Ukryj komentarze(12)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Master
vacarius
2025-01-06 12:48:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
Kiedyś to się było kierowcom-mechanikiem w jednym. Nigdy osobno! A dziś większość kierowców nie wie jak silnik spalinowy działa a nawet elektryczny.
zwierzak250477
2025-01-08 14:18:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po pierwsze - kto młodych tego nauczył lub nie nauczył? Widocznie mają słabe wzorce. Po drugie - samochody w PRL były toporne i proste jak cep, a zawory w pierwszych 125p trzeba było regulować co 500km z uwagi na drobną wadę fabryczną, którą usunęli i później wystarczyło regulować co 1000km ;)
MTeresaJP
2025-01-06 13:06:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
No to spróbuj obecnie wymienić żarówkę, w niektórych modelach trzeba rozebrać niezły kawałek samochodu w tym celu Kiedyś miałeś silnik i dużo luzu wokół, teraz wszystko jest na maksa zabudowane ...
vacarius
2025-01-06 19:39:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
W niektórych modelach projektanci wymyśleli ze zarówkę zmienia się od kola trzeba skręcić kolo i wtedy masz dostęp. Ale gdy nie czytaleś instrukcji swojego modelu i chcesz od innej strony się dobrać do żarówki. To masz problem. Ale dziś gdzy jest ChatGPt to nie trzeba slęczeć przy 300 stronowej instrukcji wystarczy spytać o to co potrzebujesz. Dziś to ja sobie nie wyobrażam bycia mechanikiem bez chata GPT chyba ze ktoś lubi marnować czas. Na czytanie instrukcji każdego auta.
nissin
2025-01-06 12:35:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nic dziwnego...teraz samochody maja nawet na Polasiu...
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0