lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 22.07.2018, 09:42:49   przez: amil37
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Peterz
2018-07-22 09:58:03
Ocena: 13(glosow:25)-+
Resortowe dziecko, rodzice karierowicze w PRLu a on pisze o niewoli dosyć komiczne :D. Niewola to była dla Polaków dla nich to było eldorado.

JourneyPL
2018-07-23 07:02:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Lisie masz na myśli wolności w rozkładaniu Polski!?

gruzawik
2018-07-22 15:50:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziś niedziela, admin hemoroida z kasy zluzował, biedronka odetchnęła z ulgą, a razem z nią jej klienci...

gruzawik
2018-07-22 15:17:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
już po mszy?a gdzie nadstawianie drugiego p. dupka... a, przpraszam, policzka?

Krzysztofd55
2018-07-22 11:06:45
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2018-07-22 11:07:54
Ocena: -7(glosow:9)-+
w porównaniu z maciorewiczem, czy brochą powiatową?

Accura
2018-07-22 12:47:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
gruzawik każdy kto stoi za PO albo PIS lub inną partią to wiochmen i idiota, jeśli Krzysztof pisze o Lisie a nie chwali pisu to nie wiem po co takie idiotyczne domysły. Ja przed każdą wstawką muszę napisać jaki mam stosunek do PO PIS i innych debili. Jeśli stoisz za którąś z partii jesteś odmóżdżony.

gruzawik
2018-07-22 13:00:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
stoję za normalnością. akurat pis u władzy, i szczególnie na normalność zawzięty, toteż na nich się wyzywam

gruzawik
2018-07-22 13:39:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
a sądząc po minusach, sklepowe się za internet wzięły, z okazji niedzieli, od rana:)

slowik11
2018-07-22 10:46:34
Ocena: 7(glosow:9)-+
Nasi przodkowie żyli pod zaborami, walczyli i ginęli za kraj, więc nie porównuj pseudo dziennikarzu tych rzeczy bo plujesz im w twarz. PiS PO N i inni nieudacznicy przeminą, a polski naród nie przeminie.

gruzawik
2018-07-22 10:59:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
wy żyjecie pod zaborem watykańskim, i od tej zarazy przodkowie chcieli wybawić kraj też, wieszając biskupów targowickich, a was by się wyrzekli.

lougramm
2018-07-22 10:42:56
Ocena: 11(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

unrealista
2018-07-22 14:43:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
wiadomo - wścieklizna go dopadła

Peterz
2018-07-22 14:46:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
ale to już cienki skowyt lisweek zdycha.

Oliolo
2018-07-22 10:12:57
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZIWK
2018-07-22 11:59:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak się dobrze dobierze leki przeciwdepresyjne i ma dobrego dilera!

Oliolo
2018-07-22 13:48:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

de_vall
2018-07-22 10:00:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czyli Rosjanie ...

Peterz
2018-07-22 09:58:03
Ocena: 13(glosow:25)-+
Resortowe dziecko, rodzice karierowicze w PRLu a on pisze o niewoli dosyć komiczne :D. Niewola to była dla Polaków dla nich to było eldorado.

gruzawik
2018-07-22 10:02:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
masz na mysli kaczyńskich?

Peterz
2018-07-22 10:06:13
Ocena: 2(glosow:12)-+
Mam na myśli lisa. Bo to on jest na tej wstawce.

gruzawik
2018-07-22 10:15:52
Ocena: -5(glosow:9)-+
a gdzie różnica, i kto wyżej zaszedł?

Peterz
2018-07-22 10:21:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
duża, w papierach IPN.... co do kto wyżej zaszedł? A to wina kaczora, że jest sprawnym politykiem czy to, że lis swoimi manipulacjami i prymitywizmem sprowadził poważne pismo do rangi szmatławca pokroju faktu? :D

gordonthompson
2018-07-22 10:21:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
No właśnie, kto?:)

gruzawik
2018-07-22 10:24:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
o cholera, to dziennikarzyna wyżej prezesa, premiera, prezydenta?

gordonthompson
2018-07-22 10:27:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
No właśnie nie, jeden jest szarą eminencją i ma władzę, a drugi pier.doli, że za Stalina i Hitlera było lepiej. To podpada pod "wylewanie się g... na salony". Gdzie Twoje oburzenie? :)

gruzawik
2018-07-22 10:40:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
mieli szczęscie, że mieli na kogo zwalać. lepiej jednak, gdy zamordyzm to nie nasza własna robota... widzisz, a do jaruzela pretensje były:) wiesz, że nie ma gorszej wojny od domowej? a do czego dojdzie, to zobaczymy po wyborach, o ile się odbędą. lepiej chyba ostrzegać, niż być mądrym(też niekoniecznie) po szkodzie?

gordonthompson
2018-07-22 10:46:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zamordyzm? Podobno już wypuścili z dołka tych czterech zwiniętych po ataku na policjantów pod sejmem, z których dwóch(policjantów) zostało uszkodzonych.

gruzawik
2018-07-22 11:02:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
a typa od wypadku szydłowej już uniewinnili? wypuścić, zamknąć, wypuścić, zamknąc... bardzo typowe. a nie ma wniosku o odebranie koncesji tvn? spodziewasz się, że trzeba cicho siedzieć, aż nic już całkiem się nie da zrobić?

gordonthompson
2018-07-22 11:07:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie no, przecież nie siedzą cicho, coś robią. W bagażnikach się do sejmu wwożą. Jakże oni robią...

gruzawik
2018-07-22 11:20:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
skoro normalnie suwerena nie wpuszczają... odpowiedz na pytanie o wypadek. w normalnej demokracji to policja by tą władzę aresztowała. skoro konstytucja gwarantuje im nietykalność, a oni jej nie uznaja, to...

Peterz
2018-07-22 11:24:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
ty się módl by suweren się w końcu nie wk*rwił i nie dopier@olił kijów temu bydłu a potem tym w sejmie za pobłażanie im.

gruzawik
2018-07-22 11:41:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
gdzie ten suweren wspierający obecną władzę? pod monopolowym czy MOPSem?

gordonthompson
2018-07-22 11:46:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wypadek? Pewnie się to jeszcze będzie długo ślimaczyć. Skoro domagamy się odpowiedzi, to odpowiedz gdzie jest Twoje oburzenie na ocenę okupacji, jakoby wtedy było lepiej. Może Lis by chciał żeby zastosować metody Hitlera, będzie lepiej? Na hailujących idiotów jakoś potrafisz się jasno określić. Wpuszczania do sejmu gromad zachowujących się jak małpy(nie mówię tu o politykach, oni już tam są:) ) nie komentuję, marzyłby Ci się lincz na politykach?

Peterz
2018-07-22 11:49:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pracuje, uczy się i generalnie ciężko pracuje na swój byt bo nie dostaje dofinansowania z zewnątrz. I tutaj wychodzi bucostwo charakterystyczne dla ludzi twojego pokroju. Cóż cebula to zawsze cebula nie ważne jak przystrojona ...

gordonthompson
2018-07-22 11:54:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Suweren odpoczywa po pracy, nie to co ci wystający w "protestach", piątek, świątek czy niedziela. Zwolnienia z roboty biorą, czy jak?

gruzawik
2018-07-22 11:56:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
mówisz o niepełnosprawnych? mówię o osądzeniu łamiacych prawo. a sprawa wypadku jest prosta jak drut: kto wyprzedzał? jeździłem w PL na sygnałach, zlituj się, nie pouczaj mnie w tej materii, bo by się chłopaki gorzko usmiali na dyzurze...

Peterz
2018-07-22 12:00:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
śpiewak, tancerz akrobata ... samolotem lata, na sygnałach jeździ, krawaty wiąże usuwa ciążę. Naprawdę ciesz się, że prawo w Polsce nie jest egzekwowane :D.

gordonthompson
2018-07-22 12:01:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Opowiem Ci historię:znajomemy stał na światłach, babka mu wjechała w tył. Przyjechała policja, wzięła go na stronę:"daj spokój, to jest pani prokurator". Dziwisz się? To naiwny jesteś. Domagasz się odpowiedzi, a sam nie odpowiadasz, dziękuję:)

Peterz
2018-07-22 12:03:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
a propos niepełnosprawnych czy naczelna krzykaczka protestu niepełnosprawnych nie startuje z list peło do samorządu ?:D W sumie to smutne robić karierę polityczną na mam "chorom curkę".

gordonthompson
2018-07-22 12:03:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2018-07-22 12:05:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
P.s. Osądzenie, czy ktoś łamie prawo, nie należy do tłumu. Mało tego, tłum należy tym bardziej trzymać z daleka. Tyleś pier.dolił o cywilizowanym społeczeństwie sraty taty, a teraz takie rzeczy piszesz.

Peterz
2018-07-22 12:09:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo cebulanemu kalemu zmienia się jak w kalejdoskopie w zależności od tego czy dupa jest na stołku czy pod stołkiem. :D

gruzawik
2018-07-22 12:15:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
zamiast anomalii będzieswz teraz miał taką normę.

gordonthompson
2018-07-22 12:16:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aleś odpowiedział.

gruzawik
2018-07-22 12:19:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
aha, więc nie może politycznie się zaangazować? bo ma chorą córkę?

Peterz
2018-07-22 12:21:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
a spodziewałeś się jakiejś innej - merytorycznej odpowiedzi. :D Z pustego i Salomon nie naleje ...

Peterz
2018-07-22 12:23:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Może ale jak się gra tylko tym, więcej jak się zmusza dzieciaka do tego by jedynie ugrać i jak najwięcej pokazywać facjatę we szkle ... co widać na YT "mamo odpuść..."

gordonthompson
2018-07-22 12:30:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Peterz, no mimo wszystko się spodziewałem:)

Peterz
2018-07-22 12:41:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
naiwniak :D

gruzawik
2018-07-22 13:02:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
merytoryczna i tak nie dotrze: można kogoś ułaskawić przed wyrokiem?

gordonthompson
2018-07-22 13:11:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
O tym już tu pisałem, nie będę więcej. Nędzna próba. Może masz rację, Twoje słowne akrobacje nie dotrą już chyba, skoro stosowanie norm cywilizowanego społeczeństwa uzależniasz od tego, kogo akurat to dotyczy.

gruzawik
2018-07-22 13:44:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
mua? sobie się przyjrzyj, resortowych dzieci we władzy poszukaj, bo to władza jest na cenzurowanym, występek jakiś ma usprawiedliwiać wbudowanie go w system... na pytania nie odpowiadasz, zmieniasz temat, nie chcesz pojąć, że demokracja to nie goła wiekszość, a pewne zasady, w których owa większość się porusza. przemycanie suwerena porównujesz do psucia państwa... szkoda klawę ścierać, mnie to w sumie wali, nawet do PL na emeryturę nie muszę wracać w sumie... Nowa Zelandia, taka piękna:) a konsekwencje swojej głupoty poniesiesz ty i twoi, głównie, bo reszta też da nogę.

gordonthompson
2018-07-22 13:53:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie odpowiadam? Zwróciłeś mi uwagę - odpowiedziałem. Mylisz się sądząc, że przykład pani prokurator jest odosobniony, napatrzyłem się na środowisko adwokackie i okolice. No i generalnie z Twojego pisania teraz wyynika, że receptą na łamanie demokracji jest napuszczenie gawiedzi na - to jednak ma znaczenie - demokratycznie wybrany rząd, policja niedobra bo nie wpuszcza. Nieźle:) A rozmowy na wiocha to dla mnie czysta rozrywka. Niskich lotów, fakt, ale i od szachów czasem trzeba odpocząć.

gruzawik
2018-07-22 14:14:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładniej: gawiedź to ma wszystko w poważaniu, byle socjal był, a fakt demokratycznego wyboru nie przesłania demontażu demokracji. górnicy za po to też gawiedź była? można kogoś ułaskawic przed wyrokiem? mozna niepublikować wyroku TK? odpowiedz. wolę brydża:)

gordonthompson
2018-07-22 14:52:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proszę: Gawiedź sprzed sejmu szarpała się z policją, jakoś tego w poważaniu nie mieli. Górnicy? Jeśli o Wujka chodzi, to komunistyczny reżim był. Dalej: Jeśli prawo jest tak skonstruowane, że pozwala na różne interpretacje, to można. Zresztą często prawo nie jest jednoznaczne, zgadnij, czy to celowe? Więc:czy jest to zgodne z prawem? Jest. Czy jest to etyczne? Niekoniecznie. Twoja kolej na odpowiedzi,pytania znajdziesz powyżej:)

gruzawik
2018-07-22 15:19:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
prawo pozwala na ułaskawienie przed skazaniem? g.d.z.i.e. w Ghanie, być moze.

gordonthompson
2018-07-22 15:55:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pisałem tu już, nie jest określone ani w Konstytucji, ani w kpk w którym momencie ma nastąpić ułaskawienie, co pozwala przypuszczać że może nastąpić na każdym etapie postępowania. I to ja unikam odpowiedzi.

gruzawik
2018-07-22 18:41:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
najpierw trzeba być skazanym. tak jest napisane. czytaty, pisaty...

gruzawik
2018-07-22 18:48:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
proponuję więcu uzycie mózgu: źeby ułaskawić, to trzeba mieć z czego, czyli musi byc wyrok. inaczej ułaskawienie jednego końcxzy postępowanie, chocby śledzcze wobec osób nieobjetych. oznacza zakaz śledztwa. to nie to samo. tak jak instytucja swiadka koronnego nie oznacza, że innych puscimy do domu.

Peterz
2018-07-22 21:09:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wzgląd na literalne brzmienie 139 Konstytucji RP wskazuje, że jak najbardziej można ułaskawić osobę skazaną nieprawomocnym wyrokiem, aczkolwiek nie powinno się tego robić z uwagi na wskazaną w art. 10 Konstytucji zasadę trójpodziału władz. Specjalnie dziurawe skonstruowanie konstytucji to miecz obosieczny :D.

gordonthompson
2018-07-22 09:57:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
Lis :D

gruzawik
2018-07-22 10:04:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
kaczyński :D

psykopunkz69
2018-07-22 09:55:36
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jaka opozycja, taki autorytet. Jakim trzeba być spie.....nym umysłowo, żeby twierdzić, że za Hitlera, czy Stalina było lepiej, no ku...

de_vall
2018-07-22 10:04:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pożyjemy zobaczymy. Różnie bywało w historii a taki Pol Pot zawstydził Hitlera czy Stalina.

Peterz
2018-07-22 10:07:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
No za stalina służyli jego bliscy więc wspomina mocodawców rodzinnych :D.

gruzawik
2018-07-22 10:16:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
znaczy, tow. Rajmund?

Peterz
2018-07-22 10:25:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
może "Bolek" ... różnica jest tylko taka, że na Bolka są papiery na kaczory nie bardzo ;D. Zresztą w pompie mam bronienie kaczorów nie podobają mi się ich niektóre działania. Cieszę się, że jesteś uczulony na kariery i metryki komunistyczne. Zatem popierasz wywalenie ich z przestrzeni publicznej tj polityki, mediów i sądownictwa?

Peterz
2018-07-22 10:26:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
konkrety kolego :D wpisz nr akt świadczące o tym, że kaczory i ich rodzice byli funkcjonariuszami PRL. :D

gruzawik
2018-07-22 10:44:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
spali słodko do południa, opozycjoniści tak zwani... a i willę tato za stawianie się komunie pewno dostał od sekretarza.

gruzawik
2018-07-22 10:45:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
oczywiście, od piotrowicza poczynając.

Peterz
2018-07-22 10:52:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
To Andrzej Rzepliński, Tomasz Nowak, poseł PO, Zbigniew Pawłowicz, senator PO, Marek Konopka, senator PO, Michał Boni, doradca premiera Tuska, Stanisław Jałowiecki, eurodeputowany PO, Andrzej Olechowski, współtwórca PO i do dziś jej członek, Iwona Śledzińska-Katarasińska, posłanka PO, Kazimierz Kutz, poseł PO, Zbigniew Ćwiąkalski, minister sprawiedliwości i prokurator generalny w rządzie Donalda Tuska, Barbara Kudrycka, minister nauki i szkolnictwa wyższego w rządzie Donalda Tuska, Marian Czerwiński, poseł PO, Leszek Korzeniowski, poseł PO, Miron Sycz, poseł PO, Bożena Sławiak, posłanka PO, G

Peterz
2018-07-22 10:54:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
lista jest bardzo długa :D. Ps: Cóż jedni spali drugich motorówką przywozili jeszcze inni byli dwukrotnie w PZPR :D. Bądźmy konsekwentni w krytyce. :D

gruzawik
2018-07-22 11:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
wypada zacząć od aktualnych, nie historycznych. przeszkadzają ci byli, ale aktualni już nie... znamienne.

Peterz
2018-07-22 11:53:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież są aktywni :D Siedzą w sejmie, senacie i euro parlamencie.

gruzawik
2018-07-22 11:58:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak wszystkich to wszystkich, zobaczymy, kto zostanie. jarek, jako p[omiot rajmunda pierwszy:)

Peterz
2018-07-22 12:12:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam nadzieję, że wszyscy uwikłani pójdą won. Cieszę się że znalazłeś tyle samozaparcia by porzucić sympatie polityczne i poprzeć reformy sądownictwa prowadzące do oczyszczenia środowiska z złogów komunizmu :D.

gruzawik
2018-07-22 13:03:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie masz co się cieszyć, bo ty nie znalazłeś. i zacznij od góry, piotrowicz oczyszczający ze złogów komunizmu... Bareja by nie wymyslił:) gratulacje.

Peterz
2018-07-22 13:10:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aż strach pomyśleć co robisz z zdjęciem piotrowicza kiedy sam siedzisz w domu.

gruzawik
2018-07-22 15:39:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
wolisz nie wiedzieć... możesz przesłać swoje?
Potem kobieta nie używająca lusterek.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:13:54   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (61) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0