lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To jak żołnierz bez karabinu
główna
Dodano: 16.02.2019, 19:26:35   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 198  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
waniasor
2019-02-16 20:15:46
Ocena: 9(glosow:19)-+
Staliśmy się rynkiem zbytu to po co nam państwowe firmy , zrobili prywatyzację za łapówki sprzedali wszystko , teraz jesteś tylko teoretycznym krajem i nie ma winnych :):):)

dupa-mariana
2019-02-18 23:39:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
A w takiej Szwajcarii albo Belgii lub Norwegii, Arabii Saudyjskiej czy Islandii to chyba nigdy nie mieli własnych samochodów. Tam to dopiero musi być nędza.

mic123cim
2019-02-18 16:56:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
podziękuj SLD, że sprzedali FSO Koreańczykom a nie np. Niemcom czy Francuzom, minister sprzedał a później został członkiem rady nadzorczej dełu…..

Walsienaryj1
2019-02-18 13:04:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maniutek2
2019-02-18 12:37:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
masz racje komuny nie obalono tylko zmieniła nazwę na PO PIS SLD PSL

psx85
2019-02-18 11:46:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
Widzisz Max głąbie a jak ktoś chce obecnie ruszyć z produkcją aut elektrycznych to mieszasz go i pomysł z błotem. Liczysz na krótką pamięć odwiedzających niepotrzebnie trollu.

kurde26
2019-02-18 09:58:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
A Romet? Robią motocykle i rowery

maniutek2
2019-02-18 12:32:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
rometa kupili chinczycy

michalng
2019-02-18 18:58:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nieprawda. Rometa kupił polski Arkus. I produkuja w PL rowery, składaja tez w zakładzie w Podgrodziu skutery i motocykle.

andrzejandrzej
2019-02-18 19:14:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
No właśnie SKŁADAJĄ a nie PRODUKUJĄ - rozumiesz rożnicę?

michalng
2019-02-19 10:38:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak najbardziej rozumiem róznice. Dlatego napisałem ze rowery produkują a motocykle i skutery składają.

kurde26
2019-02-20 07:46:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żadna fabryka na świecie nie produkuje (wg. waszej definicji) tego co finalnie sprzedaje jako gotowy produkt. Ani motocykle ani samochody nie są "odlewane" tam gdzie składane. Tłuki bagienne

ermene3
2019-02-18 08:01:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
W Przysnyszu mamy rodzime rowery Kross

broda28
2019-02-18 01:55:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
co to za bzdury a Unibike , Kross całkiem dobre marki jest jeszcze wiele innych może trochę rozsądku w tym co się pisze

alebajer
2019-02-18 01:46:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
35 lat powiadasz....

kurde26
2019-02-18 09:59:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Te obliczenia robił ekspert z komisji Macierewicza

globus0024
2019-02-18 00:10:52
Ocena: 0(glosow:12)-+
Maxiu!!! a kto rządził w tym kraju przez te 35 lat? Kto prywatyzował w taki sposób że po prywatyzacji zamykał fabryki? Ano Twój ziomeczek Donek... i jego aktualni sprzymierzeńcy w walce z PiSem... Dzisiejsza "Totalna opozycja" to dzięki nim nie produkujemy nawet swojego roweru

Zireael81
2019-02-18 08:52:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zapomniałeś kolego o tym co się dokonało w "złotej epoce Solidarności"

asmodeusz_1
2019-02-18 09:26:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
globus, ale sęk w tym że produkujemy... i to bardzo dużo rzeczy, nie tylko rowery. Skąd u Ciebie taki skrzywiony obraz rzeczywistości?

rafalwiocha
2019-02-18 12:21:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
@asmodeusz_1 Właśnie że nie produkujemy dużo, tylko bardzo dużo montujemy. W polskich montowniach nie ma żadnych OBR-ów, tzn Ośrodków Badawczo Rozwojowych. Dawniej gdy istniał polski przemysł motoryzacyjny każda fabryka coś takiego miała. Zapraszam do Chlewisk do zabytkowej huty żelaza, tam jest ekspozycja polskich prototypowych samochodów. Polska produkcja obecnie to jest bardzo niszowy dział przemysłu.

asmodeusz_1
2019-02-18 13:02:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

siwy_23
2019-02-17 23:43:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
komuny nie obalono, ona zmieniła kolor

maniutek2
2019-02-18 12:34:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
dokładnie tak jak piszesz komuna nie została obalona tylko zmieniła nazwe na PO PIS SLD PSL.

siwy_23
2019-02-23 18:58:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
TVN (i nie tylko TVN) nazywa to bezkrwawą rewolucją, bezkrwawą miesiączkę potrafię sobie jeszcze wyobrazić ale rewolucji zdecydowanie nie!

bolo49
2019-02-17 22:43:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jest w Europie kilkanascie innych krajow ktore nie maja wlasnej produkcji samochodow np bardzo bogata Norwegia i nie placza a nawet sie ciesza, ze jezdza na sprawdzonym sprzecie. Gdyby produkowanie wlasnych samochodow by sie oplacalo to napewno znalezliby sie w Polsce ludzie ktorzy by taka produkcje uruchomili. Ale czy to sie oplaca? Prawie nikt nie kupilby takiego niesprawdzonego auta. Ludzie myslcie w koncu logicznie a nie narodowosciowo!!!

BaSsWoOd
2019-02-17 23:30:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nietrafiony przykład, masz rację Norwegia jest bogata, ale zawdzięcza to ropie i gazowi.

globus0024
2019-02-18 00:12:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bolo... czyli Narodowościowo znaczy nielogicznie? już nic więcej nie potrzebuje!!!

jacaPRO
2019-02-17 22:41:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
przypomnij maxiu kto zniszczył polski przemysł, bo mam wrażenie, że to twoi idole...

art-b
2019-02-17 22:06:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rowery Kross są polskie

Buahahahah
2019-02-17 21:24:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teraz średnia pensja wynosi 5 tys PLN. PRLowski burdel nigdy nie wróci bo Polacy nie chcą powrotu PRL bis.

Rycerz1990
2019-02-17 21:07:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tylko, że Polska nigdy nie miała własnych samochodów. Wszystko było na licencji...

michalng
2019-02-17 21:43:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
'Syrena' nie była na licencji tylko była naszą krajowa konstrukcją. Podobnie 'Polonez' choc ten był oparty na rozwiazaniach Fiata 125p. Poloneza to nawet sami sprzedalismy licencje Egipcjanom i składali go w Egipcie pod marką Nasr.

tomi2000
2019-02-17 22:39:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
W Polsce powstał też prototyp samochodu Beskid, bardzo nowatorski jak na swój czas. Nie wszedł do produkcji z powodu politycznych decyzji. Gdy tylko wygasły prawa patentowe, Francuzi natychmiast zaczęli produkcję Renault Twingo, wykorzystując rozwiązania polskich inżynierów. Model osiągnął spory sukces. Dlatego ekonomia i polityka powinny być jak najdalej od siebie

pajakpajak
2019-02-17 20:28:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mamgdzies
2019-02-17 20:17:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
A autor słyszał o planie Marshalla? To sporo tłumaczy.

Sealtiel
2019-02-17 21:13:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amenhotep
2019-02-17 19:24:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Teraz wyobraź sobie, że masz jedno takie autko w stanie jak na fotce...

piter6666
2019-02-17 14:47:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Rowery mamy Chociażby Kross lub Unibike

GALEX
2019-02-17 06:51:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Taki mundry jesteś często, podaj więc powody tego stanu rzeczy.

Bziut
2019-02-17 00:26:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Żydzi ?

sliwa84
2019-02-17 20:32:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale trafił w sedno !!!

madrypo
2019-02-16 21:34:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
Po jakim obaleniu ?

michalng
2019-02-16 20:54:40
Ocena: 0(glosow:12)-+
Proste pytanie. Ilu Polaków zdecydowało by sie kupic polski samochód który był by drozszy albo gorszy (albo nawet i to i to) od samochodów Niemieckich czy Japonskich ? Praktycznie nikt. Więc jaki jest sens produkować samochody których nikt nie bedzie chciał kupić?

mariusz6
2019-02-17 20:20:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sliwa84
2019-02-17 20:37:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
haha ale pierdoły, to co polskie zawsze było lepsze np. pociągi albo komputery byśmy mieli swoje (promik czy jakos tak sie firma nazywała.) Gdybyśmy tylko nie żyli pod butem Ruskich i Niemców cały czas, no i żydzi żeby nami nie rządzili oraz agenci sb.

michalng
2019-02-17 20:45:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ochłoń chłopcyku. Nie pisze o latach 50 tylko o obecnych. W latach 50 mieszkając w PRL-u nie mogłeś sobie kupić samochodu 'z zachodu'. Jedyne co to mogłeś starac sie o przydział auta krajowej produkcji. Dlatego produkcja Warszawy miała sens. A swoja drogą to pierwsze lambo powstało w 1963 roku i było to Lamborghini 350 GTV z 350 konnym 3,5 litrowym silnikiem V-12 ;-) Porównywanie tego do "Warszawy" z 50 konnym silniczkiem M-20 swiadczy o skrajnej głupocie;-)

sad_madman
2019-02-17 22:38:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
@mariusz6 Sam jesteś ciul. Nic mnie bardziej nie denerwuje niż to wieczne ględzenie o polskim samochodzie. Jedyne co moglibyśmy produkować to tylko wysokiej klasy auta na które i tak nie będzie stać zwykłych Polaków - takie auta u nas powstają. Co z autami dla mas ? Nikt nie jest w stanie obecnie stworzyć takiej marki ze względu na koszty. Już pomijam kwestię polskości - karoserię wyprodukujemy i co dalej ? Wsadzimy w to skrzynię i silnik niemiecki/włoski/francuski/japoński ?

Diadia1965
2019-02-16 20:29:31
Ocena: 7(glosow:21)-+
Na zdjęciu Warszawa - czyli "Pabieda" na licencji ZSRR, wzorowana częściowo na Opel Kapitan (Niemcy). I co tu jest rodzimego?

LOLOLO39
2019-02-17 09:22:33
Ocena: -6(glosow:6)-+
przestań pier ..lić, ile razy chcesz wymyślać koło? - pozakładaj sobie kwadraty w miejsce kół do swojej lymuzyny - bo koła zostały wcześniej wymyślone i w drogę.

amenhotep
2019-02-17 22:03:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie, nie na licencji. W ramach "braterskiej współpracy" my daliśmy im naszą Wisłę ( czyli ich Wołgę ), oni w zamian dali nam Pabiedę (znaną pod nazwą Warszawa ). Ot i cały sekret...

waniasor
2019-02-16 20:15:46
Ocena: 9(glosow:19)-+
Staliśmy się rynkiem zbytu to po co nam państwowe firmy , zrobili prywatyzację za łapówki sprzedali wszystko , teraz jesteś tylko teoretycznym krajem i nie ma winnych :):):)

artarus
2019-02-16 20:10:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
mamy Romety...... qurwa chińskie ;)

Marcin75Grodzisk
2019-02-16 20:00:16
Ocena: 4(glosow:12)-+
dzięki unii nie musimy mieć rodzimej produkcji

unrealista
2019-02-16 20:49:47
Ocena: 4(glosow:14)-+
Sprostowanie: NIE WOLNO nam mieć rodzimej produkcji. W Polsce mogą być tylko montownie. No a poza tym mamy być wyłącznie rynkiem zbytu dla importowanego chłamu...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
Pasowałoby jako dodatkowa scena do filmu Dzień Świra.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:16:32   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 135Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0