Wasserman. Jak się Pan czuje. Tusk: nie jestem z wizytą u lekarza, tylko przed komisją
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
njuans
2018-11-07 22:34:39
Ocena: 8(glosow:30)-+
Manipulatorzy z czerskiej pytanie nie brzmiało jak się pan czuje tylko jak sie pan czuje patrząc w oczy tym wszystkim oszukanym ludziom barani łbie.
Nightcrawler39
2018-11-08 22:22:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Brawo Tusk tak się rozmawia z gównem PISowskim.
HenryKipper
2018-11-09 11:15:21
Ocena: -4(glosow:4)-+
a tu akurat z nocnym obszczymurkiem sie zgodze. takie zero jak Tusk czy Nocny Obszczymurek to tylko z goownem moga rozmawiac.
maciejos78
2018-11-08 21:52:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Żarty się gnojka w przykrótkich spodniach trzymały do czasu... potem drapał się po karku i za uchem, a gębę wyginał w podkowę. Po uświadomieniu gnojkowi że z jego syna zrobiono słupa, a on nic o tym nie wiedział, zupełnie się pogubił biedaczek - tego wariantu nie przećwiczyli z nim spece od PRu.
soldier1987
2018-11-08 06:19:22
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Dawid522472
2018-11-08 01:26:18
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jak głupim trzeba być by cieszyć się z tego że złodziej który was okradł uniknie kary? Już sam nie wiem jak reagować na zachowanie takich niereformowalnych pajacy. Może wyslijcie mi wasze adresy, okradnę was a na koniec będę patrzył jak się cieszycie się z mojej wygranej przed sadem.
psykopunkz69
2018-11-08 04:36:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Już to kiedyś tu proponowałem w innej sprawię i nie dostałem żadnego adresu, ale gdybym miał na nazwisko Tusk to kto wie...
psykopunkz69
2018-11-08 07:26:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
artstr, ty nigdy nie nazwałeś PiSiorów zlodziejami, prawda? Tusk to złodziej, ale ponieważ jest politykiem to może kraść dokładnie tak samo jak PiS, proplatformowy kolego.
ambroszpp
2018-11-08 09:56:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ale kto kogo okradł? Pazerni naiwniacy dali się w uja zrobić i tyle. Nikt ich nie zmuszał żeby tam inwestować. Inna sprawa Amber Gold był długo przed aferą na liście ostrzeżeń KNF, każdy mógł to sprawdzić, przed zainwestowaniem swoich oszczędności. Panie psykopunkz69 Volenti non fit iniuria czy to czasem nie dewiza kucy? Proszę teraz nie lamentować na tymi 19 tyś chcącymi zarobić. Bo jakoś nie lamentujecie tak przy GetBanku, a liczba poszkodowanych jest podobna, starty mogą sięgać nawet 3 miliardów zł, gdzie przy AmberGold to tylko 850 000 zł starty.
psykopunkz69
2018-11-08 11:03:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kolego ambroszpp, masz rację mówiąc, że ci ludzie są sami sobie winni ja ich nie bronie, ale pokaż nam, w którym momencie odnoszę się konkretnie do Amber gold. Ja mówię o całokształcie Tuska, a ten jest złodziejem jak cała jego partia, tak jak PiS, PSL itd.
psykopunkz69
2018-11-08 11:15:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
artstr twój kom. Z 10.24 "komodus,ty urodziłeś się debilem czy przechodziłeś jakieś specjalne szkolenie? Jak PO było u władzy to darliście ryje że kradną że tak nie może być a teraz to "Ale grabie sa tak skonstruowane że grabia do siebie." Czyli k...wa co, teraz można kraść bo wasi kradną ?" Sugerujesz, że PiS kradnie, a masz dowody, hipokryto? Jak masz to do prokuratury idź.
artstr
2018-11-08 15:01:43
Ocena: -3(glosow:5)-+
psycho.Zniżę się do twojego poziomu i ci odpowiem.Jeden przykład.Wg mnie przyznanie sobie samemu(samej)premi za nic jest nadużyciem a ja nazwę to złodziejstwem a dowód ? "nam te premie się po prostu należały" Natomiast na Donalda Tuska nie macie nic,NIC o co można byłoby go oskarżyć.I gdybym był sygnalistą (a nie jestem) skany twoich komentarzy wysłałbym do mec.Giertycha a on już wiedziałby co z nimi robić
ambroszpp
2018-11-08 17:32:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
psykopunkz odnosisz się do komentarza w którym Dawid pisze, że Tusk jest winny afery z AG. Nawet niżej pisze, że Tusk to złodziej. Więc założyłem, że myślisz iż Tusek wymyślił ten lichy przekręt. Teraz zakładam, że chodzi Ci o to, że jest on politykiem, nakłada na nas podatki i to jest te okradanie? Dobrze kombinuje? Jak tak to, Korwiniści to też złodziej będą, jak tylko dochrapią się do koryta. Bo waszego Króla też będzie trzeba utrzymać i płacić na niego podatki, choćby na jego aparat ucisku, wojsko itp. Może i to będą mniejsze podatki, ale idąc Twoim tokiem myślenia wciąż będzie to kradzież
psykopunkz69
2018-11-09 05:26:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie ambroszpp. Ja odniosłem się do tego co napisał artstr, a nie Dawid. Korwin? Co ty do czego porównujesz? Korwin zaje*** pieniądze z OFE? (to tylko przyklad, a jest ich więcej) Ja nie mam problemu z płaceniem podatków, ale z płaceniem haraczy już mam. Czym było wyprowadzenie pieniędzy z OFE jak nie złodziejstwem? Czym było, jako że Tusk to człowiek platformy, podniesieniem wieku emerytalnego jak nie okradaniem człowieka z jego czasu o pieniędzy?
ambroszpp
2018-11-09 07:16:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co z Ciebie za kuc, jak pochwalasz leserstwo i wpieprzanie się państwa w to kto ile ma pracować? Ina sprawa, demografia jest nie ubłagana, społeczeństwo się starzej. Człowiek żyje coraz dłużej, młodych polaków coraz mniej, ktoś w tym kraju musi robić, bo to wszystko zaraz pieprznie. Co do OFE, Tusek zwinął tylko obligacje państwowe, ale kto chciał mógł dalej być w OFE. Wystarczyło złożyć oświadczenie do ZUS. Jak ktoś z tego nie skorzystał, to niech teraz nie biadoli, że mu coś Tusek ukradł. Ja z takiej możliwości skorzystałem, nazłość rządowi.
ambroszpp
2018-11-09 07:20:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Choć uważam, że powstanie OFE to był właśnie był szwindel, który dawał zarobić tym wszystkim banksterom i funduszom, a nie przyszłym emerytom. Gdyby nie ograniczenia wprowadzone przez rząd PO, dalej by zdzierali opłata od składki i za zarządzanie. A przychodzące wyliczenia przyszłych emerytur, to była kpina, czasem były niższe nie że z ZUSu. Były lata i fundusze, których zwrot był niższy, waloryzacja w ZUSie.
psykopunkz69
2018-11-09 12:34:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zacytuj zdanie, w którym piszę, że POCHWALAM wpieprzanie się państwa w to ile kto ma pracować. Proplatformowy, socjalistyczny kolego, widzę, że masz duże problemy z czytaniem ze zrozumieniem i nadinterpretacją. Widzisz w tym co napisałem to co chcesz zobaczyć, a nie to co faktycznie tam piszę, pozdrawiam.
ambroszpp
2018-11-09 12:59:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Burzysz się, że PO podniosło wiek emerytalny. Ale jako Wolnościowiec powinieneś burzyć się, że w ogóle coś takiego jak wiek emerytalny istnieje. 65 czy 67 lat to chyba bez różnicy. Dwa lata dłużej popracować, mając świadomość, że w tym systemie będziesz dzięki temu mieć większą emeryturę, to dla Ciebie problem? Mój ojciec pracuje dalej pomimo tego, że za chwilę będzie mieć 70 na karku.
psykopunkz69
2018-11-10 17:46:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dalej nadinterpretujesz. Gdzie napisałem, że to popieram?
Etanim
2018-11-07 23:13:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
W kulturalnym kraju zaczyna się rozmowę od "How are you?", "Wie geht es Ihnen?". Standardowo odpowiada się "Thank you, good", "Danke, gut" Tusk poczuł się zagrożony, skoro od razu zaczął atakować. Wataszki Po i PiS są siebie warci. Pierwsi zaprzepaścili dekadę, kiedy rządzili, utonęli w bezczynności i dopuścili do kryminalizacji strefy finansowej. Drudzy plują konstytucji w twarz i ideologizują życie polityczne w kraju. Biedny ten kraj...
margil96
2018-11-08 01:39:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Problem w tym, że ona tych pytań (a było ich sporo) o to jak Tusk się czuje nie zadała na początku. I były to pytania po prostu debilne jak na komisje, bo jaki one miały związek z wyjaśnianiem czegokolwiek. Były to pytania typu 'jak pan się czuje wiedząc że minister okłamał polaków', czy 'jak pan się czuje wiedząc że ludzie stracili pieniądze' - typowo pod publiczke.
RamboStallone
2018-11-07 22:21:01
Ocena: -10(glosow:18)-+
Jednym zdaniem powiem Zaorał pisoraków jak zawsze :):)
RamboStallone
2018-11-07 22:18:39
Ocena: -10(glosow:14)-+
Za pewne oglądałaś na pewno swego Debila kaczora i jego ludzi na czele z Wasserman i wyrwana to ty jesteś z rozumu. Wszyscy wiemy kto kłamie i łże od 3 lat. Tak więc nie wysilaj się su...pisowska bo na nas to wrażenia nie robi żadnego. Daj im za darmo ???
psykopunkz69
2018-11-08 04:44:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
Cioter jak zwykle merytorycznie i z silnymi argumentami przyłącza się do dyskusji. To zdanie naprawdę jest wyrwane z kontekstu, ale platformowy pies nie ugryzie ręki, która go karmi.
psykopunkz69
2018-11-10 18:01:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Leżę i kwicze? Nawet w tym kom. nie użyłeś merytoryki. Napisałem do ambroszpp, że podniesienie wieku emerytalnego było złodziejstwem, a on mi zarzucił, że popieram "wpieprzanie się państwa w to kto ile ma pracować" mimo iż w ogóle nic takiego nie powiedziałem i nawet tak nie zasugerowałem. Wygoogluj sobie słowo "NADINTERPRETACJA" i czytaj.
psykopunkz69
2018-11-08 07:30:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
"... że pokonają Tuska???" Pokonają??? To co oni się tam napierd***ć poszli?
jokerdisco
2018-11-06 20:48:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0