lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To jest kasa dla dzieci
poczekalnia
Dodano: 20.04.2025, 12:37:14   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jurand1967
2025-04-20 13:26:24
Ocena: 11(glosow:15)-+
już to pisałem, ale napiszę jeszcze raz. 800+ powinno istnieć jako ulga podatkowa dla pracujących. "ślachta" weźmie się wreszcie do pracy

GrzesiekACM
2025-04-20 23:44:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GrzesiekACM
2025-04-20 18:22:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
Gdyby na sprawdzenie faktów poświecilibyście chociaż połowę czasu który straciliście na pisanie komentarza to wasz światopogląd legł by w gruzach. W Polsce jest trochę ponad 400tyś bezrobotnych kobiet. Ponad 25% ma sporo powyżej 50 lat więc z tej grupy niewiele może pobierać 800+. Pozostaje około 300tys kobiet, nawet zakładając że wszystkie to patologia posiadająca dzieci to mamy maks 300tyś bezrobotnych pobierających 800+. 800+ pobiera 5,2mln więc tych pato to będzie maks 5,77% a wy piszecie tu komentarze jak by co najmniej 90% pobierających 800+ to była bezrobotna patologia.

sw2sw
2025-04-20 20:16:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przyjmijmy, że 200 tysięcy pobierających to pato i średnio mają 2 dzieci. Daje nam to prawie 4mld rocznie. Państwo POPiS-u zadłużyło nas na bilion z okładem, więc na te kilka miliardów możemy machnąć ręką. No, już ku... zmieniłem światopogląd!

GrzesiekACM
2025-04-20 21:49:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
sw2sw gdybyś potrafił robić podstawowe obliczenia to byś wiedział że nie 4 miliardy a dużo, dużo mniej niż nawet dwa :-) A dlaczego? Bo skoro to patologia to wyda kasę na alko i fajki a tam akcyza i vat to minimum połowa ceny. Dodatkowo firmy to produkujące płacą podatki i pensje swoim pracownikom które oczywiście też są opodatkowane. Czyli większość tej kasy i tak wróci do budżetu. Za to obstawiam że lubisz drzeć japę żeby wydobywać polskie czarne złoto. To tak ci tylko nadmienię że tylko w tym roku na dotację górnictwa ma pójść 9 miliardów.

GrzesiekACM
2025-04-20 22:17:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
A odnośnie zadłużenia Polski przez POPiS jak piszesz na bilion z okładem to wiesz że na przykład wspaniałe USA w tym czasie zadłużyło się na jakieś 100 bilion złotych (26bilionów $). Nawet zakładając że w USA żyje 10 razy więcej ludzi to i tak zadłużali się 10 razy szybciej. A to w Polsce były w tym czasie duże inwestycje w infrastrukturę. Spójrz choćby jak zmieniły się u nas drogi. Jak się chcesz rozwijać to musisz inwestować a nasze zadłużenie jest nieporównywalnie niższe niż innych krajów rozwiniętych. Sam posprawdzaj dane a nie tylko powtarzasz frazesy zasłyszane od jakiegoś idioty.

sw2sw
2025-04-20 22:37:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
1. Czyli jeśli damy więcej, to więcej wróci do budżetu. Może by tak dwa tysie +? No, perpetuum mobile wymyśliłeś:) 2. Z plusów korzystają wybrani, własne kopaliny zapewniają nam wszystkim bezpieczeństwo energetyczne (szkoda, że jest dotowane). 3. Jeśli Stany się zadłużają, to my też możemy? No, piekna logika!

GrzesiekACM
2025-04-20 23:46:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
sw2sw Jakie perpetuum mobile? Co ty za brednie próbujesz mi wcisnąć do ust. Ja ci tylko grzecznie wytłumaczyłem że przy założeniach które przyjąłeś to nie 4 miliardy kosztów dla budżetu, a na pewno poniżej 2 miliardów. Trzymaj się prawdy proszę. Odnośnie punktu 2 jakie bezpieczeństwo energetyczne, sorry proszę zrozum że bezpieczeństwo energetyczne to tani prąd żeby gospodarka była konkurencyjna. Polski węgiel to przyszłościowo drogi prąd więc żadne bezpieczeństwo. 3- podaj jeden kraj co się rozwija i nie zadłuża i nie śpi na ropie lub gazie.

sw2sw
2025-04-21 00:19:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
1. Nie godzę się, by takie benefity były kosztem dla mojego budżetu. Żeby jeszcze dzietność się podniosła. 2. Bezpieczeństwo to mieć prąd, nawet drogi. 3. Czy aby na pewno całe nasze zadłużenie poszło na inwestycje?

GrzesiekACM
2025-04-21 09:40:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
1 Ok możesz się nie godzić masz do tego prawo ale to nie zmienia faktu że to co napisałeś to nie 4 miliardy bo już ci to wytłumaczyłem. Tylko kolejny raz proszę spójrz dalej niż na koniec swojego nosa. Takie świadczenia są także w innych krajach więc dlaczego według ciebie nie ma ich być w Polsce? Bo tobie to nie pasuje? 800+ służy ewidentnie poprawie życia młodych ludzi i jest sposobem na zatrzymanie ich w Polsce. Młode pokolenia to przyszłość każdego narodu więc trzeba o nie dbać. Od wejścia PL do UE liczba emigracji stale rosła i w 2016 przekroczyła 2,5 miliona od 2018 stale spada.

GrzesiekACM
2025-04-21 09:49:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzięki 800+ Polacy mniej chętnie wyjeżdżają z PL czyli pracują w Polsce i dzięki temu przyczyniają się do wzrostu jej gospodarki no ale gimnastyk Krzysiu ci tego nie powie. 2. Prąd tak drogi że nic w PL nie będzie się opłacało produkować? No ma to sens :-) to jest dopiero bezpieczeństwo. A nie przyszło ci do głowy że skoro obecnie wydobycie węgla w PL jest nierentowne to warto zachować te zasoby na inne czasy a nie je teraz marnotrawić i dodatkowo obciążać gospodarkę chorymi kosztami jego wydobycia?

GrzesiekACM
2025-04-21 10:02:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko w tym roku górnictwo ma być dotowane 9miliardami. W szeroko rozumianym górnictwie węgla obecnie pracuje około 75tyś ludzi czyli wychodzi że miesięczna dotacja na jedną osobę zatrudnioną w górnictwie to 10tyś złoty. Dotujemy górnictwo od ponad 30 lat już od dawna widać że obecnie nie ma najmniejszego sensu wydobywać węgiel w PL ale ty wbrew danym które możesz sam sprawdzić wierzysz idiotom i sam stajesz się pożytecznym dla nich idiotom popierającym niszczenie Polski ze słowem patriotyzm na ustach. Rusz głową sam sprawdź dane i wyrób sobie własne zdanie!!! 3 Nie podałeś żadnego kraju :-)

jacaPRO
2025-04-20 16:28:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wszystkie programy pseudo-socjalne powinny być zlikwidowane!

Ginka_Beer
2025-04-20 15:23:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Idiotyczne jest to 800+ dla wszystkich. Znam rodzinę - tata wzięty adwokat, mama -tłumaczka symultaniczna w dużej firmie. Dodatkowo, jeden z dziadków ,były rzemieślnik ma kilkanaście mieszkań , które wynajmuje. Kasy jak lodu, legalnie zarobionej i opodatkowanej, i jedno dziecko. Tak, biorą 800 + !!! Nic to nie zmienia w ich budżecie! Pomoc powinna być w formie stypendium socjalnego, które pozwalałoby niezamożnym, ale zdolnym i pracowitym uczniom zdobyć wykształcenie. Pomoc powinna likwidować bariery! A już wypłacanie 800+ "gościom" z pewnego kraju ,to inna sprawa.

Troglodyta_8
2025-04-20 14:34:39
Ocena: 8(glosow:10)-+
Zacznijmy od tego, że 500+ nigdy nie miało być dla rodzin czy na dzieci tyko zanętą na patolę żeby zagłosowali na PiS. Ten nie liczył się z budżetem kradnąc i rozdając na lewo i prawo byle dojść do koryta i utrzymać się przy nim. Przy akcji propagandowej 800+ też tego nie ukrywali.

kornas1988
2025-04-20 13:50:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie powinni w ogóle wprowadzać 500+ a potem kolejny kretyński rząd zrobil.z tego 800

sw2sw
2025-04-20 14:31:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jedni debile dali 500+, kolejni podwyższyli do 800+. Ręce opadają...

Troglodyta_8
2025-04-20 14:38:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
Podwyższyli ci sami debile co wprowadzili 500+

sw2sw
2025-04-20 14:46:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
@troglodyta - podwyżka do 800+ obowiązuje od 01.01.2025, a więc zarządów KO. Ale z drugiej strony masz rację: to ci sami debile :)

sw2sw
2025-04-20 14:49:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
errata: 2024 :)

Troglodyta_8
2025-04-20 15:33:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
A kiedy ustawa została przyjęta i podpisana przez Budynia?

sw2sw
2025-04-20 15:49:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Soreczka, masz rację. Ale i tak uważam, że KO to dziady bo 800+ utrzymali.

Troglodyta_8
2025-04-20 16:25:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam do tego ambiwalentny stosunek: z jednej strony jestem przekonany co do jej niesprawiedliwości a z drugiej... jestem podwójnym beneficjentem programu (do niedawna nawet potrójnym).

GrzesiekACM
2025-04-20 18:35:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
@sw2sw nazywasz kogoś debilem a sam jesteś za mało inteligentny żeby sprawdzić kto wprowadził 500+ i kto je później podniósł na 800+ 😁😁😁

jurand1967
2025-04-20 13:26:24
Ocena: 11(glosow:15)-+
już to pisałem, ale napiszę jeszcze raz. 800+ powinno istnieć jako ulga podatkowa dla pracujących. "ślachta" weźmie się wreszcie do pracy
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.