lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bardzo pokojowi ludzie, nic dodać nic ująć
poczekalnia
Dodano: 09.02.2013, 10:34:14   przez: Rei_Ayanami
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dedede66
2013-02-09 17:46:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Atakowanie kogos w ten sposob, dzialanie na jego psychike to tez skur.wysynstwo. Przyklej taki swistek pedalowi na drzwiach to Cie zaraz posadza.

mariom460
2013-02-09 17:00:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
A czego można się spodziewać po pedziach? Dodałem niedawno filmik jak pedalstwo atakuję zwolenników heteroseksualnych rodzin, plują na nich, liżą się na obok nich itp itd. Chamstwo, prostactwo i nic więcej z ich strony.

BoaKrztusiciel
2013-02-09 16:10:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
A teraz spokojnie liczymy do 5, bierzemy głęboki oddech i poprawiamy literówki;)

hetera
2013-02-09 15:54:52
Ocena: -1(glosow:9)-+
Okropność, co za brutalny "atak" ....

dedede66
2013-02-09 16:28:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie, no bardzo kuzwa grzeczny.

hetera
2013-02-09 17:18:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
A czy ktoś mówi, że grzeczny? Nie określałam poziomu i sensowności tego zdarzenia. Bo rzeczywiście głupie to i bezcelowe... jednak nie rozdmuchiwałabym tego jako wielki "atak". Raczej nazwałabym to prowokacją czy zaczepką.

dedede66
2013-02-09 17:32:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
Gdyby ktos tak sie zachowal w stosunku do mojej osoby to jak najbardziej potraktowalbym to jako brutalny atak. Mysle, ze kazdy normalny czlowiek rowniez. Zeby za to, ze ktos ma inne poglady takie rzeczy robic?

hetera
2013-02-09 17:39:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
Przyklejenie paru świstków do drzwi to dla Ciebie brutalny atak? To jakiego określenia używasz dla ciężkiego pobicia? Bo chyba tego nie równoważysz określając oba zdarzenia tymi samymi słowami? Jakby mnie ktoś coś nakleił na drzwi, to w pierwszym momencie pewnie by mnie rozbawiła głupota tych ludzi, a w następnym bym się lekko zirytowała bo musiałabym to posprzątać (a za niego zrobi to odpowiednia osoba).

drLOUBITCH
2013-02-09 17:43:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gorzej by się rzecz miała z przyklejeniem atrapy penisa do drzwi;)

dedede66
2013-02-09 17:46:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Atakowanie kogos w ten sposob, dzialanie na jego psychike to tez skur.wysynstwo. Przyklej taki swistek pedalowi na drzwiach to Cie zaraz posadza.

hetera
2013-02-09 17:58:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja pierrdoole Deeee... Kto taki "atak" traktuje poważnie? Przecież to żałosne... Kto się takim czymś przejmie? Chyba tylko słaba osoba której zdanie zmienia się w zależności tego skąd wieją wiatry, która grupa jest w danej chwili większym zagrożeniem. Większość ludzi w nosie ma zdanie innych i po prostu robi swoje... gdyby to ekologowie komuś przykleili parę ulotek na drzwi to większość by sapnęła:"boże co za idiotyzm". Ale właśnie o to chodzi prawda? To nie są ekologowie tylko homosie których się nie znosi... dlatego to jest już "brutalny atak" równy pobiciu...

dedede66
2013-02-09 18:16:36
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie, nie i jeszcze raz nie. Nikt, ale to absolutnie nikt nie ma prawa na MOICH drzwiach do MOJEGO domu, gabinetu czy czego tam, naklejac obrazliwych "swistkow" i bezczelnie straszyc bo to pier.dolone chamstwo. I chu.j z tym czy to zarty czy nie zarty. Za takie akcje nie nalezy im sie ani krzta tolerancji.

hetera
2013-02-09 18:23:56
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ależ ja tego nie kwestionuje. To podpada pod wandalizm i tolerancji dla tego być nie może.... ale De, "brutalny atak" czy nawet samo "atak"?? Występek, akt wandalizmu- jasne, jak najbardziej. Niby znaczenie mają takie samo ale odczucia towarzyszące tym słowom są już ździebko inne. Słowa i ich użycie są ważne.

dedede66
2013-02-09 18:35:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Alez oczywiscie, ze atak. Ten czlowiek zostal zaatakowany w ten , a nie inny sposob tylko dlatego, ze mial inne zdanie. Powiedz mi teraz gdzie ta ich tolerancja, o ktora tak zawziecie walcza? No gdzie?

hetera
2013-02-09 18:44:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jak Ci ktoś naklei jakąś ulotkę na drzwi to pójdziesz na policję i zgłosisz zniszczenie mienia czy wpadniesz wrzeszcząc o ataku? A jeśli wyskoczysz z atakiem to co pomyśli, powie policjant? Pewnie się spyta gdzie pana pobito, co? Ale z tego co widzę, to tobie po prostu chodzi o to by sobie na nich ponarzekać... po udowadniać, że to zuo! szatany! W sumie proszę bardzo, ale zrób to z kimś kto jest zainteresowany tematem. Ja chciałam tylko zauważyć, że użycie słowa "atak" jest lekko nieadekwatne do zaistniałej sytuacji. Zrobiłam co chciałam i na tym skończę.

dedede66
2013-02-09 18:50:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2013-02-09 18:53:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
"Atak" nie wiaze sie tylko z przywaleniem komus w leb. Tyle ode mnie.

Rei_Ayanami
2013-02-09 22:48:37
Ocena: 4(glosow:10)-+
Zaatakować można fizycznie jak i psychicznie, zauważ pani Hetero że gdyby to jacyś Katolicy zrobili homo homo, to podejrzewam że klej nie zdążyłby wyschnąć a oni byliby już na sali rozpraw posądzeni o zbrodnię przeciw ludzkości. Pamiętajmy także że tolerancja nie znaczy akceptacja ...

hetera
2013-02-10 03:15:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jasne, są różne odmiany ataku np. personalny, jednak luźno rzucone 'atak' kojarzy się raczej z agresywnym zachowaniem na ogół przemocą fizyczną... Ponaklejanie karteluszek będzie raczej nękaniem a nie "brutalnym ATAKIEM" (ratunku zabijają!). I nie wiem czy zauważyłaś, ale ja nie rozpatruję samego czynu, tylko słownictwo jakiego użyto do jego określenia. Nie mam zamiaru tu dywagować, pleść o tym "co by było gdyby druga strona..." BO MNIE TO NIE OBCHODZI! Chcecie? To sobie o tym porozmawiajcie... ale beze mnie, mnie interesowało tylko jedno słówko.

Rei_Ayanami
2013-02-10 12:39:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Odpowiem poprzez metaforę, w Niemczech kiedyś zaczynano od palenia książek, potem palono ludzi, teraz zaczyna się od wbijania kartek we drzwi potem będzie się wbijać noże nie koniecznie we drzwi

Galaxia
2013-02-09 15:50:58
Ocena: 5(glosow:7)-+
W sumie to nic do homoseksualistów nie mam, ale po co oni się tak afiszują z tym co i z kim robią w łóżku.No i powinni sobie raz na zawsze wybić z głowy pomysł z adoptowaniem dzieci.

mariom460
2013-02-09 17:01:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie wybiją sobie, bo gdy ich odbyty będą już stare to co będą ruc*ać? To coś w rodzaju zabezpieczenia na przyszłość.

dedede66
2013-02-09 15:05:07
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wreszcie ci walczacy o "tolerancje" pokazuja swoje prawdziwe oblicze. Mogloby to chociaz paru osobom otworzyc oczy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Tarczyński niebawem
  •  Kibice krótko...
  •  Niektórzy Polscy kibice nie dali rady na trzeźwo
główna
Dodano: 05.07.2018, 13:31:53   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 61Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0