arszenik lub stezony kwas solny. Skoro ewolucja jest faktem, to skacz z wieżowców w nadziei rozwinięcia się skrzydel. Bo w sumie nie wiem, co chcesz powiedzieć tym zestawieniem.

maciejos78
2018-07-25 15:01:48
Ocena: 9(glosow:9)-+
1) Pedofilia to dewiacja podlegającą leczeniu a pedalstwo nie jest dewiacją?! 2) na ziemi od wieków następują po sobie cykle ocieplenia i ochłodzenia... 3) Ewolucja jest na razie niepotwierdzoną teorią. 4) GMO ma na celu tylko jedno - zwiększenie wydajności produkcji.

Eskimos-69
2018-07-26 00:59:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma czegoś takiego jak,,pedalstwo". Filia a seksualizm to dwie różne rzeczy. Chorobą (zaburzeniem) jest fobia. Dewiacja (zboczeniem) jest filia.

nikto_otkin
2018-07-25 14:23:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
Podstawą nauki jest NEGOWANIE a nie potwierdzanie wszystkiego. Zaakceptowanie naukowego podejścia do życia polega głównie na poddaniu w wątpliwość, tego co uważa się za obowiązujące. Dopiero później, na bazie dowodzenia istnieje możliwość odrzucenia teorii lub jej akceptacji, ale TYLKO do czasu pojawienia się kolejnych argumentów, które ją mogą negować ... i tak w kółko! Nauka to przede wszystkim zmiana! Ktoś kto produkuje coś takiego jak ten mem, nie mówi tak nauce, ale bezwzględnie WIERZE w to, że jest nieomylny!

mlodypsz
2018-07-25 13:26:21
Ocena: -4(glosow:10)-+
Jak by na świecie zostali sami prawilni to ludzkość została by na etapie śreniowiecza.

AsDur
2018-07-25 13:47:11
Ocena: 12(glosow:12)-+
Wiekszosc znanych uniwersytetow powstalo w sredniowieczu. Niektore dzialaja do dzis. Wiele odkryc naukowych mialo miejsce w sredniowieczu. Do dzis mozna ogladac gotycka architekture, ktora na tamte czasy byla mistrzostwem inzynierii i wzbudza podziw do dzis. Jesli myslisz, ze to wszystko bylo osiagnieciem lewackiego postępu to radze sie podszkolic.

kotek_terrorysta
2018-07-25 17:57:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
@AsDur. Odkrycia na koniec średniowiecza, wynikały z prostego faktu. Na początku średniowiecza, spalono wiele starych ksiąg. Bo od nas zaczyna się historia. Dopiero badając zabytki wykopane z ziemi, i kulturę dalekowschodnią, wyszło że większość odkryć średniowiecza to prace wtórne, względem tego co było setki lat wcześniej. Zburzono dom, zrobiono piaskownice, na koniec zbudowano zamek z piasku. Zamek przeca jest lepszy niż dom

voytaslicho
2018-07-25 13:10:04
Ocena: 0(glosow:14)-+
Lewacka nauka :D homoseksualizm to dewiacja, szczepienia działają lub nie, jest to cecha osobnicza organizmu, globalne ocieplenie to cykl natury nie działania człowieka, ewolucja to lewackie zaprzeczenie stworzenia, dopisz jeszcze na ten mem imigracja to zbawienie i będzie komplet z watykańską propagandą.

mlodypsz
2018-07-25 13:28:52
Ocena: -4(glosow:8)-+
Jak by na świecie sami prawilni to ludzkość cofneła by się do średniowiecza tacu jak ty chamowali by procesy rozwojowe.

mlodypsz
2018-07-25 13:34:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ciekwi mnie tylko czy istnieje coś takiego jak "prawilna nauka"- czyli powiązanie argumentów nauki z religijnymi bajkami (i już nie chodzi mi tylko o chrześcijaństwo).

mariusz669
2018-07-25 12:38:18
Ocena: 7(glosow:13)-+
Groch z kapustą. A świat jest czarno biały. A amerykańskie rakiety trafiają tylko złych ludzi a ruskie tylko biedne dzieci. A politycy mówią prawdę. A lekarze to leczą za darmo i są cudowni i oddani. A koncerny farmaceutyczne chcą tylko naszego dobra Itd.itd.

tomi2000
2018-07-25 13:02:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ale przeprowadziłeś jakieś badania w tym kierunku? Co ma wspólnego to czy politycy mówią prawdę, do tego że Ziemia nie jest płaska?

mariusz669
2018-07-25 13:28:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bo to są tylko półprawdy. I nikt myślący nie powie bez wahania "tak". Zresztą wiesz o co mi chodzi.

tomi2000
2018-07-25 13:53:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wystarczy myśleć, trzeba jeszcze zdobywać wiedzę, także poza YouTube. Jakaś politechnika, uniwersytet medyczny czy przyrodniczy. I wtedy to myślenie zaczyna mieć jakikolwiek sens. I wtedy łatwiej powiedzieć tak lub nie

mariusz669
2018-07-25 14:34:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Problem w tym że wiedza wyniesiona z uniwersytetu jest czasem podobna do tej z YouTube. Dlatego przede wszystkim trzeba myśleć.

tomi2000
2018-07-25 14:53:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Noż daj Pan spokój, nie kompromituj się. Filozof chłopski się znalazł

mariusz669
2018-07-25 15:29:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat mam profesorka w rodzinie i innych inżynierów. Wiem co mówię. Ale jak tam uważasz. Jeszcze bym ci zacytował co moja lekarka sądzi o swoich kolegach po studiach ale w pracy jestem i nie mam czasu się rozpisywać. Miłego dnia.

tomi2000
2018-07-25 16:31:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie twierdzę, że wykształcenie automatycznie czyni człowieka mądrym i myślącym. Natomiast myślenie bez nauki zazwyczaj sprowadza się do powtarzania kretynizmów wygłaszanych przez anonimowe osoby, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jak profesor palnie głupstwo, to można go poprosić o weryfikowalne źródło. Również pozdrawiam

grochodrzew
2018-07-25 12:07:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pomieszanie ideologi, przekonań i życzeń. W jakim celu?

Piotrek266
2018-07-25 12:17:55
Ocena: 2(glosow:10)-+
Typowe lewackie półprawdy.

tomi2000
2018-07-25 13:04:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
No i masz. A potem się dziwić, że cały normalny świat uważa prawaków za głupków

SuperGL
2018-07-27 08:32:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ze macie swoje tuby propagandowe to nie znaczy ze caly swiat jest wasz. Gdyby ludzie mieli czas dla idiotów, to homopederastia bylaby znowu wpisana na listę chorób a bank światowy nie nalezalby do żydów.

roga82
2018-07-25 11:59:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
patrząc po komentarzach widać że wiara w internetowe zabobony i teorie spiskowe ma się dobrze :)

venzel444
2018-07-25 11:53:33
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ktosiu_1
2018-07-25 12:10:19
Ocena: 6(glosow:8)-+
57 lat temu nie było żadnego lądowania na księżycu (może lądowały jakieś istoty pozaziemskie - nie wiem) Lądowanie było 49 lat temu w 1969.

wiocha90878
2018-07-25 11:03:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
mało inteligentny mem. może w ten sposób sprawdzają jak duże jest zidiocenie narodowe? miałoby to sens tylko pytanie: "Czy Polska ma tak dobry wywiad?"

psykopunkz69
2018-07-25 10:41:19
Ocena: 7(glosow:13)-+
Homoseksualizmu to zaburzenie psychiczne. Nie znam genezy tego zaburzenia, ale polecam obejrzeć film na YT pt. "Mysia utopia" tam jest to ciekawie zobrazowane.

nikto_otkin
2018-07-25 14:33:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polecam badania Ivanki Savić (czy jakoś tak) z Karolinska Institute odnośnie rezonasnu magnetycznego ciała migdałowatego. Z badań wyraźnie wynika, że ma ono wpływ na "stopień upośledzenia" postrzegania popędu i płci. W skrócie ciała ma konkretne połączenia i aktywność jak jesteś hetero. Kobiety mają swoją a mężczyźni swoją "mapę". Dla osób trans i homo, ciała to ma taką "mapę" jak u płci przeciwnej. Czyli homo mężczyźni mają kobiecą "mapę" a homo kobiety męską. Poziom przesunięcia/upośledzenia wskazuje czy ktoś jest bi, homo czy trans (najcięższe).

nikto_otkin
2018-07-25 14:41:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
CD. Okazuje się, że to ciało migdałowate z odpowiednim upośledzeniem w porównaniu do "planów" chromosomowych (XX lub XY)może wystąpić np. w wyniku złego odżywiania matki, albo traumy w czasie ciąży. W wynikach badań wyciągnięto zły wniosek - twierdzą, że bezwzględnie jest to kwestia nabyta i nic nie można z tym zrobić. Niestety nie prowadzili badań w czasie i nie można powiedzieć, czy przypadkiem nie jest to tylko jakaś podatność, która zwiększa się w przypadku innych czynników i jakie to czynniki.

kotek_terrorysta
2018-07-25 18:01:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli rozpatrujesz pojedynczy organizm, to masz rację. Natomiast jeśli chodzi o populacje, to homo są pożyteczni, bo zachowując rezerwę genową, nie walczą o samice. Społeczność mniej czasu traci na walkę o rozpłód, więc może rozwijać się szybciej. Mało tego, badania pokazały, że męski homo, może stać się hetero, jeżeli zginą wszyscy jego starsi bracia. Po prostu natura uwalnia wtedy rezerwę. Między innymi dlatego, w każdym okresie historii 3-5% osób to LG.

jw12
2018-07-25 10:37:14
Ocena: -4(glosow:6)-+
co to kulistości ziemi kłamią, lądowanie na księżycu to ściema, już dawno by prowadzili na nim badania a nic się nie dzieje, homo - to może jakis błąd w chromosomie a nie jakaś choroba, dziś 90% żywności jest bo musi byc napakowane chemią ! ciekawe kto pirdolną takie coś ?! fan globalnego rządu

psykopunkz69
2018-07-25 10:51:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Płaska ziemią, aha.

Cyber69
2018-07-25 11:42:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jezusie nazaretański no weź się zlituj... lunar laser ranking i wszystko w temacie!!!

googlesucksass
2018-07-24 19:29:13
Ocena: 8(glosow:14)-+
Mozna powiedziec "tak" nauce ale tej czystej w formie i niezaleznej od financiery korporacyjnej nie tej ktora jest kupowana jak dziwka za pieniadze mega korporacji.

jasiufasola
2018-07-24 15:28:04
Ocena: -1(glosow:9)-+
Szczepionki to zło! Vacarius po szczepieniu cofnął się w rozwoju.

muovoxx
2018-07-25 01:08:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
On ma tak od urodzenia. Niektórzy mają IQ na minusie:)

piotrbigaj
2018-07-24 15:05:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
Tak Ci powiedzieli w szkole to w to wierzysz, dorośniesz to się przekonasz...

gurool
2018-07-24 11:27:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie zgadzam się z ostatnim punktem. Monsante już wie komu zapłacić, żeby takie info krążyło po sieci. Homoseksualizm to wg mnie nie choroba (przynajmniej nie w ogólnym pojęciu tego słowa), a jedynie odchylenie od normy. Normą jest to, że osobniki dwóch różnych płci łączą się w pary, a nie osobniki tej samej płci.

madrypo
2018-07-24 10:17:33
Ocena: 7(glosow:11)-+
Jeśli raka powoduje żywność a to chemia - w kukurydzy gmo z randapem - nie?

wwwmarek
2018-07-24 09:46:50
Ocena: 4(glosow:18)-+
Pedalstwo to choroba.

all4you_9
2018-07-24 08:58:41
Ocena: -7(glosow:11)-+
Może jakiś przykład badań że homosexualizm nie jest chorbą?

arachnea
2018-07-25 10:30:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nikto_otkin
2018-07-25 14:51:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
I właśnie próbujesz zastosować najstarszy i najbardziej nienaukowy sposób dowodzenia - tak zwany odwrócony dowód. To znaczy zadajesz pytanie odwrotnie, tak aby niemożność odpowiedzenia na pytanie, automatycznie powodowała, że teza przeciwna do pytania to prawda. Przykład: Hipoteza: "Wszyscy blondyni to idioci", Odwrócony dowód: "Udowodnij, że żaden blondyn nie jest idiotą?" - nie można tego dowieść, bo zawsze znajdzie się jeden, vide - "wszyscy blondyni to idioci" :)

Leszy
2018-07-24 08:05:38
Ocena: 4(glosow:8)-+
Te pierdoły, nie mają nic wspólnego z nauką.

spin21
2018-07-24 08:12:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
Te pierdoły to wierzenia vacariusa.

machoho12345
2018-07-24 07:37:05
Ocena: -1(glosow:19)-+
Szczepionki, to najgorsze gówno jakie powstało !! Ku**a co za ciemnogród. Debilami jesteście, skoro w tych czasach, mając dostęp do tylu informacji, tak myślicie. Się nie dziwię, że zaraz Polska zniknie. To koniec. Już robią z nami co chcą. Już jest gorzej, jak, za komuny.bamda przygłupów..

spin21
2018-07-24 08:16:05
Ocena: -2(glosow:12)-+
Sąsiad mojego brata ma małego dzieciaka, po szczepieniu zatrzymał się w rozwoju.

asmodeusz_1
2018-07-25 13:25:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Sąsiad mojego brata ma małego dzieciaka, który zatrzymał się w rozwoju, a nie był szczepiony. I co teraz poczniemy?

hatson
2018-07-25 20:40:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby nie szczepionki, to jest duze prawdopodobienstwo, ze by ciebie na tym Swiecie nie bylo. Nie trzeba wcale daleko siegac w przeszlosc, zeby zaczerpnac choc odrobine informacji. Wystarczy pogadac z dziadkami. To, ze jakiemus promilowi ludzkosci, szczepionki moga zaszkodzic, nie oznacza, ze trzeba ich wogole zabronic. Ludzie sa uczuleni na rozne, najdziwniejsze substancje ale to nie oznacza, ze inni, zdrowi, nie maja ich spozywac. To, ze szczepienia sa masowe, zabezpiecza rowniez tych, ktorzy tych szczepionek nie moga wziasc.

Hakuryu
2018-07-24 07:06:08
Ocena: 70(glosow:100)-+
homoseksualizm to choroba bo podstawa kazdego gatunku jest przetrwanie a 2 przedstawicueli tej samej nie wiem nawet jak mocno by sie nie kochali to facet faceta w dupe nie zaplodni zatem jest to choroba

jaczuro
2018-07-25 11:16:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
z tym globalnym ociepleniem tez bym sie spieerał. No chyba, ze podpunkt dotyczy globalnego ocieplenia wizerunku zboczeńców, to wtesy owszem.

tomi2000
2018-07-25 13:08:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wreszcie możemy rozpędzić WHO na cztery wiatry, bo na wiocha.pl znalazł nam się nie tylko profesor, ale i wizjoner

antraxcdt
2018-07-25 16:54:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i Hakuryu dobrze mówi. Niestety z tą chorobą ciężko walczyć, w szczególności że są idioci zarażeni inną chorobą wirusem poprawności politycznej, którzy wmawiają homosiom, że są totalnie zdrowi i ich choroba jest super. Co do globalnego ocieplenia. Jasne to prawda ale przyczyny są znowu te naukowe i te poprawne polityczne. Naukowo można sprawdzić, że ziemia przechodzi cyklicznie fazy ocieplania i oziębiania klimatu. I nie odpowiada za nie człowiek a słońce, położenie ziemi względem naszej gwiazdy itp.

piotruszka
2018-07-25 20:41:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zajście w ciąże przez dwóch facetów niby nie możliwe, ale w każdej chwili odbywają sie miliony nieudanych prób... :)

Eskimos-69
2018-07-26 00:53:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Homoseksualizm nie jest chorobą. Choroba jest homofobia. Homoseksualizm występuje w naturze, więc jest normą natury, tak samo jak heteroseksualizm.

Piotrek266
2018-07-26 18:14:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Eskimos, w naturze występują też nowotwory, infekcje wirusowe, zaburzenia psychicznie. Jeśli to dla Ciebie norma to spoko.

Eskimos-69
2018-07-26 21:40:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piotrek266 To czym może być homoseksualizm skoro nie jest chorobą psychiczną, zaburzeniem, dewiacją, ani zboczeniem?

kornas1988
2018-07-24 03:01:55
Ocena: 8(glosow:22)-+
homoseksualizm to jest choroba a reszta się zgadza

unrealista
2018-07-24 08:12:29
Ocena: 8(glosow:16)-+
Nie do końca się zgadza: ewolucja jest nadal tylko TEORIĄ, globalne ocieplenie to powtarzający się cyklicznie proces, a na temat szkodliwości szczepionek można by napisać elaborat. Kwestia szkodliwości GMO to kolejny temat rzeka.

tomi2000
2018-07-25 13:12:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Teoria w nauce znaczy niedokładnie to samo co w mowie kolokwialnej. Skoro globalne ocieplenie się powtarza cyklicznie, to wg Ciebie dowód, że nie istnieje. Szkodliwość szczepionek należy rozpatrywać, jak dla wszystkich leków. Czy bardziej szkodliwe jest się szczepić czy nie. Wycięcie wyrostka też bywa szkodliwe

nikto_otkin
2018-07-25 15:02:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
@tomi2000 - nie wolno szczepionek traktować tak jak leków, bo tak nie działają! Poza tym nigdy nie były w stosunku do szczepionek prowadzone badania tak, jak robi się to dla leków (dwie grupy, testowa i kontrolna, i sprawdzania co i jak!). Szkodliwość szczepionek to taki sam fakt jak szkodliwość leków. Nie jedna firma przegrała sprawy sądowe, tylko się o tym nie mówi. Teoria w nauce to termin równoznaczny z potocznym "UDOWODNIONO", a Ewolucja człowieka nadal jest podważana, ale to wcale nie dowodzi hipotezy Kreacjonizmu!

Sealtiel
2018-07-25 19:06:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
2018-07-25 19:16:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nikto, przecież nawet kulistość Ziemi jest podważana, ale czy dla inteligentnego człowieka ma to cokolwiek znaczyć?

hatson
2018-07-25 21:19:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
nikto_otkin: Tak, masz racje. Szkodliwosc szczepionek jest faktem, tak jak jad pszczol, orzechy itd. Nikt tego nie neguje. Z tym, ze ta czesc ludzkosci, ktorej one szkodza, jest chroniona przez to, ze inni sa zaszczepnieni i nie roznosza smiercionosnych do niedawna chorob. Nie rozumiem, jak mozna wogole podwazac fakt dzialania szczepionek.

beeveer
2018-07-24 01:03:21
Ocena: 6(glosow:12)-+
większość żywności to biologia. Kukurydza gmo nie powoduje raka, ale środki na które dzięki gmo jest odporna - już tak. globalne ocieplenie? owszem. tak jak 1500 lat temu.

tuskrudyzdrajca
2018-07-23 23:58:12
Ocena: -6(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2018-07-24 00:40:18
Ocena: -5(glosow:17)-+
Jarka komuchy wyleczyli z homoseksualizmu ale skutki tego leczenia są opłakane dla Polski. Lepiej gdyby se był gejem żył z jakimś facetem w małżeństwie i nie mścił się na Polsce.

psykopunkz69
2018-07-25 10:44:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
"...żył z jakimś facetem w małżeństwie..." "...w małżeństwie..." co? Ty z Francji jesteś, czy tylko upośledzony?

lalecznik
2018-07-25 14:20:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
śp. Hitler?? To chyba tylko prawak mógł takie cuś napisać.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Tylko tu zostawię
  •  Nawet taboret
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
Dodano: 13.06.2018, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (31) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0