Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
linaxis
2019-01-21 22:51:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro tak... to na chu.uj wstawiasz to na wiochę ?
kornas1988
2019-01-19 07:58:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie licząc tego ze klucze się rozgrzeje i mogą się przyspawac to nie takie głupie
plemiona1234
2019-01-19 09:37:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
kornas to jest bardzo zły pomysł , klucze się na pewno nie przyspawają, pomijają fakt że dawca powinien być większy od biorcy a minus powinien być podłączony jak najdalej od akumulatora(biorcy) to takie połączenie w najlepszym przypadku może skutkować iskrzeniem które to może doprowadzić albo do wtopienia słupka a przy odrobinie szczęścia do wybuchu akumulatora
ikswohceicjow
2019-01-21 20:01:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Plemiona idź lepiej gary zmywać a nie za fizykę się bierzesz, to że "dawca" jest mniejszy to nie znaczy że napięcie jest mniejsze, każdy naładowany aku ma takie samo napięcie a użyte klucze spełniają tą samą funkcje co kable, różnica polega jedynie na tym że podczas uruchomionego silnika zwiększa się napięcie dlatego podczas używania kabli połączonych z innym autem silnik tego auta powinien być włączony, dlatego "odpalenie" w przypadku zdjęcia powyżej byłoby wątpliwe. Kolejna sprawa jest taka że aby akumulator się nagrzewał grożąc wybuchem musiałby być połączony plus z minu
linaxis
2019-01-21 23:46:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
O kurw...a jacy filozofy tu z was , elektryki wysokich napięć widzę sami.... klucz się rozgrzeje i przyspawa pod 12V, koń by się uśmiał, kolejny znawca za to uważa że każdy akumulator ma stałe napięcie, kolejny debil... poczytaj trochę o Amperogodzinach to będziesz wiedział co to napięcie danego akumulatora , dizle jak i benzyna mają różne napięcie.
Idąc dalszym tropem nagle mowa o zwiększeniu napięcia podczas uruchomionego silnika, widać coś ci dzwoni , ale nie wiadomo w którym kościele.
linaxis
2019-01-21 23:50:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
fakt podczas uruchomionego silnika nie zwiększa się żadne napięcie tylko pozwala utrzymać je i nie powodować spadków bo alternator ładuje wtedy akumulator do którego podłączone jest inne auto. w tym przypadku jest podłączone wszystko jak być powinno kablami. ważne aby był przewodnik prądu w tym wypadku ą to klucze, nie trzeba podłączać minusa pod akumulator wystarczy że dotkniemy kluczem karoserii samochodu i minus z akumulatorem działa to tak samo jak uziemienie.
BlackDeathAngel
2019-01-22 03:00:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sami znawcy.. Jako Spawacz-elektryk nalegam, żebyście nie gadali głupot i zapoznali się z tematem i podstawowymi zagadnieniami, nim zaczniecie komentować jakiś temat.
1. Żeby klucz się przyspawał, musiałby dotknąć jednocześnie plusa jak i minusa.
2. Żeby coś zaspawać, nie ma znaczenia napięcie, tylko amperaż, to od niego zależy wtopienie.
3. Prawidłowe napięcie w akumulatorze powinno wynosić 12,5-13V i nie jest stałe. Inne będzie przy odpaleniu pojazdu, inne przy włączeniu alternatora, inne przy podłączeniu np. żarówki. Dlatego spada napięcie w akumulatorze po rozładowaniu.
4. Napięcie r
BlackDeathAngel
2019-01-22 03:07:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
4. Napięcie rzędu 12V jest bezpieczne dla człowieka, ba, powiem więcej, bezpiecznym napięciem dla człowieka jest do 25V.
5. Iskrzenie nie jest w stanie wtopić się w słupek.
6. Jest wiele pojazdów np busy, które posiadają 2 akumulatory. Zazwyczaj oby dwa znajdują się pod siedzeniem kierowcy, w odstępie 5-10cm od siebie i podłączone są ze sobą szeregowo. Idąc tokiem rozumowania niektórych komentujących, taka instalacja powinna wywołać co najmniej pożar ;)
7. mAh to nic innego jak czas, przy jakim pod danym obciążeniem amperów, akumulator się rozładuje. Zakładając akumulator o pojemności 5ah,
BlackDeathAngel
2019-01-22 03:13:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
7. mAh to nic innego jak czas, przy jakim pod danym obciążeniem amperów, akumulator się rozładuje. Zakładając akumulator o pojemności 50ah. Podłączasz pod niego żarówkę, której moc biorcza waha się około 1A, Wtedy akumulator jest w stanie zasilić żarówkę przez 50h, nim ulegnie rozładowaniu. Jeżeli będzie mieć 2A, to 25h itd..
8. Jeszcze dodam do spawania.. Zwykła, Chińska spawarka, ma zakres pracy 20-160A. Akumulator 50ah potrafi dać 450A. Nie zespawa?
Wystarczy znać podstawowe pojęcia i mieć jakąkolwiek wiedzę, o czym się wypowiada.
plemiona1234
2019-01-22 14:05:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
BlackDeathAngel jakby nie patrzeć niema bata żeby klucz się "zespawał" z klema akumulatora i nie ma tu znaczenia jakie będzie tu natężenie im większe tym większe prawdopodobieństwo, że słupek na akumulatorze się wytopi (temp. topienia ołowiu 327 stopni stali około 1530)- po rozgrzaniu się "połączenia" do około 300 stopni słupek zwyczajnie zacznie się topić co może skutkować iskrzeniem co zwykle prowadzi do dalszego topienia słupka lub w skrajnych wypadkach efektownej eksplozji akumulatora.
plemiona1234
2019-01-22 14:20:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
ikswohceicjow drogie dziecko pewnie nie wiesz ale odpalanie auta na "pożyczony" prąd przeprowadza się w przypadku gdy własne źródło zasilania(akumulator)jest"padnięty"i dlatego podłączenie mniejszego akumulatora i to w taki sposób mija się z celem - po prostu ten większy "zeżre" prąd z mniejszego,podczas uruchomiania silnika nie zwiększa się żadne napięcie po pierwsze silnik nie pracuje nawet na obrotach minimalnych to i alternator nie generuje prądu (alternator przy 1k obrotów czyli na wolnych obrotach generuje raptem kilka A a rozrusznik w tym czasie pobiera prą
plemiona1234
2019-01-22 14:25:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
ikswohceicjow napisałeś "Kolejna sprawa jest taka że aby akumulator się nagrzewał grożąc wybuchem musiałby być połączony plus z minu" a to pewnie nie wiesz, że wpinając akumulator w obwód łączysz plus z minusem przez odbiornik i że jeśli odbiornik pobiera odpowiednio dużo prądu to aku się rozgrzeje .....
ikswohceicjow
2019-01-22 17:36:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ikswohceicjow
2019-01-22 17:39:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Linaxis co ma amperogodzina do napięcia elektrycznego ? Amper jest jednostką natężenia elektrycznego a nie napięcia :D natomiast "amperogodzin" odnosi się do pojemności akumulatora ! Tumany z wiochy ...
ikswohceicjow
2019-01-22 17:51:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Plemiona ty tępa dzido w takiej sytuacji wyjmuje się jeden akumulator i wkłada drugi tak jak chu... w twoja du...
plemiona1234
2019-01-22 20:58:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
ikswohceicjow
tak to możesz zrobić w 40 letnim ursusie twojego dziadka, w nowym (nowoczesnym samochodzie) robi się to trochę inaczej,a po drugie rozmawiamy o zdjęciu i o skutkach tak "podłączonego" aku a ten mi to o pierdołach gaworzy.
Ps. podstawą rzeczą odróżniająca jeden aku 12V od drugiego 12V jest jego pojemność i zdolność rozruchowa także idź zapytaj się taty a on ci wytłumaczy co i jak a swój szczeniacki język zachowaj dla kolegów z klasy, masz ferie zimowe i nadmiar kompa ci zaszkodził
ikswohceicjow
2019-01-23 00:46:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
A kutange nadal ssiesz?
ikswohceicjow
2019-01-23 00:51:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ps."kornas to jest bardzo zły pomysł , klucze się na pewno nie przyspawają" tak ! Klucze się pospawają a teraz spierd..aj bo o samochodach i akumulatorach wiesz tyle co ja o gotowaniu i wypinaniu du..y
BlackDeathAngel
2019-01-23 01:13:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Plemiona. Owszem, jeden ze słupków ulegnie stopieniu, dlatego prawdopodobieństwo wybuchu będzie niskie, jednak klucz przyspawa się do jednej lub drugiej klemy (zazwyczaj plusowej), a ponieważ nie będzie mieć już połączenia z przetopionym, drugim słupkiem - proces spawania zostanie zakończony, a klucz zespawany z jednym ze słupków. Tak jak pisałem, takich testów na YT było wiele.
plemiona1234
2019-01-23 09:22:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
ikswohceicjowc dzieci jednak powiń korzystać z komputera pod kontrola rodziców!!!!
Nie wnosisz nic MERYTORYCZNEGO do rozmowy to powiem krótko ZAJAZD
plemiona1234
2019-01-23 10:28:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Black.. jako spawacz zapewne wiesz, że żeby mówić o procesie spawania musimy pamiętać,że do tego procesu potrzebne jest stopienie OBU łączonych elementów tu co najwyżej klucz może się przylutować do klemy (jeśli potrafisz pospawać ołów ze stalą to musisz być mistrzem w swoim fachu ja jeszcze takiego fachowca nie poznałem) problemem w tym przypadku nie jest samo zespolenie klucza ze słupkiem a raczej jego ewentualny brak/niedostateczny kontakt który może prowadzić do iskrzenia co najczęściej skutkuje uszkodzeniem słupka lub efektownym "bum" - 1000 razy się uda a za 1001 jest płacz
plemiona1234
2019-01-23 10:36:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
mi tak operator wywalił aku 100AH w ładowarce - podjechał z "matką" 2x 250Ah i w 100 jedna cela poleciała do góry całe szczęście, że sam "wlazł" do kabiny i go nie poparzyło - jak on to zrobił nie wiem jak przyszedłem to już zdążył wszystko podpinać
ikswohceicjow
2019-01-23 13:11:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ikswohceicjow
2019-01-23 13:13:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ikswohceicjow
2019-01-23 13:32:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ikswohceicjow
2019-01-23 14:12:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ikswohceicjow
2019-01-23 14:30:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Okej plemiono bo nie chce używać wulgaryzmów, zdjęcie powyżej ukazuje połączenie równoległe czyli dwa akumulatory o tym samym napięciu łączą się w jeden sumując pojemność natomiast gdyby połączyć tylko plus z minusem było by to połączenie szeregowe sumujące napięcie. Fizycznie nie ma możliwości aby w ten sposób (jak na zdjęciu) cokolwiek się "zespawało" lub wybuchło, jeżeli macie wątpliwości do zapraszam do pojęć połączenie równoległe i szeregowe... oczywiście że jednego akumulatora nie naładuje się drugim ponieważ do tego potrzebny jest prąd stały co do wybuchu to możliwy jest jedyn
ikswohceicjow
2019-01-23 14:31:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
...jedynie przy połączeniu plus z minusem i minus z plusem..
plemiona1234
2019-01-23 17:40:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
ikswohceicjow
i gadał dziad do obrazu po PIERWSZE to jest sytuacja AWARYJNA i skoro ktoś się pokusił o pożyczkę prądu z innego aku to znaczy że ten pierwszy PADŁ i tam już NIEMA się co sumować bo i napięcie pewnie koło 10V albo i sporo niższe a i o jakiejkolwiek pojemności ZBYTECZNEJ dla rozruchu nie może być mowy a po drugie samo połączenie jako SZEREGOWE jest OK ale sposób jego wykonania jest nie tylko niezgodny ze sztuka ale też niebezpieczny który , pomijając już fakt, że takie połączenie mniejszego dawcy do biorcy skutkuje rozładowaniem dawcy, zwiększamy możliwość iskrzenia a niczym ni
plemiona1234
2019-01-23 17:46:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie przymocowany aku podczas rozruchu/drgań może wylądować na drugim aku czy w dowolnej części komory silnikowej lub poza-nią. Czy na tej focie jest fiat 600?
ikswohceicjow
2019-01-23 18:40:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
BŁAGAM POCZYTAJ JAK WYGLĄDA POŁĄCZENIE SZEREGOWE BO TO NA OBRAZKU JEST RÓWNOLEGŁE! PLUS Z PLUSEM MINUS Z MINUSEM! Jak można być tak topornym na wiedze... a branie tego obrazka tak dosadnie jak to robisz jest po prostu żałosne i zaraz zaczniesz pisać że w warunkach deszczu grozi porażenie prądem a w warunkach wichury przygniecieniem głowy przez maske, kobieto najpierw pieprzysz o spawaniu i zamknietym obwodzie a teraz o iskrzeniu :/ Dramat
ikswohceicjow
2019-01-23 18:49:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdyby każdy facet tak myślał jak ty to do dzisiaj wszyscy jeździli by furmanką zamiast samochodami, a Everest zostałby zdobyty za 1000 lat, to są sytuacje ekstremalne kiedy nie ma kabli a my nie jesteśmy w stanie nic zrobić, przy czym pisałem że wątpliwe jest uruchomienie silnika taką metodą kiedy alternator nie ładuje rozładowanego akumulatora.. to jest ta kreatywność która pcha wynalazców i powód dlaczego kobiecie ciężko na coś wpaść..
plemiona1234
2019-01-23 20:56:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
masz racje to jest połączenie równoległe ale człowieku ogarnij się rozmawiamy o tym konkretnym przypadku nie wymyślaj niestworzonych historii o ewereście i twojej kreatywności a stwierdzenie, że "przy czym pisałem że wątpliwe jest uruchomienie silnika taką metodą kiedy alternator nie ładuje rozładowanego akumulatora." jest co najmniej IDIOTYCZNE człowieku ogarnij się jaki alternator ładuje akumulator podczas rozruchu nie dość, że podczas rozruchu alternator w ogóle nie wytwarza napięcia większego niż napięcie akumulatora to po drugie nawet przy nominalnych obrotach silnika jest to ra
plemiona1234
2019-01-23 21:06:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
raptem kilkanaście amperów a rozrusznik zużywa podczas rozruchu nawet do 300A. Także pseudo kreatywnością w żaden sposób nie nadrobisz braku wiedzy. Człowieku w czasie gdy ja bawiłem się w motoryzacje ty ręką z nocnika kluski wyciągałeś i mówiłeś amciu. Pamiętaj jeśli coś jest głupie na pewno nie jest kreatywne. W tym przypadku jedynym sensownym rozwiązaniem przy braku kabli rozruchowych jest podmiana(ale mądre, przy starych autach bez kompa zwykła podmiana akumulatorów) bo w ten sposób jest małe prawdopodobieństwo na odpalenie auta a w najlepszym przypadku rozładuje dawce.
plemiona1234
2019-01-23 21:14:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ps jak byś nie wiedział to przy każdym uruchomieniu silnika alternator NIE ŁADUJE akumulatora - zbyt małe obroty i CAŁY prąd potrzeby rozrusznikowi pobierany jest z akumulatora
plemiona1234
2019-01-23 21:20:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
może nie wiesz ale jeśli masz 2 rozładowane akumulatory to można spróbować odpalić auto łącząc je szeregowo ale nie polecam tej metody przy nowoczesnych pojazdach można zjarać elektronikę to tak by było kreatywnie teraz ty się popisz czekam
ikswohceicjow
2019-01-23 22:27:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
GŁUPOLU ALBO JESTEŚ TAK TĘPA ALBO UDAJESZ IDIOTKE ! OCZYWIŚCIE ŻE CHODZI O ALTERNATOR Z DRUGIEGO URUCHOMIONEGO AUTA DO KTÓREGO PODPINA SIĘ KABLE ! KUR..A CO ZA "DAŁN"
ikswohceicjow
2019-01-23 22:33:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Łączenie szeregowe powoduje podwojenie napięcia ! Jeżeli przy rozładowanych aku napięcie będzie około 10V to w sumie będzie dawało to 20V może dojść do wyj...nia bezpieczników, tym bardziej ze jak auto odpali to po sekundzie będziesz mieć 24V , gratuluję kreatywności xD
ikswohceicjow
2019-01-23 22:39:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ikswohceicjow
2019-01-23 22:46:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
PS. Ponieważ to mój ostatni komentarz to przeczutaj swoj pierwszy komentarz a pozniej mój i skonfrontuj to z "wiedzą" a później zastanów nad własną głupotą PS. Ja się tylko dziwie sobie że wdałem się w tą żałosną "rozmowe" Żegnam :/
ikswohceicjow
2019-01-23 23:01:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Człowieku w czasie gdy ja bawiłem się w motoryzacje ty ręką z nocnika kluski wyciągałeś i mówiłeś amciu." Patrząc na wiedzę jaką prezentujesz dzięki tej zabawie i wiek w profilu nawet nie skomentuje :/
plemiona1234
2019-01-23 23:54:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
bawi mnie twoja naiwność;) gdzie na tej focie widzisz drugi samochód, dziecko o czym my mówimy o zamieszczonej wstawce czy o twoich wyobrażeniach, marzeniach a może mrzonkach, ogarnij się proszę bo zaczynam wierzyć, że jesteś książkowym przykładam klęski polskiego systemu edukacji a może z ciebie taki geniusz że samochód z baterii R6 odpalisz - co tam z R6 ty zapewne dasz radę z baterii od pilota w samochodzie tam też jest 12V
plemiona1234
2019-01-24 00:01:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Łączenie szeregowe powoduje podwojenie napięcia ! Jeżeli przy rozładowanych aku napięcie będzie około 10V to w sumie będzie dawało to(może) 20V może dojść do wyj...nia bezpieczników, tym bardziej ze jak auto odpali to po sekundzie będziesz mieć 24V,gratuluję kreatywności xD dziecko - jak zaszeregujesz dwa rozładowane akumulatory które nawet mają po 10V to w stanie spoczynku może i mają 20V ale w chwili włączenia rozrusznika jak dadzą w sumie z 15-16V to będzie sukses i może tego prądu starczy NA ZAKRĘCENIE WAŁEM A MOŻE NIE a jak samochód odpali to napiecie może co najwyżej skoczyć do wartośc
plemiona1234
2019-01-24 00:30:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
generowanej przez alternator czyli około 14,4V nie wiem skąd ci się te 24V wzięło może z czapki nie wiem. co do bezpieczników zapewniam ciebie, że między aku a rozrusznikiem nie ma żadnego a bezpieczniki palą się nie od przyłożonego do nich napięcia ale od nadmiernego przepływu prądu czyli obciążenia.
PS jeśli masz rozrusznik na cewkach to nawet 12 wytrzyma 24V ale jeśli na magnesach to bywa rożnie ale 18 da radę sprawdzałem
ikswohceicjow
2019-01-24 00:38:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
"sprawdzałem" a w profilu kobieta, dziękuje do widzenia pedale je..any:O
plemiona1234
2019-01-24 00:50:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
plemiona1234
2019-01-24 00:51:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
jeśli brakuje wiedzy i kompetencji zostaje tylko frustracja - jak mnie bawią takie dzieci
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0