lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 21.01.2017, 11:21:44   przez: slawek153
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 48  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dilajma
2017-01-21 12:12:57
Ocena: 9(glosow:17)-+
Wolałbym darmowe żłobki, przedszkola i leki dla dzieci.

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-29 23:36:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za zabieranie jednemu ,by dawać drugiemu, to za takie czyny mój niegdyś, za czasów gdy byłem jeszcze dzieckiem bohater filmu pt. "Janosik" toważysz ten prawdziwy słusznie został skazany na karę śmierci i powieszony za lewe żebro. Szanowny kolego ja również nie pobieram świadczenia500+, ale w przeciwieństwie do Ciebie dostrzegam złe skutki tegoż programu, bo jak można robić dzieci dla pieniędzy? -To z moralnego punktu widzenia, a ekonomicznego to oznacza, że nasze domowe budżety uszczuplą się o podwyższone podatki zawarte w pracy i konsumpcji. Okoł 20mld złotych szacunkowych rocznie n

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-29 23:48:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Należy również pamiętać, że w tym i zatrudnienie dodatkowych 7 tyś. urzędników potrzebnych do obsługi programu. A wracając do poprawienia demografi to te dzieci jak dorosną i zobaczą z jakim długiem publicznym ich zostawiono to wyjadą z Polski tak jak robi to dziś wielu młodych. Czy nie prościej jest zmniejszyć wydatki Państwa na zbędną armię urzędników, uwolnić ludzi od przymusu płacenia na ZUS i zlikwidować podatek dochodowy? W paliwie jak wielu kierowców uciskanych jest wysoką akcyzą i VATem w dodatku. Niech przestaną nas dusić podatkami a sami sobie damy radę bez 500+.

Policov
2017-01-23 06:12:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mówicie o głodnych dzieciach? Wystarczy nie dawać na "związki wyznaniowe" i będzie kasa na stołówki w szkołach, a dzieci przestaną chodzić głodne.

Policov
2017-01-23 06:08:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzka głupota jest nieskończona. Już mi się nie chce tłumaczyć głupoty tego człowieka i idiotyzmu programu 500+, który swoją drogą zaraz się skończy, bo i tak nie dociera do ograniczonych umysłowo. Większa dzietność nierobów z patologii nie zapewni ci emerytury, głupcze, bo oni nadal nie będą pracowali na niczyją emeryturę tylko będą żyli z zasiłków, na które składają się pracujący ludzie. A jako przedsiębiorca, daj podwyżki pracownikom i nie strasz zwolnieniami kobiet za ciążę.

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-29 23:57:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Częściowo się z Tobą zgodzę odnośnie programu 500+. Natomiast co do stwierdzenia przez Ciebie, że przedsiębiorcy są skąpi to ja mam taką propozycję byś zerknął sobie do kalkulatora płacowego pracodawcy i zobaczył ile na prawdę pracodawca płaci dla pracownika, bo chyba nie jest winą przedsiębiorcy to, że pracownik otrzymuje tylko kwotę NETTO nieprawdaż?

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-30 00:00:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ach byłbym zapomniał pamiętaj, że przeciętna kobieta jakich jest większość zarabia netto równowartość składki na ZUS zabranej z wypłaty jej męża.

wiech1
2017-01-22 07:28:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dwa lata temu (nie mam danych z prze roku) co najmniej 1 500 000 polskich dzieci było notorycznie niedożywionych. Dziś to 150 000. Tylko z tego powodu warto.

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-30 00:05:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakiś Ty naiwny, a w jakich rodzinach zazwyczaj były niedożywione? Patologicznych- jak myślisz na co szły pieniądze na jedzenie dla dzieci? Wątpię by dzieci z tych rodzin skorzystały coś z tego programu?

sziwka
2017-01-22 02:30:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
będzie tak że 500+ tak samo jak darmowe studia doprowadzą jeszcze do większego rozkładu państwa. Najpierw trzeba znaleźć receptę żeby ludzie nie uciekali z kraju a później motywować ich do rozmnażania. W obecnej sytuacji będzie tak że z naszych podatków będziemy wspierać patologię oraz osoby który po skończeniu w większości darmowej dziennej uczelni wyjadą na zachód. Wszystkie te zabiegi sa doraźne i nie załatwiają problemu. Pis chciał się tylko dobrać do władzy przez ambicję małego człowieczka. Pomysłu na państwo tak samo jak w przypadku PO wciąż nie ma. Są za to misiewicze i nagrody....

umcyk_tada
2017-01-21 19:45:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gdyby ludzie w Polsce zarabiali u przedsiębiorców jak w cywilizowanych krajach to nawet nie trzeba było by tego 500.

muchomorro
2017-01-21 19:44:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Boszzz. Co za frajer.

lodazajeansy
2017-01-21 18:44:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
500 zł na utrzymanie dziecka to smieszna kwota i na pewno nie zachęci ludzi do założenia rodziny. Dużym problemem Polaków jest ich zła sytuacja mieszkaniowa wynajem mieszkania to 2200zł, kredyt też jest obarczony dużym ryzykiem życiowym i kosztem. No i dochodzą niskie zarobki spowodowane dużymi kosztami pracy w stosunku do siły nabywczej złotówki. Do tego brakuje przedszkoli co jest naprawdę sporym utrudnieniem bo matka dziecka jest wykluczona z rynku pracy na długi okres, ktoś musi zająć się dzieckiem a babcie w dzisiejszych czasach pracują żadne 500+ nie rozwiąże problemu niskiej dzietności

cozakraj7
2017-01-21 21:37:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozwiązać na pewno nie rozwiąże, bo mamy naprawdę wielki problem z przyrostem naturalnym (chociaż na zachodzie jest on jeszcze większy jeśli nie liczy się rodzin muzułmańskich), ale zwiększona dzietność jest już zauważalna więc może przynajmniej coś drgnie w kierunku wyżu demograficznego. Wielu kobietom bardziej opłaca się urodzić dziecko i dostać na nie 500 złote niż iść na kasę do sklepu dostać 1300 bez żadnych świadczeń i z 800 zł oddać opiekunce. Co ciekawe mimo programu 500+ bezrobocie również spada.

lodazajeansy
2017-01-21 23:59:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
kto na kasie zarabia 1300zł? jak robią za tyle to dają się wykorzystywać bo normalnie to zarabiają do 1800zł netto ale może to zależy od regionu. Nie lepiej by było jakby tak kasjerka poszła do pracy i posłała swoje dziecko do przedszkola? zamiast wydawać 20 mld na 500+ nie lepiej wydać 30 na przedszkola?. Jest to bardziej zdrowe społecznie. 500+ dostaje sie na dziecko do 18 roku życia a co pózniej jak dzieci bedą dorosłe? skąd ta kobieta będzie czerpać dochód? ja bym takiej osoby nie zatrudnił po 20 lata przerwy a nie wiadomo jak będzie wyglądać rynek pracy za 20 lat dziś znalezienie pracy...

lodazajeansy
2017-01-22 00:00:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie jest problem ale co będzie w przyszłości?

Krzysmro
2017-01-21 17:39:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po pierwsze 500+ powinno być zwrotem z podatków, dzięki czemu dostają ci co pracują a nie banda nierobów i meneli. Po drugie z wypłaty co miesiąc zabierają mi na składkę emerytalną, więc dlaczego ktoś ma na mnie pracować, gdzie są moje pieniądze!!!

mariusz304
2017-01-21 17:08:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
KAPITALISTO! ile płacisz swoim ROBOLOM?

absur
2017-01-21 16:43:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przepraszam a jak ten program ma zachęcić do "zaplanowania" kolejnego, czyli czwartego dziecka jeżeli jesteśmy z żoną już po 40. W moim przypadku pieniądze nie wpłynął na decyzję.

jacan
2017-01-21 15:34:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
A skąd się tobie ubzdurało że czyjeś dzieci maja pracować na moją emeryturę, każdy pracujący odprowadza składki i sam zbiera na swoją emeryturę, a zamiast 500+ lepsza by była większa kwota zwolnienia od podatku, przedszkola i żłobki darmowe a nie sponsorowanie nierzadko patologi.

slawek153
2017-01-21 16:35:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Spadki demograficzne są zbyt duże i 500+ jest koniecznością nieuniknioną, u mnie kiedy jak ja chodziłem do szkoły było po 30 lub 40 do 60 osób w klasie a przed 500+ jedna osoba w klasie, lub zero. Jak by nie 500+ za jakiś czas, za kilka lat ten niż trzeba by było czymś uzupełnić np. imigrantami, czy tego byś chciał?

tokarz
2017-01-21 17:14:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
slawek, czy ja dobrze widzę? 60 (!!!) osób w klasie??? to gdzie ty do szkoły chodziłeś? w Chinach?

slawek153
2017-01-21 18:38:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak 60 osób z jednego rocznika w klasie liczone na dwie klasy na a i b

marcinek235
2017-01-21 18:40:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
A wiesz dzięki czemu wtedy był taki przyrost. Jak się dowiesz, to zrozumiesz czemu 500+ jest poronionym pomysłem.

adawid83
2017-01-21 18:59:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Twoje składki są wydawane a nie zbierane na konto. To jaką emeryturę dostaniesz, zależy od kondycji finansowej państwa w przyszłości. I skończcie wiązanie 500+ z patologią. I nie, nie głosowałem na Pis.

slawek153
2017-01-21 19:18:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dokładnie tak pieniądze z ZUS są wydawane na bieżąco na poczet teraźniejszych emerytur, nigdy nie były, nie są gromadzone na koncie osoby opłacającej składki.

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-30 00:15:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jacan przykro mi ale musisz się z tego letargu obudzić... Jak to powiedział Robert Gwiazdowski który był Prezesem Rady Nadzorczej ZUS ,, Ja wiem co tam jest(w ZUSie)... Tam nic nie ma. Instytucja ta jest bankrutem. Do wypłat bierzących rent i emerytur dopłaca się z innych podatków.

slowik11
2017-01-21 14:57:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
To jest święta prawda, ludzie maja pieniądze, a to napędza rynek, poza tym chodzi o dzieci nic nie usprawiedliwia tego by w XXI w w takim kraju jak Polska dzieci były głodne, NIC.

marcinek235
2017-01-21 16:17:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
A nie lepiej dać ludziom ich własne pieniądze poprzez obniżkę podatków, a tak utrzymujemy 7-8 tys kolejnych urzędników.

m_a_c_i_e_k_85
2017-01-30 00:18:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie

waniasor
2017-01-21 14:36:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
Popieram wolę żeby było dużo dzieci bo to jest przyszłości narodu , a nie czarny ciapaty analfabeta który żyje na socjalu w imię religii :-) :-) :-)

magwies
2017-01-21 13:45:40
Ocena: 6(glosow:8)-+
"nie będzie komu pracować na nasze emerytury"-przepraszam że się nie zgodzę-na nasze emerytury i tak nie będzie komu pracować.Może n jestem niespełna rozumu-ale pobierając 500+ w pełnej wysokości przeciwny jestem tego typu programom-przysłowie jest takie"nie daje się ryby,daje się wędkę".takie programy zniechęcają ludzi do minimum inicjatywy>

gruzawik
2017-01-21 13:13:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
Polska się wyludnia, bo kto ma trochę oleju w głowie i ochoty do pracy to wyjeżdża za granicę. pis ratuje więc demografię obniżając poziom edukacji w szkołach, jak zadeklarowała pani minister, do swojego poziomu. jak to zwykle jednak z pisowymi programami to nic nie da, bo jak za mininyzmu poziom nauki języków zachodnich leżał, to gdyby tylko otworzyć granice to mało kto by został, a nadzieja emerytów w dzieciach transferujacych pieniądze z zagranicy a nie w rządowych programach emerytalnych.

amblin
2017-01-21 12:57:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
przedsiębiorca buahahah to znaczy co? puszki i makulaturę zbierasz biznesmenie?

Wysublimowany
2017-01-21 12:46:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kk1234567
2017-01-21 12:40:11
Ocena: 4(glosow:12)-+
moje zdanie jest takie że jest to najgorszy z możliwych programów w takiej postaci. społeczeństwo zamiast przysłowiowej wędki dostało gotowe ryby. ten program jest skazany na porażkę od samego początku.

dilajma
2017-01-21 12:12:57
Ocena: 9(glosow:17)-+
Wolałbym darmowe żłobki, przedszkola i leki dla dzieci.

gruzawik
2017-01-21 12:45:29
Ocena: 4(glosow:8)-+
wyższe zarobki, pewność praw pracowniczych...

wiech1
2017-01-22 07:32:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Do żłobka i przedszkola dzieci chodzą dość krótko, a jeść chcą codziennie. Darmowe leki dla dzieci to byłaby porażka. Już jesteśmy chyba największymi konsumentami tabletek. Jakby nie trzeba było za to płacić, to zamias cukierków niektóre mamy dawałyby tabletki.

saqigar
2017-01-21 12:06:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie otrzymujesz, czyli się nie reprodukujesz. Szukajmy przyczyn problemów, a nie objawów...

maxicoveri
2017-01-21 11:58:27
Ocena: 1(glosow:15)-+
szkoda,że nikt nie pisze ile nas kosztuje te 500 zł.żeby dać 500 trzeba zabrać 700...

Karolu69
2017-01-21 12:46:31
Ocena: -9(glosow:9)-+
1500, albo 2000, nie nie nie to będzie jakieś 2500 w porywach do 3000...

maxicoveri
2017-01-21 14:31:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
już nie długo tak będzie...wzrasta ilość urzędników do obsługi programu 500+ czyli zrównoważy się ilość biorących z dającymi i żeby dać 500 to pracownik będzie musiał dostac 1500zł haha

Karolu69
2017-01-21 14:49:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
A na czym ty dzisiaj jedziesz?

gladius11712
2017-01-21 11:55:49
Ocena: -3(glosow:13)-+
Widać po argumentach jakim jesteś przedsiębiorcą, wiec proszę pana z wisienka na wierzch, zamknij mordę niedouczony kmiocie.

Karolu69
2017-01-21 12:44:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak, twoje argumenty są dużo lepsze

Endriu117
2017-01-21 11:31:57
Ocena: 0(glosow:16)-+
Lepiej by było gdybyś napisał (Sławek153) coś z własnej głowy a nie powtarzał slogany które PiS ci wciska do głowy. Pytanie< a co się stało z pieniędzmi które ludzie odprowadzali do ZUS od swoich pensji przez 30 - 35 lat. Nie wciskaj kitu, że nie zarobili na swoją uczciwą emeryturę. Nie poto pracowali całe życie, żeby dzieci pracowali na ich emerytury.

tokarz
2017-01-21 11:55:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
niedawno wypowiadał się jakiś pisdzielec że dla osób odchodzących na emeryturę po 2030 r planują zrównać wszystkim wysokość emerytury do kwoty zasiłku dla bezrobotnych, bez względu na wysokość odprowadzanych składek .... zayebista zmiana :D :D :D

marcinek235
2017-01-21 12:00:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
I po co pracować.

martin987
2017-01-21 11:30:35
Ocena: 0(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-21 11:54:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
O gigantyczne ilość 27 tyś rocznie.

jw12
2017-01-21 11:28:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
i tak, nastepna pseudo- władza, to odbierze ! i tyle w temacie

Karolu69
2017-01-21 12:43:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz. Przez takich szczekaczy, jak ty, ludzie w to wierzą

Policov
2017-01-23 06:16:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nikt niczego nie odbierze, 500+ jest już w ustawie ograniczone czasowo i zaraz się skończy.

zawisza82
2017-01-21 11:24:14
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zgadzam się z Tobą :)

slawek153
2017-01-21 11:37:49
Ocena: -2(glosow:20)-+
Niektórzy twierdzą że to obciąży budżet Państwa i Przedsiębiorców... Bzdura, te pieniądze jeszcze szybciej wrócą do budżetu, dlatego się zwiększa popyt i konsumpcja, a tym zyski dla skarbu Państwa, tak jak efekt jojo lub bumerang. Przedsiębiorcy też na tym skorzystają bo zwiększa im się rynek zbytu, a tym dochody.

tokarz
2017-01-21 11:51:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
slawek, ty na prawdę wierzysz w to co tu wypisujesz?????

marcinek235
2017-01-21 11:56:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
25 mld zł rocznie w ogóle nie obciąża budżetu.

tokarz
2017-01-21 12:04:37
Ocena: 3(glosow:13)-+
nie no co ty, to jest długoterminowa inwestycja .... z ujemną stopą zwrotu :D :D :D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bo padało...
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Kibice krótko...
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 77Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0