lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Malować tęczę na chodniku, bo LGBT.
główna
Dodano: 18.06.2019, 16:15:45   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 81  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(94)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
RybieUdko.pl
2019-06-18 16:35:22
Ocena: 30(glosow:90)-+
Bieda umysłowa, bieda materialna, brak perspektyw, niska samoocena, brak pasji, brak zainteresowań. Ogólnie zwalone życie. Tacy ludzie kończą wśród kiboli lub właśnie wśród "obrońców ojczyzny" bo tylko tu czują się dobrze, wśród takich samych nieudaczników bo nikt nie jest lepszy, wszyscy to samo dno

palaczos
2019-06-21 11:25:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier2
2019-06-19 23:58:56
Ocena: -12(glosow:18)-+
Dobra, dobranoc pedałki. Teraz premier zaśpiewa wam piosenkę z morałem. Poooraa naa doobranoc boo was duupa pieecze, zaaanim se wsadzicie toooo zdmuchnijcie świece.

Menelzlasu
2019-06-20 01:43:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
I tym jednym postem pięknie się podsumowałeś. Górnolotne pierniczenie o tym jak należy się szanować, o podwójnej moralności i hipokryzji. A wyszło, że największym hipokrytą jesteś Ty właśnie.

AnonimowyPremier2
2019-06-20 07:30:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
W końcu jestem użytkownikiem wiochy. Muszę się dostosować do reszty...

Menelzlasu
2019-06-20 08:42:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
O kurła. To akurat było zabawne w ch**XD

jacuszetor
2019-06-19 22:22:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
ten mlody zdrowy narodowy chlopiec nie wie ze slowa ktore ma wypisane na chinskiej koszulce napisala lesbijka.....................

Gruber
2019-06-19 22:02:07
Ocena: 3(glosow:9)-+
W życiu niektórym ludziom się nie udaje więc trzeba uprzykrzyć życie innym. Mogą się drzeć ile wlezie, miłość jest dla wszystkich

enter69
2019-06-19 19:09:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
anonimowypremier2 to zapewne ten od obronców ojczyzny..broni swoich kolegów

AnonimowyPremier2
2019-06-19 19:38:26
Ocena: -6(glosow:6)-+
Wyrazam swoje zdanie o zaistniałej sytuacji. Mam gdzieś do jakich środowisk należy. Może ja też zacznę gdybać na Twój temat i pisać cokolwiek? Będę wtedy taki męski...

Miszczy
2019-06-19 18:37:20
Ocena: -1(glosow:11)-+
wypad z tęczami

fulis
2019-06-19 17:18:20
Ocena: 5(glosow:15)-+
Jak sie nie ma argumentow to trzeba drzec ryja.Do lasu pajace.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 17:24:12
Ocena: -4(glosow:22)-+
A jakie ty masz argumenty za tym by dzieci wykorzystywano do promocji homoseksualizmu i reszty? Małe dzieci średnio interesują się płcią przeciwną co dopiero swoją... on podał argumenty ty nie pajacu

martin987
2019-06-19 17:53:22
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Menelzlasu
2019-06-19 18:36:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
AP2. Kupę wiesz. Dziecko zaczyna się interesować seksualnością w wieku lat 3-4. Przez podglądanie rodziców, zainteresowanie własnym ciałem. Poczytaj coś innego niż "Der Sturmer". Zgodnie z Twoją logiką, mój 3 letni syn to zbok, bo się dotyka w siusiaka??

AnonimowyPremier2
2019-06-19 19:47:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
To była mlodziezowka od biedronia więc kontekst jest inny niż próbujesz wcinąć. Dotykanie się w siusiaka w wieku 3 lat nazywasz seksualnością? Po prostu poznaje swoje ciało. On nawet niema świadomości że to służy do czegokolwiek innego niż siku. Nie mówiąc już o popędzie... Jak mu zabki wyrastaly i dotykał dziąseł to pewnie interesował się stomatologią?

Menelzlasu
2019-06-19 20:09:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby to była moja rewelacja, to pewnie przyznałbym Ci rację. Ale ciężko kłócić się z podręcznikiem do pediatrii czy psychologii dziecięcej.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 20:33:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pewnie masz rację. Jeszcze nie miałem 3-4 lat, więc co ja tam wiem.

aedrin
2019-06-19 16:02:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oddać tęczę dzieciom!!

sebutza
2019-06-19 14:45:33
Ocena: 3(glosow:15)-+
"Polska narodowa" - a pewnie ani jeden z tych cweli w wojsku nie był!

AnonimowyPremier2
2019-06-19 17:08:42
Ocena: -1(glosow:9)-+
A jak mieli być? W przerwie między lekcjami? I co ma wspólnego "Polska narodowa" ze służbą wojskową?

AnonimowyPremier2
2019-06-19 13:58:13
Ocena: -3(glosow:21)-+
Przeszkadzają dzieciom? Dla tych dzieci to pewnie zwykła tęcza. Oni przeszkadzają starszym w praniu mózgów tych dzieci, które od dziecka mają być oswajanie ze zboczeniami. Przeszkadzają wam lekcje religii w szkołach i chrzty nieświadomych dzieci, a tu co mamy? Lekcje zboczeń, bo to chyba nie jesrtinicjatywa tych dzieci, które nie rozumieją tego co robią.

homo_sapiens
2019-06-19 14:09:21
Ocena: -4(glosow:6)-+
A kto tych troglodytów upoważnił do tego "przeszkadzania"? Może rodzice tych dzieci? Może społeczeństwo w wyborach (zdaje się, że narodowcy ostatnio zdobyli poparcie gdzieś na granicy błędu statystycznego)?

AnonimowyPremier2
2019-06-19 14:19:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie widzisz problemu w wykorzystywaniu dzieci dla celów dorosłych? To że rodzice nie widzą problemu to nie znaczy że coś to nic złego. Jak będzie przychodził wujek podotykać i starzy nie będą widzieli problemu to dalej wszystko bedzie ok? Prujta sie w dupy ile chcecie, ale róbcie dziecku bagna we łbie.

homo_sapiens
2019-06-19 14:50:05
Ocena: -1(glosow:9)-+
Dzieci są POWSZECHNIE wykorzystywane do celów dorosłych - w reklamach, na demonstracjach (również tych "narodowych"), w kampaniach wyborczych itp. itd. I to zgodnie z prawem. Jeśli takie prawo Ci nie pasuje, możesz domagać się od władzy zmiany tego prawa, albo załóż partię, zdobądź większość i sam je zmień. I co Ty z tym wujkiem??? To przecież Wy jesteście przeciw edukacji seksualnej, która daje dziecku wiedzę o tym, co jest dozwolone i co robić, gdy ktoś granice przekracza. To właśnie dziecko bez takiej wiedzy jest najłatwiejszym celem pedofila.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 17:00:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
To że jest to powszechne uważasz za argument? Ooo To odpierdzielcie się od Jedwabnego. Przecież zydzi byli POWSZECHNIE mordowani i to zgodnie z prawem.

homo_sapiens
2019-06-19 17:55:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
AP2 - a przez chwilę myślałem, że jednak jesteś człowiekiem na jakimś poziomie - takim wyjątkowym przykładem narodowca, z którym można podyskutować, a Ty właśnie pokazałeś swój poziom. Czyli wszystko w normie.

Menelzlasu
2019-06-19 17:56:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Homo sapiensie. Dzieci można dup**yć tylko na zakrystii, bo to po bożemu więc nie grzech. Albo w podkarpacich bordelach, pod opieką państwa. A edukacja seksualna?? Przecież mogą od tego zgejeć. Kto to słyszał mówić publicznie o prąciu czy waginie. Prawdziwy Polak otrzymuje tą wiedzę w formie objawienia na 18 urodziny. Polską mentalność można podsumować tak: "Ino gupi sie tyle ucy. Jak kto mondry to od razu syćko wie".

Menelzlasu
2019-06-19 19:14:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dziecku "nie robić bagna we łbie". To dlaczego od 6 roku życia tłucze się im do głowy bajki o bozi, jezuskach, matkach boskich i innych i to w ramach państwowych placówek edukacyjnych?? To jest usankcjonowane robienie wody z mózgu. Uczenie się o inności jest złe, ale powielanie schizofrenicznych wizji naćpanych pastuchów, których wiedza o świecie dorównywała tej, jaką teraz ma 5 latek, to już spoko, tak??

AnonimowyPremier2
2019-06-19 19:15:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bierzesz mnie za kogoś kto nie ma tego w dupie. Jakoś średnio przejmuje się opinią głupka, który nie rozumie skrótów myślowych i porównań. Pokazałem ci "wartość" Twojego argumentu używając kontrowersyjnej analogi. Zamiast odpowiedzieć wymyśliłeś sobie że jestem narodowcem. Gdzie to przeczytałeś w senniku?

AnonimowyPremier2
2019-06-19 20:26:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Deklu z lasu. A gdzie ja napisałem, że wciskanie dziecku jakiś bajek i wierzeń jest ok? Jakbyś potrafił czytać ze zrozumieniem to wiedział byś że napisałem to samo co ty teraz, tylo innymi słowami. Tylko ja niefaworyzuje żadnej z grup a ty? "Uczenie o inności" pozytywnie."Shizofrenicznych nacpanych pastuchow" ty zapluty hipokryto. I wymagasz respektu? Życzę samych pozytywnych wyników. Pedale.

Menelzlasu
2019-06-19 21:14:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Podenerwowalim siem??:). QUciekamy się do inwektywów bo argumentów brakuje?? Różnica jest diametralna. Bo to co robią Ci na filmiku, to lżenie innych, REALNYCH ludzi, bo są inni. Takich, którzy żyją obok Ciebie czy mnie. A co do religii?? Poczytaj sobie skąd się wzięła Twoja religia. Przy obecnym dostępie do informacji, nie jest to żaden wyczyn. Zdziwisz się, co znajdziesz. I tak. Schizofreniczne pastuchy. Ludzie gadający z płonącymi krzakami pachną dla mnie grzybami, albo innymi narkotykami. Tylko że teraz się takich leczy. Wtedy był popyt na wieszczy na okoliczność nieba spadającego na gło

Menelzlasu
2019-06-19 21:19:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
A słowo "pedale" wcale mnie nie obraża. Bo mnie nie dotyczy. Chcesz żeby mnie szlag trafił to powiedz, że się z Tobą koleguję. Masz coś w sobie z narodowca. Oj masz. Oni też lubią wszystkich od pedałów wyzywać.

Menelzlasu
2019-06-19 21:23:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
A co do respektu. Nigdy nie będę respektował ŻADNEJ wiary. Bo to nic innego jak żerowanie na ludzkim strachu przed śmiercią. Banda cwaniaków znalazła sposób jak żyć bogato i nic nie robić. A gawiedź im przyklaskuje, bo dostaną miejsce w niebie, 72 dziewice, czy zasiądą do stołu z Odynem. Każda religia jest z gruntu zła. Bo zabiera i nie daje nic w zamian, poza fałszywym poczuciem spokoju.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 21:34:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Deklu! Przeczytaj raz jeszcze komentarze i zobacz kto prosił o argumenty a kto obrażał. Wiem, lubicie naginać rzeczywistość, ale zeby aż tak odwracać kota ogonem? Prowokujecie przez cały czas, a jak człowiek już nie wytrzyma, to budzi się w was kultura... I nagle k..a zaczynacie umoralniać... Pewnie tabletki zaczęły działać.

Menelzlasu
2019-06-19 22:01:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
To, o czym dyskutowałeś z homo_sapiensem, to wasza sprawa. Piszesz robieniu dzieciom wody z mózgu. Nie znam niczego co robi bardziej niż religia. Zaprzeczysz?? A że nazwałem to jak nazwałem??. Gejów wyzywacie od ciot, pedałów i dewiantów, ale bozia ma taryfę ulgową?? I to ja jestem hipokrytą, co??

Menelzlasu
2019-06-19 22:06:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zresztą pojechałeś się sam. "Prowokujecie przez cały czas, a jak człowiek już nie wytrzyma, to budzi się w was kultura... I nagle k..a zaczynacie umoralniać... Pewnie tabletki zaczęły działać.". Najpierw jestem zaplutym hipokrytą i pedałem. A zaraz potem gadka umoralniająca. Hipokrytą jestem, bo?? Z niczym się nie kryję. Mam większy szacunek do gejów niż do katolików. Ci drudzy są z reguły obłudni, a wiara służy im za tłumik do sumienia. Geje mają odwagę się przyznać do swojej inności.

Menelzlasu
2019-06-19 22:21:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
I pytałeś, gdzie pisałeś o wciskaniu bajek. Proszę: "Przeszkadzają wam lekcje religii w szkołach i chrzty nieświadomych dzieci, a tu co mamy". Zapominasz co piszesz??

AnonimowyPremier2
2019-06-19 22:47:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pytalem "gdzie napisałem że wciskanie dziecku bajek i wiary jest OK"? Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Taka z wami dyskusja... ciągle

AnonimowyPremier2
2019-06-19 23:06:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Reszty nawet nie czytam. Nie jesteś wart uwagi skoro sam nie uważnie czytasz i masz problem z zrozumieniem słowa pisanego, ku..a cytujac w dodatku... Nie będę jadł zimnych frytek,bo jakiś przygłup czyta komentarze kręcąc się w betoniarce. Innego wytłumaczenia nie widzę

Menelzlasu
2019-06-19 23:07:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kontekst Twojej wypowiedzi tak nakazywał to rozumieć. Na zasadzie porównania że jedno jest ok a drugie nie. Piszesz, że nie przeszkadzają nam dewianci, ale przeszkadza religia. Znaczy bronisz pośrednio religii. Nawet jeśli jesteś ateistą. Ja też jestem, ale bardziej wojującym. Bo marzy mi się świat bez religii, w którym ludzie pracują na wspólne dobro zamiast lżyć się i tępić bez sensu.

Menelzlasu
2019-06-19 23:09:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
I dalej inwektywy. Ech. Jak się nie ma nic do powiedzenia, to lepiej głupio milczeć, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. Byłem pewny, że nic nie odpiszesz merytorycznego. Bo tego się nie da obronić. Nijak.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 23:13:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie k..wa! Porównuje wasz tok myślenia! Ze k..wa jedni i drudzy prują berety tak samo,a jedni drugim wypominajaą. Ku.a czego tu mozna nie zrozumieć?! Poszedlbym do sasiada i pokazłbym jego 9letniemu synowi ten komentarz to by zrozumiał. Nie pójdę bo śpi.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 23:20:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sam wyrzucasz cześć wypowiedzi którą cytujesz i mówisz ze tak należy to rozumieć? Człowieku to się nazywa manipulacja! To ty masz decydować gdzie autor planował zakończyć wypowiedź a potem stosunkujesz się do części wyrwanej z kontekstu i oczekujecz odpowiedzi na temat którego nie było!? Człowieku, lecz się. Tobie nie tylko przecinki się poprzestawialy. Tak, tak inwektywy. Lecz sie

Menelzlasu
2019-06-20 00:58:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Słowo nakazywał implikuje tryb przypuszczający. W sensie że tak można to rozumieć. A temat którego nie było?? To moja kontrargumentacja na nazywanie mnie hipokrytą. Znasz znaczenie słowa hipokryta??. W mojej wypowiedzi nie ma grama hipokryzji. Od początku mówię co myślę. Bez ogródek. A Ty zaczynasz personalne wycieczki do mnie, bo obrażam religię. No kaman. Owocem religii właśnie są mili panowie z filmiku.

Menelzlasu
2019-06-19 13:20:49
Ocena: -1(glosow:7)-+
Okej. Większych imbecyli nie widziałem jak żyję. Żywy dowód na to, że narodowcy to niedouczone neandertale, które powinno się izolować od zdrowych ludzi. Ciekawe czy cały ten tłumek pajacy ma z 80 IQ chociaż.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 14:07:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
A jakiś argument masz czy tylko inwektywy? Ten "niedouczony neandertal" wyraża niezadowolenie, podając konkretne argumenty na wykorzystywanie nieświadomych dzieci. Skoro ten "tłumek pajacy ma 80 IQ" i po mimo tego jest w stanie wyrazić zdanie podając argumenty, to ile tym masz skoro tylko obrażasz?

homo_sapiens
2019-06-19 14:15:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
AP2 - ten typ na filmie nie przedstawia argumentów tylko swoje opinie i oceny. Ale dla takich jak on (i pewnie Ty) nie ma znaczenia, że ktoś nie życzy sobie tych opinii wysłuchiwać. Jak to jeden z Waszych liderów na którymś wiecu powiedział, Was demokracja nie interesuje. Wiecie, że demokratycznie władzy nie zdobędziecie, mając znikome poparcie społeczne. Dla Was jedyną możliwością jest narzucanie swoich poglądów siłą.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 14:29:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Opowiedz jeszcze coś o konstytucji to będzie komplet. To czyjaś opinia nie może być argumentem? Np to że nie można wykorzystywać dzieci? Zabijać, gwałcić... Rozumiem że kodeks karny masz gdzieś gdzieś bo to opinie i oceny tworzących prawo? To dzieciom narzuca się poglądy i zaswaja z pedalstwem przeciwczemu chłopak protestuje. Chyba oglądamy różne filmiki.

homo_sapiens
2019-06-19 14:41:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
"To czyjaś opinia nie może być argumentem?" - NIE, nie może. Odsyłam do definicji słowa "argument" w Słowniku Wyrazów Obcych PWN. A Kodeks Karny to ani opinie ani argumenty, tylko zbiór przepisów prawa.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 16:52:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wyobraź sobie że w jezyku polskim mozna budować zdania, w ktorych można zawrzeć opinię i argumenty... ! Kodeks karny to opinie na różne zachowania. Przecież ocenia zachowania osób które łamią przepisy. Zawiera też argumenty. Kradniesz? Opinia - należy cie zamknąć, bo robisz coś złego - argument

Menelzlasu
2019-06-19 17:36:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gestykulacji do porozumiewania się używają małpy. Terytorializm też jest cechą przynależną zwierzętom. Więc to chyba wystarczy do nazwania ich neandertalami. Co do niedouczonych to z kolei wynika to z wszystkich tych śmiesznych akcji jak np obchodzenie urodzin Degrella i podniecanie się resztą tego faszystowskiego śmiecia.

Menelzlasu
2019-06-19 17:40:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
A jeśli jesteś jednym z tych, co uważają, że można zostać homoseksualistą czy dewiantem, bo się o tym usłyszy, to gratuluję. Nagroda Dzbana Roku jest w drodze. 50 lat komuny nie zrobiło z nas Rosjan, ale geje nas zgeją bo tęczę rysują. Idź się człowieku lecz.

homo_sapiens
2019-06-19 17:48:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
AP2 - po raz kolejny twierdzę, że używasz słów, których znaczenia nie znasz. I znów odsyłam do słowników. No i pokaż mi w KK słowa "należy cie zamknąć" lub "bo robisz coś złego". Ty w ogóle widziałeś kiedyś Kodeks Karny? Tam są stwierdzenia typu "kto dokonuje czynu X, podlega karze Y". Nie ma żadnych opinii ani argumentów, bo od wydawania opinii jest biegły sądowy a od argumentowania są adwokat, prokurator i sędzia, a nie KK.

Menelzlasu
2019-06-19 18:49:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
A i jeszcze jedno. Co tam w tym bełkocie jest argumentem?? Że normalność??. A normalne jest zachowywanie się jak Sturmsabteilung, bo ktoś jest inny??. To w końcu wasi idole uznali, że Żydzi, Polacy czy Rosjanie to nie ludzie i można nimi palić w piecu. Może argumentem jest dewianctwo?. Ale czy kiedyś manifestowali pod kościołem albo kurią, żeby zrobić porządek wśród księży pedofilii?? No nie, bo oni tam lubią się pokazywać. Coś przegapiłem??

AnonimowyPremier2
2019-06-19 19:31:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Już drugi raz sam sobie zaprzeczasz. "kto dokonuje czynu X, podlega karze". A co to k.. jest? Jest to ocena danego zachowania! A teraz ciekawostka! Opinia to też ocena! I w domyśle skoro "podlega karze" bo robisz coś złego. Masz jakiś problem z logicznym myśleniem. Musisz mieć wszystko napisane wprost żeby połączyć kropeczki? Wszystko bierzesz dosłownie? Ciekawe jak robisz dziewczynie patelnię...

homo_sapiens
2019-06-19 20:53:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
AP2 - Po twoich słowach: "Deklu z lasu", "Ciekawe jak robisz dziewczynie patelnię", "Pedale" (nieważne czy skierowane do mnie czy do innych) dalsza dyskusja z tobą nie ma najmniejszego sensu, gdyż coraz bardziej zbliża się do poziomu rynsztoka. Tym bardziej że z uporem maniaka używasz słów, których znaczenia nie rozumiesz.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 21:23:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ooo widzę wojownika moralnosci. Dekiel ci przeszkadza? A to że ten dekiel obraził komuś religię używając gorszych słów -już nie? Jakoś wybiórczo traktujecie kulturę wypowiedzi. Odpowiedziałem chamstwem na chamstwo. Kolegę też opierdolisz? Dodam że jako ateista powinienem mieć to w... jesteście hipokrytami!

Menelzlasu
2019-06-19 22:18:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prawda bywa bolesna. A już ta dotycząca religii najbardziej. Nie masz ani pół dowodu, by potwierdzić religię. Od 2000 lat wszczynali w jej imię wojny, palili ludzi i robili inne wesołe rzeczy. Bliski wschód nie wystarczy za przykład do czego religia prowadzi?? Postanowiłeś zjechać mnie jak psa bo obraziłem Twoich wymyślonych przyjaciół?? Czas religii minął. Bo odpowiedzi, których kiedyś udzielała religia, teraz odpowiada nauka. A że pewne rzeczy dalej są niewiadomą?? To trzeba się dowiedzieć, próbować, poznawać. Od klęczenia jedyne co można dostać to gonartroza.

AnonimowyPremier2
2019-06-19 22:55:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
O czym ty bredzisz? Przeczytaj raz jeszcze ostatnie 2 komentarze, a nie wymyślasz sobie temat do odpowiedzi. Pisałem o podwójnej moralności i że jestem ateistą, a mimo to widzę jednostronny atak zamiast obiektywizm. A ty się produkujesz jakbym był ku..a co najmniej księdzem. Chory jestes? Może gdzieś zadzwonić? Powiedz gdzie podesłać karetkę.

Menelzlasu
2019-06-20 01:18:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przedostatnia moja wypowiedź, to próba wytłumaczenia Ci, dlaczego uważam, że za religię nie powinno się obrażać. Bo to wymysły. Czasem z sensem, czasem bez, ale wymyślił to człowiek. Który nazwał na małej wiedzy o otaczającym go świecie. Świąt poszedł do przodu i my też powinniśmy, dlatego obrażanie się, bo ktoś powiedział, że bozia jest be, to dziecinada. Musisz mieć wszystko napisane wprost żeby połączyć kropeczki?  Co do podwójnej moralności. Bądź proszę tak uprzejmy i pokaż mi jedno zdanie, w którym obraziłem kogoś za fakt wierzenia. Bo ja widzę tu tylko krytykę religii. Religii jako syst

Menelzlasu
2019-06-20 01:20:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Religii jako systemu, który żerując na najpierwotnieszych ludzkich rękach, wysysa ich do cna.

lala9900
2019-06-19 12:30:01
Ocena: -5(glosow:11)-+
gonić dewiantów

Hugadasa
2019-06-19 12:12:25
Ocena: -3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marcin75Grodzisk
2019-06-19 12:05:47
Ocena: -1(glosow:11)-+
Fanatyzm LGBT od dziecka wpajany

marcin18411s
2019-06-19 11:33:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

greturt
2019-06-19 11:07:38
Ocena: -9(glosow:31)-+
I bardzo kur..a dobrze. To nie dzieci tylko skretyniała młodzież, której pompują do łba to całe LGBT od podstawówki już. Tęcza, którą rysowali to nie przypadek, to nie 5 letnie dzieci. Powinni im tam jeszcze wpier..lić to na samą myśl o tęczy miałyby flashbacki.

Maly1989
2019-06-19 10:54:53
Ocena: -9(glosow:23)-+
Ciekawe co zrobicie jak te pedały z LGB czy cos tam bedą Wam dzieci gwałcić

marcik8
2019-06-19 12:42:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie wiem co ty sie tak tych księży czepiasz?

Komandor_Buka
2019-06-19 12:47:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
Znowu atak na kościół! Księża nie gwałcą ! To dzieci same lgną i kuszą !

g6307844
2019-06-19 13:32:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
od gwalcenia dzieci w tym kraju to sa klechy. najwyzsza kara to przeniesienie do innej parafii

Pysialek8888
2019-06-19 14:12:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kewals69
2019-06-19 10:35:16
Ocena: 1(glosow:15)-+
Ciekawe co robi pajac jak tęczę na niebie zobaczy

szatano999
2019-06-24 11:05:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rzuca kamieniami?....Jak prymitywne plemiona do samolotów.

szatano999
2019-06-19 10:23:33
Ocena: 8(glosow:12)-+
To jakiś odcinek nowy "Z kamerą wśród zwierząt'?

torgybaltic
2019-06-19 10:19:24
Ocena: 1(glosow:13)-+
Co za ciecie.Dzieciakom zabraniaja malować tęcze.Masakra.Banda imbecyli

Lokator23
2019-06-19 10:08:36
Ocena: -3(glosow:25)-+
I bardzo dobrze. Dziecia balagan pedaly robia. Wezcie sobie to swoja tecze i wsadzcie w dupe. Banda pedalow j lesbijek i innych wynalazkow wspolczesnego swiata

homo_sapiens
2019-06-19 10:52:39
Ocena: 3(glosow:15)-+
Jeśli uważasz, że homoseksualizm to "wynalazek wspolczesnego swiata", to jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Sprawdź sobie w słowniku etymologię słowa "lesbijka"... oczywiście najpierw będziesz musiał sprawdzić znaczenie słowa "etymologia".

Maly1989
2019-06-19 10:53:21
Ocena: -6(glosow:8)-+
Popieram wypowiedż

homo_sapiens
2019-06-18 20:40:29
Ocena: 11(glosow:21)-+
Po co ta kobieta wchodzi w dyskusję z fanatykami? Równie dobrze mogłaby dyskutować z workiem ziemniaków. Wystarczyło oświadczyć, że ich zdanie jej nie interesuje i nie pozwoli sobie przez nich narzucać, jak ma wychowywać swoje dzieci. I dalej ich ignorować. A gdyby fizycznie próbowali przeszkadzać lub gdyby poczuła się zagrożona ich nachalnością i epatującą z nich chrześcijańską miłością bliźniego, to wezwać policję.

karuska198310
2019-06-18 18:49:32
Ocena: 3(glosow:11)-+
Dzieci są dziecmi i ich nie ogarniemy bo robią rzeczy calkiem czasami ciekawe a ten tam jeden ten tego jest pozbawiony logiczego myslenia...

Wasik78
2019-06-18 18:23:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dwóch kretynów... Rozumiesz

gsk08_15
2019-06-18 18:06:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czy za przynależnośc do organizacji Oni składki płacą, czy im płacą za przynależność do organizacji Im płacą?

kulkul
2019-06-18 19:38:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
szukasz pracy?

genui
2019-06-18 16:57:40
Ocena: 11(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Yiddish
2019-06-18 16:57:15
Ocena: 11(glosow:13)-+
Haha gość już jest wiralem, a facjatę ma jak memy o Strasburgerze. Współczujemy ich rodzicą że wychowali takie pokemony.

Menelzlasu
2019-06-19 20:18:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niby sława to sława, ale chyba nie wybrałbym bycia "sławnym" w ten sposób.

lord_adam
2019-06-18 16:42:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jakie tępaki????

RybieUdko.pl
2019-06-18 16:35:22
Ocena: 30(glosow:90)-+
Bieda umysłowa, bieda materialna, brak perspektyw, niska samoocena, brak pasji, brak zainteresowań. Ogólnie zwalone życie. Tacy ludzie kończą wśród kiboli lub właśnie wśród "obrońców ojczyzny" bo tylko tu czują się dobrze, wśród takich samych nieudaczników bo nikt nie jest lepszy, wszyscy to samo dno

psx85
2019-06-19 13:32:56
Ocena: -1(glosow:11)-+
Chłopaku a skąd ty wiesz, że komuś brakuje perspektyw lub ma niską samoocenę ? Skoro ktoś twardo broni swoich wartości to świadczy to o jego niskiej samoocenie ? Piszesz o braku pasji i braku zainteresowań.... serio?, a to na jakiej podstawie niby taka ocena setek tysięcy ludzi ? Skąd ty człowieku nauczyłeś się tak ohydnej generalizacji ?

RybieUdko.pl
2019-06-19 14:06:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
On nie bronił swoich wartości, on próbował swoje wartości narzucić innym, to jest zasadnicza różnica.

psx85
2019-06-19 16:03:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
RybieUdko.pl-Gdyby on malował znaki np. Polski Walczącej na to ci po przeciwnej stronie nie próbowaliby wyjaśnić dlaczego według jego rozeznania robi źle czyli tak jak ten chłopak z filmiku tylko z miejsca wyzwano by go od rasistów, a znaki na siłę by zmazywano w między czasie robiąc z siebie ofiary z pod znaku miliona płci (wyzywał kogoś od ped..ów?)To taki prezydent W-wy robi coś na siłę tworząc karty LGBT,których większość po prostu nie chce.To tu jest problem narzucania czegoś,a powyższy film to zwykły dialog z uniesieniem,który wyjaśniał, a nie narzucał.

RybieUdko.pl
2019-06-19 16:27:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie zgodzę się z Tobą. To on podszedł do grypy dzieciaków, impulsywnie wymachując rękoma i podnosząc głos. Nie chcę się tu stawiać w roli super bohatera ale gdyby tam było moje dziecko to gościu od razu zarobiłby w cymbał. Co do malowania znaków, jeśli będzie robił to kredą na chodniku, to proszę bardzo nic mi do tego. Jeśli zaś farbą po ścianie to nie życzę sobie tego (nie zależnie kto i co będzie malował), bo bardziej podoba mi się biała czysta ściana niż zabazgrana.

RybieUdko.pl
2019-06-19 16:29:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Prawidłowa i akceptowalna reakcja tego człowieka to wzięcie kredy i rysowanie z drugiej strony chodnika czego tylko sobie życzy, oczywiście bez wulgaryzmów i obrażania kogokolwiek.

Jokers746
2019-06-20 00:25:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Darcie mordy to "zwykły dialog z uniesieniem". Ciekawe co byś powiedział jakby taki sam typo zaatakował dziecko powiedzmy pięścią. To co wtedy by było? Nie rozumiem jak można bronić takich ludzi mówiąc, że nic się nie stało. Co do "twardo broni swoich wartości" - w historii mieliśmy takie przypadki bronienia swoich wartości, zaczynały się też od darcia mordy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Sakiewicz dał się
  •  Kibice krótko...
  •  Nawet taboret

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0