Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Czysta Moc
MontyPython
2016-03-10 10:22:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
I odezwał się naczelny idiota. Polemika z tobą nie ma większego sensu. Dla mnie hipokryzją jest walka o aborcję na równi z walką o żłobki, walka o równe prawa, ale poniżanie na każdym kroku mężczyzn, walka o uchodźców, którzy de facto je poniżają i pałają się przemocą, ale one walczą o brak przemocy. Rozumiesz to kretynie?
zaldbag
2016-03-10 08:23:44
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nie wiem czy jesteś kretynem czy tylko udajesz głupka, ale Ci wytłumaczę. W normalnych krajach aborcja jest dopuszczalna do 12 - 16 tygodnia ciąży, żeby kobieta, jak coś pójdzie nie tak, nie była zmuszona do rodzenia. Żłobki są po to, żeby jak już zdecyduje się na dziecko, rodzice mogli szybko wrócić do pracy. A równe płace są po to, żeby taki idiota jak Ty nie zarabiał więcej od kobiety tylko dlatego, ze nie jest zagrożony urodzeniem dziecka.
MontyPython
2016-03-10 10:22:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
I odezwał się naczelny idiota. Polemika z tobą nie ma większego sensu. Dla mnie hipokryzją jest walka o aborcję na równi z walką o żłobki, walka o równe prawa, ale poniżanie na każdym kroku mężczyzn, walka o uchodźców, którzy de facto je poniżają i pałają się przemocą, ale one walczą o brak przemocy. Rozumiesz to kretynie?
MontyPython
2016-03-10 21:18:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widać jaki z ciebie pier** inteligent. Nie chodzi o moją aborcję, ale o ich hipokryzję pajacu! Jak nie rozumiesz ich głupoty i absurdu sytuacji zamknij swój ryj i sprawdź lepiej co ty masz w głowie, bo niewiele. Znalazł się frajer idiota co będzie innych swoją głupotą pouczał.
Meloman1
2016-03-11 01:27:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zaldbag, popieram. Aborcja jest dopuszczalna w takich na przykład normalnych krajach jak Korea Północna, Chiny albo Kuba. Nielogiczne wydaje mi się tylko to ograniczenie do 12-16 tygodni (choć w niektórych normalnych krajach jest to dłużej, czasem nawet 24 tygodnie - to już dużo lepiej).
Meloman1
2016-03-11 01:34:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popieram również równe wynagrodzenie kobiet i mężczyzn. Niestety, w Polsce mamy pod tym względem skansen i zacofanie - kobiety zarabiają 6,5% mniej niż mężczyźni. Daleko nam do takich normalnych krajów jak Niemcy (różnica 22,4%), Szwecja (15.9%), Finlandia (19,4%) czy Wielka Brytania (19,1%).
zaldbag
2016-03-11 09:01:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aborcja dopuszczalna jest do ok. 16 tygodnia, ponieważ do tego momentu u płodu nie działa jeszcze mózg, wiec przyjmuje się jest po prostu zlepkiem komórek. Meloman jesteś takim małym, cwanym manipulatorkiem, że mi tu wyskakujesz z Koreą Północną. Nadawałbyś się na polityka PiSu.
zaldbag
2016-03-11 09:17:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety na nic twoje kłamstewka, bo dzisiaj łatwo można sprawdzić, ze aborcję bez podania przyczyny dopuszczają: Niemcy, Szwecja, Norwegia, Dania, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Grecja, USA, Kanada, Meksyk, Urugwaj, Szwajcaria, Austria, Holandia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Włochy, Islandia, Serbia, Chorwacja, Rosja, Ukraina, Turcja, Węgry, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Japonia, Słowenia, Bośnia, Macedonia, Mołdawia, Czarnogóra, Albania, Australia, Nowa Zelandia, RPA, Chiny, Indie, Wietnam, Kazachstan, Turkmenistan, Mongolia... troc
zaldbag
2016-03-11 09:21:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
trochę tego jest. Oczywiście to tylko przykłady. Warto jeszcze dodać, że w krajach typu Brazylia, Argentyna, Kolumbia aborcja jest niby nielegalna, ale w praktyce się za nią nie każe. Za to aborcja jest zakazana na przykład w Arabii Saudyjskiej, Iranie, Iraku, Izraelu. Dobre towarzystwo.
Meloman1
2016-03-11 16:34:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakie znowu kłamstewka? Czy to nieprawda, że aborcja jest dopuszczalna w krajach, które wymieniłem? Dlaczego uważasz, że towarzystwo Iranu i Iraku jest lepsze niż Korei Północnej i Chin? To ty manipulujesz, sugerując, że dopuszczalność aborcji ma coś wspólnego z "normalnością" kraju. Czy Korea Płn. jest normalnym krajem? Czy USA w latach 80. były krajem nienormalnym, a potem nagle, kiedy aborcję zalegalizowano, zaczęły być krajem nienormalnym? Używanie argumentu "normalności", zwłaszcza tak, jak ty to robisz, to szczyt manipulanctwa.
Meloman1
2016-03-11 16:38:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i jak to się dzieje, że w tych "normalnych" krajach różnice pomiędzy zarobkami mężczyzn i kobiet są tak wysokie? To też ci się podoba? Mamy to naśladować? Jeśli nie, to może jednak te kraje nie są tak bardzo "normalne" i w ogóle kryterium "normalności" nie ma sensu?
zaldbag
2016-03-18 10:28:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co chciałeś osiągnąć pisząc o Korei Płn. i Chinach pomijając pozostałe 120 państw, głównie zachodnich? Czasy się zmieniają. Dzisiaj każdy normalny kraj dopuszcza aborcję. Nie wiem po co zmuszać kobiety chcące zrobić aborcje do wyjazdu do Czech, Niemiec, Szwecji, Słowacji czy na Ukrainę albo lot do Anglii w celu przerwania niechcianej ciąży. Widzisz jakiś sens?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0