lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 08.05.2020, 13:47:31   przez: Antykamera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jakub1975wawa
2020-05-08 14:45:19
Ocena: 4(glosow:12)-+
Typowa sowiecką logika pis! Jak kochanym prawackim debilom z wiochy napisałem że rządzą nimi pedały a oni grzecznie zginają swoje narodowe karki to zaczęli pie..olić coś o braku mojej tolerancji. Żenada i typowe dwójmyślenie z Orwella!

Kwinto
2020-05-08 22:29:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2020-05-09 10:43:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zydo-polszewia jaki piekny język prawacki katolskiej miłosci. Chyba jestes z tych co uwazaja ze jezus to polak bo jego matka jest z częstochowy

gordonthompson
2020-05-08 16:54:26
Ocena: -6(glosow:8)-+
Okazuje się, że ktoś może kogoś nazywać wycieruchem, w tym samym zdaniu mając pretensje, że ten ktoś mówi o kimś "zboczeniec". Ruch oporu i jego biegła znajomość języka hipokryckiego:D

jakub1975wawa
2020-05-08 21:32:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2020-05-08 21:51:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przemyśl raz jeszcze i zredaguj tą wypowiedź. Nic nie mozna zrozumiec o ci chodzi. Na razie to wygląda jakby jakiś pisdebil z podlasia dorwał ci sie do kompa po obejrzeniu tvpis

gordonthompson
2020-05-08 22:42:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gambitek wytyka pisiorom obrażanie, jednocześnie samemu obrażając. Już prościej się nie da.

gruzawik
2020-05-08 23:02:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale rozumiesz różnicę ciężkości obelg i kwestię odpowiedzi pięknym za nadobne? wycieruch to dosć łagodnie, w porównaniu ze zboczeńcem.

gordonthompson
2020-05-09 07:54:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przyjacielu, pie.dolisz głupoty bo akurat obraża tych, których wg Ciebie wolno(i to że oni obrażają też potępiam), "wycieruch" to potocznie ku.wa, inne synonimy: szmata, łajdak, szubrawiec, świnia, łachmaniarz, wywłoka. No rzeczywiście, jak miło i łagodnie, co to tam mówiłeś o ciężkości obelg? A "pięknym za nadobne" to taka ładna nazwa zrównywania się z oponentem i mydlenie oczu, że to jednak nie to samo.

gruzawik
2020-05-09 19:22:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
pierwsze słyszę taką potoczną, definicję wycierucha, widocznie inne korzenie...środowisko...wycieruch to owszem, łachmaniarz, ale ze świnią itd to już pojechałeś. bliskoznaczny to nie synonim. znaczy, w 39' też trzeba nam było skulić ogon? z chamem przegrasz, z racji doświadczenia, toteż owszem, nie należy. ale żeby zrównywać strony to też uwłacza, urąga, a nawet zakrawa:)

gordonthompson
2020-05-09 20:38:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak... Słownik PWN to zaprawdę "inne" środowisko i korzenie, których, jak rozumiem z wydźwięku, wstydzić się należy:)

gordonthompson
2020-05-09 20:40:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.S. No i nie porównuj ingorowania obelg - czytaj nie zniżania się do poziomu, do zbrojnej napaści.

gruzawik
2020-05-09 22:42:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
to różnica jakościowa, czy ilościowa? dlaczego dopiero na 3cim miejscu? wycieruch ma wiele innych znaczeń, można nawet żartobliwie o poecie, ale zboczeniec jakoś mi się nie kojarzy. jak zwykle zmieniasz proporcje, na zasadzie kocioł garnkowi przyganiał. również dlatego, żeby takich okazji nie dawać, nie należy.

gruzawik
2020-05-09 23:10:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
gwałt powoduje opór, niekiedy też gwałtowny, zdziwiony? jakies inne wydanie słownika chyba znalazłem, bo świni tam nie było, tylko prostytutka na 3cim miejscu. ze zboczeńcem trochę jakby inaczej. skoro jednak poglądy na kwestie światopoglądowe mają zależne od strony politycznej prezentuącej jakieś zachowania, to i ta 3cia opcja nawet przystaje. skoro "swój" "zboczeniec" to już nie zboczeniec, to nazwanie takiego zachowania określasz hipokryzją, a nie ono samo? nos dla tabakiery...

gruzawik
2020-05-09 23:15:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
spodziewam się, ze wielu znaczeń i wielu słów występujących w SJP obaj nie znamy, i zakresy naszej niewiedzy się nie pokrywają. nie masz się co odymać na dość kulturalne i łagodne nazwanie czyjegoś zachowania. w języku ludzi kulturalnych po prostu czasami nie ma słów, by dość obelzywie...itd. stąd tylko wycieruch. łachmyta. w rewersie na zboczeńca. achowujesz się jak mrówka, co ze słoniem przez most szła, mówiąc "ale tupiemy!"

gruzawik
2020-05-09 23:24:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
jest też różnica w przp.laniu się z racji tego, jaki się urodził, a z racji świadomego(?) zachowania: żaden pisor czy prawiczek nie przywala się do kogoś, bo ten coś odwalił, tylko że jest jaki jest. toteż używanie argumentu o homofobii przez najczęsciej ją prezentujących samemu świadczy o głębokim niezrozumieniu nieadekwatności zarzutu, czytaj: debiliźmie. udawanym bądź autentycznym.

gordonthompson
2020-05-10 07:38:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i co z tego, że trzecie w kolejności? To nie odbiera mu znaczenia. Synonimy wziąłem skądinąd, z wyliczenia synonimow właśnie. Serio, będziesz się kłocił, że to nie znaczy "prostytutka" i to łagodne i kulturalne określenie, tylko dlatego że Ty tego znaczenia nie znałeś? Przypomina mi się, jak znajomy, niezbyt rozgarniety, powiedział do mnie(żartem miało być) s..synu, gdy się obryszyłem i zacząłem mu łopatologicznie tłumaczyć, że znaczy to "syn k...wy", to się upierał że głupi jestem, bo przecież każdy tak mówi i wcale nie. Nie bądź jak mój nierozgarnięty znajomy.

gruzawik
2020-05-10 11:06:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
kiedy prostytutkami są, ale bez delikatność ładniej ich nazwano. nie qrvy, od razu, jak zboczeniec, tylko miarkując słowa. nazwano tak ich czyny, masz problem z piętnowaniem patologii i nazywaniem rzeczy po imieniu?

gordonthompson
2020-05-11 10:53:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, mam problem z hipokryzją. Używając Twojej argumentacji nie powinno być problemu o "pederastów", pederastia to synonim homoseksualizmu. A Rabiej czy Biedroń są homoseksualistami, więc prawda. "Zboczeniec" też rzecz względna, ja zboczeńcem mogę nazwać podofila, bo mnie to nie kręci i ogólnie nie moja bajka. A że wydźwięk pejoratywny? No i co? Dokładnie tak samo jak "wycieruch".

Edek_Kotek
2020-05-08 14:49:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo pislamski pedał to nie pedał.

jakub1975wawa
2020-05-08 14:45:19
Ocena: 4(glosow:12)-+
Typowa sowiecką logika pis! Jak kochanym prawackim debilom z wiochy napisałem że rządzą nimi pedały a oni grzecznie zginają swoje narodowe karki to zaczęli pie..olić coś o braku mojej tolerancji. Żenada i typowe dwójmyślenie z Orwella!

koronny
2020-05-08 15:59:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
A jaka tam soviecka ... typowo katolska to logika !!! Jako katolik wiesz chyba o tym ?

jakub1975wawa
2020-05-08 21:50:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiem, instytucjonalny kościół jest taką dziwną pocieszną dyktaturką

greenlony
2020-05-08 14:16:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
główna
Dodano: 20.08.2018, 15:16:54   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 271Skomentuj (139) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0