Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Padawan
TommyAtommy
2019-11-04 21:48:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
Rzeczywiście nie mają takiego obowiązku. Skoro jednak dali pisemne zapewnienie, a Ty dokonałeś zakupu biorąc pod uwagę ich zapewnienie o możliwości zwrotu, to chyba zostałeś przez nich wprowadzony w błąd, w dodatku bez wątpienia w celu osiągnięcia korzyści, a to już nie wygląda dla nich tak różowo. Pogadaj z menadżerem,. powinien zrozumieć.
slawas1970
2019-11-07 06:42:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Torebka nie pasowała do kołpaków?
Townsville
2019-11-07 01:56:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ha ! znam z autopsji. Kupilam buty dla dziecka. Moglam oddac w ciagu 14 dni. Cipaa w recpepcji nie zgodzila sie, mimo ze byty byly spiete klamra. Na moje szczescie zjawil sie jakis manager i odebral buty. Chodzi o fakt, ale przede wszystkim ludzi ktorych nie stac zeby wywalic 20. 50 100 zlotych do kosza.
wyskakuj_Z_hajsu
2019-11-06 20:58:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Pysialek8888
2019-11-06 19:30:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
JA kupiłem dwie bułki po trzech tygodniach chciałem jedną zwrócić a nie przyjeli. Złodzieje
xdarksacrificex
2019-11-06 16:46:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
UOKIK i wprowadzenie klienta w błąd. Dostaną kare to się nauczą.
marcoo7
2019-11-06 17:23:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
G**** prawda, kiedyw napisalem do rzecznika z profilu zaufanego. Otrzymalem odpowiedz po 3-4 tygodniach, ze dziekuja za informacje, wezma ja pod uwage w lrzyszlosci przy ustalaniu czegos tam, ale bezlosr3dnio mi pomoc nie moga, bo nie sa organem wykonawczym czy cos takiego, no ale jeszcze raz serdecznie dziekuja za kontakt. We du*ie maja, urzednicy jak wszyscy.
Mikolaj0421
2019-11-05 01:12:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nigdy nie robi problemu ze zwrotem kasy.ja kupiłem np rolki za 160 po 2 tyg zobaczyłem wyprzedaż za 80zl. Kupiłem za 80 i oddałem następnego dnia rolki ale dałem paragon ten na 160zl mówiłem prezent nie trafiony i tak zarobiłem 80zl.
TommyAtommy
2019-11-04 21:48:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
Rzeczywiście nie mają takiego obowiązku. Skoro jednak dali pisemne zapewnienie, a Ty dokonałeś zakupu biorąc pod uwagę ich zapewnienie o możliwości zwrotu, to chyba zostałeś przez nich wprowadzony w błąd, w dodatku bez wątpienia w celu osiągnięcia korzyści, a to już nie wygląda dla nich tak różowo. Pogadaj z menadżerem,. powinien zrozumieć.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0