lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Stop praniu mózgów od najmłodszych lat
poczekalnia
Dodano: 28.04.2013, 11:10:40   przez: Talita
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 24  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
INRI
2013-04-28 16:19:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Pomodliłem się onegdaj: "Ojcze w niebiesiech, Panie, strasznie wkooorwiają mnie ci tępi i chciwi amerykanie, dlatego, za karę, by się nie masturbowali, daj im wielkie brzuchy, aby nie sięgali"- i wykonało się i powiedzcie teraz, że mnie nie ma wy szparki niedowiarki.

INRI
2013-04-28 16:19:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Pomodliłem się onegdaj: "Ojcze w niebiesiech, Panie, strasznie wkooorwiają mnie ci tępi i chciwi amerykanie, dlatego, za karę, by się nie masturbowali, daj im wielkie brzuchy, aby nie sięgali"- i wykonało się i powiedzcie teraz, że mnie nie ma wy szparki niedowiarki.

freedom80
2013-04-28 16:23:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Uwielbiam te Twoje teksty :)

Mundzio84
2013-04-28 13:21:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
Też uważam, że zmuszanie dziecka do odmawiania modlitw, czy chodzenia na siłę do kościoła ma negatywny wpływ.Nie mam nic przeciwko temu, żeby dziecko szło tam z rodzicami, czy modliło się, jeśli samo chce.Jeśli chodzi o religię w szkołach, nie jest obowiązkowa, ale jeśli rodzice zmuszają dziecko do uczęszczania na te zajęcia, to uważam to za niewłaściwe.

mlw1488
2013-04-28 14:07:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
dokladnie, zarowno religia jak i chrzest powinny byc w pozniejszym wieku, zmuszania kogos na sile do czegokolwiek nie przynosi dobrych efektow.

Talita
2013-04-28 14:12:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
i jak to powiedział jeden z bohaterów South Parku, na siłę, nawet kupy nie zrobisz:)

Mundzio84
2013-04-28 15:10:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadzam się.Religia jest dla ludzi dorosłych, mających swoje życiowe priorytety i określone przemyślenia i światopogląd.Dzieci nie należy w to mieszać, podobnie jak w przedwczesną edukację seksualną.Dzieciństwo powinno być beztroskie, skupione na zabawie i na tym, co dziecku się podoba.Jeśli chce chodzić do kościoła - ok, niech chodzi.Ale nigdy nie pod jakimkolwiek przymusem.

tub00sh
2013-04-28 15:35:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
I jak tu wam wszystkim nie dać po plusie, za takie mądre przemyślenia? Ja tylko dodam, że czasem jest tak (i było tak w moim przypadku) że ciąganie do kościoła tylko dziecko zniechęca do tej instytucji i rzutuje w przyszłości powstaniem takich ludzisków jak szatano lub jurek:). Nie ma nic gorszego niż indoktrynowanie dzieciaka i to zresztą nie tylko pod względem religijności.

INRI
2013-04-28 16:08:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
Mundziu łap plusa od Jezusa.

Talita
2013-04-28 16:15:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
:D:D Jezus jak zwykle rozładował atmosferę:)

Mundzio84
2013-04-28 16:20:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziękuję, Panie.Ile plusów trzeba zebrać, żeby załapać się na taką, standard rezerwację w niebie?

tub00sh
2013-04-28 16:26:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zauważyliście, że w tej rozmowie Jezus patrzy na mnie?

Mundzio84
2013-04-28 16:30:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście, że patrzy.Jesteś wioskowym bezbożnikiem, a Pan miłuje każdego i cieszy się kiedy powracają doń zbłąkane owce.

INRI
2013-04-28 16:51:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
...i zbłąkane barany. Zaprawdę powiadam Wam nie zbierajcie plusów tu na ziemi, a u mnie plusujcie, a jak mawiają niewiasty przydrożne: "będzie wam dane".

Mundzio84
2013-04-28 17:12:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Ale bez odpowiedniej waluty się nie pokazujcie"

dedede66
2013-04-28 13:06:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
On nie takie rzeczy mowi, chociaz nie potrafi zaprzeczyc istnienia Boga. Sam o tym kiedys wspominal.

ferdal
2013-04-28 13:07:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
A czy Ty umiesz udowodnić istnienie?

Talita
2013-04-28 13:11:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
dede, a czytałeś "Boga urojonego" założę się o piwo, ze nie

lucy123
2013-04-28 13:14:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie można zaprzeczyć istnienia czegoś, czego nie ma :) To tak jakbym miała udowodnić że potwór spaghetti nie istnieje :)

dedede66
2013-04-28 13:14:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja z Nim codziennie rozmawiam i nawet gdybys stanal przed moimi oczami to widzialbym Go jasniej i przejrzysciej od Ciebie. A teraz dawaj mnie w kaftan i do Tworek :P

Talita
2013-04-28 13:16:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
dede... rozmowa to dialog, wymiana zdań, chcesz powiedzieć, że słyszysz głosy?:D

BoaKrztusiciel
2013-04-28 13:25:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
Talita umarł Ci ktoś bliski? Bo wiesz, na cmentarzu ludzie też do siebie gadają, wariaci. Ciała już nie ma, ale jest jeszcze dusza. Nie wszystko da się objąć rozumem.

Talita
2013-04-28 13:33:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
co innego wspominanie zmarłej osoby i mówienie do niej, a co innego stwierdzenie "rozmowa z bogiem", może być modlitwa do boga, ale żeby rozmawiać potrzeba przynajmniej dwóch osób, a jeśli dede na prawdę słyszy jak ktoś mu odpowiada to powinien się szybko zgłosić do psychiatry.

dedede66
2013-04-28 13:33:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jesli masz zamiar sie ze mnie smiac to sie smiej. Nie tyle slysze glosy co czuje w sobie pewna sile, ktora sprawia, ze chce byc dobrym czlowiekiem. Bog to nie jest dla mnie "wrozka zembuszka" ani zlota rybka, ktora spelnia zyczenia. Mam jakies zycie duchowe i nie uwazam, ze to powod do wstydu.

tub00sh
2013-04-28 13:36:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jest wspomnienie po kimś, nie dusza. Dede, ładnie ci w kaftaniku i jesteś taki.. bezbronny... 8==o :D

Talita
2013-04-28 13:43:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie śmieję się, po prostu dla mnie to jest coś nie do pojęcia, ale ok. jeśli masz być dzięki temu lepszym człowiekiem, to jak dla mnie możesz złożyć nawet swoją nerkę w ofierze

BoaKrztusiciel
2013-04-28 13:50:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jest dusza, tak jak serce to coś więcej niż mięsień. I nie wiem po co miałby składać ofiary. Cały czas masz wyobrażenie katolika jako osoby totalnie podporządkowanej Bogu. A on oprócz wiary ma jeszcze rozum.

dedede66
2013-04-28 13:53:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
I po kiego te docinki? Nie potrafisz uszanowac czyjejs wiary? Jestes az tak oschla osoba, ze tak strasznie Cie to boli? Nie potrafisz patrzec na ludzi przez inny pryzmat? Pisalas cos o mowieniu do zmarlej osoby i jej wspominaniu. Idac Twoim tokiem rozumowania to tez jest nienormalne. W koncu gadasz do zwlok.

Talita
2013-04-28 13:58:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dede, po pierwsze nie bulwersuj się, bo złość piękności szkodzi, po drugie, tłumaczyłam dziś swój tok rozumowania Malgolinie, która też (tak jak wy) twierdzi, że ludzie wierzący mają swój rozum, owszem mają, ale całkowicie podporządkowany wyznawanej religii, jeśli wybierasz sobie z danej wiary tylko to co ci pasuje, to tak na prawdę kpina z ciebie nie katolik, jeśli ktoś wybiera sobie tylko święta na wizytę w kościele, to nie powinien do niego chodzić w ogóle. A wracając do zmarłych, to co innego, bo ten człowiek żył i wspominanie go jest czym normalnym

tashunkewitko
2013-04-28 14:08:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
dedede66 - "Jakże byśmy mieli dowodami obalić coś, w co motłoch bez dowodów uwierzył" (Nietsche)

ferdal
2013-04-28 14:11:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiesz Dede w pewnym sensie Cie rozumiem,ja też po litrze słyszę głosy,a w towarzystwie ładnych kobiet wzbiera we mnie siła:}}Pytanie było prowokacją,nie ma dowodów na to ze jest czy na to że go nie ma.Nie naśmiewam się z ludzi wierzących,nie neguję istnienia jakiejś siły.Neguję klerykalizm,instytucję kościoła i wykorzystywanie religii do niecnych celów,ogłupianie nią tych mniej bystrych.

dedede66
2013-04-28 14:14:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mowienie do niej tez? Chce w swoim zyciu postepowac jak najlepiej i kropka. To jest najwazniejsze, a nie klepanie rozanca kazdego dnia i tylko i wylacznie za to Bog mnie osadzi.

BoaKrztusiciel
2013-04-28 14:19:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Był, ale go nie ma. Dede też rozmawia z kimś kogo nie widać, analogiczna sytuacja. A religia mi wisi. Do szkoły już nie chodzę, dzieci nie mam. Ty zapewne też i nie wiem skąd w Tobie taka zaciekłość.

dedede66
2013-04-28 14:25:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ferdziu, jedyne glosy jakie slysze po litrze to szum wody w muszli klozetowej, kiedy padam przed nia na kolana i nurkuje w niej glowa ;)

Talita
2013-04-28 14:26:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
wiesz? a dzieci mam, trzy adoptowane murzyniątka.

BoaKrztusiciel
2013-04-28 14:34:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Eee nie wierzę, pamiętam Cię spod absurdu o równouprawnieniu i miałaś bardzo podobne poglądy do mnie (o ile jesteś tamtym nickiem). Raczej jesteś przyszywaną ciocią;)

ferdal
2013-04-28 14:36:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Murzynka można adoptować za srebrna kilkę.

ferdal
2013-04-28 14:37:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-04-28 15:27:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Talita, a co Twoim zdaniem powinniśmy więcej robić, aby nazywano nas prawdziwymi gorliwymi katolikami? Co tydzień w kościele, 10zł do koszyka, co miesiąc do spowiedzi, różaniec w ręku na ulicy, w pracy, szkole, pielgrzymki do świętych miejsc, obrona krzyża, bezmyślne słuchanie księdza, niestosowanie antykoncepcji?? Nie, właśnie dlatego robię i biorę z religii to, co uważam za stosowne, bo mam swój rozum i wiem,że fanatyczne zachowanie do niczego mnie nie doprowadzi,zresztą wiara w Boga nie wymaga od nas bezwzględnego posłuszeństwa wobec instytucji kościoła.

ferdal
2013-04-28 15:30:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Malgo podsumowując bierzesz kodeks etyczny,sławetne 10 przykazań i żyjesz w zgodzie z własnym sumieniem,tylko to już nie jest katolicyzm.

Talita
2013-04-28 15:52:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
co moim zdaniem powinniście robić? jeśli uważasz się za katolika, to powinnaś to wiedzieć, macie kodeksy, przykazania, w końcu jest coś takiego jak katechizm, gdzie wszystko jest zapisane. Jeśli wybierasz z tego wybiórczo to nie jesteś chrześcijanką, tylko wolnym ptakiem, tyle, że z KK nie mającym nic wspólnego, jeśli chcesz być uważana za chrześcijanina to musisz przestrzegać wszystkich ich zasad.

malgolina
2013-04-28 16:06:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
A czy katechizm czy Biblia nie zostały napisane przez ludzi omylnych, którzy wybrali i dopasowali sobie słowa Boga wg własnych potrzeb? Czy ja muszę przestrzegać wszystkich norm,nawet tych złych, bo tak jest napisane? Wybieram to,co jest dobre, zgodne z moim sumieniem, bo Bóg dał nam przecież sumienie i to nim mamy się kierować w życiu, wybierać dobro spośród wszystkich złych rzeczy na świecie.

ferdal
2013-04-28 16:09:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Malgo masz 100% racji,ale to już nie jest katolicyzm,jesteś po prostu i zwyczajnie przyzwoitym człowiekiem,kierującym się rozumem w rozróżnianiu dobra i zła.

Talita
2013-04-28 16:11:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
no tak, tylko jak powiesz tak księdzu to Cię ekskomuniką pogoni. Tak już jest, jak idziesz do pracy też przyjmujesz zasady w niej obowiązujące nawet jeśli masz inne zdanie, zawsze też możesz się wypisać. Rozumiem, bóg, sumienie, wolna wola, ale jeśli jesteś częścią wspólnoty to przyjmujesz jej zasady, jeśli masz swoje zasady i swoje zdanie to nie należysz do żadnego stowarzyszenia i już.

dedede66
2013-04-28 16:20:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Talita, kiedy Ty ostatnio rozmawialas z jakims ksiedzem, ze wiesz takie rzeczy? I nie per.dol glupot, ze bedac czlonkiem KK nie mozna posiadac wlasnego zdania.

ferdal
2013-04-28 16:22:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dede tak brzydko do kobiety!

dedede66
2013-04-28 16:23:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przepraszam wujku :(

Talita
2013-04-28 16:24:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
ostatnio? czekaj, czekaj myślę, to długi i skomplikowany proces:) a tak, już wiem, jak mojego ostatniego proboszcza na gnoju wywieźli bo nakradł za dużo:D mój drogi, nie napisałam, że nie można mieć swojego zdania, mówię tylko, że jeśli należysz do jakiejś wspólnoty to przyjmujesz jej zasady. Jeśli uważasz inaczej to użyj proszę rzeczowych argumentów bez wulgaryzmów.

freedom80
2013-04-28 16:30:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Talita ma rację, albo się jest wyznawcą jakieś religii i przyjmuję się wszystkie zasady w niej obowiązujące, albo się nie jest i ma się wywalone na wszelkie normy. Nie można wybierać tylko tego co pasuje, a resztę odrzucić. Wtedy nie jest się prawdziwym wyznawcą tylko takim pseudo.

BoaKrztusiciel
2013-04-28 16:33:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zastanawiam się Talito w czym Ci tak przeszkadzają katolicy? Przecież to kto w co wierzy, to jego prywatna sprawa. Dla mnie religia nigdy nie była fascynującym tematem. Ja chyba się wypisałam na własne życzenie, bo po prostu przestałam chodzić do Kościoła, ale nigdy bym nie pomyślała żeby jeździć po Bogu.

dedede66
2013-04-28 16:39:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem tylko dlaczego dla was obraz katolika to popapraniec batorzacy krzyzem po glowie czlowieka o odmiennych pogladach. A gosc skoro nakradl to i mu sie nalezalo chociaz i tak srednio chce mi sie wierzyc w Twoja historyjke.

Talita
2013-04-28 16:41:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Boa, ani nie jeżdżę po bogu, ani mi katolicy nie przeszkadzają, po prostu rozmawiamy tu sobie, wymieniamy poglądy. Czy obraziłam kogoś w swoich powyższych tekstach? czy napisałam, że bóg jest głupi i każdy kto w niego wierzy jest niepełnosprawny umysłowo? owszem, ciężko mi zrozumieć, do czego ludziom bóg jest potrzeby, ale wcale nikogo nie nienawidzę.

dedede66
2013-04-28 16:50:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiscie, ze obrazasz. Non stop wrzucasz chociazby WSZYSTKICH ksiezy do jednego worka i robisz z nich pedofili i zlodzieji. Takie ograniczne myslenie.

Talita
2013-04-28 16:52:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
no pewnie, że nie wierzysz, no bo jak, ksiądz miałby coś ukraść?!

BoaKrztusiciel
2013-04-28 16:53:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj czasami wbijesz szpilę. A o Bogu wspomniałam ogólnie. Nie wiem po co ktoś marnuje czas np. na robienie lipnych kont na fb. Na wsi też mamy Boską rodzinę, ale to już jest oryginalny portal dla specyficznych ludzi;)

dedede66
2013-04-28 16:55:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszedzie sie jakas kurva trafi, ale zeby kazdego oceniac w ten sam obrazliwy sposob?

ferdal
2013-04-28 17:05:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dede nie wrzucaj nas wszystkich antychrystów do jednego worka,wielokrotnie pisałem"katol-nie mylić z katolikiem"i kilka razy tłumaczyłem co mam na myśli.W skrócie,katol to taki,jakiego Ty opisałeś.

Talita
2013-04-28 17:08:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Boa chyba wątek zgubiłam, bo nie bardzo łapię o co chodzi z tymi lipnymi kontami na fb?

malgolina
2013-04-28 17:09:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
"5 Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. 6 Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. 7 Na modlitwie nie bądźcie gadatliwi jak poganie. Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo będą wysłuchani" z naciskiem na 6 ;) (Mt 6 5-7)

malgolina
2013-04-28 17:10:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czego uczy nas Słowo Boże: Modlić należy się w odosobnieniu i ciszy. Każdy, kto modli się w świątyni lub na publicznym widoku jest obłudnikiem. Każdy, kto modli się na głos, także jest obłudnikiem.

dedede66
2013-04-28 17:10:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Absolutnie tego nie robie. A wspolne zycie erotyczne, moje i antychrysta tuboosha mogloby byc wzorem dla ksiazki pt. "120 technik masturbacji" :D

Talita
2013-04-28 17:11:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadza się, ale co to wnosi do dyskusji? jak to odpowiada na mój zarzut o wspólnocie?

BoaKrztusiciel
2013-04-28 17:27:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chodziło mi o to, że ateiści czasami za bardzo nabijają się z wiary. Na wsi to nie razi, bo ma być wesoło a nie górnolotnie. W ogóle w Polsce jakoś przyjęło się, że religia i niepełnosprawni to tematy tabu. A ja myślę, że można się śmiać ze wszystkiego, tylko gdzieś trzeba ustalić granicę.

dedede66
2013-04-28 17:29:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wita co? A ja juz po dzisiejszym pieknym dniu rzygam tym tematem, dlatego wlaczam Modern Talking i pier.dole!

BoaKrztusiciel
2013-04-28 17:32:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ju maj hart, ju maj sol... A przepraszam, duszy nie ma;)

dedede66
2013-04-28 17:34:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wlasnie leci :D Ju ma hart ju ma sol aj kip on siajnin ewryuer aj gou!

tub00sh
2013-04-28 17:37:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jur not gut, kenczju si, brader LUŁILUŁILIŁi...

dedede66
2013-04-28 17:41:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tuboosiu, dla Ciebie to tylko: maj sexi sexi lover aj uona bi jir kower!

tub00sh
2013-04-28 12:07:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ma rację.

foytaz
2013-04-28 12:00:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pewnie chciałby nauki Tolerancji od najmłodszych lat.

david.brian.35175
2013-04-28 12:05:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
wychowania seksualnego od 3 miesiaca

tashunkewitko
2013-04-28 12:38:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jedno jest pewne - niechciałby macania dzieci przez księży.

ferdal
2013-04-28 13:09:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jasnowidze jacyś się znaleźli,bo wiecie co on może chcieć.Niedziela idźcie się lepiej pomodlić do tego waszego kościoła.

david.brian.35175
2013-04-28 11:33:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
A ten profesor jest biologiem. Jest to faktycznie dziedzina, ktora pozwala sie wypowiadac w takich kwestiach. Co za wiocha

freedom80
2013-04-28 11:16:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywiście, że tak jest. Pranie mózgu od najmłodszych lat nie może przynosić żadnych korzyści.

Talita
2013-04-28 11:18:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
dla myślących, bo dla kleru przynosi to same korzyści, choćby to, że takie dzieci wyrastają na posłuszne osły, ślepo wierzące w to co pan ksiundz na mszy powie

numa-zabanowany
2013-04-28 11:18:58
Ocena: -1(glosow:9)-+
Czemu komentarzy palikociarzy nie da się zminusować? Tak w trosce o właściwą linię strony?

david.brian.35175
2013-04-28 11:36:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
a freedom i Taita juz szaleja. Mam nadzieje, ze bylyscie na porannej mszy; a tak w temacie, to poczytajcie troche ksiazek z zakresu psychologii i etyki, to sie zdziwicie

numa-zabanowany
2013-04-28 11:48:17
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wajne masz zdjęcie z awatarze, talito. Jestem pewien, że w realu jesteś uosobieniem paszczura. Odreagowuj sobie tu, biedactwo.

Talita
2013-04-28 12:19:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
tylko sobie nadgarstka nie uszkodź jak się będziesz masturbował myśląc o mnie:)

numa-zabanowany
2013-04-28 12:30:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie lubię palikocich lesb. Na awatar mnie nie nabierzesz, paszczurze pryszczaty.

freedom80
2013-04-28 16:42:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
numa, wiemy, wiemy. Ty wolisz małych chłopców.

numa-zabanowany
2013-04-28 11:14:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
No, to ma sznasę na główną. Choć większe ma pomnik (kościół) vs głodne dzieci.
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0