lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A wielu nadal wierzy w dobrą zmianę
poczekalnia
Dodano: 26.06.2019, 06:31:29   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 94  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
nissin
2019-06-26 08:44:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
"Wzrost cen w Polsce w 2019 r. to dopiero początek? Apogeum w I kw. 2020 r. Wpływ na to mają mieć m.in.planowane uwolnienia cen energii dla przedsiębiorstw, wyższa dynamika cen żywności oraz wprowadzenia podatku handlowego." - money.pl/10.06.2019

caleanka
2019-06-26 18:45:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Wybrali PiS i są szczęśliwi. Tu niemal wszyscy popierają dobrą zmianę. Wieś, w której prawie wszyscy wybrali PiS i Andrzeja Dudę ocenia rządy Prawa i Sprawiedliwości. Życie w Kuleszach Kościelnych toczy się własnym rytmem. Tu niemal wszyscy z dumą oznajmiają, że właśnie u nich we wsi Andrzej Duda zdobył największe poparcie w całym, "wstającym z kolan". Tu sukces PiS mierzy się w koszykach pełnych zakupów, co stało się możliwe dzięki programowi 500 plus. kraju. I nie mogą się doczekać zapowiadanej wizyty prezydenta w Kuleszach." - natemat.pl

nissin
2019-06-26 12:34:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Skokowy wzrost cen żywności w Polsce. Warzywa drożeją nawet o ponad 250 proc. Hurtowa cena kapusty jest obecnie o 289 proc. wyższa niż rok temu, za cebulę płaci się 247 proc. więcej. Cena kilograma ziemniaków wzrosła z ok. 80 gr za 1 kg w połowie czerwca ub.r. do około 2,54 zł obecnie. Efekt: polski obiad typu schabowy z ziemniakami i kapustą kosztuje o ponad 30 proc. więcej niż rok temu." - forsal.pl/17 czerwca 2019

diamondvp
2019-06-26 12:17:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Autorze dawaj te paragony na wiochę

diamondvp
2019-06-26 12:11:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PanKropka
2019-06-26 10:02:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie neguje tego co napisałeś , masz racje ale do takiej prostej sytuacji ze ktos porównuje produkt X z przed roku do cen dzisiejszych mija sie z celem, nie jest wymagana glebsza analiza ekonomiczna zeby wiedziec ze ceny ida w gore. Nie trzeba tego rozbijac na czynniki pierwsze dlaczego czego cena poszla w gore.

kuba19810324
2019-06-26 08:47:07
Ocena: -5(glosow:9)-+
Co pisales o PO-wcach jak podniesli wiek emerytalny?

nissin
2019-06-26 08:44:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
"Wzrost cen w Polsce w 2019 r. to dopiero początek? Apogeum w I kw. 2020 r. Wpływ na to mają mieć m.in.planowane uwolnienia cen energii dla przedsiębiorstw, wyższa dynamika cen żywności oraz wprowadzenia podatku handlowego." - money.pl/10.06.2019

niepamietamloginu
2019-06-26 08:33:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Normalne zachowanie ekonomiczne? Bzdury opowiadasz. Ile lat miałeś w szkole ekonomię? Semestr? Wzrost o poziom inflacji jest normalny, ale nie 40%. Zakładam, o ile to prawda, że paragon był z warzywniaka, bądź za zakupy warzyw i owoców, bo nie mamy przecież 40% inflacji, natomiast fakt jest taki, że art. spożywcze mocno podrożały. Co do samych paragonów. Wytrzymują rok bez problemu. Ostatnio szukałem jednego, w celach reklamacyjnych. Mam nawet sprzed dwóch lat i trzymają się pięknie.

gordonthompson
2019-06-26 08:37:25
Ocena: -3(glosow:7)-+
A nie było czasem problemów z uprawą warzyw i owoców? Takie posty są skierowane do tępych januszy, którzy sobie dopowiedzą, że gdy opozycja dojdzie do władzy, to obniży ceny o te 40%.

PanKropka
2019-06-26 08:44:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
Podam Ci najprostszy przykład zloto.... Sprawdz sobie ceny przez okres 20 lat. W 90% cena zawsze rosla nie byla mniejsza od tej z poprzedniego roku. To samo tyczy sie innych produktow. Beda ceny oczywiscie nieraz niższe ale zawsze cena idzie w gore nie w dol... Naprawde tutaj nie trzeba miec wyższego wykształcenia ekonomicznego aby takie podstawy wiedzieć.

niepamietamloginu
2019-06-26 08:48:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
co masz na myśli pisząc o problemach z uprawą warzyw i owoców? Susza? Powódź? Rolnicy zawsze narzekają, że mają mało. Ja wcale nie twierdzę, że to wina rządu. Znajdź mi gdzie coś takiego napisałem. Przecież cenami (jeszcze) nie sterują. Potwierdzam jednakowoż fakt, że w porównaniu z latami ubiegłymi wzrost cen jest nieproporcjonalnie duży. A ceny ustalają sklepy, które ze względu na nowe podatki (choćby wprowadzany właśnie podatek od marketów) ceny będą podnosić a nie obniżać. A co zrobi Pani z warzywniaka? Też podniesie - bo może.

niepamietamloginu
2019-06-26 08:50:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Złoto jako przykład? Fakt wykształcenia ekonomicznego, to Ty z pewnością nie posiadasz.

PanKropka
2019-06-26 09:02:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zgadza sie nie jest mi potrzebna wiedza z miko / makroekonomi aby wiedziec ze pietruszka kupiona rok temu dzisiaj bedzie miala cenne wyzsza.

niepamietamloginu
2019-06-26 09:22:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Inflacja jest normalnym zjawiskiem w gospodarce i ekonomii. Nie przeczę, natomiast warto byłoby dowiedzieć się z czego ona wynika. Inflacja nie jest dlatego, że tak ma być, ale dlatego, że wynika z pewnych ekonomicznych i pozaekonomicznych przyczyn. Jest skutkiem pewnych działań. Nie tylko rządu, producenta i konsumenta. Inflację w Polsce mamy na niskim poziomie, nie dlatego, że nic nie zdrożeje, ale dlatego, że GUS zmienił sobie koszyk inflacyjny tak, by inflacja zbytnio nie urosła. Dodał tam, gdzie ceny nie rosną, lub wręcz spadają, odjął tam, gdzie wzrost cen był największy.

gordonthompson
2019-06-26 09:51:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niepamietamloginu, ależ ja nie mówię, że Ty napisałeś, że to wina rządu. Ale piszą to Hellvisy, Thomasy i wielu innych, a bezmyślna tłuszcza przyklaskuje. O tym piszę.

PanKropka
2019-06-26 10:17:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie neguje tego co napisałeś , masz racje ale do takiej prostej sytuacji ze ktos porównuje produkt X z przed roku do cen dzisiejszych mija sie z celem, nie jest wymagana głębsza analiza ekonomiczna zeby wiedziec ze ceny ida w gore. Nie trzeba tego rozbijac na czynniki pierwsze dlaczego cena poszla w gore. Standard życia sie zwiększa to tez koszty wzrastaj.

PanKropka
2019-06-26 08:22:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
Autor tej wypowiedzi oraz osoba nieudostępniająca te brednie sa idiotami. Po roku cena produktow miala byc taka sama ? zmalec ? Norma jest ze ceny wzrastają wraz z rozwojem ekonomicznym. Sa odczywiscie rozne czynniki wplywajace na cene ale w wiekszosci przypadkow cena nie spada tylko idzie w gore. Jest to normalne zachowanie ekonomiczne.

PanKropka
2019-06-26 08:16:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pittero
2019-06-26 07:36:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

diamondvp
2019-06-26 12:16:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Patrz jak zabolało aż musieli cię zminusowac lewaczki

BuBuLuBu
2019-06-26 07:22:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psrp
2019-06-26 07:02:42
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ciekaw jestem, z jakiej sieci to paragon, bo wszystkie paragony jakie kiedykolwiek miałem, po paru miesiącach wyblakły i zrobiły się zupełnie nieczytelne, więc po roku byłyby pewnie białą kartką. Nie żebym bronił PiS-u, ale trollować też trzeba umieć.

gordonthompson
2019-06-26 07:39:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
W lodówce trzymał. Nie żebym miał coś przeciwko przeciwnikom pisu, ale coś za łatwo dają sobą manipulować. A pisowcy zresztą też, tylko oni zamiast internetów mają tvp.
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0