Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Master
ingelpingel
2018-01-07 16:07:11
Ocena: 12(glosow:26)-+
Zapytaj głupcze, niemca, Słowaka lub Litwina. Spotkasz ich w sklepach w Polsce robiących zakupy spożywcze. Zapytaj czy to z tego dobrobytu czy z nudów ? Ale skąd możesz to wiedzieć? Pod Kruszwicą psy ch*jami wodę piją
Piotr58061
2018-01-08 09:38:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tego powodu kraj ten nie wprowadził funta do systemu ERM II.
Piotr58061
2018-01-08 09:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tego powodu kraj ten nie wprowadził funta do systemu ERM II.
Baaaabol84
2018-01-08 07:34:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pisiorski ciemnogrod! Jedz jeden z drugim za granicę i porównaj ceny paliwa jedzenia i już będzie zaskoczenie bo Niemcy mają w przeliczeniu takie same albo niższe.
kawalrafala
2018-01-08 16:28:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Baaaabol84
2018-01-09 18:19:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
I czego ciemnogrod się odzywa jak i tak widzi tylko swoje 500+
Piotr58061
2018-01-07 22:52:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
No i teraz z życia wzięte. Zakładamy, że ktoś zarabia 4000 PLN na rękę.Po wejściu Euro:
otrzyma pensję w/w ok 900 Euro. Za mieszkanie płacił z rachunkami ok 800 PLN = 800 Euro, chleb 3 PLN = 3 Euro, Rata kredytu ok 500 PLN = 500 Euro, nowa pralka ok 1500 PLN = 1500 Euro. ZUS 1100 PLN = 1100 Euro. Paczka Pocztowa 10 PLN = 10 Euro, buty 250 PLN = 250 Euro. Usługi każde 1PLN = 1 Euro. Teoretycznie przetrwa ten, co nie ma kredytów. Domy i mieszkania będą kosztowały grosze bo każdy będzie je sprzedawał aby przeżyć, mieć na życie.
kawalrafala
2018-01-07 21:47:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2018-01-07 21:08:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
koreperytor12
2018-01-07 17:53:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
chlewnia666
2018-01-07 17:09:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
zmieni się tylko waluta. Tak samo w Grecji, na Słowacji itd.
poczta-wiocha
2018-01-07 17:07:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
co za głupota, pewnie nie pamiętasz ale kiedyś było coś takiego jak denominacja. Ówczesny 10.000 złotych zamieniono na dzisiejszą jedną złotówkę. Niby wszystko miało pozostać bez zmian, tylko zamiast 7.000 złotych za loda bambino (70 groszy, które powinny kosztować) płaciło się ponad 1 złotych. Z euro będzie tak samo.
wordeck
2018-01-07 16:30:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Argument jest jeden, najważniejszy (cała reszta jest jego konsekwencją): jednolita stopa procentowa nigdy nie będzie właściwa dla krajów o różnym poziomie rozwoju gospodarczego. Ustalana centralnie, dostosowywana jest zazwyczaj do potrzeb silniejszych gospodarek, a to z kolei powoduje drenaż finansowy słabszych. Bardzo boleśnie przekonali się o tym Grecy. Poza tym, przyjecie euro, to rezygnacja z możliwości kształtowania polityki pieniężnej przez NBP, co - poza argumentami natury niepodległościowej - oznacza praktyczny brak możliwości przeciwdziałania kryzysom przez
wordeck
2018-01-07 16:41:26
Ocena: 6(glosow:6)-+
bank centralny. W takiej sytuacji pozostają wyłącznie narzędzi polityki fiskalnej, a ponieważ mają one dwa źródła finansowania: podatki i kredyt, prowadzą do przeniesienia problemu na kolejny okres, z dodatkowym obciążeniem wyższymi podatkami lub większym długiem (który oznacza również wyższe podatki chwilę później). To jest ścieżka donikąd. Więc jeszcze raz: wspólna waluta = jednolite stopy procentowe ustalane przez EBC, a to służy tylko silnym i długookresowo niszczy słabszych.
ingelpingel
2018-01-07 16:07:11
Ocena: 12(glosow:26)-+
Zapytaj głupcze, niemca, Słowaka lub Litwina. Spotkasz ich w sklepach w Polsce robiących zakupy spożywcze. Zapytaj czy to z tego dobrobytu czy z nudów ? Ale skąd możesz to wiedzieć? Pod Kruszwicą psy ch*jami wodę piją
aaarob
2018-01-07 16:14:12
Ocena: -5(glosow:13)-+
A ty pingiel zapytaj Polaka dlaczego w niemieckim sklepie RTV kupuje, a w Anglii ubrania?
ingelpingel
2018-01-07 16:18:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
no właśnie się zaorałeś arap, jak zawsze z resztą hahah. W Anglii nie ma waluty Euro
ingelpingel
2018-01-07 16:21:56
Ocena: 5(glosow:15)-+
notabene Anglików, zapytaj dlaczego nie przyjęli euro i dlaczego opuszczają eurokołchoz
aaarob
2018-01-07 16:53:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Radian pijaczyno ty nawet niewiesz jaki dziś dzień.Odstaw już te tanie wina
aaarob
2018-01-07 16:55:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Najlepiej usunąć niewygodny komentarz-radian jesteś zerem
Piotr58061
2018-01-07 17:18:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
Bardzo prosto (nie należę tam gdzie myślisz) - opiszę mechanizm.
Pensję zostają przeliczone po kursie EURO - zarabiając 4000 PLN otrzymasz przyjmijmy 1000 Euro.
Ceny nie ulegają zmianie po za oznaczeniem waluty i tak jeśli teraz płacimy za bułkę 1 PLN zapłacimy 1 Euro.
Jeśli chleb kosztuje 3 PLN zapłacisz 3 Euro. Markowe buty za 300 PLN będą kosztowały 300 Euro itd...
Naprawa telefonu - kosztowała 150 PLN, będzie kosztowała 150 Euro. Dlatego w Niemczech ekspertyza z serwisie kosztuje średnio 400 Euro.
piyoter
2018-01-07 17:20:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
No i pyndzeldzndzel jak zwykle, nie zawiódł. Brak wiedzy zastąpił ubeckimi metodami. Tylko ubecję interesowało kto gdzie mieszka, z kim sie spotyka itd... Towarzysz Jenot będzie z ciebie dumny. Byles dla mnie smieciem, od dzisiaj jestes zwykłym gównem.
ingelpingel
2018-01-07 18:09:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
pyioter ty mnie nie zawiodłeś zawsze miałem cie za imbecyla i chama. Dowiodłeś jedynie że masz jajecznicę zamiast mózgu albo najzwyczajniej nasrane i zamieszane. Takie intelektualne DNO
ingelpingel
2018-01-07 18:36:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
@ Piotr58061 Masz rację, zgadzam się z tym w 100% Dokładnie tak było w niemczech w 2002 r. kiedy to przyjęli euro. Wszyscy byli tam delikatnie mówiąc zawiedzeni kiedy obudzili się z "ręką w nocniku"
ingelpingel
2018-01-07 18:39:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
co ty tam kapusiu jeszcze burczysz? Milcz prostaku bo karzę wybatożyć!
Piotr58061
2018-01-07 20:14:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
I nie tylko Niemcy w 2002 ale m.in. Słowacy oraz Austriacy. Kiedyś rozmawiałem z bardzo miłym Panem mieszkańcem Albanii. Niemcy wybronili się z wejścia Euro, potężnym zastrzykiem gotówki o Amerykańskich Żydów. Zasada była prosta - kraj, który upada jest niewypłacalny i nie może płacić emerytury i spłacać wojennych odszkodowań. Dotacja postawiła na nogi Niemcy. Niemcy wywindowali gospodarkę na "kredycie". Niemiecki Bank Federalny pożyczał stał się niejako darczyńcom w pożyczaniu pieniędzy innym państwom UE. Niestety, Islandia doprowadziła do upadku tego banku.
Piotr58061
2018-01-07 20:24:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Islandia wypierniczyła rządzących, napisała nową konstytucję w której m.in. wyrzucono zapis o pożyczaniu pieniędzy z banków innych państw. Efekt jest taki iż nie mają zadłużenia w Niemieckim banku i zadłużają się w swoim banku Narodowym. Niemcy stają powoli niewypłacalni i za karę dostali uchodźców. To tak w ogromnym skrócie. U nas taki zapis w konstytucji stworzył Kwaśniewski - dlatego zapożyczamy się u obcych zamiast w swoim krajowym NBP.
ingelpingel
2018-01-07 21:23:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie każdy o tym wie, nie każdy to rozumie:) wystarczy spojrzeć na wpisy powyżej i współczuć produktom tvn
kawalrafala
2018-01-07 22:12:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2018-01-07 22:13:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2018-01-07 23:23:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2018-01-08 00:16:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2018-01-08 00:18:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2018-01-08 01:10:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Piotr58061
2018-01-08 08:32:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak prywaciarz obniży Wam ceny jak ZUS będzie płacił ok 1100 Euro (teraz ok 1100 PLN) a cena towaru zamieni mu się w Euro i zamiast 30 PLN za część zapłaci 30 Euro za część? Głupia przesyłka kurierska będzie kosztowała ok 20 Euro. Minimalne wynagrodzenie z 1200 PLN wyniesie ok 300 Euro. Czynsz za mieszkanie z rachunkami to tylko ok 500 Euro (obecnie 500 PLN).
Piotr58061
2018-01-08 09:35:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
W 1988 rząd Margaret Thatcher zdecydował się związać funta z marką niemiecką, a w 1990 włączono go do systemu ERM z kursem do niemieckiej marki na poziomie około 2,90 marki za funt. Już w 1992 funt został zmuszony do opuszczenia systemu po tzw. Czarnej Środzie (16 września), kiedy to grupa spekulantów z Georgem Sorosem na czele przeprowadziła spekulacyjny atak na funta, który Sorosowi przyniósł zysk przeszło miliarda dolarów, a funtowi spadek wartości o 25% w ciągu kilku dni.
Wielka Brytania wynegocjowała klauzulę pozwalającą na pozostanie poza strefą euro. Z tego powodu kraj ten nie wprowa
Piotr58061
2018-01-08 09:42:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z tego powodu kraj ten nie wprowadził funta do systemu ERM II.
muchomorro
2018-01-07 21:23:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dokładnie :) Będziemy zarabiać równowartość w Euro, taaa ...
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0