lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Aczkolwiek w pewnym sensie Opozycja znowu została rozegrana przez Pis
poczekalnia
Dodano: 09.03.2017, 17:06:09   przez: Taki_Jakis
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 18  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cozakraj7
2017-03-09 17:46:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bardzo dobrze dla Polski. Wracający Tusk do Naszej polityki byłby problemem, bo kłamać umie jak nikt inny i może po raz trzeci zmanipulowałby ludzi. Teraz śmiało można powiedzieć, że PiS ma drugą kadencję w kieszeni przy takich opozycjonistach jak Pierdu czy Schetyna to musieliby wielokrotnie potrącić samochodem 'feministkę z LGTB, która jest w ciąży i właśnie biegła na nielegalny zabieg aborcji'.

diabelek71
2017-03-09 21:02:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Antytusk
2017-03-09 17:50:55
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cozakraj7
2017-03-09 17:46:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bardzo dobrze dla Polski. Wracający Tusk do Naszej polityki byłby problemem, bo kłamać umie jak nikt inny i może po raz trzeci zmanipulowałby ludzi. Teraz śmiało można powiedzieć, że PiS ma drugą kadencję w kieszeni przy takich opozycjonistach jak Pierdu czy Schetyna to musieliby wielokrotnie potrącić samochodem 'feministkę z LGTB, która jest w ciąży i właśnie biegła na nielegalny zabieg aborcji'.

Gorilla1984
2017-03-09 20:36:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzisz jaki jesteś przenikliwy. A kapiszon tego nie rozumie.......

S221
2017-03-09 17:39:39
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nawet Orban ma PiS i kaczora w doooooopie

kowala27
2017-03-09 17:37:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jak to z imbecylami trolami pisuarowymi, Tusk wygrał ale oczywiście opozycja została rozegrana przez PIS. Kretyni nigdy się nie przyznają do porażki...

piyoter
2017-03-09 17:30:33
Ocena: 1(glosow:11)-+
Porazka opozycji? Tusk wybrany. Schetyna ma spokój. Kret partyjny wywalony z PO i z frakcji. Czego platforma moze chciec wiecej?

crikcrak
2017-03-09 17:33:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
cos sie zmienilo? Bo nie rozumiem z czego sie cieszysz

Taki_Jakis
2017-03-09 17:38:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak, na dłużą metę to ich porażka. Jak myślisz co powie PO? "Pis nie popierał Polaka i ma za swoje" "Nie popierali stabilności" Problem w tym, że Pis popierał Polaka tylko innego, a oni go jeszcze wywalili z partii. Kolejna sprawa to postać DT na tym stanowisku, powoduje stabilność. Tylko, że Unia nie potrzebuje stabilności, potrzebuje reform.

crikcrak
2017-03-09 17:43:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
jaka stabilnosc? Przeciez on nic nie moze i za nic nie odpowiada.To było bez znaczenia czy bedzie to tusk,Wolski,czy ktokolwiek inny:)

Taki_Jakis
2017-03-09 17:44:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Stabilność w nie robieniu niczego :D

Gorilla1984
2017-03-09 17:20:36
Ocena: 1(glosow:15)-+
I co PIS-owskie niedoroby?

crikcrak
2017-03-09 17:27:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
o siema ,miekkim hooyem robiony:)

kowala27
2017-03-09 17:39:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
PISowskie niedoroby i tak twierdzą że to porażka opozycji :-) Konkretny ubaw z przyglupow jest :-)

Taki_Jakis
2017-03-09 17:41:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Człowieku, za rok czy dwa to wyjdzie. XD Niech tylko Tusk coś odstawi, to zobaczysz jak to dobrze że Pis się odciął a kto go popiera? Opozycja.

kowala27
2017-03-09 19:27:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taki jakiś zażyj psychotropy bo coś ci się poyebało z lekka.

Taki_Jakis
2017-03-09 19:35:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może powiesz że to dobry wybór? DT czy JSW czy może ktoś inny to zły wybór. Prawda jest taka, że stabilność UE o której tak każdy mówi to nic innego jak udawanie że nie ma problemów i szukanie tematów zastępczych. Wiecznie tak nie będzie. I część win spadnie na DT, a pis wtedy powie że nic z nim wspólnego nie mieli. To naprawdę żałosne że nie widzicie krótkowzroczności tej decyzji. UE ma problemów po uszy a teraz wybrano osobę, która gwarantuje utrzymanie tego stanu rzeczy. Jeśli komuś się coś poyebało to pewnym grupą które myślą, że UE ignorując problemy może działać dalej.

Taki_Jakis
2017-03-09 17:11:55
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jeżeli chodzi o politykę międzynarodową to racja, Pis przesadził, ale jeśli chodzi o wewnętrzną to Pis spełnił swoje cele, argument opozycji "nie popieraliście Polaka" upadnie bo popierali i to z PO, i wystarczy w czasie wyborów przypomnieć wypowiedź Tuska "Polskość to nienormalność" i tyle. Będziecie minusować ale jak się zastanowicie to tak będzie. A jeśli chodzi o same wybory to moim zdaniem ani DT ani JSW sie nie nadają. DT gwarantuje brak reform, a JSW nie miałby kwalifikacji. UE potrzebny jest mocny reformator.

mysliwy
2017-03-09 17:20:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nie zgodzę się z Tobą do końca, PiS chce się odciąć od Tuska jako polskiego kandydata, dobrze widać, że Tusk się do tego nie nadaje i ewentualne porażki takie jak Brexit i inne idą już na konto Uni, nie Polski. W okresie długoterminowym to pozytywna decyzja PiS. Unia sama go chciała to teraz ma.

Taki_Jakis
2017-03-09 17:24:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
O, zgodzę się tu z Tobą. Problem w tym, że pewne środowiska są krótkowzroczne. Cóż, trzeba obserwować co się dzieje UE, a przykro mi to mówić jako Polak i młody Europejczyk, dzieje się źle.

Gorilla1984
2017-03-09 17:26:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
Może masz rację, ale nie tak prosto o taką osobę. Tego reformatora nie wybierze na pewno PIS. Oni nic nie ociągną, mogą jedynie leżeć na ziemi tłuc głową i krzyczeć " niezgadzam się". A nawiasem mówiąc, czepiając się takich sformuowań jak "Róbta co chceta" czy "Polskość to nienormalność" itp pokazujecie jacy jesteście prymitywni i prostaccy....

Taki_Jakis
2017-03-09 17:34:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moim zdaniem prostakiem jest ten kto użył takiego sformułowania, a użyła go osoba publiczna więc każdy ma prawo to komentować. Racja Pis go nie wybierze przy obecnej UE nikt go nie wybierze. Żeby ktoś taki się pojawił musi się zmienić..jak to określić mentalność UE. Dla nich każdy kto ma inne zdanie jest zły. Unia jest otwarta na wszystko prócz na krytykę, na którą sobie zasłużyła.

de_vall
2017-03-09 17:42:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
typowe zaprzaństwo nie mające znaczenia dla polityki wewnętrznej ale na zewnątrz stawiające nas na pozycji jakiejś republiki bananowej - i tu jest cały problem pisu, oni nie znają świata, ludzi innych drów i możliwości dla nich marzeniem jest jakieś pomieszania korei północnej z wieczną watykańska okupacją
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0