Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dejveet
2018-11-21 17:17:12
Ocena: 13(glosow:13)-+
Paweł zarabia 3000, a wziął kredyt z rata 1500. Po co mu były te studia, jak wciąż jest głupi? Autor tej wiochy też niezły - najpierw pisze, iż Paweł zarabia 3000 zł NETTO, a potem od tego NETTO odejmuje podatek - no drugi debil.
jasiufasola
2018-11-21 21:29:10
Ocena: 8(glosow:10)-+
Paweł zarabia netto 3 tysie to jak mu to ozusowali i opodatkowali? Autor mema nie widzi różnicy netto-brutto, bo nie ma pojęcia o czym pisze!.
szwajceneger
2018-11-22 05:05:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zaorane haha :DDD
desmond1111
2018-11-21 20:22:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jeszce troche to przyjdzie peło do rządu i będziemy pływać w luksusie za 7 zł na godz
DumnaPolska100
2018-11-21 18:37:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Niech sobie przypomne ? A czy to nie przypadkiem pan schetyna przed ostatnimi wyborami obiecywal utrzymanie 500 plus i dorzucenie kasy na pierwsze dziecko? Drzecie ryje ze pis i zlodzieje a po pieniazki grzecznie lecicie i jeszcze chcecie to przedluzyc ! Takiego samozaorania juz dawno nie widzialem
kawalrafala
2018-11-22 01:46:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
miniek_nrw
2018-11-21 15:51:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
A może by tak admin usunął ten mem a nie moje komentarze? Ja piszę to samo, co HenryKipper, bystry_kaziu, milencia22, siak, Grzeloo, i wielu innych, tylko w większym kontekście.
miniek_nrw
2018-11-21 15:44:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziwne, że Paweł po studiach nie zna podstaw matematyki i ekonomii. Przykro... Jednak moje komentarze zostają usunięte przez moderatora?????
dagmalula
2018-11-21 15:26:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przeraża mnie fakt że wyborcy PiS twierdzą, że nie ma innych partii jak PiS i PO! Przecież to tak naprawdę to samo! Ludzie, ogarniamy sie! Kurcze! Jest tyle partii!! PO i PiS już się na****ło! A może jakaś inna partia rzeczywiście się ogarnie i zrobi coś dobrego!? Ludzie, przecież to my wybieramy! Mamy wybór!
DumnaPolska100
2018-11-21 18:42:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze mowisz ale tej calej propagandy niestety nie przekrzyczymy :(
otookojokoono
2018-11-21 14:53:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja na jednoosobowej działalności zarabiam średnio 9 tys./mies (przeciętny Polak pomyśli że to kupa kasy). Po odjęciu VATu, ZUSu i dochodowego zostaje połowa tej kasy (a jestem uczciwy i płacę co do grosza). Do tego kredyt (niziutki, bo tylko 800 zł) prąd, woda, gaz. Żona dostaje 3,5 na rękę ... i stać nas na to żeby jeździć 14-letnim samochodem w LPG i nie mamy zdolności kredytowej na zakup nowego mieszkania 50m2 a emerytury dostanę może z 200zł więcej niż żule (przepraszam ... wyborcy) spod biedry. Witamy w Polsce.
HenryKipper
2018-11-21 14:27:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
no i znow debilowo w natarciu. thomasek, maxiTheBill, Antyintelygient I spolka. Koles prowadzacy jednoosobowa dzialanosc gospdarcza ze srednim przychodem (nie mylic z dochodem, ktory jest po opadtkowaniu) rzedu 3000 zl miesiecznie NIE DOSTANIE kredytu hipotecznego, ktorego miesieczna rata wynisiee 1500 zl. przestan amtole siac debilna propagadne, bo tylko TheBille twojego pokroju sie moga na to anbrac. PS. zarowno w wyborach parlamentarnych jak I samorzadowych lwia czesc elektoratu Totalitarnych to wiezniowie. Znaczna czesc, wiekszosc wsrod mlodziezy 18-24, osob wyksztalconych glosowala na Pi
bystry_kaziu
2018-11-21 13:38:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
miniek_nrw
2018-11-21 13:33:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
milencia22
2018-11-21 13:28:21
Ocena: 2(glosow:10)-+
Co za idiotyczne porównanie. Idiota myśli że to takie proste. Że niby po lewej elektorat PIS a po prawej PO? Za PO było lepiej? Uważam że nie. Za kilka lat sebix z lewej stoczy się do rynsztoka i albo wątroba mu wysiądzie albo palnie sobie w łeb natomiast te po prawej spłaci kredyt który doradził mu Komorowski z PO i odżyje. Co za idiotyzm z tym zdjęciem
polkowski
2018-11-21 11:19:53
Ocena: 7(glosow:25)-+
Paweł , ma działalność jednoosobową i zarabia 3000 zł netto tzn. że pracuje w korporacji zachodniej ,która może tak robić bo rząd PO pozwolił na umowy śmieciowe . A jakież to studia skończył pan magister skoro nie potrafi liczyć , że mu pensja nie wystarczy na kredyt, opłaty i życie . Jako światły europejczyk głosował na PO , no to PO jako światła proeuropejska partia stworzyła mu takie a nie inne warunki rządząc przez 8 lat . Teraz trzeba drugie tyle by Paweł jako światły europejczyk zrozumiał , że nie liberalizm a kapitalizm społeczny oparty na narodzie może doprowadzić do dobrobytu .
overconscious
2018-11-21 11:17:04
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Piotrek266
2018-11-21 10:56:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dla debili z PO.
tommootomo
2018-11-20 17:34:23
Ocena: 2(glosow:12)-+
studiowanie w Polsce to niestety proces przedłużania bycia dzieckiem i pójścia do pracy. Jeśli mi na czysto z działalności wychodziło by 3000 to jest jakieś chore nieporozumienie, bo takie same pieniądze zarobisz w maku a ile mniej masz latania i odpowiedzialności - porównaj karę ze skarbówki z przypaleniem frytek. Więc fajny ten polski student. Taki niezbystry...
ambroszpp
2018-11-20 18:37:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jak uważasz, że studia to przedłużenie dzieciństwa, to się nie dziwie, że jesteś pipa, która musi tyrać po 10 godzin dziennie 6 dni w tygodniu za liche 4000 zł na rękę i się jeszcze się tym chwalić. Ja się uczyłem i pracował, bo w domu też się nie przelewało. Dziś pracuję tylko od poniedziałku do piątku, max 7-8 godzin dziennie i ciut więcej mam niż te 4000 zł.
aleubaw
2018-11-21 10:30:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale to nie koniecznie musi być chęć zakładania działalności. Teraz bardzo często pracodawca w zależności od branży żąda założenia działalności i dopiero takiego zatrudnia. Nawet asystentka stomatologiczna w niektórych miejscach musi mieć działalność, żeby pracę dostać:/
tommootomo
2018-11-20 17:21:31
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jestem jeszcze ja: 32 lata - pracuje od 19 roku życia bo rodziny nie było stać na utrzymywanie mnie na studiach. Zaoczne okazały się być za dużo płatne - jak mama zachowała to pieniądze szły na leczenie. Więc kiedy pan 32 letni student: 19 lat matura 5-6 lat magisterskie + do dwóch lat podyplomowe, to mając 32 lata też się napracował od 27 roku życia do 32... Przy moich 13... Do tego nie mam dziecka, bo mnie nie stać - więc nie pobieram świadczeń w postaci edukacji i zamiast studiów mam odbytą służbę wojskową - więc uczyłem się jak bronić kraju w razie "w" a nie jak dbać o własną do
tommootomo
2018-11-20 17:26:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
więc jeśli ja umiem zarobić do ręki średnio 3500-4000 ciężko pracując (przeważnie ponad 10h dziennie 6 dni w tygodniu) to okazuje się że dla Pana studenta otwarta droga za granice. Ja nie miałem pomocy - nie stać mnie było na studiowanie - mimo tego wyrabiam od około 12 lat dochód większy, niż Pan student po 8 latach edukacji również za moje pieniądze... Uciekł przed wojskiem na studia które opłacali mu rodzice (jak dostawał chociaż 100zł miesięcznie to i tak więcej niż ja miałem pomocy) - tymczasem jeśli nie jestem w grupie "porządnych Polaków", to nie wiem jak to określić.
tommootomo
2018-11-20 17:32:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
ps: Mam za mało czasu na korzystanie z nfz bo muszę pracować, więc pomimo składek, nie korzystam ze swoich środków. Nie demoluje - a ponoszę tego koszty - nie mam dzieci więc nie odbieram moich podatków. Nigdy nie korzystałem z mopsu i świadczeń - nie mam samochodu - korzystam z transportu publicznego za który dodatkowo płacę. I w tym zestawieniu wychwalacie studenta pracującego 5 lat bo jego rodziców było stać na wykształcenie - a nie doceniacie człowieka, dzięki któremu między innymi macie prąd w swoich mieszkaniach. To ja taki kraj i takie zestawienie serdecznie pie*%#le
Wiesniak_Krul
2018-11-20 10:53:46
Ocena: 9(glosow:13)-+
Znam ten ból. Pani księgowa powiedziała mi, że jeśli moja firma ma mieć przychody 5000zł, to lepiej żebym poszedł gdzieś na etat, bo w wieku 35 lat osiwieję albo zejdę na zawał.
TakaJednaM
2018-11-20 10:50:53
Ocena: -6(glosow:14)-+
Za 35 lat dzieci pernamentnego Sebastiana będą musiały utrzymywać uczynnego Pawła i jego żonę.
tommootomo
2018-11-20 18:10:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
racja. Bo ich niewykształceni rodzice mogli tyż nie pracować więc taki przykład dostali z góry! Problem polega na tym, że jak rodzice nie kupowali ci butów na zmianę bo woleli pić, to ciężko codziennie iść do dyrektora, dostać później za uwagę w ryj w domu, za to że rodzice woleli chlać...
michalng
2018-11-20 09:27:54
Ocena: -7(glosow:13)-+
Ktoś kto prowadzi działalność ze średnim dochodem 3000 netto nie dostanie kredytu. A jak by dostał i zdecydował się wziąć to jest większym debilem niż ten Seba z lewej. 3 tysie na działalności to w zasadzie tylko na zus pracujesz, lepiej na kasę do marketu iść.
ambroszpp
2018-11-20 10:06:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
A ja napiszę, że obaj jesteście debilami, bo nawet nie wiecie co to dochód. Dochód to czysty zysk, który zostaje po odliczeniu wszystkich kosztów przychodu, w tym podatków, składek na ZUS itp. Można sobie z takim dochodem nieźle żyć, bo wszystkie koszty, jak np. utrzymania samochodu, telefonu itp wrzucasz w koszt działalności gospodarczej. I pokażcie mi jakie to zasiłki daje mops w wysokości 1500 zł dla niepracujących Sebiksów? Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych przyznawany jest na pół roku, wynosi 831,10 zł w pierwszych 3 miesiącach jego otrzymywania, a po tym czasie wynosi 652,60 zł.
nissin
2018-11-20 09:15:47
Ocena: 6(glosow:8)-+
"o. Tadeusz Rydzyk: Bardzo, bardzo... Po prostu ja... Panie pośle, na ręce pana (Roberta Winnickiego - przyp. red.) chciałem powiedzieć "Bóg zapłać" za waszą postawę patriotyczną i katolicką. I tej młodzieży, także na tych marszach z okazji 11 listopada. Ja się buduję tym, jaka jest piękna młodzież."
nissin
2018-11-20 09:09:04
Ocena: 9(glosow:43)-+
Niech zgadne, ten po lewej glosowal na PiS i nazywa sie "patriota"...
nissin
2018-11-20 18:22:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
P.S. - Ten z prawej, juz ma rodzine i mieszkanie, za granica...Ciezko na to pracowal ale jest szczesliwy.
psykopunkz69
2018-11-21 13:31:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie, kolego to nie znaczy, że głosował na PiS. Tacy jak on najczęściej w ogóle nie głosują, bo "to ich nie dotyczy". Ja rozumiem, że nie lubisz PiS. Ja też nie pałam do nich sympatią, ale takie gadanie nie świadczy o tobie dobrze.
DumnaPolska100
2018-11-21 18:34:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0