Nie pozwólmy na mękę zwierząt w imię muzułamńskiej religii
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bóg Wiochy
TYGRYS-1984
2012-11-10 22:54:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
zgadzam się, też to oglądałem i byłem w szoku
Pierdzielak
2012-11-11 19:21:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jestem przeciwny wprowadzaniu muzułmańskich obyczajów w cywilizowanych krajach!!!
Homo_erectus
2012-11-11 14:01:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
no cóż lola do ciebie mi jeszcze daleko, ale staram się jak mogę:)
Homo_erectus
2012-11-11 17:29:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
żeby dalej kontynuować ten jakże ciekawy dyskurs musiałabym się zniżyć do twojego poziomu a coś czuję, że aż tak nisko nie chcę upadać, więc wracaj do swojego pana sponsora bo czeka
Homo_erectus
2012-11-11 19:23:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
drogie dziecko, nie odpisuje na pv na twoje bezsensowne teksty bo uważam to za bezcelowe kapito? nie będę rozmawiać z kimś głupszym, nie masz mi nic do powiedzenia co chciałabym usłyszeć dlatego zajmij się czymś co potrafisz, idź pier*olić gdzie indziej
Homo_erectus
2012-11-11 19:25:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
a i nie wiedziałam, że dla ciebie wiadomości na pw to cały świat, no ale jakoś mnie to specjalnie nie dziwi:)
raflo997
2012-11-11 12:44:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Od tysięcy lat jest to praktykowane,no i? To wyróżnienie dla zwierzęcia które jest następnie zjadane ze smakiem,LUDZIE czy wy nie przesadzacie z tą litością?To nie jest uśmiercanie dla zabawy!!!Taka litość wyrażana dla plusika to obłuda!!!
Homo_erectus
2012-11-11 13:00:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
litość dla plusika?! tu nie chodzi o zniesienie i zabronienie tego na całym świecie tylko w Polsce, gdzie morduje się tysiące zwierząt dla muzułmanów! tylko i wyłącznie dla pieniędzy!! plusiki mam w swoim pięknym tyłeczku, chodzi mi o nagłośnienie i pokazanie problemu
Homo_erectus
2012-11-11 13:32:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja też nie jestem wegetarianką, mięso jest dla ludzi, chodzi tylko i wyłącznie o to łajdactwo co się szerzy, masarnie z normami - ok., miejsca mordu bez ogłuszania - nie i już
outlaws13
2012-11-11 13:36:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Uwierz mi że to co jest u nas jest bajką, widziałem rzeźnie w Irlandii, tam chyba był bym wegetarianinem. Takiego syfu i ryku, lamentu zwierząt nie widziałem nigdzie. Tak ogłuszone krowy sa przemieszczane w inne miejsce....spychem np:). A raflo ma trochę racji w tym co napisał.
outlaws13
2012-11-11 13:38:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pisałem wiele razy że "zieloni" się troszkę zapędzili w tej ochronie roślinek i zwierząt. Ich ochrona kończy się tam gdzie dostają dotację za odstąpienie od protestów. Czytaj budowa A2 w Polsce. I tu na portalu jest to temat dobry do budowy kapitału punktów.
Homo_erectus
2012-11-11 14:04:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
we wszystkim trzeba mieć umiar, nie jestem zieloną wariatką, ale na punkcie krzywdzonych zwierząt mam trochę fioła, zwłaszcza, że to mięso nawet nie jest dla nas, kolejny ukłon w stronę meczetu, jeszcze parę lat, islamizacja Europy osiągnie swoje max. i będziemy mieć rzeź nawet na ulicach
raflo997
2012-11-11 18:29:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja pochodzę z małej miejscowości i do niedawna również brałem udział w tzw.świniobiciach na święta i inne imprezy,wiem że ze zwierzaka nie ogłuszonego szybciej schodzi krew,mięso jest zdrowsze,różnie do tego podchodzą masaże,jeden tak drugi tak.Traktujesz to jakoś zbyt podniośle,tymczasem dla nich t
raflo997
2012-11-11 18:33:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
to normalne,a wiem że oni do nas żalu za świnki i krówki nie mają.Widziałem raz film z ubojni ze znanej Polskiej firmy tam bojkotujcie.Z takim podejściem za kilka lat będziemy jedli schabowego z ziemniaków,a i to nie wiadomo bo ziemniaki też boli wykopywanie z ziemi?
raflo997
2012-11-11 18:37:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
A może ja jestem jakiś bezuczuciowy? Ale wiem że jak się lituje nad jedzeniem to jest się głodnym :D
Homo_erectus
2012-11-11 19:14:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
traktuję to podniośle, bo uważam za niedopuszczalne zaspokajanie czyichś potrzeb religijnych niewinnymi zwierzętami w kraju, w którym akurat z tą konkretną religią nie mamy wiele wspólnego. Jem mięso, nie chcę zamykać masarni, ale wszędzie trzeba być człowiekiem. Co jest złego w ludzkim traktowaniu
Homo_erectus
2012-11-11 19:16:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
zwierząt? krew schodzi szybciej i to jest powód? mięso jest zdrowsze, nie zgadzam się, mięso jest zdrowe jeśli zwierze jest zdrowe, stresowy ubój może tylko pogorszyć jakość mięsa. W kwestii rytualnego uboju nie chodzi tylko o biedne zwierzęta ale też o politykę, dlaczego mamy robić taki ukłon
Homo_erectus
2012-11-11 19:18:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
w stronę bezwzględnych ludzi nie mających skrupułów, mogących w każdej chwili zbrojnie zaatakować? dlaczego mamy im w czymkolwiek pomagać? a jeśli religia im nakaże składać w ofierze młode dziewice też będziemy je wysyłać na eksport?! taką sytuację uważam zwyczajnie w świecie za chorą
Homo_erectus
2012-11-11 12:37:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
ja z chęcią bym tak potraktowała ludzi, ale tych co się zajmują tą rzezią, oko za oko, chcą rytuałów, to niech zaczną od siebie
sebek110974
2012-11-10 22:58:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
A o świni nikt nie pisze? pyszny kotlet...Ryba też żyje...przysmak pań bo w d@psko nie włazi??!zostaje marchew z cebulą
TYGRYS-1984
2012-11-10 22:54:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
zgadzam się, też to oglądałem i byłem w szoku
outlaws13
2012-11-10 20:15:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jest specjalna rasa krów amerykańskich która hodowana jest na mięso i głównie białą polędwicę ( 240 zł za kg) zaopatrują się w nią głównie hotele na całym świecie. Krowy na 100 dni przed zabiciem karmione są tylko kukurydzą i zabijane są bezstresowo, są Zastrzelone znienacka. I to jest super.
Homo_erectus
2012-11-10 22:47:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
i tak powinno być w rzekomo "cywilizowanym" świecie. Poza tym udowodniono naukowo, że mięso zwierzęcia umierającego w dużym stresie jest znacznie gorsze, więc jest to z brakiem korzyści dla wszystkich, no ale pieniądz robi pieniądz...
Mundzio84
2012-11-10 17:44:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak najbardziej popieram.Pomijając to, że takie zwierzę niesamowicie przy tym cierpi, to zezwolenie na uboje rytualne, są przejawem tego, że ulegamy obcym wpływom i poprawności politycznej.Takie zabijanie zwierząt ma podstawy czysto religijne, więc myślę, że nie ma co dyskutować zbytnio na ten temat
Homo_erectus
2012-11-10 17:51:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
poza tym w Polsce jest ustawa zabraniająca takiego uboju, co prawda wyszło ostatnio rozporządzenie je popierające, ale jak wiadomo ustawa jest ważniejsza, robi się to dla pieniędzy przy cichym poparciu rządu niestety
Homo_erectus
2012-11-10 18:13:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
szkoda tylko, że tak mało osób o tym wie i chce coś robić, na yt jest filmik z jednego z takich ubojów, ale to za mocny materiał nawet jak na wioszkę, choć może dopiero taki wstrząs uświadomił by ludziom co nieco
Homo_erectus
2012-11-10 22:50:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
konie to najcudowniejsze zwierzęta na świecie, nawet nie chcę sobie tego wyobrażać ile z nich cierpi;/
Seviroth
2012-11-10 00:05:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nikt nie ma prawa oceniać tych religii przez pryzmat swojej. Chciałabym przypomnieć, że w tych religiach zwierzęta są zabijane tylko wtedy, kiedy w całości zostaną spożytkowane. Zamiast wciskać pierdoły, radzę się zastanowić jak poza tymi religiami sa traktowane zwierzęta. Radzę również zapamiętać
Homo_erectus
2012-11-10 17:38:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
to ja radzę się dokształcić, w Polsce działa wiele rzeźni gdzie prowadzony jest ubój rytualny i mięso to jest eksportowane na wschód. nie oceniam niczyjej religii ale nie zgadzam się na męczenie zwierząt dla kogoś, niech sobie mordują u siebie
Mundzio84
2012-11-10 17:47:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Seviroth, naprawdę nie potrafię do siebie dopuścić myśli, że ktoś może być tak ograniczony, żeby wysnuwać wnioski, że ktoś kto to popiera, ocenia to przez pryzmat religii.Rozumiem, że może chciałbyś, żeby jakiś fanatyk na żywca poderżnął ci gardło i czekał aż się wykrwawisz, ale nie każdy ma takie
Mundzio84
2012-11-10 17:51:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
ciągoty, i wyobraź sobie że są ludzie którzy na to nie chcą pozwolić i nawet nie wierzą przy tym w żadną religię.A nawet jeśli, to mają prawo bronić czegoś w zgodzie z własnym, ludzkim sumieniem.Pejsaci i islamska dzicz już wystarczająco rozwinęli tu swoje macki.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0