Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Snajper
malgolina
2013-06-17 14:52:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
A obraza osób wierzących nie jest obrazą? Porównanie wierzących rozsądnych i myślących do fanatycznych katoli i moherów to nie obraza tych osób? Ta wypowiedź i tak jest jedną z łagodniejszych wypowiedzi tu na wiosce ;)
david.brian.35175
2013-06-18 14:51:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
Cos czuje, ze Jurek sam te "badania" prowadzil
david.brian.35175
2013-06-18 15:19:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiec jestes w wiekszosci chrzescijanka, freedomku? :))))
david.brian.35175
2013-06-18 15:22:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Myslalem, ze jurek tak jest swa wioch-misja zajety, ze nie ma czasu na zabawki z freedomkiem ;)
david.brian.35175
2013-06-18 15:25:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja tez mam szanse?
david.brian.35175
2013-06-18 15:32:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co musze zrobic?
david.brian.35175
2013-06-18 15:37:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wole nawet nie wiedziec ;)
david.brian.35175
2013-06-18 15:49:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ja zawsze A'tomka lubilem;)
michell
2013-06-17 12:13:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
Niech mama i mama albo tata i tata zrobi sobie dziecko to będą mieli rodzinę. Ta źle rozumiana tolerancja nas zniszczy. Pedały i pedałki nie mogą mieć dzieci i jest to naturalne i dobrze rozwiązane. Może nekrofilom pozwolić na otwieranie prywatnych cmentarzy a zoofilom dopłacać do przydomowych ZOO? Może ktoś się w tym kraju wreszcie otrząśnie.
Nie interesuje mnie jakiej orientacji seksualnej jest ktokolwiek dopóki się z tym nie obnosi. Ja nie opowiadam jak się kocham z żoną bo to moja prywatna sprawa i nikt nie musi o tym wiedzieć. Ale przecież pedały muszą - reszta to homofoby.
jurek1102
2013-06-17 12:26:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ale twoja żona opowiada jak kocha się z tobą. To bardzo krótkie opowieści :)
Talita
2013-06-17 15:07:32
Ocena: -2(glosow:4)-+
zgadzam się, że uogólniając zdarza nam się urazić inne osoby, ale jednak większość osób sama to prowokuje, przecież nie wbiegam nikomu do domu i nie zabieram krzyży, a takie wypowiedzi jak pana powyżej pokazują nasz smutny obraz Polaków - cebulaków, wyzywających od pedałów, katolików zazdrośników
opuncja
2013-06-17 16:27:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dla "mamy i mamy" to w sumie żaden problem "zrobić sobie dziecko". Ja rozumiem, o czym piszesz. Akurat zdarzyło mi się słuchać "Za a nawet przeciw" w ubiegłym tygodniu i okazuje się, że zdecydowana większość (ok 65%) osób, które brały udział w sondażu nie chce, żeby UE zajmowała się sprawami osób homoseksualnych. Jakiś wykształcony z pewnością zaraz wyjedzie z tekstem, że nekrofilia i zoofilia są przykładami parafilii, a homoseksualizm już nie. Ale kiedyś był. Największym problemem jest ten relatywizm związany z tematem. Tough one.
michell
2013-06-17 22:54:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jurek czyżby jakieś kompleksy?
Talita jesteś kobietką jureczka? - gratulacje chłopcy.
Tak - liczyłem się z takimi odpowiedziami. Zawsze znajdzie się ktoś baaaardzo tolerancyjny. Niestety nie zrozumieliście mojej wypowiedzi i wątpię czy zrozumiecie... no chyba że kiedyś poślecie dziecko do szkoły a tam będą mu wciskać że tata i tata to rodzina. Pozdrowienia dla wszystkich.
jurek1102
2013-06-18 07:14:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
michell dodałeś mnie do wrogów. Cóż za dojrzałe katolickie podejście :)
michell
2013-06-18 08:45:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
A kto ci powiedział że jestem katolikiem. Nie potrafisz prowadzić normalnej rozmowy bez obrażania rozmówców stąd ta lista. Twoja wypowiedź dużo wnosi do tematu.Szkoda że dla niektórych tolerancja zaczyna się i kończy na odmiennej orientacji seksualnej. Wobec całej reszty jakoś ta tolerancja im zanika i zaczynają się wywody odnośnie rodziny, cebulaków itp.- cała argumentacja poglądów. Jak dla mnie to dopiero jest wiocha.
opuncja
2013-06-18 12:53:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
michell, niby już trochę na wiosce bawisz, a nie znasz jurasa i ski? Aż dziw mnie bierze. Niepotrzebnie się unosisz. Argumenty tego typu już padały. Na to odpowiedzią najczęściej jest argument, że homoseksualizm to orientacja, pedofilia czy nekrofilia to zboczenia. Że homoseksualizm to związek dwóch osób tej samej płci, świadomy, więc nikt nie cierpi. A parady równości są przecież takie fajne i kolorowe... Mundzio, to kiedy idziemy razem do kościoła?:)
lucy123
2013-06-18 13:53:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Katoli nikt z nas nie broni, bronimy ludzi wierzących. Ale Ty tego chyba nadal nie rozumiesz. Tak samo nie mam nic do homoseksualistów, tych normalnych. Nawet mam jednego wśród przyjaciół i w życiu nikt by nie powiedział że jest gejem. Natomiast nie lubię pedałów co wychodza na ulicę w spódniczkach, umalowani i wulgarni i chcą żeby ich normalnie traktowano. Chyba coś nie tak? Jak ja bym chciała żeby mnie normalnie traktowano to normalnie bym się zachowywała. Dlatego zgadzam się z Michell , że niech sobie sypiają z ta samą płcią ale niech nie wychodzą z tym na ulice.
Talita
2013-06-18 13:57:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
ok., rozumiem Twoje podejście, ale michell nazywa ich pedałami, podobnie jak wielu innych (choćby Mundzio)obraża osoby homoseksualne i wszystko gra, bo w końcu to dewiacja, bo to chorzy ludzie, bo pedał, bo jajco, natomiast jak my wyśmiewamy ludzi zaślepionych jakimiś jezusami, to zaraz larum, że obrażamy i generalizujemy, a nazywają osobę homoseksualną pedałem, nie generalizujecie i obrażacie?
lucy123
2013-06-18 14:12:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ty nie odróżniasz pewnych rzeczy. Są katole i są osoby wierzące, tak samo jak są homoseksualiści i są pedały. Różnica między katolami a wierzącymi jest taka,że katole robią wszystko na pokaz, na siłę chcą rządzić , dominować itp, sama wiesz, a osoba wierząca, to ktoś inteligentny , spokojny, normalny, wierzący w boga nie w kościół. Mam nadzieje że widzisz różnice. Tak samo jak homoseksualista i pedał. Homoseksualista to człowiek sypaiący z tą samą płcią, ale dla siebie w zaciszu domu jak kazdy człowiek, pedał to osoba wychodząca na ulice w spódniczkach, malowidłach...
lucy123
2013-06-18 14:14:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
która chce być traktowana poważnie ale tak się nie zachowuje. Wymaga od kogoś czegoś czego sama nie daje. To jakbym umazała sobie ryj gównem ubrała się w różowe pończochy wsadziła sobie kaktus w doopę i mówiła jestem normalna , tolerujcie mnie. Czy Ty to Talitko rozumiesz? Widzisz te różnice? Mam nadzieje że tak, bo mam jakiś problem z wysławianiem sie i doborem słów ostatnio i cięzko mi przekazać to co bym chciała :)
Talita
2013-06-18 14:23:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
widzę różnicę, zawsze ją widziałam, co nie zmienia faktu generalizowania i uogólniania. Mundzio uważa homoseksualizm za dewiację i wsadza wszystkie osoby odmiennej płci do jednego worka, i tu już nawet nie chodzi o wymalowanych wariatów w lateksie biegających po ulicach, ale o normalnych ludzi, którzy chcieliby mieć normalną rodzinę. Poza tym, nie nazywam wszystkich wierzących katolami, chociaż fakt, każdy kto wierzy w jakieś byty i odbyty jest dla mnie niezrozumiały...
lucy123
2013-06-18 14:29:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rozmawiasz ze mną nie z Mundziem :) Czasem ludzie mają potrzeby wierzenia, że jest coś więcej. Ja np zazdroszcze im że wierzą. Dlatego, że bardzo boje się śmierci i przeraża mnie myśl tego , że to będzie koniec, nic więcej. Oni mają łatwiej bo wierzą, że po śmierci będzie coś więcej, cos lepszego i nie boją sie jej. Ale to takie moje osobiste odczucie.
Talita
2013-06-18 14:36:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
no właśnie! i to jest sedno życia, dlatego, że nie ma nic potem, trzeba teraz robić ile się da, być gdzie się da i osiągać tyle ile jest to możliwe, żeby leżąc pod respiratorem za 50 lat móc sobie w duchu powiedzieć "przeżyłem je najlepiej jak umiałem i nie żałuję", i ja wolę to niż strach przed jakąś karą i piekłem. A co do wierzących ludzi, ci wierzący w "coś" mający swój rozum, sami krytykują kościół i ich błędy, a ci, którzy bronią KK są nieszczęśliwie zmanipulowani i sami się proszę o krytykę
jurek1102
2013-06-17 12:09:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale przyznaj że twoja teoria o lewakach trochę ucierpiała.
jurek1102
2013-06-17 12:35:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
A kto jest jego autorytetem to chyba się wszyscy domyślamy :)
ferdal
2013-06-17 12:40:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Numa ja nie mam autorytetu,myślę samodzielnie.
jurek1102
2013-06-17 12:43:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Numa wiedziałeś że można myśleć samodzielnie ?
IlluminaSilvere
2013-06-17 17:12:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Numa Ty buraku;-)
IlluminaSilvere
2013-06-18 00:39:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zamiast poglądów lepiej zmień gacie.
hejkumtejkum
2013-06-17 10:18:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zrobi to co każdy PiSowski włazidup... wypnie dupsko dalej będzie się prezesowi dawał dymać...
C2ShadowMan
2013-06-17 11:08:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jurek1102
2013-06-17 11:27:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mnie nie dyma. C2ShadowMan to że ciebie ktoś dyma to twoja prywatna sprawa i nie musisz się tym przechwalać.
hejkumtejkum
2013-06-17 10:23:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wiesz kto to NUMA!!! Człowieku toż to największy i najżarliwszy tu obrońca PiSowskiego sposobu myślenia. A spróbuj mu się przeciwstawić to zgodnie z patryjotyzmem i miłością bliźniego wg. PiSu zmiesza cię z najgorszymi popłuczynami...
MagicznyZygmunt
2013-06-17 10:10:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiara (przynajmniej chrześcijańska) akceptuje pedrylów, nawet mają prawo zbawienia. Warunek jest jeden - nie mają tego eksponować, to ma być coś jak sekret. W sumie podzielam to, niech sobie będą homo, ale nie tak jak to robią na paradach! Jest różnica między gejem a pedałem ;/
jurek1102
2013-06-17 10:05:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zapisze się do Ruchu Palikota :)
jurek1102
2013-06-17 13:06:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
I będzie gwałcony przez Biedronia.
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0