lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 27.05.2013, 13:37:49   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 25  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
turandot
2013-05-27 14:59:44
Ocena: 6(glosow:8)-+
Kopernik był erudytą swoich czasów, był nie tylko astronomem ale też lekarzem i ekonomistą. W XXI wieku szkoły powinny być świeckie,nie powinno się nauczać religii ( jedynej słusznej) w szkole.

lucy123
2013-05-27 22:09:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dobra, dajcie inny temat do dyskusji bo nie mam tutaj weny i mi się nudzi.

kawalrafala
2013-05-27 22:00:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

INRI
2013-05-27 21:48:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dzień dobry. Nazywam się Jezusek. Moja mama urodziła mnie w sposób naturalny, poród rodzinno-stajenny. Następnie Mirek przyniósł kadzidło w złotku i była dobra zabawa pod gwiazdami: dawali wszyscy jak koniom w żłoby. Możecie tego nauczać na maturze i oby wam wszystkim się dobrze zadawało. Żegnam was, alleluja.

david.brian.35175
2013-05-27 20:35:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
jurku, przy Tobie to nawet propagandzisci z pieknych czasow genarilissimusa Stalina to karzelki. Takich idiotyzmow to nawet oni nie wymyslali.

BoaKrztusiciel
2013-05-27 20:11:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja nie widzę nic złego w gadających wężach;)

ferdal
2013-05-27 20:13:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co dopiero w piszących

BoaKrztusiciel
2013-05-27 20:21:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Takie są nieszkodliwe, co najwyżej oplują się własnym jadem;)

bezosobowy
2013-05-27 20:58:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Boa, ostatnio naukowcy odkryli, że wąż który kusił Ewę w raju, był drugim końcem przyczepiony do Adama. :D

BoaKrztusiciel
2013-05-27 22:09:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie, to z Ewy była prawdziwa żmija i owinęła Adama wokół paluszka;)

unity
2013-05-27 19:26:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
chwile to już przeginka

dedede66
2013-05-27 18:39:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ale pierd. I co z tego jakby mozna bylo sobie zdawac te religie na maturze? Przedmiot jak przedmiot, a jesli ktos mialby ochote to co komu do tego?

jurek1102
2013-05-27 19:18:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
To religia jest twoim zdaniem takim samym przedmiotem jak matematyka czy fizyka ? Ty nie dostrzegasz różnicy ?

dedede66
2013-05-27 19:24:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
Takim samym? Nie, bo nieobowiazkowym. Ale jesli ktos chce ja zdawac na maturze to droga wolna. W koncu jesli sie jej uczy to czemu nie?

Talita
2013-05-27 20:08:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dede a wiesz co mnie w Tobie najbardziej wkurza? narzekasz, że nie ma innych absurdów na wioszce tylko biadolenie o kościele, ale rzadko pod innymi się wypowiadasz, najwięcej cię zawsze właśnie pod kościołem (w przenośni i w życiu:))

dedede66
2013-05-27 20:22:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nieprawda, biadole bo widze ile tego szitu na wsi, a prawdziwych wiosek juz coraz mniej. Kiedys to byl portal rozrywkowy, a teraz tylko kazdego dnia Kosciol, Islam, Tusk i zazwyczaj kurrrrwa wiecej nic co by sie dalo normalnie skomentowac. I gadka szmatka o jednym i tym samym. No i nie wiem czy tak rzadko sie pod innymi wypowiadam. Raczej pod takimi jestem dla was bardziej widoczny bo nie za czesto sie z wami zgadzam. Wami w sensie "wiochowymi ateistami", zeby byla jasnosc. Juz to kiedys napisalem. Per.dolnie ta wiocha w koncu i tyle z tego bedzie.

Talita
2013-05-27 20:54:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
fakt, sporo tego ostatnio, ale sam musisz przyznać, ze niektóre są trafione i prawdziwe

dedede66
2013-05-27 22:13:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Taa, czasem sie cos trafnego trafi, nie powiem. Ale w wiekszosci to jeden i ten sam szit tylko owiniety w inny papierek. Chociaz wiem juz co zapewne niedlugo trafi na glowna ze strony Twojej, jurka, Analnego alb freedom. Jestem wrecz pewien.

freedom80
2013-05-27 22:15:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
dedede, jeśli Cię jakkolwiek pocieszę, to ja się powolutku wypalam. Niebawem chyba spalę się całkiem, więc będziesz mógł ode mnie odetchnąć.

dedede66
2013-05-27 22:25:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tu nie o to chodzi, zeby ktos stad spadal. Badz sobie, nikt mi tu nie wadzi. Chodzi mi tylko o to, ze ten portal juz przestal byc wiocha, a stal sie tuba do gloszenia pogladow.

facebookowylowca
2013-05-27 16:02:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co Was obchodzi czy chętni będą mogli zdawać religię. Przeszkadza to Wam? Mi raczej nie.

Carone
2013-05-27 16:52:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mi bardzo. Jak dla mnie religii nie trzeba się uczyć, każdy powinien mieć ją w sercu.

freedom80
2013-05-27 17:41:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wpierw religię do szkół wprowadzono, potem zaczęto stawiać oceny i umieszczać je na świadectwie, teraz chcą matury jako przedmiotu dodatkowego, a za kilka lat jako obowiązkowego. Religa powinna zniknąć ze szkół. Jej miejsce jest w kościele. A jeśli jest w szkole, to przedmiot ten powinien traktować o religii jako ogóle, z uwzględnieniem wszystkich wyznań i odłamów.

turandot
2013-05-27 17:50:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Freedom ma rację w 100% - w Konstytucji nie ma ani słowa, że Polska jest państwem wyznaniowym a praktyka mówi co innego.

tygrysisko130588
2013-05-27 18:07:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ależ biadolicie. Czy ktoś Wam karze posyłać dzieci na religię ? Przecież to nie jest obowiązkowe. Darujcie, ale Wy chyba tej religii się boicie. Odwagi, wypiszcie dzieci z religii i bedzie po problemie, anonimowe biadolenie na tym portalu nic nie da, nikt za Was nie usunie dzieci z tej lekcji w realnym świecie.

ferdal
2013-05-27 20:03:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
W wielu małych szkołach jest obowiązkowe,nie ma alternatywy

tygrysisko130588
2013-05-27 20:30:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
W małych szkołach może i nie ma alternatywy, a dlaczego....ponieważ ateiści z tej szkoly siedzą cicho i grzecznie posylają dzieci na religię, gdyby ktoś nie posłał dziecka na religie szkoła ma obowiązek zapewnic lekcję zastepczą np etykę, ale jesli nawet nie ma alternatywy, dziecko w tym czasie może mieć okienko.

malgolina
2013-05-27 20:44:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Spróbuj w małej szkole w małej miejscowości lub wsi, nie posłać dziecka na religię, nie chodzić z nim do kościoła. Ludzie sami oczernią. Robimy dzieciom komunię i inne sakramenty tak troszkę z przymusu, bo taka tradycja w rodzinie, społeczeństwie, bo co ludzie powiedzą...

jurek1102
2013-05-27 20:48:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czasem twe komentarze mandolino to przyjemnie aż poczytać :)

tygrysisko130588
2013-05-27 20:58:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
jestem z malej miejscowosci i znam ludzi, którzy nie posylają dzieci na religię i jakoś nikt z tego powodu nie robi problemu. A jeśli gdzieś tak jest jak piszecie to tylko dlatego, że ateiści siedzą cichutko.

malgolina
2013-05-27 21:00:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
A nie masz tej przyjemności zawsze? :D Wiesz, wierzenie w Boga to nie to samo co bezwarunkowa zgoda na religię na maturze.

jurek1102
2013-05-28 13:14:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz mandolinko i tacy jak tygrysisko są właśnie najgorsi. Jak coś jest związane z kościołem to musi być święte. On jak widzi sutannę to zaraz klęka i nie ważne czy w sutannie jest porządny człowiek czy jakieś zdemoralizowane bydle.

tygrysisko130588
2013-05-28 14:15:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jurku, a gdzie ja napisałem, że wszystko co związane z KK jest święte? Zauważyłem, że lubisz decydować za mnie i wiesz lepiej jaki jestem.

jurek1102
2013-05-29 01:02:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Krytykujesz dokładnie każdy absurd związany z kościołem. Wstawię księdza pedofila to bagatelizujesz temat. Widać że samodzielnie myśleć nie potrafisz. Są katolicy tacy jak mandolina czy dedede którzy potrafią obiektywnie podjąć temat. Ty niestety masz klapki na oczach.

tygrysisko130588
2013-05-29 09:43:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat o pedofilii daaaaaawno nie pisałem, poza tym jak już pisałem to wiem co, a Ty nie musisz mi na siłę wciskać swoich domysłów co do mojej osoby. Powiem Ci w tajemnicy że gdybym spotkał księdza pedofila to nie wie, czy by nie oberwał ode mnie. Tak samo chętnie porozmawiałby z panem od bitej smietany (nigdy tego nie ukrywałem). I jakbyś nie zauważył, o KK w tym absurdzie nawet nie wspomniałem.

Ismael
2013-05-27 15:24:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
6 dni 7 odpoczywał....

lucy123
2013-05-27 15:20:06
Ocena: 3(glosow:13)-+
Niech sobie wprowadzą, przecież i tak nie będzie to żadnego wpływu. Kto bedzie chciał ten będzie zdawał, a kto nie , ten nie.

jurek1102
2013-05-27 16:32:54
Ocena: -2(glosow:10)-+
To zalegalizujmy jeszcze pedofilie by się nikt księży nie czepiał.

lucy123
2013-05-27 16:40:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
A co ma jedno z drugim wspólnego? Przecież nikt nie będzie zmuszał do tej matury z religii a jedynie będą mieli taką możliwość Ci co chcą. Byłabym przeciw, jeśli w grę wejdą jakieś znaczne sumy pieniężne , na które to my musielibyśmy wyłożyć z podatków. Nie wiem nie znam się na tym, jestem neutralna w tym temacie.

jurek1102
2013-05-27 16:49:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
lucy jesteś już dorosłą babą więc ze strony pedofila nic ci nie grozi. Zalegalizujmy pedofilie. No przecież nas nie zgwałcą ... Lucy a ty za religie w szkole już płacisz mimo że nikt cię nie pytał czy się na to zgadzasz.

tygrysisko130588
2013-05-27 16:55:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Z tego co wiem, pedofilia jest przestepstwem i jest ścigana, a zdawanie matury chyba nie jest ścigane, więc nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego. Jurku a z moich podatków idzie np na skutki alkoholizmu i leczenie chorób postałych w skutek palenia,a ja nie jestem alkoholikiem i nie palę i jakoś z tego powodu nie biadole...bo przecież to chyba nazywa sie demokracja, prawda?

jurek1102
2013-05-27 17:05:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Czyli tygrysisko postawiłeś religie na równi z chorobami i uzależnieniami. Zaczynasz mądrze kombinować :)

lucy123
2013-05-27 17:07:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jurku , dalej nie widze związku. Mnie może pedofil nie zgwałci, ale moje dzieci może i to będzie dla nich krzywda. A to że ktoś zda mature z religii nie zaszkodzi mi w żadnym stopniu. W pedofilli jest ofiara a w maturze nie ma, więc nie porównuj tych oby rzeczy bo to paranoja. Co do kasy to jak Tygrysisko napisało, na wiele innych instytucji nie mam ochoty płacić, ale godze się na to bo żyje w takim państwie.

jurek1102
2013-05-27 17:13:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
Różnimy się tym lucy że ja jestem ateistą który chce żyć w świeckim państwie a ty ... no sama wiesz ... Porównywanie płacenia na ofiary nałogów z płaceniem za religią ... Tego nie komentuje bo nie warto.

tygrysisko130588
2013-05-27 17:35:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie Jurku, nie postawiłem religii na równi z patologią, myślałem, że to zaczaisz. Może teraz wkońcu zrozumiesz. Chodziło mi o to że każdy z nas płaci podatki i często z tych składek nie korzysta, kolejny przykład osoba, która nie choruje a i tak składki zdrowotne odprowadza. Rozumiesz już ?

jurek1102
2013-05-27 19:01:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
No beton ... Porównywanie chorób z czymś na czym ma się kontrole. Totalny katolicki beton.

tygrysisko130588
2013-05-27 19:24:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Beton? Może porównanie nie na Twoim poziomie i nie czaisz.....chodzi o podatki....P.O.D.A.T.K.I....nie choroby (chodź akurat na te choroby mamy wpływ), jak chcesz mogę to zestawić z czymś innym co jest finansowanie ze skarbu państwa. kumasz? Tylko napisz z czym to zestawić,abyś to ogarnął. Reasumując...PODATKI-płacisz, ale nie masz wpływu na co państwo wyda te pieniądze, to nazywa się demokracja,przykro że nie odnajdujesz się w tym ustroju.

jurek1102
2013-05-27 19:41:55
Ocena: -3(glosow:5)-+
Z tobą tygrysisko to niema dyskusji więc szkoda bić piane.

tygrysisko130588
2013-05-27 20:24:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bić pianę? Jurku nie mierz mnie swoja miarą, ja podchodzę na luzie do tematu.

jurek1102
2013-05-27 20:57:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na wielkim chyba luzie bo czytając twe komentarze mam wrażenie że jesteś ostro pijany i w głowie ci się miesza.

tygrysisko130588
2013-05-27 21:00:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurku,ale to tobie trzeba kilka razy powtarzać że nie masz wpływu na to jak panstwo wydaje kase z twoich podatków....to nie jest takie trudne do obczajenia.

jurek1102
2013-05-28 00:46:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale mam prawo się nie zgadzać by moje pieniądze szły na bzdury.

tygrysisko130588
2013-05-28 07:58:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pewnie,że masz prawo się nie zgadzać,chodź wydaje mi się że chodzi tu tylko o biadolenie i obwinianie KK za wszystko.Mozesz zawsze pójść na wybory i zagłosować,jeżeli jest Was faktycznie tyle co piszecie bez problemu pewna patria powinna dojść do władzy,jest jeszcze inicjatywa obywatelska,ale obawiam się że po raz kolejny czegoś nie zrozumiesz i zaczniesz wyzywać.

opuncja
2013-05-28 10:19:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
"No beton ... Porównywanie chorób z czymś na czym ma się kontrole. Totalny katolicki beton." (Juras) Ty chcesz mi wmówić, że ktoś wciska papierosa na siłę? Albo alkohol? Podejmujesz decyzję sam - licz się z konsekwencjami. Poza tym, w Polsce wciąż katolicyzm jest religią dominującą. Ludzie w tej wierze są wychowywani od małego, więc argument nie wiem skąd wzięty.

ANALNY_LOWCA
2013-05-29 06:39:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie beton tylko wrzód na tyłku.

admin1944
2013-05-27 14:44:19
Ocena: -4(glosow:4)-+
TRZEBA BYC CHYBA KOMPLETNYM IDIOTA ZEBY UWIERZYC W TO CO NAPISANE POD FOTO !!!

MINTOR
2013-05-27 17:34:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Trzeba być chyba idotą, żeby drzeć ryja wielkimi literami i nie używać znaków interpunkcyjnych. Wracaj na srajbuka gdzie twoje miejsce.

Pipowicz
2013-05-27 14:16:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
Autor postu i większość z was to idioci. Niski poziom nauczania w naszych szkołach i na wyższych uczelniach zawdzięczamy właśnie temu że szkoły i uczelnie są państwowe. Najbardziej znanym Polskim naukowcem światowej rangi był polski ksiądz Mikołaj Kopernik astronomii uczył się w przy parafialnej szkole. Najlepsze szkoły Jezuickie zostały skasowane razem z całym zakonem i od tego momentu nasza edukacja degraduje się. Gdy kościół katolicki miał coś do powiedzenia nasze uczelnie były w światowej czołówce, dziś nikt nie wie co to Uniwersytet Jagieloński.

liszka91
2013-05-27 14:53:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
A ten nick to pewnie znajomy ksiądz pomagał wybrać ? Po drugie jak już to Jagielloński .

turandot
2013-05-27 14:59:44
Ocena: 6(glosow:8)-+
Kopernik był erudytą swoich czasów, był nie tylko astronomem ale też lekarzem i ekonomistą. W XXI wieku szkoły powinny być świeckie,nie powinno się nauczać religii ( jedynej słusznej) w szkole.

Savathus
2013-05-27 15:08:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tak.Kościół tak wspierał naukę że jeden z najwibitniejszych astronomów,Galileusz o mało nie wylądował na stosie.Musiał się wyprzeć swoich poglądów,odrzucic naukę.Nie bede nawet wspominał o poziomie wykształcenia ludu np w czasach Cesarstwa Rzymskiego,a tym co było potem,gdy kościół miał monopol na edukację.REGRES,totalny REGRES intelektualny i kulturowy.Zachamowanie rozwoju ludzkości na ponad 1000 lat.Rzeczywiście,ma się czym kościół pochwalić.

turandot
2013-05-27 15:12:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciemną masą łatwiej się manipuluje.

MINTOR
2013-05-27 15:12:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kościół to w ogóle był ostoja nauki w średniowieczu. Nigdzie indziej nie rozwijała się ona tak dobrze ja w nim. A czemu? Bo kler skutecznie zwalczał wszelki jej rozwój poza nim. Nieprzypadkowo mówi się o średniowieczu jako epoce ciemnoty i zacofania.

david.brian.35175
2013-05-27 21:46:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie zapomnijcie, ze Mikolaj Kopernik byl takze ksiedzem.

BoaKrztusiciel
2013-05-27 22:07:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kopernik w ogóle był wybitny. Zaczynał w szkole parafialnej i został nawet kanonikiem, ale to przecież nieważne, bo przecież wiara ogłupia. Taki jest morał absurdu i nie wolno go podważać;)

david.brian.35175
2013-05-27 22:22:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zaraz sie Boa dowiemy, ze byl tez pedofilem :)

BoaKrztusiciel
2013-05-27 22:26:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Na pewno był kobietą, bo lubił patrzeć w gwiazdy;)

MINTOR
2013-05-27 14:04:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
To zależy. Jako przedmiot dodatkowy - czemu nie. A jak chcą obowiązkowej to ja się qrwa nie zgadzam i kij im w oko. To jest narzucane komuś poglądów, a podobno żyjemy w wolnym kraju.

jurek1102
2013-05-27 16:34:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
A czy wolno oceniać wiarę ?

MINTOR
2013-05-27 17:54:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ten egzamin chyba teorytycznie ma sprawdzać wiedze na temat religii a nie samą wiarę.

jurek1102
2013-05-27 19:22:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie MINTOR tam o żadną wiedzę nie chodzi.

MINTOR
2013-05-27 21:47:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zdawałeś, że wiesz?

acer326
2013-05-27 13:56:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Episkopat już jest pełen "patentów"

Savathus
2013-05-27 13:52:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
O matko,ale byłby to dla nich raj..bo oczywiście egzamin USTNY zdawano by wyłącznie przed komisją złożoną z księży.

liszka91
2013-05-27 13:43:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Skoro chcą to niech tak będzie, zawsze znajdzie się ktoś bogobojny kto będzie zdawać :P

jurek1102
2013-05-27 13:46:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

liszka91
2013-05-27 13:48:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ulfe
2013-05-27 13:51:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
ciekawe czy na mature bedzie trzeba przychodzic z wlasna bita smietana, zeby nie obciazac kosciola za bardzo...

tygrysisko130588
2013-05-27 14:04:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jurku-nie kłam, nikt nie chce wprowadzać obowiązkowej matury z religii. Gdybyś wrzucił caly artykuł to byś wiedział, że KK chce się spotkać z ministerstwem edukacji aby porozmawiac o możliwości wprowadzenia religii na maturze. Religia byłaby przedmiotem z wyboru a nie obowiązkowa. Nie miej innych za debili i nie wprowadzaj ich w błąd.

kkkx
2013-05-27 14:19:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szatano999
2013-05-27 15:53:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
"porozmawiać o możliwości wprowadzenia"....jak znam pazerny kler to to wymuszą...wtedy religii nikt nigdy nie wywali ze szkół....bo to będzie przedmiot maturalny.....dobrze czarnuchy kombinują

tygrysisko130588
2013-05-27 16:52:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzę, że Jurek wyżej usunął niewygodne wypowiedzi. Szatano, ja cały czas przypominam, chodzi o dodatkowy przedmiot, a nie obowiązkowy. Czasami rozumiem Waszą niechęć/nienawiść do KK, ale czasami, jak w tym przypadku przesadzacie i robicie z igły widły.

malgolina
2013-05-27 19:18:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tygrysisko, a teraz postawmy sobie pytanie: Na ile religia, wiedza o Bogu, nauka modlitw, czytanie biblii, jest porównywana z matematyką, j.polskim, jęz. obcymi, geografią czy historią-czyli przedmiotami "realnymi" że tak nazwę, przydającymi się w życiu i pracy? Szkoła ma kształcić człowieka ku jego zawodowemu rozwojowi, religia powinna duchowo kształcić ludzi w murach kościoła.

tygrysisko130588
2013-05-27 21:09:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Magnolio, a gdzie w życiu przydaje Ci się matematyka na poziomie maturalny? Obliczania pojemności czy powierzchni uczą w podstawówce. Przypomne jeszcze raz, wyżej zwrociłem jurkowi uwagę że kłamie....wypowiedż usunął i tyle....osobiście także nie jestem za religią na maturze.

szatano999
2013-05-28 12:57:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
jedyne o co biega sukienkowym z religią na maturze to GWARANCJA że religia pozostanie w nauczaniu szkolnym (za to nauczanie płaci im państwo czyli my z podatków)....bo nikt się jej nie ośmieli wywalić jeśli to będzie przedmiot maturalny...dobrowolny rzecz jasna

freedom80
2013-05-27 13:41:49
Ocena: 1(glosow:11)-+
czasem fajnie jest żyć w świecie baśni :)

ulfe
2013-05-27 13:49:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
az sie zastanawiam co oni tam pala w tym kadzidelku, a niby marihuanina jest taka fe

jurek1102
2013-05-27 13:49:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Będą stawiać pały. To pewne :)

ulfe
2013-05-27 13:52:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
...czasem lufy ...

Savathus
2013-05-27 13:53:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurek,to im będą stawiać,role się odwrócą.;D

benex
2013-05-27 14:52:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
sucz

MINTOR
2013-05-27 21:50:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
bardzo elokwentna wypowiedź benex. Wszyscy wyborcy prezesa są tacy wygadani?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kibice krótko...
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 42Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0