lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
... przed głupotą i złymi ludźmi
główna
Dodano: 12.08.2019, 22:17:53   przez: lalecznik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 82  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gienek2
2019-08-14 11:21:46
Ocena: 29(glosow:37)-+
A od kiedy nacjonalizm jest zły a coś zupełnie nienaturalnego jak idea LGBT jest ok ?

ElManiaco
2019-08-16 07:17:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aktualnie wszystkie te strzały powinny mieć napis LGBT...

carmamir
2019-08-15 07:27:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
nacjonalizm [łac. natio ‘naród’], przekonanie, że naród jest najważniejszą formą uspołecznienia, a tożsamość narodowa najważniejszym składnikiem tożsamości jednostki, połączone z nakazem przedkładania solidarności narodowej nad wszelkie inne związki i zobowiązania oraz wszystkiego, co narodowe, nad to, co cudzoziemskie lub kosmopolityczne; ideologia polityczna, wg której podstawowym zadaniem państwa jest obrona interesów narodowych, a jego zasięg terytorialny winien odpowiadać obszarom zamieszkanym przez dany naród.

Gierap
2019-08-14 21:01:17
Ocena: 7(glosow:13)-+
Kiedy wiocha tak zlewaczała? Pewnie admin jakiś pedryl...

vert0
2019-08-14 20:40:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

south1
2019-08-15 13:21:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Feminazizm, feminizm nie jest zły.

Romeo87
2019-08-14 18:43:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co on tam czyta? Pismo Święte?

bronkobill
2019-08-14 18:31:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie wygra się.Głupi ludzie mają ogromną przewagę liczebną.

Gruber
2019-08-14 18:05:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
Zapomniano o pornografii, homofobii i szowinizmie

xdarksacrificex
2019-08-14 15:29:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
2 wstawki w jeden dzień jaki to nacjonalizm jest zły. Wiecie co to jest nacjonalizm? Dawać tu definicję z wikipedii. Dam Wam taki prosty przykład nacjonalizmu. "Kupujcie polskie produkty, bo wtedy zarobi Polak, a nie jakiś inny ziomek zza granicy", ale czy ten ziomek to jakiś gorszy jest? I uważacie dalej nacjonalizm za coś totalnie złego, bo dba się o interesy Polaków jako narodu, Polski jako kraju? Jak ktoś stawia znak równości między nacjonalizmem i faszyzmem no to pozdro, ale nie mamy o czym rozmawiać.

gruzawik
2019-08-14 19:38:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
a jakim cudem polskie produkty maja być wtedy dobre, skoro i tak sie badziew sprzeda, z braku konkurencji? ja już takich roztropków 35 lat temu słyszałem.

xdarksacrificex
2019-08-14 19:56:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
No tak, bo tylko jeden Polak produkuje wszystkie te dobra, brawo. Wygląda na to, że przez 35 lat nie odrobiłeś lekcji... i tacy jak Ty mają prawo głosu w wyborach.

gruzawik
2019-08-14 20:15:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
lekcję odrobiłem, i wyjechałem. sam uzywasz liczby pojedynczej, więc raczej to o twoim mysleniu i wynikającym z niego prawie wyborczym. kupisz Syrenkę? Poloneza? Nyskę? Tarpana?

xdarksacrificex
2019-08-15 02:34:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Używam liczby pojedynczej, bo z Twojego toku rozumowania wynika że jest tylko jeden producent polski. Z tymi samochodami to już w ogóle przykład dałeś. Dlaczego mam kupować stare polskie samochody? Co ja muzeum otwieram? Ale przyznaj szczerze wolisz poloneza czy Tico?

gruzawik
2019-08-16 10:52:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
współcześnie do produkcji jakoś nikt się nie rzucał, a każdy z IQ ok.95 by zrozumiał. tymczasem porównujesz różne klasy samochodów, ja specjalnie dałem wybór. porównaj zachodnią produkcję w tej samej klasie i roczniku, i wybierz. różnica polegała na swobodnym wyborze konsumenta. konkurencji, którą chcesz zarżnąć, z wiadomym skutkiem. obojętne o ile rodzajów dóbr chodzi, w ten sposób, na rynku wewnętrznym, to moze być konkurencja w serkach, ale i to lepiej eksportować. a jak eksportować, skoro konkurencja...zdechła. pojął szkodliwość takiej faworyzacji? świat jest nieco bardziej złożony:)

rps3
2019-08-14 14:05:50
Ocena: -6(glosow:10)-+
Po 1 nie ma czegoś takiego jak ideologia LGBT. Nacjonalizm u nas to jedna z cech lokalnych faszystów. Nacjonalizm nie ma nic wspólnego z patriotyzmem.

psykopunkz69
2019-08-14 14:18:19
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jprdl... Nacjonalizm ma dużo wspólnego z patriotyzmem. A i jest coś takiego jak ideologia lgbt, ale nazywa się ją "ideologią gender", zwykła utopijna ideologia, marksistowska.

lalecznik
2019-08-14 14:55:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie ma czegoś takiego jak ideologia LGBT. To zlepek złowny o pejoratywnym brzmieniu służący do walki politycznej i ukuty na jej użytek. Nacjonalizm jest wypaczeniem patriotyzmu. Nacjonalizm i totalitaryzm mają wiele wspólnego.

gruzawik
2019-08-14 19:40:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak niżej: jak partiotyzm, to w niektórych łebkach z nacjonalizmem w parze, i inaczej wyobrazic sobie nie umie. żegnaj, RP wielu narodów... a jak można być patriotą w UK, będąc nacjonalistą?

malazz
2019-08-14 13:12:11
Ocena: 7(glosow:11)-+
LPGT, Komunizm, Europejska "wspólnota". Jak na moje tak powinny być podpisane te strzały

modoc
2019-08-14 11:55:05
Ocena: 10(glosow:16)-+
a po lewej stronie zapomnialeś dopisać pedalstwo lgbt sadowski i komuchy

ripdanger1918
2019-08-14 11:48:49
Ocena: 7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2019-08-15 21:06:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już jedną ideologią wkroczyła do szkoły to jest religia i widać co zrobiła z ludźmi . Armię Boga armię Jezusa armia maryji i innej pszczółki maji młodzi ludzie myślący jak stare dewoty z kółka rozancowego. Lgbt tak jest to problem i powinien byś skasowany i młodych ludzi powinno się przed tym bronić tak samo jak przed pedokatolicka religia

robsonic
2019-08-14 11:39:12
Ocena: 6(glosow:16)-+
Lalecznik to lewoskręt i dla niego nacjonalizm jest zły. Czyli kocham swój kraj to jestem nazistą. W USA pełno jest wywieszonych flag wszędzie i jest ok, w Polsce chcesz podkreslic ze jestes Polakiem to faszyzm itd.

lalecznik
2019-08-14 11:47:11
Ocena: -7(glosow:9)-+
No właśnie w tym problem. W Polsce pomieszały się pojęcia nacjonalizmu, nazizmu, faszyzmu, patrotyzmu. Ja jestem patriotą, lubię swój kraj Polskę i dlatego wstawiam takie obrazki.

Antytusk
2019-08-14 12:08:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-08-14 12:11:17
Ocena: -3(glosow:5)-+
nie wymieszały się. zostały zawłaszczone przez takich, co uważają JEDYNIE swój sposób i pogląd na patriotyzm za właściwy, odmawiejących innym prawa do innej wizji kraju i jego przyszłości. najsmutniejsze, żeto ci co głupsi raczej, co poznać po absolutnej niemozności dyskusji, wynikającej zarówno z ograniczenia umysłowego wyznawców faszyzującej wizji patriotyzmu, jak i z idiotyzmu samej wizji. widać to po agresji, chocby słownej, kiedy na inną nie stać.

psykopunkz69
2019-08-14 14:22:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
"...swój sposób i pogląd na patriotyzm za właściwy, odmawiejących innym prawa do..." ... Długo nad tym myślałeś? Słowo faszyzm zawłaszczyły sobie takie osoby jak ty i nazywają tak dosłownie każdego, kto nie zgadza się z waszą linią ideologiczną, stricte komunistyczną, totalitarną.

gruzawik
2019-08-14 19:48:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
krócej, niż tobie zajmie zrozumienie. możesz nazywać jak chcesz: komunizmem, faszyzmem, astygmatyzmem nawet, nie pojąłeś wspólnego mianownika: jedynie twoja wizja ma być słuszna. i pogląd, że mogą być inni żyjący inaczej jest dla ciebie obraźliwy: jak to nie wolno kogoś tępić, bo inny? skąd masz brać własne dobre samopoczucie, skoro nie wolno kogoś bić? przecież do dyskusji i tak zdolny nie jesteś. podwójnie. z racji poglądów i dyskutanta.

gienek2
2019-08-14 11:21:46
Ocena: 29(glosow:37)-+
A od kiedy nacjonalizm jest zły a coś zupełnie nienaturalnego jak idea LGBT jest ok ?

Antytusk
2019-08-14 12:24:34
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2019-08-14 12:50:18
Ocena: -6(glosow:8)-+
gdyby nie polski nacjonalizm i katolicyzm to ruscy by po polsku gadali. podobnież i inne ludy niegdyś w granicach piastowszczyzny, roztrwoninej przez jagiellonów z wolna, a dobitej królem, co syna na moskiewski stolec nie chciał dac, bo katolizycm ważniejszy, a pycha i głupota zaprzepaściła osiągnięcia kulturalne i dyplomatyczne dzięki zakazom publikacji i urzędów dla innowierców. może mi ktoś wyjaśnić, co to jest "idea lgbt"?

gruzawik
2019-08-14 19:41:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
brak argumentów? Jasienicę sobie minusujecie? co to jest idea lgbt?

nagual
2019-08-14 23:55:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego tak wielu głupców myli patriotyzm z nacjonalizmem? Ktokolwiek wam to zrobił, doskonale wiedział, jak bardzo potrzebujecie się dowartościować. Smutne.

carmamir
2019-08-15 07:26:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego tak wielu glupcow myli nacjonalizm z faszyzmem do ktorego LGBT ma blisko... nacjonalizm [łac. natio ‘naród’], przekonanie, że naród jest najważniejszą formą uspołecznienia, a tożsamość narodowa najważniejszym składnikiem tożsamości jednostki, połączone z nakazem przedkładania solidarności narodowej nad wszelkie inne związki i zobowiązania oraz wszystkiego, co narodowe, nad to, co cudzoziemskie lub kosmopolityczne; ideologia polityczna, wg której podstawowym zadaniem państwa jest obrona interesów narodowych, a jego zasięg terytorialny winien odpowiadać obszarom zami

Marcin75Grodzisk
2019-08-14 11:05:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
a gdzie fanatyzm LGBT

tomic1
2019-08-14 10:36:19
Ocena: 8(glosow:8)-+
Zarówno lewica, jak i prawica, wierzący i ateiści, komuniści, nacjonaliści i faszyści, sądzą, że istnieje jedynie słuszny światopogląd, który wyznają i który mają prawo narzucać innym. I to jest problem! Prowadzi bowiem do wykluczenia części ludzi. Wszystko co nie pasuje do danej idei jest traktowane jako głupota i zło. Ludzie przestają się zastanawiać, czy domagając się tolerancji, sami są tolerancyjni, czy żądając wolności, nie zabierają wolności innym, czy pragnąc równości, innych traktują równo, czy szanują tych, od których szacunku oczekują, czy fanatyzmu nie zwalczają fanatyzmem.

Exsilium
2019-08-14 12:02:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Popieram. Wreszcie głos rozsądku.

Antytusk
2019-08-14 12:11:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2019-08-13 06:38:45
Ocena: 10(glosow:16)-+
Dlaczego te strzały palą się z niewłaściwej strony?

de_vall
2019-08-14 10:26:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Z dobrej strony ... Zapaliły się od strony gdzie stoją najatani i rozgrzani do czerwoności chorzy fanatycy

gordonthompson
2019-08-14 14:17:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czyli te niepłonące zostały wystrzelone przez "zdrowych", niechorych z nienawiści?

de_vall
2019-08-14 16:18:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie to byli źli perfidni ludzie, którzy zrobili to z zimną satysfakcją

cweluchykomuchy15
2019-08-13 06:34:48
Ocena: 6(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marianusz
2019-08-13 05:40:22
Ocena: 5(glosow:11)-+
Na zdjęciu jest matka (czemu nie ojciec?) chroniąca dziecko przed złem tego świata. Reszta jest dopisywana wg uznania. Lewactwo, prawactwo... walcie się...

de_vall
2019-08-14 10:32:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ojciec poszedł na wojnę zagnany tam przez tępych politykow, śmieci, populistów bydl_akow co razem z różnymi sektami staraja się posiąść dusze zwykłych ludzi.

antony
2019-08-12 23:12:56
Ocena: 0(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2019-08-13 06:34:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
Może staną się artystami-pedofilami? A nie, wróć, pedofilia poza klerem przecież nie występuje.

lalecznik
2019-08-13 08:53:45
Ocena: -1(glosow:15)-+
Pedofilia w kościele jest produktem ubocznym systemu. I jego nieodłączną częścią. Nie ma takiego natężenia pedofilii w innych organizacjach. A dowiodła tego Autralijska Komisja Parlamentarna. Oczywiście, w TVP ani o dziwo w TVN tego usłyszysz. W Kościele Katolickim dodatkowym czynnikiem jest celibat (niezgodny z naturą). Natomiast dlaczego ogólnie w organizacjach religijnych? Ponieważ są propagandowo nastawione na pranie mózgów dzieciom (czym skorupka za młodu ...). No i ten wytresowany system posłuszeństwa.

gordonthompson
2019-08-13 08:59:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
I znowu odpowiadasz nie na temat. Niby o tym samym, ale jednak nie.

lalecznik
2019-08-13 17:13:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
I znowu wstawiasz komentarz nie na temat. Na rysunku nic nie ma o pedofilii.

gordonthompson
2019-08-13 19:42:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-08-13 19:45:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przedłużyłem myśl z komentarza, na który odpowiedziałem. A Ty jak zwykle obok. Zgadzam się z tym, co napisałeś, ale to jednak obok. A nawet w stylu "oj tam artyści-pedofile, bo przecież księża, księża!!!"

lalecznik
2019-08-13 20:05:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tematem jest nacjonalizm, rasizm, fanatyzm religijny. Matka Polka chroni swoje dziecko przed złym wpływem tych patologicznych ideologii.

gordonthompson
2019-08-14 05:47:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie można rozwijać tematu? Dobra. A obrazek słabo się broni, bo grafikowi nie chciało się zrobić riserczu.

lalecznik
2019-08-14 08:12:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Można. To przecież WIOCHA. Ja tylko zauważam, że obrazek wyraźnie się Tobie nie podoba - chodzi o przesłanie - zatem swoim sposobem koncentrujesz się na detalach i odchodzisz w komentarzach od jego treści. Taki chwyt. Nacjonalizm, rasim, fanatyzm religijny to podłe i krańcowo niebezpieczne ideologie, mające za sobą śmierć tak wielu. I zasadniczo nośnikami tych paskudnych ideologii są faceci. Sorry.

gordonthompson
2019-08-14 08:19:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak już ktoś zauważył, obrazek przedstawia ochronę dziecka swoim kosztem przed szeroko pojętym złem tego świata, po co go psuć dopisywaniem? Wystarczająco zepsuty jest płonącymi lotkami:)

gordonthompson
2019-08-14 08:27:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Generalnie obrazek mi się nie podoba głównie dlatego, że wykonał go dyletant. Gdyby jakieś szczytne idee wypisane były za pomocą rzadkiego g... to co, musi się to podobać, bo to szczytne idee? :)

rps3
2019-08-14 14:07:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Praktyka wielu krajów na przestrzeni dekad pokazuje, że jest dokładnie odwrotnie.

vacarius
2019-08-12 22:44:30
Ocena: 2(glosow:12)-+
Mnie matka biła kiedyś w kościele gdy byłem mały bardzo nudziło mi się męczyło mnie te stanie i pytałem czemu wszyscy stoją w tą stronę. (A widziałem tylko plecy innych ludzi.) A co gdy stanę w drugą i stanąłem. Przeprosiła po latach za to. Myślałem ze byłem tak mały ze nie pamiętam ale ja pamiętam. Już za młodu byłem odporny na ogłupianie.

vacarius
2019-08-13 00:25:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja nigdy nie miałem żalu do mojej matki bo wiem ze była zindoktrynowana za młodu. Ale gdy ja dorosłem to ją od inotktrynowałem zarzucając ją 1000 doktryn. No i zamiast moja matka zrobić ze mnie prawaka to ja zniej zrobiłem lewaczkę i to pomimo tej 6 z lekcji religii. Bo trza było poznać swego wroga haha.

ripdanger1918
2019-08-13 01:34:04
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2019-08-13 06:35:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
Smutna patola.

Antytusk
2019-08-14 12:19:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
2019-08-12 22:33:19
Ocena: -9(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moyzi1
2019-08-12 23:03:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
lgbt ,hitler ,stalin.marks,naszism ,TO WSZYSTKO JEST LEWICA!!!!!!

kornas1988
2019-08-13 02:31:32
Ocena: 0(glosow:10)-+
Komunicm lgbt się zgodzę tak samo Jak z nacjonalizmem rasizmem i fanaryzmem religijnym ze przed tym trzeba bronić młodych . Ale weź mi wytłumacz jak można mieć szacunek do katolików jak oni nie mają szacunku do nikogo nawet do Boga nie macie szacunku bo robicie jakieś śmieszne armie boga jezusa itp. Z naukami Jezusa macie tyle wspólnego co Hitler z humanizmu bo wychodzicie z założenia ze wy możecie opluwać innych a wielcy patrioci mogą bic po mordzie każdego co jest innych poglądów niż wy ale jak tylko ktoś coś powie NA kosciol to odrazu do sądu pozew ze obraża wasze uczucia religijne hipokry

kornas1988
2019-08-13 02:37:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Hipokcyci kurla jego mać . A najlepsze z wami katolikami jest to ze żydów nienawidzicie najlepiej ich wybić w waszym mniemaniu ale żydowskiego boga wyznajecie i do żyda na krzyżu się módlcie . Największy brak tolerancji i kultury do innego czlowieka właśnie macie wy katolicy drodzy i wszystkie inne środowiska co twierdzą ze sa katolikami i bronią wiary w polsce. Tej wiary co nie raz chciała nasz kraj wymazać z mapy

ripdanger1918
2019-08-14 10:29:55
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2019-08-14 19:48:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawda cie zabolala ? Już widać jak to tolerancyjni jesteście na marszach itp albo jak jest manifestacja inna niż wasze poglądy i uśmiechnięci katopatrioci leją po mordach innych a stare dewoty z krzyżami krzyczą mile hasła . Nie wspominając o ksierzach i ich wypowiedziach no tyle miłości ze uj by to strzelił . Tak samo z koncertami już byłem na kilku koncertach co zostały odwołane do debile z krzyżami z księdzem na czele bojkotowali koncert bo szatanska muzyka . Umysłowe średniowiecze i tyle w temacie polskich katolików
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Sakiewicz dał się
  •  Zaoranie
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
główna
Dodano: 31.07.2018, 20:59:41   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0