lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 21.02.2014, 09:41:27   przez: moczita
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 76  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
leg4lny
2014-02-21 10:32:50
Ocena: 9(glosow:13)-+
Skoro w państwach ościennych się opłaca, a u nas nie, to znaczy że coś jest nie tak. Jest coś nie tak jak roboczo godzina kosztuje u Niemców 12 euro u nas 12 złotych, a km drogi w Polsce jest droższy niż w Niemczech. Jest coś nie tak, jak u nas się zamyka kopalnie, przyjeżdża Czech kupuje tą samą kopalnie, zatrudnia tych samych górników i mu się opłaca. Jest coś nie tak jak zamyka się Polską stocznie w 2010 z portfelem zamówień do 2014 roku, gdzie stocznie w Niemczech prosperują. Tu nie ma co kombinować i uciekać do krajów ościennych z podatkami, tu trzeba coś zmienić.

lysylublin1984
2014-02-22 00:34:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
co do postu . wcale się nie dziwię . dobrze zrobili że wyszli na ulicę . walczą o WOLNY kraj ... polska nie jest i nie będzie wolnym krajem do czasu kiedy w końcu ludzie nie otworzą oczu . wiadomości obecne pokazują 25 min programu z czego 15 jest na ukraine 5 na morderstwo w rodzinie coś o pogodzie i tyle ! a gdzie wiadomości i RZETELNE informacje co tak naprawdę się w kraju dzieje ? te informacje NIGDY nie ukażą się w mediach bo boją się wybuchu rewolucji takiej jak na Ukrainie .tylko że w Pl ludzie zamiast wyjść na ulice wolą pisać durne komenty zamiast walczyć o prawdziwą wolność

krewky
2014-02-21 20:26:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szczerze doceniam intencje autora, ale jest prostszy sposób. W tym roku mamy wybory samorządowe i do PE. W przyszłym roku wybory prezydenckie i parlamentarne. Warto byłoby ruszyc dupę sprzed kompa w ten czas i wybrac nowych ludzi, spoza obecnego układu.

cien1313
2014-02-21 18:52:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zle wam idzcie na ulice tylko jednostkowo nikt nic nie zdziala a kazdy ktory mysli radzi sobie czy to w polsce czy na ukrainie tak bylo zawsze w polsce i nie tylko jedynie stoczniowcy i gornicy moga cos zmienic reszta nic bo jak wam nie pasuje to na zasilek a wezcie sie wszyscy w garsc macie otwarte granice to kombinujcie zeby miec lepiej niemcy tez kombinuja zeby miec a nie placic podatki. I nie lamentujcie tak dupy wam nie urwie jak jak zalozycie firme poza polska albo wyjedziecie

moczita
2014-02-22 00:41:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja mieszkam w Polsce i mam działalność gospodarczą nie powiem bo idzie mi dobrze ale to nie zmienia faktu że ten kraj doprowadza mnie do wyczerpania psychicznego na każdym kroku kiedy coś chce załatwić lub się rozwinąć.Po to urodziłam się w Polsce żeby o nią walczyć i starać się coś poprawić! A Ty należysz właśnie do tej grupy ludzi przez których w Polsce jest źle bo masz wyje*ane na wszystko i idziesz najniższą linią oporu!

thommy23
2014-02-21 17:23:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
nic dodac, nic ując. Jaka pOLSKA jej dawno nie ma. Jestescie bandą tchorzy i niewolników. Dających się batorzyć i łupić każdeego dnia przez bandę takich marnych i żałosnych prosiaków zwanych pOLSKIM rZĄDEM i nic nie jesteś w stanie z tym zrobić - Ty mierny polaczku - rządzi tobą pedał i cwel tranzwestyta o czym tu gadać. Pluje na was polskie śmiecie. Nigdy nie dorównacie Europie. Nic nie zmienicie bo jeden zazdrości drugiemu wszystkiego zamiast podnieść ręce i wyrwać tyn hienom to co wam ukradli. Jest kilku którzy by poszli. A reszta to śmiecie

lysylublin1984
2014-02-22 00:18:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
to że spier.oliłeś za granice wcale nie zmienia faktu że dalej jesteś "miernym polaczkiem" jak sam to określiłeś

admin1944
2014-02-21 17:01:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
150 % RACJI !!!. W TYM KRAJU JUZ NICZEGO NASZEGO NIE MA - ZOSTAL TYLKO JEZYK POLSKI I TO BAAAARDZO KALECZONY !!!!.

marcinek235
2014-02-21 16:12:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kompania węglowa za sam deputat węglowy musi co roku wypłacić około 500 mln zł nie tylko górnikom ale i emerytom z tej spółki i ot obciza wyniki. To niech pan pojedzie na slask i powie górnikom ze od jutra nie ma barburki i innych przywilejów - efekt spalona połowa warszawy i Katowic. A prywaciak który otwiera kopalnie stawia swoje warunki albo je przyjmujesz albo won na bezrobocie i tyle.

foytaz
2014-02-21 15:20:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jednorodne społeczeństwo masz w Korei Północnej, jedź tam i ciesz się życiem.

mlw1488
2014-02-21 12:55:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
pomijajac bezsens internetowych apeli, to takie pytanie- a niby kiedy Polacy nie byli podzieleni? Są i byli zawsze, potrafili się jedynie dogadać w momentach zagrożenia (chociażby współpraca Duboisa i Mosdorfa w organizacji podziemnej Auschwitz).

jos80
2014-02-21 12:35:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wrzucone tylko byle zaistnieć i nabić sobie punktów .

bierut1
2014-02-21 12:09:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-02-21 12:16:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-02-21 14:59:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2014-02-21 11:23:33
Ocena: -4(glosow:8)-+
Kolejna odezwa z cyklu "analfabeci chcą wyciągnąć ludzi na ulice". Zanim umieścisz "odezwę" w internecie poproś panią od "Polaka" o sprawdzenie. A jak teraz nie możesz to wstrzymaj się z publikacją do "po feriach"

moczita
2014-02-21 11:45:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nie pasuje nie czytaj:)

michalng
2014-02-21 11:53:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czytać to przeczytałem. Choć po pierwszym zdaniu maiłem chęć przerwać czytanie. Natomiast na pewno nie "wyjdę na ulice" z gimbusami bez matury "obalić rządu" ;-)

moczita
2014-02-21 12:14:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ty nie wyjdziesz z nikim na ulicę od tego zacznijmy:)

michalng
2014-02-21 12:26:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wyjdę ;-) Codziennie wychodzę.

michalng
2014-02-21 12:32:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Natomiast nie mogę wyjść z podziwu dlaczego ci co się za "obalanie rządu" biorą nie potrafią napisać bezbłędnie kilku zdań po polsku.

markopolo4747
2014-02-21 14:00:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

irysekjulianowo2
2014-02-21 10:38:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
ten co to pisze wielki cwaniak ze 3 lata puchy by dostał za takie walki uliczne to by inaczej spiewał

idler73
2014-02-21 10:37:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
" Polski już nie ma, bo nie ma jednego społeczeństwa ..." To prawda, pytanie tylko, kto ponosi za to odpowiedzialność ? "Brzydzę się głupcem, wybierającym mniejsze zło, nie szukając dobra" Wybór mniejszego zła, bywa podyktowany zdrowym rozsądkiem, więc logicznie rzecz biorąc, ten kto wybiera mniejsze zło, nie może być głupcem, ponieważ jego wybór podyktowany jest jakimś procesem myślowym. Zgodzę się, że mniejsze zło, jest jednak złem, po za tym w Polsce nie ma tych, co chcieli by tworzyć dobro, przynajmniej ja takich nie dostrzegam.

Hanys1970
2014-02-21 10:11:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

leg4lny
2014-02-21 10:13:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zamiast tu siedzieć i pisać takie głupoty idź wychowywać dzieci.

DeeDeeLinka
2014-02-21 10:15:28
Ocena: -4(glosow:10)-+
@Hanys - o ironio - też tu siedzisz i piszesz głupoty

moczita
2014-02-21 11:00:07
Ocena: -1(glosow:9)-+
Skoro społeczeństwo Polskie poświęcało się dla nas za czasów wojny to naszym zasranym obowiązkiem jest walczyć za Polsce dla następnych pokoleń chociażby w hołdzie dla naszych bliskich... Ale ktoś kto patrzy na swoją du*e nie zrozumie mnie!

markopolo4747
2014-02-21 14:05:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xvxFUxvx
2014-02-21 14:40:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
moczita, wyrzeknij się rodziny, weź pożyczkę na milion zł, kup sobie bombę ,którą będziesz sterować i rozp***dol rząd a nie głupoty pier**lisz

moczita
2014-02-21 15:53:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak nie masz nic ciekawego i konstruktywnego do napisania to po prostu się nie odzywaj!

SceptykEntuzjasta
2014-02-21 10:07:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SceptykEntuzjasta
2014-02-21 10:04:33
Ocena: -3(glosow:9)-+
Coz...A mnie sie w Polsce zyje swietnie ! Dzialalnosci gospodarcze mam w 3 grajach sasiednich, gdzie place podatki, w Polsce wydaje (co ostatnio nie jest na reke Urzedowi Skarbowemu- zwyczajnie nie moga sie doprosic o sprawozdania finansowe z urzedow zagranicznych) ale ja mam to centralnie w d**ie. Kazdy myslacy obywatel jest w stanie normalnie zyc.Trzeba tylko myslec i szukac sposobow poprawienia wlasnego zycia,a nie ogladac sie na rzad liczac na to, ze sie manna z nieba posypie. Brzydze sie ludzmi skomlacymi jak nieudacznicy. Mozesz byc kimkolwiek zechcesz- mysl,kombinuj, badz konsekwentniy

leg4lny
2014-02-21 10:11:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kombinowanie jako sposób na "normalne życie". To ja inaczej to sobie wyobrażam. :/

SceptykEntuzjasta
2014-02-21 10:19:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
Kombinowac... nie w sensie zeby lamac czy naginac prawo... kombinowac na zasadzie "mam plan na siebie,kombinuje czego mi potrzeba,jak to zdobyc/zalatwic/zorganizowac,jak zrealizowac swoje zalozenia,jakimi metodami itd" nie mialem tu bron boze na mysli kombinowania jako "slizgania sie"

leg4lny
2014-02-21 10:32:50
Ocena: 9(glosow:13)-+
Skoro w państwach ościennych się opłaca, a u nas nie, to znaczy że coś jest nie tak. Jest coś nie tak jak roboczo godzina kosztuje u Niemców 12 euro u nas 12 złotych, a km drogi w Polsce jest droższy niż w Niemczech. Jest coś nie tak, jak u nas się zamyka kopalnie, przyjeżdża Czech kupuje tą samą kopalnie, zatrudnia tych samych górników i mu się opłaca. Jest coś nie tak jak zamyka się Polską stocznie w 2010 z portfelem zamówień do 2014 roku, gdzie stocznie w Niemczech prosperują. Tu nie ma co kombinować i uciekać do krajów ościennych z podatkami, tu trzeba coś zmienić.

catarsis
2014-02-21 12:44:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
SceptykEntuzjasta masz rację że w Polsce da się normalnie żyć w kwestii finansowej, sama wychowuję dziecko, pracuje do tego alimenty i daję rade.Chodzi jednak o coś więcej niż pełen brzuch,ładne mieszkanie i samochód. Ludzie maja dość tego że ciągle są oszukiwani, męczy ich walka z bzdurnymi przepisami i świadomość że tak naprawdę nie mają żadnego wyboru.Polska to ładny obrazek,zakrywający robaczywe wnętrze.

marcinek235
2014-02-21 13:08:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
leg4lny Tylko takie Niemcy były przez 55 lat w systemie kapitalistycznym Polska nie, gdy wchodziliśmy w kapitalizm pensje były na poziomie 30 $ teraz minimalna to ponad 400$ a średnia krajowa to już coś koło 1300$ - widać co daje system wolnorynkowy. A co do kopalni to niech pan zobaczy ile przywilejów płacowych na górnik w kopalni państwowej - sam deputat węglowy to 700 mln zł dodatkowych kosztów a KARTA GÓRNIKA gwarantuje o wiele więcej. W TK SILESI karta nie obowiązuje a pracuje się 24 H 7 dni w tygodniu.

marcinek235
2014-02-21 13:17:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
A tak tylko na marginesie skoro pan lubi się porównywać z Niemcami niech pan porówna Polskę do DDR-u. Mimo wpompowania w te landy 2,5 bln euro z państwowej kasy ich tempo rozwoju jest dwukrotnie niższe niż W Polsce. Oprócz paru wysp dobrobytu większość miast upada a bezrobocie jest wyższe niż w Polsce a ukryte przekracza w niektórych miastach i 40%a największym pracodawca jest pośredniak. I na sam koniec z DDR-u po zjednoczeniu uciekło na Zachód tylko 4 mln osób w większości młodych i wykstałconych zostali sami starcy. Konkludując - nie ma sensu porównywać Poloneza do Mercedesa, poziom Polon

leg4lny
2014-02-21 13:22:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
marcinek235 Tu nie chodzi o ilość pieniędzy, tylko o ich wartość nabywczą. A jeśli chodzi o kopalnie, to Coś jest nie tak, skoro się nie opłaca nam, a opłaca się obcym. Przywileje zawsze można znieść, ale to samobójstwo polityczne, dlatego nikt tego nie robi, lepiej zabrać pieniądze, których fizycznie nikt nie widzi, to i nie poczuje teraz, czyt OFE.

michalng
2014-02-21 15:51:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
A co w tym dziwnego ze prywatnemu" obcemu się opłaca a "państwowym" polskim "holding-om" nie ? Przecież nie od dziś wiadomo ze "państwowe" jest mniej wydolne, zbiurokratyzowane i gorzej sobie radzi od prywatnego. Do tego dodaj "związki zawodowe" i postawę roszczeniową pracowników, rozdmuchany socjal i nawet jak by zamiast węgla kopało się diamenty to i tak się nie będzie opłacać.

marcinek235
2014-02-21 16:17:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo prywaciak nie musi płacić tych wszystkich premii i co roku waroryzować pensji i tyle. Tam karta górnika nie obowiązuje a te wszystkie przywileje kosztuja kopalnie co roku 2,7 mld zł i gdyby nie te kwoty to zysk kopalni byłby w 2013 r na poziomie własnie tych 2,7 mld a wprowadzienie pracy 7dni w tygodni zwiekszyłoby wydajność i podniosło jeszcze wyniki w górę. I ot cały prawda o opłacalności prywaciaka - mowa kasa, moje warunki albo się godzisz albo won na bezrobocie.

leg4lny
2014-02-21 09:59:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

witawu
2014-02-21 09:52:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wszystko jest do czasu, gdyby z Polski za chlebem nie wyjechało 3 miliony ludzi to już by była rewolucja. Ale co ma wisieć nie utonie.

jackuzi
2014-02-21 09:45:21
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
2014-02-21 09:48:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeżeli bym tego nie robiła to bym nie wrzucała tego absurdu:)

moczita
2014-02-21 09:49:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
I na myśli mam postawie niektórych wiochowiczów!

jackuzi
2014-02-21 10:05:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 10.06.2018, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 98Skomentuj (33) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0