Przyszła kolej na regulacje unijne w kwestii natężeń stuku - puku kół wagonów kolejowych
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Dobryniga
2016-10-11 23:20:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
A czy komisji eu nie przeszkadza to że Angela ma śniadego chłopaka,modela??? Poczytajcie w necie .arabski ogień w niemieckim piecu bucha
wiocha1984
2016-10-11 21:50:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
na tym polega sens "dostosowywania" krajów skolonizowanych. Ludzkość już dawno wymysliła koło , ale niemiecka gospodarka będzie miała okazję poprawić wszystkie koła na "bardziej unijne". Będzie jak z normami czystości spalin dla Audi i Volkswagena. Niczego mądrzejszego spodziewać się nie należy.
ambroszpp
2016-10-11 23:48:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kto Ci powiedział, że tylko niemiecka firma produkuje te kompozytowe wkładki hamulcowe? Ja na szybko poszukałem i co się okazuje, Polska firma FRENOPLAST także produkuje owe wkładki kompozytowe. I to nie jest żadna nowość, bo produkują to od 2002 roku. No ale po co coś sprawdzać jak już się ma z góry ustaloną teorię.
ambroszpp
2016-10-11 23:22:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od co kiedyś tą trasą towarowe jeździły sporadycznie, ostatnio jakby więcej. Do tego jakiś kretyn 2008 roku ministerstwie infrastruktury wpadł na "genialny" pomysł, że trzeba wyciąć wszystkie drzewa w odległości 15 metrów od torów i 4 lata temu u nas poszedł w piz du naturalny ekran dźwiękochłonny.
Klubowa_Mamuska
2016-10-11 23:16:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wiocha1984
2016-10-11 21:43:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
z tego co pamiętam , polskie tablice rejestracyjne "białe" przechodziły dwa - albo trzy - razy lifting, aby ostatecznie mogły odpowiadać normom unijnym. Zwykłe blachy. A co dopiero modernizacja taboru kolejowego. Ho ho ho ... ile to różnej maści cwaniaków pociągnie w swą stronę strumień budżetowej kasy, za złożenie byle podpisu i "pieczuntki" na dokumencie rangi unijnej.
ambroszpp
2016-10-11 23:36:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiocha1984 wątpię żeby unia nam kazała robić takie tablice a nie inne. Bo czemu w Holandii, Francji nie ma takich samych tablic? W końcu prawo unijne obowiązuje wszystkie kraje członkowskie. Jak kupujesz np w Holandii samochód używany to tymczasowo rejestracje możesz sobie nabazgrać markerem i nie mam żadnych odgórnych przepisów jak to ma wyglądać. Doprecyzowane jest tylko jak ma wyglądać Euroband (ten niebieski pasek z gwiazdkami i skrótem nazwy państwa), a za resztę odpowiadają nasi nadgorliwi urzędnicy, którzy później zasłaniają się przepisami UE, których tak naprawdę nie ma.
caleanka
2016-10-11 17:36:28
Ocena: -3(glosow:7)-+
Uwazam ze Polacy powinni wypierd@lac z Europy i wspolnoty...Widac ze nie jestescie europejczykami.
Fenrisek
2016-10-11 20:34:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie rozumiecie najwidoczniej dla czego Niemcy to lobbują. Polska nie jest tak bogatym krajem w przeciwieństwie do naszych sąsiadów aby to zmodernizować. Albo zwolnią pracowników uszczuplą tabor i się dostosują albo dostaną takie kary, że się nie wypłaca. W obu przypadkach Niemcy wyrżną konkurencje i zajmą miejsce Polskich firm. Tak było ze stoczniami. Nam zakazali a swoje dofinansowali i przejęli naszych odbiorców. Łykacie bezrefleksyjnie najgorsze g%%%o byle było z marką UE.
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0