lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 13.08.2012, 16:53:33   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 28  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
outlaws13
2012-08-13 19:16:36
Ocena: 6(glosow:12)-+
też częstuje fajkami, nawet dam na lufę ale jak powie ze ma kaca a nie na chleb. Nie moja bajka ten spęd bo za dużo tam wyborców Palikota a mnie jakoś dostęp do trawy nie rajcuje. Znam lepsze sposoby na balety od ćpania. może stary jestem. Brzydzę się ćpunami.

pajakpajak
2012-08-17 19:06:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Made-In-Poland
2012-08-14 12:59:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
Fakt jest tam pełno anarcholi i innego lewactwa ale da się tam też spotkać normalnych ludzi.

outlaws13
2012-08-14 17:11:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jest grupa ludzi która jedzie na muzykę i ma kasę ale większość z góry zakłada że sie wystara wszystkiego. Jadą puści we wszystko.

WhiteWarrior
2012-08-14 01:16:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sedziadread
2012-08-17 19:11:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bajzel_40
2012-08-14 00:17:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Równie dobrze można tu wkleić zdjęcie pielgrzymów nocujących w mojej wsi. Są brudni, nie pachną, żebrują o nocleg, wodę i strawę. Nie daj im, to proboszcz do spółki z lokalnymi mocherami zrobi z ciebie bandytę, a z twojej żony dziwkę. Tak więc zastanów się co komentujesz.

tasior777
2012-08-13 21:39:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
a komor pojechał u tych brudasów elektoratu szukać. Ludstok to zbieranina ćpunów i brudasów gorzej niż bydło...

szulcik
2012-08-13 18:14:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
Turbodynomen by ich wszystkich zawstydził razem wzietych .. :) Co do tej imprezy woodstock ... No cóż nigdy nie byłem i chyba nie bede .. Nie moja muzyka, nie moje klimaty ja bardzo lubie się myć i pachniec z pewnoscia pasowac tam bym nie pasował ..

outlaws13
2012-08-13 19:13:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
Mam znajomą która tam było i ....nie poznałem jej po powrocie. Opowieści rodem z krypty, najlepsze jest zdobywanie jedzenia i piwa.

Podlasiak1977
2012-08-13 21:52:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
outlaws az tak wychudla ze jej nie poznales????:)

Dobry_Mordimer
2012-08-13 18:02:39
Ocena: -3(glosow:9)-+
A do tego jest tam cała masa ateistów i heretyków szatanistycznej muzyki słuchających. Tu na zdjęciu widać, iż zamiary wobec tej pokornej siostry mają złe, gwałcić będą. Dla łódstokowiczów tylko jedna opcja wchodzi w grę: stos, a dla co ładniejszych kobiet dłuugi pal.

dedede66
2012-08-13 17:24:19
Ocena: 3(glosow:13)-+
Co ty masz do woodstockowiczow? Po to sie tam jedzie zeby zajebiscie spedzic czas, a i przy okazji dobrej muzyki posluchac. Tam ludzie okazuja sobie wiecej szacunku niz na wiejsko-miejskich dyskotekach, gdzie zawsze znajdzie sie idiota, ktory szuka wpier*olu pod byle pretekstem.

Podlasiak1977
2012-08-13 17:32:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
jechales kiedys pociagiem razem z tymi co wracaja z ludstok?w oborze sa podobne zapachy.tylko swinia nie sepi drobnych ani fajek:)

dedede66
2012-08-13 17:39:36
Ocena: 4(glosow:10)-+
Sepienie fajek ludzka rzecz. Nieraz sie zdarzalo:) Wiesz, wykapac to sie za bardzo gdzie tam nie ma, ale co maja zrobic? Z buta drzec? Poza tym sa dla nich chyba jakies specjalne pociagi?

Tescosatan
2012-08-13 17:43:24
Ocena: 5(glosow:11)-+
Dede dobrze gada. Brudasów co prawda tam pełno, ale to tak jak wszędzie, więc nie widzę powodu żeby się spinać. Podczas większości imprez na które zjeżdża tak dużo ludzi są dokładnie takie same atrakcje. Na pielgrzymkach też, kiedyś bywałam. A świnia fajek nie sępi bo durna i nie wie że dobre.

Podlasiak1977
2012-08-13 17:59:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
ile mozna sepic?3 dni?po co jechac na ten ludstok jak sie kasy niema?dziadowac non stop.dede bylem kiedys na ludstok w szczecinie i zarach i wyobraz sobie ze mylismy sie.jak sie chce to sie da.i kase kazdy mial.

Tescosatan
2012-08-13 18:04:58
Ocena: 4(glosow:10)-+
A to jest denerwujące swoją drogą. Wk*rwiające wręcz, jak przyjdzie taka menda na żebry i zamiast grzecznie przyjąć odmowę, jeszcze się rzuca, czy ma sprawdzić. Nauczył się palić, niech się nauczy zarabiać na fajki. Ja umiem, to i on sobie poradzi.

dedede66
2012-08-13 18:11:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
A ile ci tam chlopaku kasy potrzeba? Jedziesz tam sypiac w hotelu i popijac whisky w szlafroku przed kominkiem czy poszalec i sie najtanszym kosztem naj*bac w zajebistej atmosferze? Co do sepienia to jak masz to co Ci szkodzi? Ty kogos poczestujesz, ktos potem poczestuje Ciebie.

Podlasiak1977
2012-08-13 18:16:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
dede ja kiedy jezdzilem na ludstok mialem nascie lat.ale zanim pojechalem zarobilem sobie.oni nie moga?ja n ie sepilem a jak mi brakowalo to wolalem od kolegi pozyczyc:)ale tam chyba doz tego sepienia ideoologie jakas zrobili:)je..ac ich

Tescosatan
2012-08-13 18:17:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja z kolei, jeśli ktoś grzecznie prosi, częstuję bez oporów. W końcu wiem jak to jest, jak człowieka zasysa bez fajek. Ale niektórych naprawdę by się przydało poczęstować raczej laską trotylu. Jeśli to ich kultury nie nauczy, to już nie wiem co tu pomoże.

outlaws13
2012-08-13 19:16:36
Ocena: 6(glosow:12)-+
też częstuje fajkami, nawet dam na lufę ale jak powie ze ma kaca a nie na chleb. Nie moja bajka ten spęd bo za dużo tam wyborców Palikota a mnie jakoś dostęp do trawy nie rajcuje. Znam lepsze sposoby na balety od ćpania. może stary jestem. Brzydzę się ćpunami.

dedede66
2012-08-13 19:20:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Co ty? Myslisz, ze tam kazdy goly przyjezdza? W koncu trzeba te zarobiona kase przepie*dolic, a potem jakos trzeba sobie radzic. Nic sie nie stanie jak mi jednego papierosa ubedzie. Tym bardziej, jezeli ktos sie grzecznie zapyta.

dedede66
2012-08-13 19:24:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tesco, troche za bardzo wierzysz w ludzi bo jak taki gnoj sie nauczy pasozycic to bedzie to caly czas robil bo niektorych niestety praca w raczki parzy. Out, tez tak myslalem, ale zauwaz, ze oni teraz przybrali wlasnie taka strategie- "na szczerosc".

dedede66
2012-08-13 19:25:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
A potem nagina jeden z drugim do sklepu po denaturat.

outlaws13
2012-08-13 19:32:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ale ja mam dwóch swoich co raz na jakiś czas podkarmię, przydają się czasami. A przystanek..podsumowując to; muzykę bym wybrał , jest parę perełek ale forma, otoczka , bagno, i brudasy sa porażka. można to zrobić w cywilizowany sposób. Wolność to nie błoto i ćpuny.

outlaws13
2012-08-13 19:34:30
Ocena: 5(glosow:9)-+
dede, masz racje z tym że do dobrego sie przyzwyczaja i potem dwie lewe łapki do czegokolwiek, no chyba że babci torebkę wyrwać i 10 zł w niej itp. Ja dla tego spędu na NIE

tuboosh
2012-08-13 20:34:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dede ma sto procent racji. Najazdy na Woodstock są nie na miejscu. To świetna impreza, dużo dobre muzyki, pokojowa atmosfera, namioty, ziółko (maria to nie narkotyk, na pewno nie gorszy niż papierosy...) i świetna zabawa.

Podlasiak1977
2012-08-13 21:55:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
z dobrej muzyki to wiem ze kiedys gral tam Kreator.az mnie korcilo pojechac:)

Podlasiak1977
2012-08-13 21:58:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
a tubosz, od nalogowego palenia fajek kilka lat w glowie nie bedziesz mial naje.b.ane jak po marii:)

tuboosh
2012-08-13 22:04:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Od nałogowego palenia marii nie będziesz miał raka płuc, jak po fajkach:)

Podlasiak1977
2012-08-13 22:19:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
mozemy sie licytowac w nieskonczonosc:).znam typow co mowili podobnie jak ty.po paru latach zmienili zdanie.zaniki pamieci,brak koncentracji,opowiadaja jakies niestworzone historie itp....fajki tez sa do dupy

Tescosatan
2012-08-13 22:29:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
A nie, dziękuję bardzo. Znałam takich, co mieli od szkoły średniej nieograniczony dostęp do trawy, a po dwóch, trzech latach palenia kończyli z dziurami w mózgu, że nawet zapominali, która godzina. W chwilach przebłysków świadomości byli strasznie monotematyczni - zajmowali się odradzaniem każdemu,

Tescosatan
2012-08-13 22:32:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
kto zechciał ich słuchać. Przykry widok, wolę fajki. A z tą muzyką to prawda. Jeszcze na Vadera w ciągu tych ostatnich lat można było pójść, ale przeważnie to spędzą tam jakichś Jelonków albo dziwnych rasta, którzy żyją w zaczarowanej krainie trzech progów gitarowych. Muzyki to ja bym tam nie szukał

Tescosatan
2012-08-13 22:33:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
szukała. Chyba o co innego tym ludziom chodzi.

outlaws13
2012-08-14 17:12:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po fajkach sie nie sięga po twarde, po maryśce kwestia czasu a wtedy już po człowieku.

tuboosh
2012-08-14 21:45:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
To stereotyp. Nikt rozsądny, kto od czasu do czasu lubi się rozluźnić ziołem nie tknie niczego "twardego". Żadnych dropsów, żadnych prochów. A jak ktoś jest głupi, to ani piwa, ani marioli, ani wódki (szczególnie) ani dragów tykać nie powinien. Chociaż tych ostatnich w ogóle nikt nie powin

Podlasiak1977
2012-08-13 17:07:51
Ocena: 0(glosow:14)-+
widziales synek zjazd onr? wszyscy uprasowane ubranko,buty blyszcza jak psu jajca i pija z umiarem:)przyjedz a zobaczysz:)

Tescosatan
2012-08-13 17:40:21
Ocena: -2(glosow:12)-+
A co to, przygotowanie do zawodu obnośnego handlarza podrabianym perfumem? Oni też w garniturach chodzą. I też chyba piją z umiarem, bo jakiś towar na handel im jednak zostaje.

mnich85
2012-08-13 19:27:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Spoko dobrze gadasz ale ten absurd i tak się na znajdzie na głównej bo jakiś admin go zablokuje, ale co do wodstoc masz rację kto ma chociarz trochę oleju w głowie to umie się zachować...........

tasior777
2012-08-13 21:44:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
i tu podlasiak dobrze gada sam za młodu jeździłem na zjazdy onr i innych tzw skrajnie prawicowych grup i tam dopiero była kultura git muza browar i chłodna wódeczka i nikt nie srał pod siebie

tuboosh
2012-08-13 17:01:57
Ocena: 1(glosow:13)-+
Jedynie ze zjazdem ONR przegrali pod wszystkimi tymi względami.

outlaws13
2012-08-13 17:15:10
Ocena: 0(glosow:10)-+
ubliżasz mi teraz. Gwarantuję ci że jest inaczej.

outlaws13
2012-08-13 17:20:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
ONR ma tylko jedną wadę której nie przeskoczę, za bardzo pobratali się z PiSem i Kaczyńskim cała reszta jest ok. Może jeszcze tylko za mało ich działalności nieoficjalnej względem pedałów. Oficjalnie walczą na plakaty, nie oficjalnie w razie rozróby umywają ręce że to bojówki inne.

Podlasiak1977
2012-08-13 17:23:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
outlaws z tym brataniem sie z pisem to przesada,ale byloby niezle gdyby onr istnial w takiej formie jak przed wojna.tuboszek a wiesz ze w czasie okupacji ludzie z onr ratowali zydow?a przed wojna z nimi wspolpracowali?

outlaws13
2012-08-13 19:18:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
właśnie o to biega że troszkę tej formy zgubili po drodze, ale i tak do nich mi bliżej, tęskno mi za Bojówkami Giertycha:), pedały wtedy wiedziały gdzie ich miejsce.

mnich85
2012-08-13 19:31:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co do ciebie outlaws13 zgodzę się z tobą ale jest druga strona medalu żeby się w jakiś sposób przebić w dzisiejszej Polsce musisz mieć poparcie jakiejś parti a ci popaprncy z pis mają trochę do gadania....

outlaws13
2012-08-13 19:37:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wiesz, dziś dotrzeć do młodzieży to telewizja serwuje reklamy dla nich z chłopcem w różowej spódnicy. presja czasów, może inaczej juz sie nie da jak tylko w taki sposób. MTV I Palikot zrobili swoje. tęczowa rewolucja to i przekaz do młodego pokolenia na miarę ich mózgów.

outlaws13
2012-08-13 19:38:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cała góra PiS-u szkodzi Polsce. To nie jest program tylko zemsta partyjna i fanatyzm. jak by dziś u nas była wojna to już wiem z której partii było by najwięcej oprawców:)

tuboosh
2012-08-13 20:30:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Woodstock istnieje o wiele dłużej niż "tęczowa rewolucja" i ruch paliwymiota, więc proszę tej wspaniałej imprezy nie traktować jak spędu lewactwa. To że jest to impreza apolityczna, wręcz antypolityczna, usiana życiodajnym zielem i świetną muzyką to nie znaczy, że od razu palikociarnia i l

Podlasiak1977
2012-08-13 20:54:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
haha apolityczna?! to co tam robili walesa,komorowski,buzek,balcerowicz?pozniej ci mlodzi dorosna i mozliwe ,choc nie na 100% ze zaglosuja wlasnie ta opcje ktora reprezentuje w/w czyli liberalno-lewicowa.tak bynajmniej ja to pojmuje.kiedys ta impreza byla apolityczna i bez reklam.

WhiteWarrior
2012-08-14 01:18:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Byłeś ty kiedyś brudasie na zjeździe ONR? Nie byłeś. Bydła nie wpuszczamy

tuboosh
2012-08-14 01:54:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ty byłeś kiedyś łysy jełopie na Woodstocku? Pewnie nie, boś za sztywny, żeby zabawić się na całego, śpiewać z ludźmi, słuchać muzyki (nawet przeciętnej) i popijać piwko pod namiotem. To takie niehonorowe, niepolskie, takie lewackie, orzełek by ci się ubrudził (dosłownie i w przenośni).
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Dodano: 05.06.2018, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488Skomentuj (81) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0