lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.01.2021, 13:58:07   przez: silversurfer2003
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(127)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
skandynaw
2021-01-28 16:28:51
Ocena: 23(glosow:47)-+
Tłumoki piertolone z wiochy,które z was weźmie chore upośledzone dziecko z bidula?Mordy macie pełne frazesów a co do czego to macie to w d..pie.Rzygać mi się chce jak was czytam obrońcy zygot się znaleźli jepani hipokryci.

stoney
2021-02-01 11:08:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jak z uzasadnieniem Morawieckiego, że danie pieszym pierwszeństwa wchodzącym na przejście, podniesie bezpieczeństwo pieszych. Ustawami chcą mentalność kierowców zmienić?!

oloff
2021-02-01 00:07:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-02-01 00:19:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
współczucie? słyszałeś kiedyś? solidarność, choćby i jajników. wiedza, co będzie dalej? już o rozwodach marzenia snują, jeszcze całkowity zakaz potzrebny, i szariat jak malowanie. ile niepełnosprawnych dzieci adoptowałeś?

oloff
2021-02-01 07:03:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Medyk85
2021-01-31 16:49:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Marta na prezydenta a Margot na premiera

oloff
2021-02-01 07:09:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

akuszer
2021-02-05 14:19:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kaczyńska ?

m_a_c_i_e_k_85
2021-01-31 09:56:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
I właśnie o to chodziło PISowi abyście się żreć na wzajem mieli w całej Polsce i to robicie.

m_a_c_i_e_k_85
2021-01-31 11:40:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
ABORCJA TEMAT ZASTĘPCZY

gruzawik
2021-01-31 12:13:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
masz coś ważniejszego, niż prawo do decydowania o sobie? w zastępstwie czego? "plandemy"?

m_a_c_i_e_k_85
2021-01-31 13:19:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kryzys gospodarczy porównywalny do końca lat 30 ubiegłego wieku, najwyższa w Europie inflacja, około 16 tyś nadmiarowych zgonów dziennie spowodowanych paraliżem służby zdrowia przez rząd PIS, masowe bankructwa przedsiębiorców spowodowane blokadą gospodarki, bunt przedsiębiorców i otwieranie biznesów pomimo restrykcji i pokazanie tym samym Polakom, że dosyć już tego cyrku z plandemią. Wystarczy?

gruzawik
2021-01-31 17:31:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
h.j w prosperity, jak się nad swoim własnym nieszczęściem w domu styrasz absolutnie bez sensu. w dodatku dotyka bezpośrednio połowę populacji,a drugą połowę pośrednio. co gorsza, jest jasnym wykładnikiem już nie nieudolności, co można by jeszcze zrozumieć, ale szaleństwa. jeśli chodziło im o gaszenie pożaru benzyną, to jak zwykle genialny strateg poradził sobie koncertowo:)

gruzawik
2021-01-31 17:40:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
dość mają cyrku pod tytułem tarcza. z czegoś trzeba żyć, nawet żeby dżuma była. jak zwykle mylisz gwiazdy z odbiciem w stawie.

killervadac
2021-01-31 09:23:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ta pani powinna być na każdej bieliźnie damskiej oczywiście nago i nie było by problemów z aborcją ;) Lempart nago idealna antykoncepcja dla facetów ;)

Karolew88
2021-01-31 08:11:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-31 11:22:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
marta, marta...a, nie ta, co ją każdy tyka?

akuszer
2021-02-05 14:21:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

akuszer
2021-02-05 14:23:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
bez jaj Sobecką ktoś zapłodnił i się nie bał xd

oloff
2021-01-31 05:10:21
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2021-01-31 09:33:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież ty jesteś nienormalny .

a80siwy
2021-01-31 13:55:15
Ocena: -10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-02-01 00:00:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-02-01 07:07:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2021-02-01 09:15:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
oloff takie teksty śmieciu to możesz sobie pisać do swojego ścierwa z łóżka wiec, bujaj się PISowski smieciu .

oloff
2021-02-02 09:20:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elewatorro
2021-01-30 21:17:52
Ocena: 2(glosow:10)-+
Faktycznie to to ma nienachalną urodę;)

bogasz
2021-01-30 21:13:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak można kogoś nazywać złodziejem, robiąc to samo

borekpp
2021-01-30 18:32:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przestępstwa też były i będą i na nie pójście do paki stać tylko tych co kradną miliony, drobne złodziejaszki i średnie , raczej odsiedzieć muszą , gdy się złapać dadzą... ale to i tak nie argument, by nie karać przestępców...

gruzawik
2021-01-30 23:01:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
musisz to uświadomić reszcie cywilizowanego świata, najlepiej swoje enuncjacje rozeslij po uniwerkach i do WHO, do Nature napisz. jakaż to straszna zbrodnia ta aborcja. żartom nie będzie końca:)

oloff
2021-01-31 05:13:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-31 11:23:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
gumkę masz za ciasną na czapeczce z folii...

Robimax
2021-01-30 18:16:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dobra ja już wszystko rozumiem, polityka i płacą wam za każdą wrzutke, ale musicie tu tę macior.e wrzucać, przecież są jakies granice dobrego smaku.😥

RagnarL
2021-01-30 18:00:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja mam propozycję dla ludzi którzy, bardziej wierzą kościołowi niż lekarzom i ekspertom z dziedzin medycznych, pójdzie o krok dalej nie chodźcie do szpitali tyko do kościoła i proście módlcie się o uzdrowienie. Przecież wasz Bóg jest wszechmogący na pewno was wysłucha.

ikswohceicjow
2021-01-30 16:02:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zakaz aborcji oznacza że pojawi się szara strefa aborcyjna u "specjalistów", lub alternatywa w postaci zachodnich, drogich lekarzy. Co nie oznacza że aborcja w Polsce powinna być refundowana, bo to jest absurd tego samego typu co 500+ i podatki na kościoły. Każdy powinien SAM na siebie zarabiać a Państwo powinno mu to umożliwiać za wszelką cenę.

gruzawik
2021-01-30 23:06:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
dlaczego akurat ta procedura medyczna miała by nie być refundowana? narciarzom też każemy płacić za składanie kulasów?

ikswohceicjow
2021-01-31 15:17:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jedynym uzasadnieniem aborcji refundowanej powinna być sytuacja ratowania zdrowia i życia, zakładając że aborcja dotyczy zarodka czy płodu nie można mówić o ratowaniu życia w tym kontekście a jedynie w kontekście człowieka będącego w ciąży , a więc jeżeli są komplikacje podczas ciąży które zagrażają matce aborcja powinna być refundowana, w innych przypadkach nie

ikswohceicjow
2021-01-31 15:28:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli miałbym dodać coś jeszcze to aborcję refundowaną w wyniku gwałtu, jednak uważam że tutaj przepis mógłby być nadużywany przez dziewczyny świadomie uprawniajace seks z przygodnymi mężczyznami poznanymi w klubie, a motywacja moich poglądów jest całkowicie wolny kapitalizm, brak NFZ, oraz brak ZUS i podatku dochodowego, zamiast tego dobrowolne ubezpieczenia i pakiety medyczne dostosowane do potrzeb klientów, w taki sam sposób w jaki AC chroni przed szkodami w naszych autach

gruzawik
2021-01-31 17:47:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
motywacje masz fantasmagoryczne: niby nadwyżka w portfelu miałaby pokryć rzeczywiste koszty leczenia skombinowane w formie ubezpieczenia? mrzonki. leszcz zarobi tyle, że za zastrzyk nie zapłąci, ale kamienie z nerek to chyba drutem se wydłubie. pókiś młody i zdrów, to wydaje się dobrym pomysłem, ale pockaj, pockaj... jakoś o dentystach nie wspomniałeś, przy okazji takiej motywacji, tylko aborcja Cię ruszyła. boli, że da, ale nie tobie, a i tak zamiast się cieszyć, że nie musisz z chomątem po nocy w klubie kończyć, to wybrzydzasz. r.chałeś kiedyś w ogóle?

gruzawik
2021-01-31 17:51:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
składanie kulasów narciarzom też życia nie ratuje, sami na narty wleźli, nikt nie przywiązał. czym się różni aborcja z gwałtu od nie z gwałtu? inne narzędzia? procedura? rokowania? czy tylko, że dała dobrowolnie. to niby źle?

ikswohceicjow
2021-01-31 23:11:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Niby nadwyżka w portfelu miałaby pokryć rzeczywiste koszty leczenia skombinowane w formie ubezpieczenia" serio to piszesz? Gdy kupisz passata zapłacisz 2000 zł ubezpieczenia AC, gdy kupisz Lamorghini zapłacisz 30 tyś. zł. AC jezeli przez 5 lat żaden z nich nie spowoduje szkody firma zarabia 160 tyś. jak dodasz jeszcze OC firma zarobi więcej, ja jeżdżę 14 lat bezszkodowo a są ludzie którzy przez całe życie nie mają szkody z własnej winy. Firma zarabia właśnie na takich kierowcach, dlatego ją stać na szkody kierowców wypadkowych. To samo z ubezpieczeniem zdrowotnym, wszyscy płacą a korzysta nie

ikswohceicjow
2021-01-31 23:19:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
a korzysta niewielu, narciarz również powinien dopłacić za zwiększone ryzyko urazu tak jak właściciel tego lamborghini za zwiększone ryzyko znacznie droższej naprawy, w przypadku NFZ pieniądze zwyczajnie giną w urzędach podobnie jak emerytury giną w pałacach ZUS, a za to wszystko i tak płaci obywatel więc nie zadawaj głupich pytań jak jakiś Kraśko który myślał że za szpitale płaci Państwo a nie obywatel :)

gruzawik
2021-02-01 00:25:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
obywatel? może składką zdrowotną jeszcze? a widziałeś, ile naprawdę kosztuje zabieg w znieczuleniu ogólnym kiedyś? co do cen ubezpieczenia: w d.pę z wartoscią, to nie ma nic do rzeczy, ważne jest co innego-ile jeleń zapłaci. jak się potargowałem i grymasiłem to 1.5k zrobiło się 300. tyle co za starą krypę, w rozpadzie. oczywiście, ze ostatecznie to państwo ma pieniądze z pracy i podatków obywateli. a że się marnuje, to swoją drogą. trochę drogo by mogło wynieść takie ubezpieczenie powszechne jak masz teraz. jak to się ma do aborcji? na znizkę liczysz boś facet?

gruzawik
2021-02-01 00:46:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
zwyczajnie nie rozumiem refundacji jakiegoś zabiegu z jednych przyczyn, a z innych, skąd mnie wiedzieć, czy nawet nie ważniejszych, odmowa refundacji. jak zębów nie mył cham, to drożej mu za plombę? musi udowadniać, że jako dziecko penicylinę dostawał? ja się rozstrzygania ważności przyczyn, ich stopniowania, decyzji o aborcji zrzekam na rzecz ciężarnej. nie ma czego bronić, z punktu widzenia etyki medycznej, tworzonej przez ludzi mających najlepsze pojęcie o temacie. szczególnie w porównaiu ze stroną domagającą się zakazów.

ikswohceicjow
2021-02-01 12:34:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
"ile naprawdę kosztuje zabieg w znieczuleniu ogólnym kiedyś", "ważne jest co innego-ile jeleń zapłaci. jak się potargowałem i grymasiłem to 1.5k zrobiło się 300. tyle co za starą krypę, w rozpadzie." Wybacz ale tak pisząc nie zrozumiem sentencji twojej wypowiedzi, napisz to jeszcze raz, jakoś bardziej z sensem, bo nie wiem w jaki sposób mam odpowiedzieć :P czego nie rozumiesz że państwowe urzędy są nieopłacalnym pośrednikiem pomiędzy obywatelem a docelową instytucją ? Że pieniądze są źle dysponowane i są sprawy ważniejsze niż zakaz aborcji,albo aborcja z kieszeni podatnika

ikswohceicjow
2021-02-01 12:35:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Osobiście mam dość zarabiania na innych, a każdego człowieka powinno być stać na mieszkanie, samochód i aborcję...

gruzawik
2021-02-01 17:24:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
podałeś przykład z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, zupełnie cena nie odzwierciedla niczego prócz marketungu. ze zdrowiem jest inaczej: można każde pieniądze wpompować. stąd limity tu czy tam. realny koszt może być tak drogi, że zysk z kasacji podatków dla 75% populacji okaże się nie do dźwignięcia, aby miec taki poziom jak teraz. chcesz odwołać państwo? redystrybucję dóbr? czy to nie powrót do jakiń aby? w USA masz coś jakby podobnie, a poziom opieki żałosny. pzrerzucanie oznacza, ze ludzie nie zapłacą, tylko skonsumują, co napędzi gospodarkę, ale pogorszy żywot ludzi. qui pro quo?

gruzawik
2021-02-01 17:26:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
świetnie Cię rozumiem, ale problem nie leży w ilości potrącanej, a w tym, co zostaje po potrąceniach i zbyt mizernej różnicy w poziomie życia z pracy i z zebraniny, symulacji, roszczeń.

gruzawik
2021-02-01 17:54:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
właśnie dlatego, ze są sprawy wazniejsze, po h.j jakieś szariackie zakazy? jeszcze tego nam trzeba?

P1Z1
2021-01-30 13:51:32
Ocena: -6(glosow:26)-+
Mam nadzieję że ona się nie zalicza do tej normalnej reszty

darek286
2021-01-30 14:16:15
Ocena: -1(glosow:9)-+
PIZ(deczko)1 Tyle razy dałem ci do zrozumienia, że jesteś intelektualną poczwarką,a ty dalej głupawe teksty wypisujesz. Skoro jesteś za życiem od poczęcia i nie usuwaniem wiesz jakich płodów,to napisz mi ilu rodzinom czy kobietom z niepełnosprawnymi dzieciakami pomogłeś? A może któreś adoptowałeś? Pisałem już tyle razy że może weźmiesz i zabierzesz Michała ( ma zespół Downa)na wakacje' a ty nie dajesz żadnej odpowiedzi jak tacy podobni do ciebie obrońcy krzyża i wartości mafii kościelnej.

P1Z1
2021-01-30 15:25:35
Ocena: -4(glosow:16)-+
Daruś wyluzuj bo ci żyłka pier....... Tematem nie była aborcja tylko pani l. I jeśli ty uważasz że ona jest normalna to dyskusja z tobą jest stratą czasu.

raper666
2021-01-30 13:33:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
Powiedziała lesbijka :)

hanauer
2021-01-30 13:30:20
Ocena: -9(glosow:21)-+
Jakby to scierwo tak postepowalo w niemczech albo we francji to by tylko po niej nazwisko pozostalo. policja powinna toto wywiezc za miasto dokladnie wytrzepac i jezyk jej zniekszalcic

onogrzmot
2021-01-30 13:55:32
Ocena: 7(glosow:15)-+
W Giermanii i tym bardziej Francji przerwanie ciazy w pierwszym trymestrze sa legalne. Nad Sekwana jest na zyczenie, nad Renem po zasiegnieciu porady.

darek286
2021-01-30 14:21:21
Ocena: 8(glosow:10)-+
Takim jak hanaauer,pierpan życzę by mogli przeżyć tragedię albo szczęście bycia rodzicem niepełnosprawnych dzieci. I piszę to z szczerego serca byście całe swe życie mieli swoje zakłamane poglądy które narzucacie innym na wychowaniu i podtrzymywaniu przy życiu.

peghehe
2021-01-30 13:25:50
Ocena: 7(glosow:7)-+
i ma tu racje ,(nie zeby byla jakims autorytetem ) bo jedyne co sie stanie to tych co bedzie stac pojada do czech niemiec , czy uk .

cmandre
2021-01-30 13:21:39
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jej chyba aborcja nie grozi haha

butal
2021-01-30 16:22:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rodzice przespali i wykluła się poczwara.

Robimax
2021-01-30 18:19:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Gdyby jej rodzice wiedzieli jaka ona bedzie to byłaby ofiarą prawa o które walczy

Nightcrawler39
2021-01-31 09:35:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co tam piszecie do siebie nieszczęśnicy dziurawego kondona

pierpan
2021-01-30 13:20:53
Ocena: -1(glosow:15)-+
Bandytyzm, złodziejstwo i morderstwa też zawsze były są i będą. Nie znaczy to jednak, że mamy je od razu zalegalizować i dotować z naszych podatków. Rozpustnym gówniarom z wymalowanymi runami zig na pyskach, nikt nie będzie płacił za ich zbrodnie, ani na to przyzwalał.

peghehe
2021-01-30 13:32:59
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dotujesz i utrzymujesz pasozytnicza i przestepcza organizacja pisdu i kosciol katolicki. to co obecnie robi nierzad nietrzeba wyjasniac, a kk to mordowli , spiskowali ,truli , grabili(zabili wiecej ludzi niz dwie wojny swiatowe razem wziete a bogiem w kk byla kasa i wladza od zawsze ) ale ze wmusili w pol swiata swoje bajki , to teraz doja te swoje owieczki , 2 mld cebulionow co rok na tych pasozytow, plus setki mil. cebulionow na diabla rydzyka

Robimax
2021-01-30 18:21:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Peghe powiem ci jezykiem ktory zrozumiesz "weź se blaszkę i pierdolnij w czaszke"

Kwinto
2021-01-29 20:32:59
Ocena: -4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-29 23:24:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
a ciebie?

P1Z1
2021-01-30 13:53:34
Ocena: -3(glosow:11)-+
Tak, wibrator.

gruzawik
2021-01-31 01:06:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
kwinta pytałem, ale dzięki:)

adamir11
2021-01-29 17:58:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
W punkt.Prawda kuje j123ć p7s.

cannabis26
2021-01-29 06:12:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skandynaw
2021-01-28 16:28:51
Ocena: 23(glosow:47)-+
Tłumoki piertolone z wiochy,które z was weźmie chore upośledzone dziecko z bidula?Mordy macie pełne frazesów a co do czego to macie to w d..pie.Rzygać mi się chce jak was czytam obrońcy zygot się znaleźli jepani hipokryci.

Accura
2021-01-28 16:17:10
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ma rację gościu. Jedeny plus że nie będzie musiała z tego korzystać. 100/100

koronny
2021-01-28 15:25:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
100/100 !!!

zofia749
2021-01-28 15:15:42
Ocena: -8(glosow:20)-+
Idiotka.

skandynaw
2021-01-28 15:31:01
Ocena: 5(glosow:11)-+
samokrytyka?

gruzawik
2021-01-28 21:56:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
przedstawiła się pani, a teraz może coś do rzeczy?

Nightcrawler39
2021-01-30 12:17:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Panowie pozwolą, moja żona, Zofia

bibi1212
2021-01-28 14:44:09
Ocena: -12(glosow:22)-+
Morderstwa i kradzieże były, są i będą. Zakaz mordowania ludzi i ich okradania nie oznacza, że nie ma morderstw i kradzieży. Zakaz oznacza, że łatwiej kraść tym, którzy mają w tym doświadczenie i mają na to środki. To co? Dać ludziom prawo do mordowania się na wzajem i okradania??? Lewacka logika De i Billa.

bigmarkus
2021-01-28 14:51:41
Ocena: 4(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maniek12321
2021-01-28 16:18:54
Ocena: -5(glosow:19)-+
A czymże jest aborcja jak nie zabijaniem dzieci nienarodzonych.

a80siwy
2021-01-28 16:22:09
Ocena: -10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigmarkus
2021-01-28 16:27:22
Ocena: 7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a80siwy
2021-01-28 16:37:37
Ocena: -11(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2021-01-28 19:33:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
Biguś a tego chcą Twoi idole z Konfy... Także jak oni doszliby jakimś cudem do władzy stalibyśmy się totalnymi niewolnikami sukienkowych po jakimś czasie. Także tego ***** pis,konfe razem z peło

gruzawik
2021-01-28 21:58:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie ma dzieci nienarodzonych. nie trzeba by było dodawać "nienarodzonych", prawda? to zlepek nowomowy. uniwersytety medyczne z aborcją problemu nie mają. z truciem, dźganiem, wieszaniem-owszem. na dokłądnie takich samych podstawach.

bigmarkus
2021-01-29 07:12:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2021-01-29 07:15:41
Ocena: -4(glosow:8)-+
Czyli dla trochę większej kasy jesteś w stanie zostać do.wka kościoła, pozwalać na pedofile,brak aborcji przy wadach płodu, pozwalać na to by kościół doił państwo na kasę? No kurfa gratuluję nie mam więcej pytań :D

maalak
2021-01-29 07:16:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
trochę więcej kasy we własnej kieszeni zapomniałem dopisać

bigmarkus
2021-01-29 09:52:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigmarkus
2021-01-29 10:00:10
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-29 10:38:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
wiesz, to tylko świadczy o tych politykach: konfa zamierza wprowadzać szariat katolicki, co oni tam robią, niewierzący? nie przeszkadza im takie ograniczanie WOLNOŚCI? sam się nie zgadzasz z nimi w tak wąznej sprawie, jak prawo do decydowania o sobie. uważasz, że da się zbudować zdrowe państwo z szariatem? fantasmagorie.

maalak
2021-01-29 10:39:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wow jednostki :D natomiast cała reszta konfy jest jaka jest. Czytam że zrozumieniem a także słucham to co mówią przedstawiciele konfy. Prawda jest taka,że konfa niewiele się różni od pisiorow. I możesz zakłamywać rzeczywistość ile chcesz na szczęście zdecydowana większość widzisz jacy są naprawdę Chwała losowi za to

maalak
2021-01-29 10:52:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Idąc Twoim tokiem myślenia w pisie i platformie za pewne też są jednostki,które się nie zgadzają z ich głównym nurtem to oznacza w takim razie,że popis jest dobry? dorosnij, myślałem że jesteś trochę mądrzejszy ale na dłuższą metę nie różnisz się zbytnio od wyborców pisu,ważne że Tobie hajs się będzie zgadzał reszta niech się pie.doli prawda? No chyba że Twoje dziecko będzie musiało żyć z ciężkim upośledzeniem zdne na łaskę Twoja a potem pasożytując na podatnikach bo nie będzie się w stanie utrzymać, wtedy zapewne szybko zmienisz poglądy. Gruzawik ma rację w swoim komentarzu. Żadna partia

maalak
2021-01-29 10:54:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Żadna partia współpracująca z kościołem jest dla mnie spalona zwłaszcza jeśli podpisała się razem z pisem pod wnioskiem do tk w sprawie aborcji. A jak pięknie się miotają z tłumaczeniem! Za wszelką cenę starają się zakładać swoje poglądy.

gruzawik
2021-01-29 11:13:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
bo tego się nie da wytłumaczyć inaczej, niż podeptaniem praw kobiet(też ludzi, o zgrozo dla niektórych). banialuki o "dzieciach nienarodzonych" mają przykryć chęć pokazania, kto tak na prawdę w tym kraju rządzi, bo potem pies z kulawą nogą się człowiekiem nie zainteresuje, prócz urzędu skarbowego może. no, chyba że w stan wegetatywny wejdzie, to znów hołubią i cudują, jaki ładny i wartościowy znowu.

maalak
2021-01-29 11:49:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dokładnie tak gruzawik

bigmarkus
2021-01-29 15:14:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigmarkus
2021-01-29 15:16:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2021-01-29 15:38:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Lepszą na szczęście dla mniejszości łatwowiernych pseudo byzmesmenow.(Pisalem wcześniej jakie mam zdanie o wyborcsch konfy. A kto mówi o zabijaniu dzieci z zespołem Downa? Te dzieciaki odpowiednio rehabilitowane mogą spokojnie egzystować. Mowa o ciężkich wadach genetycznych czy chorobach,które i tak spowodują śmierć w ciągu najbliższego roku, miesiąca czy najbliższych dni..znowu odpływasz i sam sobie przeczysz, zdecyduj się zgadzasz się z nimi czy nie? Konfa jak dla mnie jest takim samym złem jak pisoidy ze swoimi katolam. A Ty żyjesz ułudą bo obiecali Ci trochę więcej kasy w portfelu. tak na

maalak
2021-01-29 15:40:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
A Ty żyjesz ułudą bo obiecali Ci trochę więcej kasy w portfelu. tak naprawdę ze wszystkich Twoich komentarzy jakie czytałem tylko to można wywnioskować. Na szczęście twoją konfa traci poparcie po swoich głupotach z tonu pandemią. Także trzymam kciuki że Ci lunatycy znikną przy następnych wyborach

bigmarkus
2021-01-29 16:14:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2021-01-29 17:03:24
Ocena: -3(glosow:3)-+
A głosuj dalej na konfe i płacz nadal że nic się nie zmienia. Szymon zyskuje,konfa i po traci co mnie cieszy,martwi mnie tylko cały czas 30% pisu. Ale niebawem sami się zarżną albo wymrze pokolenie moherów i w końcu będzie normalnie a Ty nadal będziesz płakał za konfederacja i ich idiotyzmami. Dyskusja jałowa się robi więc nie ma sesnu jej dalej ciągnąć, miło z Twojej strony że w końcu bez wyzwisk w moją stronę trzymaj się i powodzenia

bigmarkus
2021-01-29 19:55:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2021-01-29 21:07:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Rób co chcesz,tylko jak następnym razem przy wyborach oddasz nieważny głos i dzięki temu pisiory nadal będa u władzy to miej przynajmniej tyle honoru by skasować konto i przestań pie.rdolic jaki ten pis zły bo w ten sposób tylko im pomagasz. Ps Hołownia nadal ma większe szanse niż psychokatoli z konfy. Trzymaj się

gruzawik
2021-01-30 00:14:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
bigmarkus, proszę, używaj terminologii fachowej, nie żadne tam dzieci, tylko płody, tak się to nazywa. od razu wiadomo, o czym mowa, tak jak o gwiazdach nie rozmawia się powaznie używając terminologii astrologicznej. nie ma też głupawki, że coś mogło by być, a nie było, to tak jakby było, a przestało. to taki markieting dla ubogich. podstawa klasyfikacji, czy mogło żyć, jest kwestia, czy było chciane. szczegolnie godne polecenia wszelkiej masci zwolennikom naturalnych metod. bo inaczej potem w beczkach się znajduje. w starych lodówkach.

gruzawik
2021-01-30 00:20:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
bigmarkus, gdzie w Konstytucji, bo art.38 nic takiego nie mówi. gdzieś indziej? czy to taka interpretacja suchego zapisu o człowieku? bo, wybacz, ale zwłoki czy płód to nie człowiek. czegoś bardzo ważnego brakuje... czegoś, co o człowieczeństwie, nie gołej przynależności do gatunku, stanowi.

bigmarkus
2021-01-30 09:18:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2021-01-30 09:39:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Czyli w drugiej turze pomogłeś Dudzie prawie tak jakbyś na niego głosował brawo! Wg mnie w tym momencie nie masz najmniejszego prawa ujadać jak ci źle,mogłeś raz wybrać mniejsze zło, też miałem odpuścić 2 turę bo nie lubię takich rozwiązań, jednek zagłosowałem na Trzaskowskiego z nadzieją że wygra i przynajmniej będzie blokował idiotów. Ty dałeś doopy i między innymi dzięki tobie oraz innym wyznawcom konfy którzy zrobili to samo co ty mam taki burdel. Brawo wy!

gruzawik
2021-01-30 10:33:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
pan Sławek żył? dla mnie, jako osoba ludzka nie. tak samo ma płód. tyle medycyna w tym temacie. życie biologiczne nie jest ważne, jest środkiem, a nie celem. co dla Ciebie, to proszę bardzo, a jak dla kogoś, na podstawach znacznie bardziej udowadnialnych, nie jest, to też proszę zakazów głupich nie żadać. pewnie, że mogą. zyc, znaczy oddychać i wydalać, czy brać czynny udział, usiłować zrozumieć, jakiś wkład pozytywny wnosić? chciałbyś się taki urodzić? nie sądzę, dlaczego więc komuś taki los chcesz zafundować? terminy potoczne są nieprecyzyjne, stąd rozróżnienie na ż. biologiczne i osobnicze.

gruzawik
2021-01-30 10:37:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
stan neurologiczny płodu ma się dużo gorzej, niż pana Sławka. w dodatku nie ma historii. jeszcze go nie ma, i nie było nawet. także temat zdrowia jest bez znaczenia, a kojarzy sie jak najgorzej. jakbyś mi kazał styrać życie na beznadziejne wychowywanie, trochę kosztem innych dzieci, muminka, to chyba bym użył podusi. 8 odsiedzę i z bani. zamiast patrzeć na dziecko, co wiecznym głupkiem będzie, zależnym, niczego nie osiągnie, nawet wnuków niet, a w dodatku nie jest aż tak głupi, żeby o tym nie wiedzieć. straszny los: dożywotniego głąba. jak kto nie chce, to ma prawo.

bigmarkus
2021-01-30 10:49:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-30 11:09:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
mam, abo co? wcale mi nie szkoda tych, których nie zrobiłem. jakoś nie czuję się winny. ich sytuacja etycznie jest taka sama jak płodu: nie istnieją jako osoby. niezależnie od etapu, zygoty, zarodka czy płodu. lub tylko chętki na dymanko. powtarzam: ciało nie ma znaczenia, tylko osoba która je zamieszkuje, o ile zamieszkuje. nie da się przeżyć porodu. aż kości czaszki jak dachówki na siebie zachodzą. jak odbierzesz kiedyś poród, to moment zasiedlenia zauważysz, a jak wiesz czegoszukać, to i na słuchawkę potrafisz przewidzieć. nie mogę się oddowiedzieć, czego wiem.

bigmarkus
2021-01-31 15:48:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigmarkus
2021-01-31 16:02:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-31 17:58:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
no to jesteśmy w domu: fantastyka pod tytułem "zamiast antykoncepcji". nieżonaty'm. co na USG widziałem, to różne tam rzeczy były, ale malucha nigdy. jak w łeb dostaniesz w ciemnej uliczce, to tak leż, ponóś konsekwencje. wielokrotność znaków interpunkcyjnych nie przesądza o ważkości argumentu. jakbym na usg zobaczył w przezierności karkowej, że jak będę miał dziecko, to z downem, to bym zapobiegł, póki mogę. i zrobi tak każdy, kto ciąży nie chce, choćby wieszakiem, żadne ideolo tego nie powstrzyma. tym bardziej, że wiedza problemu nie ma, tylko religia. tradycyjnie.

gruzawik
2021-01-31 18:04:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
i to dość charakterystyczne: taki jakiś wstręt do pukania, czy jak? bo musi być na poważnie i z konsekwencjami. nie musi. wcale. metody też nie są 100% skuteczne i nie każdemu wolno. owszem, pojawiają się ruchy mimowolne, odruchy, automatyzmy rdzeniowe. jak kiedyś niemy krzyk obejrzałem, to się obśmiałem jak norka, ale krótko, bo są ludzie, co te brednie łykają. a ja mogę to porównać z kinem radzieckim chyba tylko. kroniką filmową z lat 50'. a jak im badania zlecone do filmu tezie zaprzeczyły, to próbowali ukryć. bardzo wiarygodni, bardzo. okłamali Cię.

maalak
2021-01-31 18:11:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz rację Duda lepszy prawda Biguś? Przynajmniej zagłosowałem a nie jak ostatnia piz.da oddałem nieważny głos pozwalając pisowi rozpie.dalac kraj. jprd jak ty się miotasz w tych swoich wywodach. tek szczerze jeśli wdać się z Tobą w merytoryczną dyskusję to ty masz siano i wyzwiska zamiast argumentów od taki kozak w necie który dużo pisać potrafi, ciekawe ile z tych twoich przechwalanie to prawda. Wiesz jak mówią,papier przyjmie wszystko :D Szkoda czasu na ciebie :D

gruzawik
2021-01-31 18:15:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
zmartwię cię nawet bardziej, być może: w wielu kulturach można i zabić dziecko, niedługo po urodzeniu. zakaz aborcji ma motywację kulturowa, jak i każdy inny sposób organizacji czegokolwiek w społeczeństwie. zgodzisz się chyba, ze kultury równej wartości sobą nie prezentują. nie uwazam, zeby kultura motywująca swoje rozwiązania wbrew wiedzy ogólnodostępnej miała jakąś przyszłość. kultury represjonujące ludzi, za np. seks taki czy inny, choćby w postaci przymusu bycia potem w ciąży, nie są dla nikogo atrakcyjne, prócz nielicznych amatorów dyktatu jak wolno i nazywania bydłem.

gruzawik
2021-01-31 18:20:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
ej, a antykoncepcja to już nie lewactwo, ze wolno? z tym wolno to też do czasu, poczekaj... wtedy będziesz protestował? to ci wytłumaczą, ze to ne po krasnoludzku już na tym etapie teraz zapobiegać powstaniu osoby ludzkiej. już o rozwodach coś brąchają. dobrze, że siostra zdążyła... bo buc wylazł jak paluch z dziurawej skarpety. lewaczka... chcą się ludzie gzić? no i daj im boże zdrowie i siły:) zazdraszczasz?

bigmarkus
2021-01-31 19:23:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-31 19:30:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
no nie, nie tak samo. weź, to jak szakal przy nosorożcu.

bigmarkus
2021-01-31 19:31:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigmarkus
2021-01-31 19:35:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-01-31 19:53:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakie dziecko? maluchów w usg nie widać. przekroje, tam takie... nie zauważasz oczywistych powiązań, ewentualnie sam do d.py przykłady podajesz. jak dziecko to już trudno, za późno, jak płód to nie mam obiekcji, żeby mi potem dorosły nie podziękował, za TAKIE życie. a jak zawiedzie zabezpieczenie, to mimo, że nie ma kogo zabić, to dla twojej wygody pozostawania w ciemnocie wszystkim nie wolno i mus urodzić. dyskusja nie ma sensu, tu zgoda, bo faktów fizjologicznych do wiadomości uporczywie nie przyjmujesz. trudno. i tak się od tego nie zmienią.

gruzawik
2021-01-31 20:00:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
dodaj do siebie 2 fakty: płód to nie osoba, tak samo jak zwłoki pod respiratorem, z tych samych dokładnie powodów. jesli nie, to przyjmij konsekwencje tej wbrewrozumnej i bezzasadnej opinii. teraz fakt 2.: chronologia. mozliwość zajścia faktu w przyszłości to nie fakt. pewnie, że bym potwierdził lub wykluczył punkcją, ale nawet gdybym nie, to i nic się nie dzieje. przynajmniej tak twierdzi UM i WHO, na tych samych zasadach na jakich twierdzenia o antykoagulantach lub antybiotykach podaje. jedne wytyczne wiarygodne, a drugie nie, bo nie pasują do chciejstwa?

gruzawik
2021-01-31 20:11:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
jak ty możesz z jednej strony dopuszczać "zabicie" takiego samego płodu z kazirodztwa, a za zgodą i entuzjazmem nie? czym się różnią? czy Fritzlówna mogła dzieci po uwolnieniu potopić w beczce z fosforem? mylisz dzieci z płodami. przecież gołym okiem widać, a właściwie nie widacbez usg, różnicę. kiedy namawiasz mnie do zobaczenia "malucha", to jakbyś mnie namawiał do zobaczenia Ra w Słońcu. ze coś na usg do ciebie przemawia, choć w sumie nie wiesz, na co patrzysz? jedyny sens moze mieć jakaś granica czasowa, bo przynajmniej odzwierciedla rzeczywisty rozwój, ale nie stan zdrowia czy legalność.

maalak
2021-01-31 20:46:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bigmarkis wytłumaczę ci to tak. Wielki patriota,który dba o kraj a pozwala go rozwalać bo raz nie potrafił zrobić czegoś dobrze i zagłosować przeciw pisowi. Jesteś idiotą skoro tego nie potrafisz zrozumieć ,ta kiła mogła blokować rzeżączkę ale nie ty się fochnales jak dziewczynka w podstawówce bo twój wspaniały Krzysiu nie potrafił przekonać do siebie Polaków (no kurfa genialny lider :D) a dwa nawet sarkazmu i ironii niepotrafiwz wyłapać (to o Dudzie) co do argumentów mówiłem o rozmowie Twojej i Gruzawika miotasz się jak świnia w zagrodzie co chwila sobie zaprzeczając.

ZIWK
2021-01-28 14:30:09
Ocena: 5(glosow:9)-+
Prawda, cała prawda i tylko prawda.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Tarczyński niebawem
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
główna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (70) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0