lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czemu więc tylko 500?? 1500 dało by 3x tyle Pani Premier!!!
poczekalnia
Dodano: 15.03.2016, 17:11:45   przez: Michal_Szczecin
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 12  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Michal_Szczecin
2016-03-15 17:34:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
gajcy ... rece opadaja .... SKĄD rząd bierze te pieniądze ?

ambroszp
2016-03-15 20:07:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
PiS i lewackie w którym miejscu? Ale ogólnie to dobry pomysł, jednak powinno to być raczej odliczane od podatku bo wtedy zachęcało by się ludzi do pracy. A tak zorbę sobie piętkę dzieci i po co robić.

marcinek235
2016-03-15 20:53:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak samo lewacy tłumacza czemu trzeba dawać zasiłki imigrantom.

Tropiciel11
2016-03-15 19:50:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2016-03-15 19:22:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Greg199
2016-03-15 20:24:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie o to chodzi. O tym jest ten artykuł.

koreperytor12
2016-03-15 19:21:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogerwiocha
2016-03-15 19:19:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
może patrzysz przez swoją patologię, ale NORMALNYM rodzinom to pomoże :)

marcinek235
2016-03-15 20:54:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
A nie lepiej obniżyć podatki. 22 mld to akurat polowa wpływów z PIT-u.

mikojan321
2016-03-15 19:03:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2016-03-15 17:20:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
lewacka logika?tak mówią...no ale jak mówią to mówią...do rzeczy..jeśli rodzina dostanie 500 zł i kupi za to ubranka(made in prcw 90%)to napędza naszą gospodarkę czy prc tzn Chin?

polkowski
2016-03-15 17:39:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
Cześć głąbie . Znowu się mylisz , to tak jak z zapalniczkami , kupuje się po 8 groszy od Chińczyków a sprzedaje po 2,5 zł . I od 2,5 płaci się podatki . Albo ubrania po 2 zł/szt od Chińczyka hurtem kontener, sprzedaje się po 50 zł/szt , ze dwa razy jeszcze przejdą przez second hand i wysyła się do Nigerii za kilka dolarów/kg. I ile tu tego zysku dla Chińczyka jak cały obrót jest w polskich sklepach? Tak wygląda handel. Dlatego gubisz się w poglądach w realnym świecie bazując na prymitywnym i płytkim postrzeganiu świata.

Antykamera
2016-03-15 17:48:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
polkowski jednak ty jestes glab ,jak kupie samochod mercedesa w polsce za 2000 a sprzedam za 5000 to czyja gospodarke napedzam ? yyyyyy polska wedlug ciebie bo go sprzedalem za 5000 a wyprodukowanie jego to gratis bylo i niemiec nic nie zarobil ? juz wiem dlaczego idioci maja takie poparcie,Polkowski to tylko posrednicy zarabiaja,

Greg199
2016-03-15 18:55:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
Antykamera.("jak kupie samochod mercedesa w Polsce" błąd? czy miało być w Niemczech?)jeżeli Ty jako osoba fizyczna sprzedajesz drugiej osobie fizycznej samochód to musisz zapłacić podatek PCC.Państwo swoje ściągnie, więc napędzasz niemiecką gospodarkę i zarobi polski SP. Gdyby w Polsce byłyby produkowane polskie samochody to napędzalibyśmy polską gospodarkę, ale o dziwo nic konkretnego nie produkujemy. Polkowski dobrze pisze. Bo przede wszystkim opisuje on jak wygląda handel w sklepach. Od każdej sprzedanej zapalniczki za 2,50 jest naliczany vat.

Antykamera
2016-03-15 19:23:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
greg panstwo daje 500 ty kupujesz zapalniczki i obracasz nimi ,odprowadzasz podatek od obrotu i zarobku,zarabiasz fajnie o dziwo i panstwo zarabia bo ty placisz podatek tylko kto zasponsorowal ci te zapalniczki ? pewnie szydlo wyjela i ci dala zebys mogl podatek placic obracajac moimi,pieniedzmi a skad szydlo ma taka kase hm zastanowmy sie pewnie przezio oszczedzal i je daj ludzie mmatma i ekonomia sie klania ,NIE MA NIC ZA DARMO to my wszyscy placimy rekoma tych przedstawicieli

Greg199
2016-03-15 19:55:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tu nie ma mowy o kasie z budżetu które szydło mi wyjęła. Tylko o wzroście PKB i rozwoju gospodarki. Państwo inwestuje w polską rodzinę. Dostaje zwrot części kasy z podatków i otrzymuje "produkt" dziecko. Polskie rodziny mając więcej kasy chętniej chodzą do sklepu i wydają. To zwiększa popyt i pozytywnie wpływa na gospodarkę, zwiększając przy tym PKB. Im lepiej powodzi się gospodarce tym lepiej dla państwa bo również z tego będzie czerpało zyski. 500+ to "inwestycja" która się nie zwróci państwu, ale do rozwoju gospodarki się przyczyni.

marcinek235
2016-03-15 20:59:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie sobie ją dodrukowała. Jak nie rozumiesz, ze państwo nie ma swoich pieniędzy, tylko nasze to jak z tobą dyskutować. Nie lepiej mniej zabierać, a nie zabrać i oddać z potraceniem dla urzędasów. Na każde 500 zł trzeba dołożyć 10 zł za obsługę tego programu.

Greg199
2016-03-15 21:24:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
marcinek - bystrzaku, skoro piszę że część kasy wróci do państwa za pomocą podatków to chyba znaczy że nie jest ze mną tak źle. Za to Wy nie potraficie przeczytać prostego wycinka artykułu i rzeczowo się do niego odnieść. Macie problem ze zrozumieniem tekstu i tu jest problem do dyskusji. Wskaż mi gdzie mówię nieprawdę? Gdyby ta zapomoga polegała na obniżeniu podatków to teraz byśmy o niej dyskutowali, ale mamy to w takiej formie i o tym dyskutujemy.

marcinek235
2016-03-15 21:39:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Istne perpetum mobile. W podobny sposób lewaki tłumaczą czemu trzeba dawać zasiłki imigrantom. Pewnie pozostawienie tych 22 mld w kieszeni ludzi by nie napędziło gospodarki, a tak państwo skosi dla siebie 10 zł. Jeśli ty nie rozumiesz czemu to jest głupi pomysł, to już twój problem. To jest drogi i nie efektywny program po prostu i nie rozwiąże on żadnego problemu, który ma rozwiązać.

Greg199
2016-03-15 23:39:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście że rozwiązanie o którym piszesz przyniosłoby takie same zyski dla gospodarki co 500+. Ja nie jestem przeciwnikiem ulg podatkowych i nigdy nie byłem. Ma to wiele korzyści i nie da się tego zaprzeczyć. Ale uważam też że ciągłe marudzenie "bo można było inaczej, bo patologia dostanie itp" też nie poprawi sytuacji. Przyglądam się temu co zaoferował rząd i sam jestem ciekawy jak wpłynie to na Polskę i Polaków. Nie zakładam z góry porażki i myślę że najprędzej za 2 lata będzie można powiedzieć czy miałeś rację czy nie.

gajcy
2016-03-15 17:19:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
Ogolnie masz racje.. Zgadzam sie z toba , to lewicowe podejscie , ale biorac pod uwage poprzednie rzady , to ten ruch moze poprawić i przyspieszyć rozwój , bo duza kasa wroci do spoleczenstwa, za tamtej władzy co wpadło do budrzetu znikało .. Ten ruch mozna rozpatrywać tylko w kontekście ruchów poprzedniej władzy , i nie mozna go porównywać z "normalna kapitalistyczna prawicowa " gospodarka... Do tej pory wiekszosc pieniedzy była drenowana za granice, teraz teoretycznie ma trafić do polakow .

Antykamera
2016-03-15 17:23:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
gajcy tez bede taki uprzejmy,ze twoja kase rozdam dla dzieci,co ty na to?Identycznie rzad robi ty wplacasz ,oni rozdaja, a przeciez za posrednictwo ty zaplacisz.

marcinek235
2016-03-15 17:28:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja będę lepszy. Gajcy wyślij mi 510 zł, a ja ci odeśle 500 i wydaj to na zakupy.

Michal_Szczecin
2016-03-15 17:34:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
gajcy ... rece opadaja .... SKĄD rząd bierze te pieniądze ?

amblin
2016-03-15 17:42:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
wg większość ciemnych pisiorów z drukarni
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Kibice krótko...
  •  Religia to opium dla ludu ?
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 59Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0