lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W Polsce by nie przeszło
główna
Dodano: 19.09.2019, 07:20:19   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 334  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gordonthompson
2019-09-19 10:55:29
Ocena: 15(glosow:19)-+
Powinno być "próba włamania z bronią w ręku oraz próba zabójstwa domowników skończyły się dla trójki nastolatków fatalnie". A jest właściciel zabójca i potrójne morderstwo. Socjotechnika i do tego siermiężna.

all4you_9
2019-10-15 22:27:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
I takie sprawy nawet nie trafiają do sądu w USA, przesłuchanie, dochodzenie, decyzja prokuratora, jest pan wolny.

Big_Misieg
2019-10-14 21:16:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poczekamy az przed ktoryms z tych madrali stanie ktos z pistoletem(oby nie musieli zaznac tego uczucia) i wtedy niech sie wypowiedza...

anubisgd
2019-10-14 17:59:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bomba1233
2019-10-13 23:48:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
u nas za stawianie oporu włamywaczowi dostał byś karę więzienia... najlepiej pomóc mu się okraść !!!

sprytek
2019-10-13 19:16:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
DZIĘKI BOGU TO NIE POLSKA BO DOSTAŁ BY DOŻYWOCIE.

durer
2019-10-13 17:54:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakie morderstwo? Dobrze zrobił, ochronił dom i rodzinę, też tak zrobie jakby co.

harakir7771
2019-10-13 15:43:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
u nas nawet jak użyjesz noża to masz przekichane, najlepiej włamywaczy prać poduszką, aż się poddadzą i uciekną.

viochman1
2019-10-13 15:36:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znajdzie się zawsze jakiś mędrek ws. interpretacji: NIE ZABIJAJ. A sam to interpretuje, bo zakłada, że dotyczy to ludzi, a dlaczego np. nie wszy? Przecież jasno jest napisane: "nie zabijaj"! Podając ten debilny przykład, mam nadzieję, że przez mędrków zostanie zrozumiany. Stary testament wyjaśnia to szczegółowo m.in. po to, aby byle mędrek dopatrzył się szerszego kontekstu.

AnonimowyPremier2
2019-09-19 17:31:36
Ocena: 4(glosow:14)-+
Lewactwo się oburza bo człowiek się obronił i znów debata o broni... Jesteście chorzy? Żal wam 3 bandytów? Kto wie co robili wcześniej i co jeszcze mogliby zrobić. Proponuję wszystkim zjebom żeby masowo podawali swoje dane i adresy w mediach społecznościowych z dopiskiem, że nie zamierzacie się bronić i żeby napastnicy to uszanowali i przychodzili nieuzbrojeni z torcikiem i piwkiem. Albo żeby was nie budzili.

koreperytor12
2019-09-19 14:23:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

waniasor
2019-09-19 12:45:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
I tak powinno być u nas własność prywatna jest świętością, więc należy złodziejski margines usuwać szybko i skutecznie jak Ameryce :):):)

tomi2000
2019-10-13 15:23:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Potwierdzam. Tak samo jeśli rząd będzie chciał cokolwiek nacjonalizować, czyli jak oni mówią "repolonizować"

gsk08_15
2019-09-19 12:03:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dobra, kolor skóry wszystko wyjaśni. Dlaczego? ponieważ mimo zniesienia dyskryminacji rasowej, dalej to tkwi w pamięci.

bibi1212
2019-09-19 11:45:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
Widać nic nie wiesz o religii katolickiej, poza dezinformacją szerzoną w koło przez wrogów Polski i Polaków. Katolik ma OBOWIĄZEK chronić siebie, swoją rodzinę, otoczenie, naród, państwo. O ile siebie może jeszcze warunkowo poświęcić i dać się zabić, to nie wolno mu nie bronić rodziny i osób powierzonych. Oczywiście z użyciem wszystkich dostępnych i racjonalnie koniecznych środków. To znaczy, że do dziecka w sadzie nie będzie strzelał, ale kijem może mu przyrżnąć, a z bandytą uzbrojonym ma nie negocjować, tylko go zastrzelić. Niestety praktyka prawna w Polsce (bo prawo w zasadzie nie)

homo_sapiens
2019-09-19 15:09:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jestem za pełnym prawem do obrony swojej i swojego mienia, łącznie z uśmierceniem napastników. Tylko, że ja nie jestem katolikiem i nie mam z tym problemu. A katolicy to podobno chrześcijanie. A w dekalogu judeochrześcijańskim (abstrahując od pewnych różnic, które nie mają tu znaczenia) stoi jak wół: "NIE ZABIJAJ". Tam nie ma nic o przypadkach, kiedy można, a kiedy nie można zabijać. Jest krótko i wyraźnie. Więc cała ta teoria o dopuszczalności zabijania pokazuje tylko hipokryzję kleru, który traktuje Biblię dosłownie tylko wtedy, gdy mu tak wygodnie.

m_a_c_i_e_k_85
2019-09-20 02:26:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Księga Wyjścia 22;2,3 (Jeżeli w nocy ktoś przyłapie złodzieja na włamaniu i zada mu cios, tak że ten umrze, to nie poniesie winy za przelanie jego krwi. 3 Ale jeśli stanie się to po wschodzie słońca, to będzie winny przelania jego krwi). Co do dekalogu to właściwe tłumaczenie jest ,, Nie morduj,, A także zaraz po dziesięciu przykazaniach (Księga Wyjścia) wyraźnie jest napisane, że ,,A gdyby ktoś podstępem zabił bliźniego swego i nawet od ołtarza mego oderwiesz go by ukara śmiecią,,

homo_sapiens
2019-09-20 13:30:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
maciek - nie chce mi się tego sprawdzać, ale jeśli te cytaty są prawdziwe, to tylko pokazuje, jak absurdalna jest Biblia.

m_a_c_i_e_k_85
2019-09-20 14:12:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlaczego absurdalna?

tomi2000
2019-10-13 15:28:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tylko czy księga wyjścia to nie czasem Stary Testament? A rzymskiego chrześcijanina obowiązuje nowy. Po to, wg Waszej wiary Chrystus przyszedł na Ziemię, żeby Wam powiedzieć, że nie oko za oko, tylko kochaj bliźniego jak siebie samego. To ja mam Wam prawilnym katolikom tłumaczyć?

viochman1
2019-10-13 18:30:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
tomi2000 - tyś mędrek. Kochaj bliźniego swego...: tego co wymagasz od siebie, wymagaj od innych ORAZ nie wymagaj od innych tego, czego od siebie nie wymagasz. Gdyby ktoś niezbicie wykazał, że jutro coś mi strzeli do łba i dokonam rabunku i zabiję ludzi, to dziś palnąłbym sobie w łeb (można znaleźć lepszy przykład, ale ile zająłby opis!). Jaką miłość mam czuć np. do psychopaty, który wkracza do mojego domu z zamiarem wyrżnięcia rodziny? Moim obowiązkiem jest bronić rodziny i siebie. Osoba widzi tu oko za oko ?

tomi2000
2019-10-13 20:22:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie neguję Twojego, ani niczyjego prawa do obrony. Drażni mnie tylko, że niektóre środowiska podkreślają moc swojej wiary, jednocześnie wycierając sobie gębę Biblią, cytując ją, ale mieszając Stary i Nowy Testament, żeby pasowało do ich tezy. Świadkowie Jehowy robią podobnie

bibi1212
2019-09-19 11:32:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie. Manipulator powinien odpowiadać.

bibi1212
2019-09-19 11:31:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakie potrójne morderstwo. Jeśli już to zabójstwo. To nie on jest odpowiedzialny, tylko włamywacze i jeszcze jemu należy się odszkodowanie za kłopoty. Przykro to pisać, bo jednak zginęli ludzie, a każdego szkoda.

gordonthompson
2019-09-19 10:55:29
Ocena: 15(glosow:19)-+
Powinno być "próba włamania z bronią w ręku oraz próba zabójstwa domowników skończyły się dla trójki nastolatków fatalnie". A jest właściciel zabójca i potrójne morderstwo. Socjotechnika i do tego siermiężna.

Brauza
2019-09-19 10:38:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
A za użycie słowa "morderstwo" w tej sytuacji pismak powinien odpowiadać przed sądem.

GrzesiekACM
2019-09-19 09:25:48
Ocena: -4(glosow:8)-+
Tyko debil może chcieć takiego dostępu do broni w Polsce jak jest w USA. Przypomnę że w USA od roni palnej rocznie ginie blisko 40 tysięcy osób w tym ponad 1300 dzieci!!! Dodatkowo jest bardzo duży procent przestępstw popełnianych z bronią palną. Liczby rannych idą w setkach tysięcy. Szczerze napiszcie jak waszym zdaniem nazwać osobę która chce tego w Polsce

kornas1988
2019-09-19 09:50:36
Ocena: 4(glosow:10)-+
W Polsce najlepiej dac się okraść czy zabić bo jak zareagujesz siła go oskarża ciebie i pobicie czy zabójstwo bo taki chory jest system sprawiedliwości . Prosty przykład z Łodzi wracam z roboty kolo 22 podchodzi dwoch lepkow chca kase telefon i dostają wpie...l i uciekają a ja dalej czekam na autobus do domu mija 10 min autobusy nie ma ale za to jest duży radiowóz te pobite dwa lepki i oskarżenie o próbę kradzieży i pobicie

Brauza
2019-09-19 09:25:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
A to ci rasista :D

koreperytor12
2019-09-19 09:11:11
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2019-09-19 09:23:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Czemu ? Facet bronił siebie i domu przez intruzami . Cholera wie kto to mógł być . W Polsce to napewno już by siedział dożywocie bo tu karą się obywatela poszkodowanego jeśli stanie w obronie siebie czy innego na ulicy

Leszy
2019-09-19 11:16:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak. Bedę mógł ich zabić. Bycie antyterrorystą to niebezpieczne zajęcie, można zginać przez swoją pomyłkę, tak samo jak bycie saperem.

bibi1212
2019-09-19 11:38:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na skutek nagminnego wchodzenia służb do domów w Stanach bezprawnie, uchwalono prawo, że właściciel może ich wybić do nogi bez jakiejkolwiek odpowiedzialności karnej. I nic nie pomogły protesty policji. A to dlatego, że ta nagminnie łamała i naciągała prawo włamując się bezprawnie do domów. Może to ich prawo jest przegięte dając zbyt duże uprawnieni właścicielowi, ale w porównaniu z przegięciem w Europie, szczególnie w Polsce, to pryszcz.

kornas1988
2019-09-19 08:42:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
I dobrze u nas też tak powunno być a nie ze hak mnie napada i się sam obronie to jeszcze mnie mogą oskarżyć za pobicie czy właśnie jak ktoś ni się wlsmie do domu to nie mogę mu zrobić krzywdy bo tak samo będzie a jak bym go zabil to w ogóle już bym siedział . Chory jest nasz system sprawiedliwości żeby bronić przestępcy

kanapkazpasztetem
2019-09-19 07:51:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Brauza
2019-09-19 08:42:00
Ocena: 5(glosow:13)-+
Rozumiem, że nie widzisz różnicy pomiędzy wejściem do sadu a włamaniem.

GrzesiekACM
2019-09-19 09:31:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Brauza kradzież jabłek z kogoś sadu to tez włamanie na jego posesje.

Brauza
2019-09-19 10:37:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Owszem, ale jest istotna różnica pomiędzy wejściem na (nawet ogrodzoną) posesję a włam do domu, w którym śpi rodzina. Z sadu uciekną,przyłapani w domu mogą skrzywdzić osobę, której jedyną winą była np. chęć napicia się wody.

Roobson1910
2019-09-19 07:37:29
Ocena: -5(glosow:17)-+
Zabicie trzech osób to jest tragedia, a nie powód do szacunku. Szczególnie w kraju, który uważa się za katolicki. Amen

Brauza
2019-09-19 09:27:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
Oczywiście, że jest to tragedia, ale spowodowali ją sami włamywacze. Sami ściągnęli to nieszczęście na siebie oraz na człowieka, który bronił swojego domu i rodziny.

Roobson1910
2019-09-19 10:07:47
Ocena: -4(glosow:6)-+
Brauza. Teoria zawsze jest prosta. Praktyka już nie bardzo. Włamywacze byli, są i będą. Teraz nie chodzą na włam z bronią. Ale jak by wiedzieli, że każdy kto jest w domu może do nich strzelać, to pewnie by broń brali ze sobą. I jakoś do mnie nie dociera, że to napadnięty zaskakuje napadającego. Raczej jest odwrotnie. Amen

ambroszpp
2019-09-19 10:12:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-09-19 10:42:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Roobson, problem wtym, że jeden z tych nastolatków miał broń. Mało tego, strzelał pierwszy. Mimo tego, że właściciel został zaskoczony to obronił się dzięki temu, że posiadał broń. Ale zawsze znajdą się barany potępiające tego, który się bronił i żałujące tych "dzieci". Także tego, amen.

Brauza
2019-09-19 11:10:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
Praktyka też może być prosta. To włamywacz zmusza nas do działania w obronie życia, zdrowia i mienia, więc cała wina za wszystko, co wydarzy się w następstwie jego działań spada na niego. Amen, czy jak to tam mówią żydowiercy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Kibice krótko...
  •  Tarczyński niebawem
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0