lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pewnie myślą że to polak ktory urodził się w częstowie i stąd jest matka boska częstochowska
poczekalnia
Dodano: 07.03.2022, 12:10:15   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 35  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kacynski
2022-03-07 12:28:45
Ocena: 5(glosow:11)-+
Taki "ciapaty" ten Jezusek Zyd a prawaccy rasisci i antysemici, klekaja i modla sie do niego, to kolejny fenomen!

SkoczPoWino
2022-03-07 19:51:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-03-07 22:37:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
już ci tłumaczono, że istnieje. a ateiści lubia czasem co większe głupoty stworzone na tematy religijne poobsmiewać:)

homo_sapiens
2022-03-08 00:15:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
@gruzawik - sam mu tłumaczyłem, że termin AI ma różne znaczenia, ale jak widać do martina to nie dociera. @martin - co do "sztuki", to czym, jak nie sztuką, są wszelkie wizerunki Jezusa, jego matki czy samego boga? Sam widziałem obraz Jezuska, jaki dzieci dostawały w Warszawie na I komunię, na którym tenże Jezusek jest uroczym blondynem o niebieskich oczach - taki 100% Aryjczyk. Różnica jest taka, że ta sztuka z mema ma przynajmniej podstawy naukowe i jest prawdopodobnie bliższa rzeczywistości niż tzw. sztuka sakralna, która jest całkowicie wyssana z palca.

jakub1975wawa
2022-03-08 01:20:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie rób mi na śmiech kochany, katole od wieków wkładają tone wysiłku by ignorować fakt że Jezus jest Żydem z bliskiego wschodu a nie że jest prawie blondynem o niebieskich oczach o długich włosach i pociągłą szacowna twarzą o europejskich rysach

SkoczPoWino
2022-03-08 08:11:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-03-08 09:12:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz sie za inteligentnego niezaleznie od danych? To sporo tlumaczy...

homo_sapiens
2022-03-08 09:29:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Sam autor twierdzi ze to nie nauka a homo_ sapiens bedzie uwazal inaczej" - a gdzie tak napisałem, wtórny analfabeto? Poprzednią rozmowę pokazałeś już mamie do fachowego i obiektywnego zaopiniowania, czy poprzestałeś tylko na swojej dziewczynie? Wygooglałeś już sobie różnicę między stwierdzeniem a sugestią? Nadal twierdzisz, że "pierwsze publiczne szpitale jakie powstaly w europie byly zakladane przez kosciol a lekarzami byli zakonnicy. Pierwsza publiczna pomoc dla biednych, chorych, bezdomnych zapoczatkowal kosciol"? Faktycznie, "niezbaane sa poklady glupoty".

gruzawik
2022-03-08 15:52:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
a czym się różnią? Masz napisane: jden z nich powstał na podstawie danych, a ten z blondynkiem... raczej nie:)

SkoczPoWino
2022-03-08 19:43:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-03-08 19:54:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-03-08 20:53:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszystkie dane tak maja, ostatecznie.

gruzawik
2022-03-08 20:57:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Problem z tymi szpitalami taki, ze to bardziej umieralnie niz lecznice, z racji niedostatkow higieny, tak przez ich zalozycieli poniewieranej wowczas. Twoje powolywanie sie na jakichs ekspertow po referowaniu odkryc paleontologii frazami ze stron kreacjonistycznych zakrawa i uraga.

homo_sapiens
2022-03-08 21:09:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
"to jest powszechna opinia ekspertow" - których ekspertów? Chętnie się zapoznam z tymi opiniami. "ale to nie kwalifikuje tych budynkow jako pierwsze PUBILCZNE szpitale" - na podstawie jakiej definicji? I cóż z tego, że były to świątynie? Zakonnicy chrześcijańscy to może byli świeccy ateiści, którzy nie "leczyli" przede wszystkim modlitwą? Nawet dziś, w XXI, masz w (prawie) każdym polskim szpitalu kaplicę i dyżurnego księdza.

homo_sapiens
2022-03-08 21:18:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
"wystepowaly tylko w Grecji kiedy ja pisze o calej europie" - po pierwsze trudno, żeby występowały w całej Europie, gdy religia grecka występowała tylko w małej części Europy. Po drugie nie napisałeś "w całej Europie" tylko "powstaly w europie". Po trzecie, sam sobie przeczysz, bo gdy powstawały pierwsze szpitale chrześcijańskie, to CAŁA Europa nie była chrześcijańska, więc nie mogły powstawać w CAŁEJ.

homo_sapiens
2022-03-08 21:30:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale ale, ty nie pisałeś tylko o szpitalach, ale też o "publicznej pomocy dla biednych, chorych, bezdomnych" - tu jest wiele przykładów historycznych przedchrześcijańskich. A o informatyce i AI, jak widać, wiesz tyle samo co o fizyce, czyli tyle, co ze szkoły wyniosłeś i poczytałeś sobie w jakimś popularnonaukowym (albo "popularnoreligijnym") artykuliku. Termin AI to "temat rzeka", mający wiele różnych znaczeń i aspektów i któremu są poświęcone całe studia wyższe na wiodących uczelniach.

homo_sapiens
2022-03-08 21:35:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
A tymczasem w twoim małym rozumku AI to filmowy "Terminator" czy "Matrix", więc "AI nie istnieje". A jak tam dowody na biblijny globalny potop? Już znalazłeś?

SkoczPoWino
2022-03-08 22:29:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-03-08 22:30:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
na jakiej podstawie powstały obrazki z blondaskiem? jakich danych? czy przypadkiem bez danych się obeszło, bo teleologia wyglada tak: tak chcę się do jeżusia upodobnić, że w efekcie upodabniam jego własne wyobrażenie do siebie? program, oczywiście, po przetworzeniu wydali to, co wsadzono na wejściu. a co wsadzono, to masz napisane. co stało za wizerunkiem słomianowłosym? jakie jeszcze wyobrażenia religijne mają podobne podstawy? skończcie wciskac ten badziew wszędzie, to psa z kulawa nogą nie obejdzie wasze patatajanie. mógłby i być zielony. byle trupa nie wieszali wszędzie.

SkoczPoWino
2022-03-08 22:35:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-03-08 22:40:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
nazwali to szpitalami. wtedy własnie. podobnie jak "aerodynamika" nie była znana wczesniej, a sporo tałatajstwa latało, nie wiedzac o niej nic zupełnie. jezeli w świątynii odbywa się leczenie stacjonarne, to zawiera ona szpital. czego nie rozumiesz? jeśli wexmiesz historie dowolnej licznej jednostki wojskowej Rzymu, Babilonu, czy Egipcjan, zawiera medyka, do założenia szpitala właśnie polowego po bitwie. doglądania takich, co się do powrotu na razie nie nadają.

gruzawik
2022-03-08 22:42:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja to kto?

gruzawik
2022-03-08 22:43:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
no to masz problem: jeżeli sapiens nie ma mózgu, to własnie chyba sztuczna inteligencja cie dojeżdża :)

SkoczPoWino
2022-03-08 22:52:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-03-08 22:53:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
nawet po 20 latach z psychiatrii jeszcze pamietam, że inteligencja jest tylko jedna z rozlicznych cech ludzkich. sztuczna pamięć istnieję? inteligencja też, prawdopodobnie domagasz się osobowości, ale nie chce za bardzo podpowiadać, sapiens sobie doczyta, a jak będzie ciekaw, a tobie i tak na nic. dlatego sobie nie radzi, bo nie ma sobie radzić, i tyle. nikomu to na nic, własciwie.

gruzawik
2022-03-08 22:55:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli nic w tym złego, że produkujemy antyfaktualny kit. OK. tak masz, trudno. potrzebna komu sztuczna inteligencja, do stwierdzenia oczywistosci, po złożeniu wizyty w odpowiednich rejonach świata?

SkoczPoWino
2022-03-08 22:58:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-03-08 23:02:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
@gruzawik - dla martina jestem "idiotą", bo tak stwierdziła jego dziewczyna. :D To tak a propos ekspertów, na których martin się często powołuje, a których nie potrafi wskazać. Chociaż już sam nie wiem (a raczej to on sam nie wie), czy jestem idiotą (IQ w skali Wechslera: 20 – 34) czy bezmózgiem (IQ zerowe chyba według dowolnej skali). Co ciekawe, jeśli jestem bezmózgiem (takim np. głazem na polu), to jak to o martinie świadczy, że ciągle wdaje się ze mną w dyskusję? Rozumiem dziecko gadające z pluszowym misiem, ale dorosły?

gruzawik
2022-03-08 23:02:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
czyli to z tego podejścia rozjuszenie spowodowane jakikolwiek programem podważającym dotychczasowe dokonania wizualne? że ludzie tam bywali, program durny, a wie, a tu wieksze pół ikonografii konsternację wzbudza, a wredne ludzie jakoś do spójności faktów dążą. śmieszne to, że na tym blondasku wychowani własnie wyglądającym jak prawdziwy łomot poprzysięgli. znów niespójność... coraz rzadziej ludzie te bajki kupują.

gruzawik
2022-03-08 23:09:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie znam się na historii, znam się na medycynie na tyle, żeby wiedzieć, czym jest szpital. zapewniam Cię, wbrew dowolnemu historykowi, że szpital mieć mogli i neandertalczycy, a że mieli go od kiedy przestano dobijać WSZYSTKICH rannych niezdolnych wlec się za hordą i ludzie, to z wygojonych obrażeń widać na gnatach. z założeniem stałych osad zaczęły się pojawiać epidemie, a z rozrostem ludności i armii równiez potrzeba izolacji, leczenia obłożnego, w grupach po taniości. w którym momencie zechcesz to nazwać szpitalem?

homo_sapiens
2022-03-08 23:11:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
"czlowieku zacznij uzywac wyzukiwarki" - o! To teraz jesteś za używaniem wyszukiwarki? A jeszcze nie tak dawno piekliłeś się, że to ja konkretnych źródeł nie podaję i to w kompletnie irracjonalnym kontekście. "Niegdzie nie pisalem o chrzescijanskich szpitalach" - a szpital założony przez chrześcijańskie duchowieństwo to jaki, przepraszam? Muzułmański? A pozwolisz łaskawie, że to JA będę decydował, co mnie zachwyca? Bo ty masz o tym jeszcze mniejsze pojęcie niż o fizyce czy informatyce.

SkoczPoWino
2022-03-08 23:18:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-03-08 23:19:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
"czego nie mozna powiedziec o wspolczesnej 'sztucznej inteligencji' ktora nie poradzi sobie bez czlowieka" - a może naturalna ludzka inteligencja poradzi sobie bez INNEGO człowieka? A konkretnie bez informacji o budowie i funkcjonowaniu mózgu zawartych w DNA rodziców? W którym miejscu potraktowałem jakąś aplikację "jako naukowy dowod"? Ty naprawdę jesteś upośledzony umysłowo, patrząc jak często przypisujesz mi słowa, które nigdy nie padły. Najpierw myślałem, że to cyniczna erystyka, ale na to jednak jesteś zbyt głupi, więc pozostaje wtórny analfabetyzm.

homo_sapiens
2022-03-08 23:26:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Ostatnio jak sie osmieszyl to nagle zmienil narracje twierdzac ze on tylko 'sugeruje' a nie stwierdza" - oj, biedaku, nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, kiedy i jak się kompromitujesz. Ale na pocieszenie zawsze twoja dziewczyna może rozwiać wszelkie wątpliwości i przyznać, że to ty masz rację. "uwierz nie trzeba byc do tego ekspertem" - ależ ja nie muszę w to wierzyć. Ja WIEM, że nie jesteś żadnym ekspertem, w jakiejkolwiek dziedzinie, a już na pewno nie w dziedzinie psychiatrii.

gruzawik
2022-03-08 23:27:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
mnie najbardziej bawi "publiczne" w tym kontekście szpitali: to raczej okrzyk "BRING OUT HALF DEAD!!", bo kto miał pół dachu nad głową, to wolał chorowac u siebie, więc raczej może o pogotowie ratunkowe chodzi? :))

gruzawik
2022-03-08 23:29:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
ż TY coś sugerujesz? aha. :)

Zetar
2022-03-07 16:53:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kubuś!!! Kiedy w końcu zrozumiesz, że Jezusek był POLAKIEM!!! Ty się naucz czytać! Przecież wyraźnie w Piśmie jest napisane: "i przemówił do nich Jezus z Łodzi". A gdzie jest Łódź?? W Polsce!

jakub1975wawa
2022-03-08 01:25:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Masz racje asłynne wesele w kanie galilejskiej odbyło się w koninie

BigB
2022-03-07 16:12:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
Widzę trójca się zebrała żeby śmiać się z katolików. Ograniczenie umysłowe sprawia że potrafią się tylko z nich śmiać. Wszystkie 3 główne religie i takie samo bagno. Ale widać, że nie potraficie tego rozumem objąć.

homo_sapiens
2022-03-07 18:16:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sprawdź sobie, jaki jest procentowy rozkład wyznawców różnych religii W POLSCE, to może wtedy zrozumiesz.

herstan
2022-03-07 15:23:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
W chwili gdy prześladowani są ludzie , trwa wojna , klęski żywiołowe , ludzie tracą dorobki całego życia , jezuska to nie wzrusza być może nie może wyrwać się z burdelu bo przez ponad tysiąc lat płacenia mu haraczu za opiekę ,opatrzność i zawierzania ma to zwyczajnie w czterech literach

studentjs39
2022-03-07 13:47:17
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-03-07 15:05:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dla ciebie to może być nawet "Jego Wysokość". Dla autora wstawki to "on" i nic ci do tego. A gdyby autor miał zerową inteligencję, to ani nie umiałby się modlić, ani nie widziałby ku temu powodu, ty katolicki "inteligencie". A może właśnie sugerujesz, że modlitwa to domena ludzi o "zerowej inteligencji"? To by wiele wyjaśniało.

jakub1975wawa
2022-03-07 16:21:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jojojojo ktoś się tak zdenerwowałem mu jezyska pobiją że mu żyłka w doopie pękła. Trudno chłopie musisz uderzyć do proktologa

caleanka
2022-03-07 12:56:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Episkopat: Jezus, Maria i Józef byli Żydami - WP Wiadomości

kacynski
2022-03-07 12:28:45
Ocena: 5(glosow:11)-+
Taki "ciapaty" ten Jezusek Zyd a prawaccy rasisci i antysemici, klekaja i modla sie do niego, to kolejny fenomen!

homo_sapiens
2022-03-07 12:46:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Oni nie modlą się do autentycznego Jezusa Żyda tylko do swojego wydumanego wyobrażenia o Jezusie Królu Polski. Prawdziwego Jezusa potraktowaliby tak, jak to opisano w memie.

caleanka
2022-03-07 12:52:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nawiedzeni tak maja, bo jak wiadomo wiara czyni czuba...

herstan
2022-03-07 16:13:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oni nie modlą się do jakiejś istoty oni modlą się do obrazków i postaci z gipsu
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0