lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 27.06.2019, 20:23:04   przez: xstream
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 171  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(84)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dahomej
2019-06-28 20:42:48
Ocena: 14(glosow:40)-+
A jak drukarz odmówił homosiom to wielkie aj waj było.Wychodzi wasza tolerancja i szacunek do drugiego człowieka.

mediar
2019-07-01 19:09:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
haha oczywiscie kasjerka przyczepila sobie karteczke do kasy no bo tak strasznie chciala spedzic niedziele w markecie a nie moze ;(

snow_87
2019-06-30 12:29:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
zaglądam tu raz na jakiś czas żeby zobaczyć czy coś się zmieniło, jednak za każdym razem jestem niemile rozczarowany, bo ciągle te same polityczne gówno. Nie możecie wrócić do poprzedniej wersji portalu dla wszystkich, czy dalej macie zamiar dzielić Polaków?

snow_87
2019-06-30 12:26:51
Ocena: -3(glosow:7)-+
wyborcy PO niech idą na emeryturę po ukończeniu 67 roku życia i zrezygnują z dalszego pobierania 500+ bo podejrzewam, że jak reszta Polaków regularnie przytula te świadczenia. Na wiochę przestałem regularnie wchodzić po wygranej PISu w wyborach. Z całkiem fajnego portalu dzięki któremu można było się odrobinę rozluźnić, stało się zasraną szmirą najprawdopodobniej opłacaną przez jakiegoś Niemieckiego lub lewicowego trola. Ciągłe narzekanie na PIS, podawanie jakiś śmiesznych porównań cen za czasów PIS i PO wyssanych z palca i innych zakłamanych informacji jest tu przytłaczające.

aklemas
2019-06-30 11:54:16
Ocena: -163(glosow:167)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-30 16:55:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
u mnie, na zachodzie, wcale nie.

Grzeloo
2019-06-30 07:28:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Miszcz marketingu. Życzę mu żeby w jego sklepie kupowali wyłącznie członkowie i sympatycy platformy z innym przylepionym lewackim planktonem czyli realnie w porywach parę procent.

borekpp
2019-06-29 16:32:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Komuniści nie chcieli dać nam wolnych sobót.. A dzisiaj sami domagamy się pracujących niedziel..

gruzawik
2019-06-29 19:38:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
nie pracujących, tylko handlowych. jesli sam nie rozumiesz różnicy, to ja rezygnuję z tłumaczenia...

a80siwy
2019-06-29 19:48:03
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-29 21:03:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
a jak nie mój sklep, to żebym chciał, to mi nie wolno pracować. zabranianie pracy, to dopiero idiotyzm. nawet za komuny tak głupio nie było... najbardziej podoba mi się fraza "koniec tematu". to jakbyś przyznał, że to właśnie Twój najlepszy i zarazem jedyny argument:)

gordonthompson
2019-06-29 21:12:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
To zmień pracę na taką, w której się w niedzielę pracuje. Twój osobisty argument o ile dobrze pamiętam, tylko odwrócony ogonem:)

a80siwy
2019-06-29 21:16:38
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-29 21:17:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
w odwracaniu ogonem nikt Ci nie dorówna, to prawda:) teraz odwróć to: kto komu służy? sprzedawca klientowi, czy na odwrót?

gruzawik
2019-06-29 21:26:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
prawo. zamyka mi miejsce pracy w dni, kiedy zapłacą mi lepiej. pracodawca też by dał, ale mu nie wolno. zamiast uczciwych stawek i zdrowych relacji pracodawca/pracownik-zakaz. a co do zmiany pracy: już widziałem ogłoszenia o rekrutacji do marketów. czyżby ludzie, którzy potracili nadgodziny i świąteczne zastosowali się do tej rady? to nie pracownikowi nie odpowiada praca, jakiej pracodawca żąda, tylko prawo im obu zabrania. za trudne?

gordonthompson
2019-06-29 21:28:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
No, generalnie to "klient nasz pannnn", a co? Że w niedzielę też ma służyć? A co to, niewolnictwo?

gruzawik
2019-06-29 21:36:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
jeśli chce, to czemu nie? dlaczego mu nie wolno wziąć superstawki, odebrać wolnego kiedy indziej, nadgodzin złapać? skąd rekrutacja? jakiś przymus był? to trzeba zlikwidować przymus, a nie zakazać wszystkim. witaj w normalnym swiecie:)

gordonthompson
2019-06-29 21:52:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, tylko kij ma dwa końce, oficjalnie przymusu by nie było, ale jak szef chce mieć wolną niedzielę to nagle przymus jakby trochę był. Bo wiesz, mam tu x chętnych na twoje miejsce. Witaj w biznesie :)

gruzawik
2019-06-29 22:52:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
i tu rola związków. gdybym tu związkom powiedział, że takie coś usłyszałem, to biada mu, szczególnie marketom. problem głównie w marketach, to oni zatrudniają gros pracowników. w PL jest chyba inspekcja pracy jeszcze, tylko kultury prawnej pracowników brakuje. zanim wyjechałem osobiście jedną znajomą namawiałem, żeby się poskarżyła, to by gnój się nie pozbierał, a ona że ojtam, a przestraszona... z tym trzeba walczyć, a nie w czambuł zabraniać. to idiotyzm, wylewanie dziecka z kąpielą.

a80siwy
2019-06-30 00:51:30
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-30 11:50:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
w UK. własnie dlatego...

NormanVII
2019-06-29 09:28:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
Cala praeda o niedzielach niehandlowych: moja znajoma wielka sympatyczka peło zmieniła prace i teraz wali w robocie również w łikendy i jak sie trafia niedziela niehandlowa to sie bardzo cieszy, że ma wolne i nie musi być w pracy. A jeszcze 2 miesiące temu wg niej to było wrecz barbarzyństwo, że nie może iść do sklepu w niedziele. Takka to historia niedziel handlowych.

gruzawik
2019-06-29 10:09:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. i teraz: nos dla tabakiery, czy ona dla nosa?

NormanVII
2019-06-29 09:22:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Cala praeda o niedzielach niehandlowych: moja znajoma wielka sympatyczka peło zmieniła prace i teraz wali w robocie również w łikendy i jak sie trafia niedziela niehandlowa to sie bardzo cieszy, że ma wolne i nie musi być w pracy. A jeszcze 2 miesiące temu wg niej to było wrecz barbarzyństwo, że nie może iść do sklepu w niedziele. Takka to historia niedziel handlowych.

vert0
2019-06-29 08:30:51
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-29 10:08:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
to musiałbyś być wybitnym nierobem, zeby mieć czas na takie zabawy...

Oliolo
2019-06-29 20:06:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-29 21:15:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
za to niedobór rozumu...

orcio7
2019-06-29 07:18:59
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miniek_nrw
2019-06-29 00:37:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
A skąd wiesz kogo obsługujesz???

gruzawik
2019-06-29 03:32:07
Ocena: 5(glosow:5)-+
obsługiwany powinien się poczuć, jeśli wewnętrznie uczciwy,a nie gnojarz spod trzepaka. jesli widzę napis: psów i Polaków nie obsługujemy, to ja sam tam nie idę, bo mi to uwłacza. ale chyba za dużo wymagam...

gordonthompson
2019-06-29 06:27:09
Ocena: -3(glosow:9)-+
Podsumowując - taki napis świadczy o piszącym.

gruzawik
2019-06-29 10:07:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
dlaczego? to jego prywatny sklep. wolno mu, co innego gdy jest zatrudniony, a nie daj boze w państwowym... całkiem słusznie chłop napisał, jak kto to popierał, to czego teraz na zakupy lezie?

gordonthompson
2019-06-29 12:03:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
A świadczy to, że w Polsce nie jest tak źle, skoro sprzedawców stać na to w klientach przebierać, a co za tym idzie że sprzedawca po prostu stroi fochy. Może, jak najbardziej, bo to jego sklep, ale świadczy. Może mam takie podejście bo śmieszy mnie gdy ktoś reaguje agresją na inne poglądy, ja tam mogę z każdym normalnie pogadać.

gruzawik
2019-06-29 19:37:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
reaguje agresją? jeśli już, to nie na poglądy, tylko na ich narzucanie wszystkim(to właśnie agresja), w dodatku niekonsekwentne, skoro sam po zakupy jednak przychodzi. a jeśli nie przychodzi, to wiesz: volenti non fit iniura.

gordonthompson
2019-06-29 20:33:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zaraz, zaraz. Dlaczego uwaźasz(nie tylko Ty zresztą), że popieranie jakiejś partii wiąże się z automatycznym poparciem wszystkiego, co robią? To że żonę kochasz nie oznacza, że musi podobać Ci się wszystko co zrobi, czy sobie wymyśli. A narzucanie narzucaniem, rząd ma to do siebie, że ma wpływ na przepisy. Cóż, demokracja. A skoro się teraz musi samemu stanąć za ladą zamiast pracownika w niedzielę zmuszać, to można przynajmniej stroić fochy i wywieszać kartki "nie bede łobsługiwał!"

gruzawik
2019-06-29 21:22:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
to trzeba się zająć przymusem, uczciwymi stawkami, a nie zakazywać w czambuł. tak to wygląda w normalnym kraju, a Ty masz jakby kompleks żaby w studni, że takie rozwiązanie do głowy nie przyszło.

gordonthompson
2019-06-29 21:31:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aaaa uczciwa stawka, to jest konkret! Nie mam nic przeciwko. I niech inni teź dostaną. Co do "normalnych krajów", tu też staram się być obiektywny. Chociaż to może wyglądać jak kompleks.

gruzawik
2019-06-29 21:48:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
tym się powinny zajmować związki właśnie: uczciwymi stawkami i relacjami zatrudnienia, a nie zabranianiem(sic!) pracy. ja po prostu mogę porównać 2 kraje, bo w obu żyłem i pracowałem, to mi trochę do takiego, binarnego zaledwie, obiektywizmu łatwiej:)

gordonthompson
2019-06-29 21:55:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja też byłem tu i ówdzie, dlatego uważam że choć są miejsca gdzie jest lepiej, to są i takie, gdzie jest gorzej. Związek zawodowy sprzedawców w małych sklepikach? Hm:)

gruzawik
2019-06-29 22:53:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie. 1, 2 związki, za to silne i rozumne. z tym drugim może być ciężko:)

Liberte
2019-06-28 23:59:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeżeli komuś sumienie na coś nie pozwala niech tego nie robi... prosta kwestia. Takie kartki to tylko manifestacja bez pokrycia, politycznie dyktowana propaganda... Wszak Ci co w niehandlowe niedziele otwierają swoje sklepy robią to bo to dla nich "bananowy sezon" obsłużą każdego kto chce zostawić u nich swoje grajcary;-P

gruzawik
2019-06-29 00:08:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
i teraz muszą to robić osobiście, zamiast zapłacić komuś świąteczną stawkę. pracownik, któremu sumienie nie przeszkadzało, też nie może. skąd Ty możesz wiedzieć, jakie to ja mam sumienie, przychodząc do mnie jako pacjent? może ja uwazam Cię za szkodnika społecznego? skoro katolikowi wolno, to mi też, dzięki temu wyrokowi. może ja służę Mamonie, i pal diabli zdrowie, byle grosz wycisnąć, a na emeryturach zaoszczędzić? a kufno, nająłem się za państwowe, to jadę po regulaminie, a nie wg. widzimisę. radujmy się wujaszku, prawda?

miniek_nrw
2019-06-29 00:40:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genialon
2019-06-28 22:15:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
Autor tej wstawki może sobie pisać o tzw. Trybunale Konstytucyjnym, może nawet z bezsilności i rozpaczy demonstracyjnie usiąść gołą d.pą w pokrzywach. Nie zmienia to faktu, że w pewnych sprawach orzeczenia tegoż TK są ostateczne i muszą być wykonane, choć komuś może się nie podobać.

gruzawik
2019-06-28 22:29:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
cieszysz się, że nie jesteś moim pacjentem, co?

gordonthompson
2019-06-29 06:33:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale że co, odmówiłbyś leczenia? A przysięga lekarska?

gruzawik
2019-06-29 10:04:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
właśnie. skąd wy tam wiecie, jak mi się podoba robienie tego czy tamtego? moze i ja klauzulą sumienia się wypcham, zrobię, co zechcę?

gordonthompson
2019-06-29 12:08:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiem że zrobisz co zechcesz, ale nie o to pytałem - dlaczego ma się cieszyć że nie jest Twoim pacjentem? Odmówiłbyś leczenia? No to ponawiam pytanie, przysięgałeś coś?

gruzawik
2019-06-29 19:43:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak samo jak ginekolog. skoro jemu wolno, to mi też. czy bym tak postąpił, to inna sprawa, bo mi trochę nie honor. pytanie, czy byś się bał... to nie jest kwestia przysięgi, tylko etyki wewnętrznej, bo ta przysięga nie ma nic wspólnego ani z oryginałem, ani ze współczesnością, a na dodatek kilka wersji. taki kwiatek do kozucha:)

gordonthompson
2019-06-29 20:25:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie, etyka, poczucie obowiązku, czy jak to nazwać, bo ja wiem? Bezstronność fachowca? Skoro jemu wolno, to Tobie też, tylko wtedy stajesz się nie lepszy niż on. No i gdy choćby grozisz takim samym zachowaniem, albo wspominasz że mógłbyś, ale nie robisz, to jakoś wzniosłe hasła nie brzmią już tak wzniośle. A przyrzeczenie lekarskie nie ma nic wspólnego ze współczesnością? Jak to?

gruzawik
2019-06-29 23:46:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
czyli taka klauzula to nicdobrego? zależy, jaka wersję tego przyrzeczenia masz na mysli, bo są różne. jest taka, o niepodawaniu środków poronnych itp... tymczasem bywa to jedyna droga, zeby baba przeżyła. dodatkowo opiera się na ignorancji w zakresie embriologii. tak to:/

gordonthompson
2019-06-30 05:37:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam na myśli tą o leczeniu i nieszkodzeniu, bez ideologicznie motywowanych wtrętów.

gruzawik
2019-06-30 11:52:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
to chyba samo z siebie wynika? z etyki zawodowej? po co przysięga? prawo nie wystarcza? a, prawda, w PL prawo to jedno, a życie...

brumby
2019-06-28 21:43:51
Ocena: -5(glosow:13)-+
Kolejny mózgowiec... po czym ich poznajesz? Po braku koszulki "wspieram kod i nie mam mózgu"?

Oliolo
2019-06-28 21:36:36
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a80siwy
2019-06-28 21:28:24
Ocena: -2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

harakir7771
2019-06-28 21:15:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Myślisz że taki sympatyk PiSu ma to wypisane na czole? Wchodzi robi zakupy, płaci, a na koniec śmieje Ci się w ryj, mówi że jest za PiSem i spieprza z zakupami.

Oliolo
2019-06-28 21:29:49
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-06-28 21:30:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
czyli klasyczny kufniarz...

Marcin75Grodzisk
2019-06-28 20:50:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
ale to PiS zostawił jedną niedzielę handlową a co do obsługi niech każdy napisze przy wejściu kogo nie obsługuje i nie będzie problemów chyba że problem z mniejszym dochodem jeden klient LGBT mniej czy dwustu klientów pisiorów

dahomej
2019-06-28 20:42:48
Ocena: 14(glosow:40)-+
A jak drukarz odmówił homosiom to wielkie aj waj było.Wychodzi wasza tolerancja i szacunek do drugiego człowieka.

Genialon
2019-06-28 21:42:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Tyle, że dla drukarza nie był ważny zamawiający. Klient, jak każdy inny. Raban powstał o to, CO miałby wydrukować i gość się zbulwersował.

brumby
2019-06-28 21:45:16
Ocena: 5(glosow:13)-+
To jest akurat jasne, tolerancja i wolność sumienia kończy się tam, gdzie ktoś stwierdza że nie wspiera LGBT. Może nienawidzić KK i to jest ok... ale wystarczy, że nie lubi kolorowej tęczy i wtedy cała postępowa unia się włącza...

kapitan_rudolf
2019-06-28 19:15:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe o ile temu sprzedawcy wzrosły dochody skoro wszystkie supermarkety wokół pozamykane

Oliolo
2019-06-28 11:07:14
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bamboleo76543
2019-06-27 21:58:20
Ocena: -3(glosow:13)-+
No i gówno :D

gordonthompson
2019-06-27 21:17:28
Ocena: 1(glosow:25)-+
Już to widzę. Wchodzi pacjent do sklepu, widzi tę kartkę i zamiast zakupy zrobić mówi "o cholera, jestem sympatykiem pis więc nie kupię tego co chciałem, już wychodzę". Tego typu kartki to taka kodziarska masturbacja, że niby szach mat. To z bezsilności.

roman2272
2019-06-27 21:32:09
Ocena: 5(glosow:17)-+
Myślisz ze wszyscy szmacą się za pieniądzem jak ty .

lalecznik
2019-06-27 22:52:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale gdzieś tam z tyłu głowy dociera do Ciebie taka myśl, że te wszystkie gierki polityczne zejdą na tyle w dół społeczeństwa, i takie kartki, z tej czy innej strony się pojawią, co? A przecież nie tak miało być. Przecież prawica miały być górą...

gordonthompson
2019-06-28 06:01:30
Ocena: -4(glosow:16)-+
Górą srurą. Gierki polityczne były od zawsze, ale teraz jakoś społeczeństwo daje sobą wyjątkowo manipulować i skłócać ze sobą. Pomijając to, co pis robi źle, to on ma władzę, a najbardziej podburzają ci co władzę stracili. Jeśli chcą mieć szansę na jej odzyskanie to powinni przestać i zająć się pracą. Ale są chyba za głupi żeby na to wpaść, dlatego podejrzewam, że pis rządził będzie dalej.

lalecznik
2019-06-28 08:01:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
Z tym "zajęciem się pracą" to mnie rozwaliłeś. Od razu przypomniały mi się hasła dawnej PZPR, kiedy starała się zwalczać Solidarność - trzeba zająć się pracą, a nie strajkować - dokładnie tak samo argumentowali :)

gordonthompson
2019-06-28 08:28:47
Ocena: -1(glosow:9)-+
Napisałem wyraźnie, że pracą podpowinni zająć ci co władzę stracili i najbardziej ludzi podburzają, czyli opozycja. Wtedy może mieliby szanse na odzyskanie władzy. Podobieństwo wydumałeś. Pozdro:)

gruzawik
2019-06-28 14:29:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
jak na razie wchodzi pacjent do szpitala, a tam zamiast zająć się pracą, to klauzula sumienia...

gordonthompson
2019-06-28 14:33:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
To w końcu można się powoływać na ks, czy nie? Mogą wszyscy, czy tylko ci, co pisowców nie chcą obsługiwać?

gruzawik
2019-06-28 16:12:23
Ocena: 7(glosow:7)-+
no właśnie? moim zdaniem można, byle na swoim, prywatnym. a w charakterze najemnika to masz robić, za co ci płacą, albo zmienić pracę.

gordonthompson
2019-06-28 20:41:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
...i wziąć kredyt :)

a80siwy
2019-06-28 21:30:48
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lalecznik
2019-06-28 21:45:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
A czemu do sklepu wchodzi pacjent, a nie klient? :):):) Ale mniejsza z tym. Sens wstawki jest taki, że obostrzenia w stylu klauzula sumienia to broń obosieczna. I zaraz się przekonamy, że wszystkim będzie trudniej żyć. No trudno. Brnijmy radośnie w to dalej.

gruzawik
2019-06-28 21:51:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja i tak już do PL przyjeżdżam jak na safari. obserwuję sobie przyrodę, zanim wyginie, dziwne zwyczaje tubylców...

lalecznik
2019-06-28 22:13:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ponad połowa społeczeństwa polskiego nosi cechy zachowań paranoicznych. Tak przynajmniej wynika ze standardów Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. I to wyjaśnia tego pacjenta w sklepie :)

gordonthompson
2019-06-29 06:31:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj tam czepiasz się pan, pacjent jako osobnik. Jak ktoś mówi o kimś "dzban", to wiadomo że nie o ceramikę chodzi :)

Genialon
2019-06-30 11:17:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Lalecznik, mylisz kurtynę z kurtyzaną. W klauzuli sumienia nie chodzi o to, że lekarz miałby kogoś nie leczyć, tylko o rodzaj zabiegu, którego, jak uważa, nie wolno mu zrobić. Analogii z tabliczkową prowokacją nie ma.

gruzawik
2019-06-30 11:55:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
jeśli uważa, że mu nie wolno, to jest niedouczony, ew. przedkłada jakąś ideologię nad wiedzę i powinność. jakby nie patrzeć, powinno polecieć prawo do wykonywania zawodu. to nie jego prywatny gabinet, tylko szpital.

Asp_Kulson
2019-06-27 20:52:44
Ocena: 2(glosow:26)-+
Prawidłowo, jak wyborcy pisu mogą chodzić na zakupy w niedzielę, przecież to zwyczajna zdrada.
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0