Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
magdasexx
2014-12-28 16:49:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Założe się o cokolwiek że głupia lisowska zakończy karierę na tym "wielkim" przeboju , nie spotkałem jeszcze nikogo komu podobała by się jej głupia gęba z tej reklamy i ta profesjonalna gra aktorska - istny cyrk , myslę że stracią duzo lisowska jak i mediaexpert .
magdasexx
2014-12-28 16:49:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Założe się o cokolwiek że głupia lisowska zakończy karierę na tym "wielkim" przeboju , nie spotkałem jeszcze nikogo komu podobała by się jej głupia gęba z tej reklamy i ta profesjonalna gra aktorska - istny cyrk , myslę że stracią duzo lisowska jak i mediaexpert .
nonamenoname
2014-12-28 16:38:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie chodzi tu o reklamę samą w sobie, ale o to że producenci myślą że jeśli obrzydzą ci oglądanie telewizji dzięki swoim natrętnym i miażdżącym uszy produkcjom, ludzie będą chętniej kupować produkty ich marek. To że jest tego dużo na wiocha, świadczy o tym że zasługuje to na miano wiochy. Chyba takie jest założenie tego miejsca. Jeśli np. premier wykona jakąś wtopę nikt nie dziwi się że jak grzyby po deszczu wyrastają z tego memy. Zaletą tego typu miejsc jest działająca rolka myszki.
CountPerun
2014-12-28 15:43:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie jestem w temacie, więc może ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z nagonką na tę reklamę.
CountPerun
2014-12-29 11:19:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ludzie nie dość, że oglądają reklamy to jeszcze sami robią swoje przeróbki? Dejta spokój.
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0