lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 31.07.2024, 13:58:15   przez: Andrzej1964dupa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 63  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(12)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
roman2272
2024-07-31 17:54:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Spróbuj w oranż średnio co trzy dni zgłaszam niesprawny tel. stacjonarny klienci odeszli i tylko wirtualnie z maxem mogę się wyżalić .

anti90
2024-08-04 14:27:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zrób tak. Nie zapłać jednej faktury to konsultant natychmiast do Ciebie zadzwoni ;)

Andrzej1964dupa
2024-08-06 15:57:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fakt, nie pomyślałem o tym :)

alfaromeoteam
2024-08-04 12:57:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie może rozmawiać w pracy przez telefon a pisze że ma 8 firmowych 🤦🏼

papi70
2024-08-07 20:24:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Facio, kit żeni.

Konstancja1
2024-08-03 23:35:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dziwne, nigdy nie mieliśmy problemu z reklamacją, obsługą klienta, nawet dodzwoniliśmy się do wsparcia technicznego, wszystkie sprawy zostały szybko załatwione

CEZARY36419
2024-08-01 12:28:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Witam zainteresowanych . Miałem problem z dostawcą usług komunikacyjnych . Do rozwiązywania wszelkich tematów z komunikacją elektroniczną jest UKE (Urząd komunikacji Elektronicznej) .W zakładce kontakt z UKE, można przedstawić problem . Powiem ,że nigdy mnie nie zawiedli . Na wet były zwroty pieniędzy, za nie właściwie prowadzoną usługę obsługę . Każdy dostawca usług elektronicznych ,jeśli usłyszy ,że zwrócę się o pomoc do UKE , ma bardzo smutą minę . Polecam .

Andrzej1964dupa
2024-08-06 15:59:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzięki

Maniuniu11
2024-07-31 17:59:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale nie próbował w punktach firmowych, żeby się nie pierdoczyć z pisaniem wypowiedzenia poszedłem do punktu plusa żeby rozwiązać umowę i to w parę minut załatwiłem

Andrzej1964dupa
2024-07-31 18:04:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację

roman2272
2024-07-31 17:54:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Spróbuj w oranż średnio co trzy dni zgłaszam niesprawny tel. stacjonarny klienci odeszli i tylko wirtualnie z maxem mogę się wyżalić .

homo_sapiens
2024-07-31 17:03:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja jestem klientem Netii i przez długi czas nie miałem powodów narzekać. Do czasu zmiany dostępu do Internetu na światłowodowy. Najpierw kilkoro różnych konsultantów (z dodzwonieniem się akurat nie ma tu problemu) wprowadzało mnie w błąd (to wariant optymistyczny), potem w odpowiedzi na reklamację mogłem przeczytać stek bezczelnych kłamstw na temat całej sytuacji. Gdy tylko skończy się umowa, zmieniam firmę.

slodomic
2024-07-31 14:26:31
Ocena: -9(glosow:19)-+
Urzekła mnie twoja historia;-))
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 47Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0